Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 3691 kertaa)

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #80 : eilen kello 22:44:02 »

tuli muuten mieleen nyt tästä ketjusta, kun miira puhui tästä että ei jaksa vainoharhaisesti omaa yksityisyyttään suojelevia asiakkaita :D aikoinaan asiakas, joka oli siis jo käynyt mun luona, kysyi että voisinko mä järjestää jonkun toisen tapaamispaikan meille, kun hänen mielestään mun kämppä oli liian näkyvällä paikalla ja häntä jännitti tulla sinne jos joku tunnistaisi. asuin siis keskustan laitamilla todella hiljaisella alueella päättyvän tien päässä. paikka oli sen verran sokkeloinen ja syrjäinen, että sinne ei löytäneet edes wolttikuskit.

että joo, on näitä kaikenlaisia ihme hiihtäjiä nähty. välillä mietin edelleen että aatteliko hän et mulla on vaan takataskussa ylimääräisiä huoraluukkuja tyhjillään niinku sijoitusasuntoina vai että pitäiskö mun ottaa ihan häntä varten joku airbnb.
:sheep: :sheep: MELKOISTA

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #81 : eilen kello 23:07:07 »
Tässäpä hyvä ketjunpätkä, joka todistaa, että yksityisyydestään kannattaa pitää huolta.
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,17751.msg464437.html#msg464437

Kannattaa käyttää prepaidia, VPN:ää ja muuta kuin forkkanikkiä tavatessaan. Ihan siinä kuin kortsuakin.

Alkuperäisessä -nyttemmin poistetussa- suoli24-keskustelussa mustamaalattiin tälläkin foorumilla tunnettuja, ilmeisen hyvätapaisia asiakkaita jopa siviilinimellä mainiten. Noissa voi jo kunnianloukkauksen tunnusmerkistö täyttyä ja olla aihetta poliisitutkintaan. Kirjoittajana tai kirjoittajina ainakin yksi tältä forkalta bannattu kilipää, ehkä useampikin.

Laitoin tuosta viestiä tämän saitin ylläpidolle, mutta eivät reagoineet mitenkään. Tämä vain vahvistaa sen, että forkkanikki ja tapaamisilla esiintyvä oma minä kannattaa pitää täysin erillään ainakin sähköisessä viestinnässä. Mutta myös tapaamisilla, ainakin ensimmäisillä kerroilla.

Vaikka seksin ostaminen onkin sinänsä laillista, siihen liittyy edelleen stigma myös asiakkaiden osalta. Ollaan ”surkeita runkkareita”, ”häiriintyneitä hyväksikäyttäjiä”, ”seksiriippuvaisia”, whatever.

Joillakin ammattialoilla tehtävät suojelupoliisin turvallisuusselvitykset saattavat estää parempien duunien saamisen, koska tämän alan harrastaja voidaan katsoa potentiaalisen kiristyksen kohteeksi. Ja se on sitten jo aika huono juttu, kun merkintä moisesta on sellaisissa viranomaisrekistereissä, joihin ei kansalaisen tarkastusoikeus ylety.

Lakia lukevilla idealistihuorilla tuntuu riittävän puhtia. Toki yhteiskunnan epäkohtia tuleekin vastustaa ja status quota kyseenalaistaa. Silti kannattaisi ymmärtää, että asiakkaita on monenlaisissa yhteiskunnallisissa asemissa, monenlaisissa duuneissa jne. Jotain remonttireiskaa tuskin heilauttaa huorista kärähtäminen (no ehkä akka heittää pihalle), mutta joillakin muilla asiakkailla asia saattaa olla paljon isompi.

Harrastelen itse jatkossa entistäkin matalammalla profiiliilla.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : eilen kello 23:32:11 »
^ tää on kyllä jännä tää että mut pitää erikseen mainita "lakia lukevana idealistihuorana" - en keksi kehen muuhunkaan tää viittaisi kun tässä ketjussa tuskin on muita oikislaisia kollegoita? - kun mulla on tässä ketjussa ollut tasan kaks pointtia: 1) mun kotiosoitetta ei perustellusti saa kuin omalla nimellään toimivat turskat 2) jos perustelee tietoturvaratkaisujaan vain seksin ostamisen suhteen sillä että huorat ne saattaa nipahtaa, niin se perustuu väistämättä ennakkoluuloihin.

kumpikaan näistä pointeista ei sano, että anonyymi ei saisi olla, tai että asiakkaan halu toimia anonyymisti olis itsessään ongelma. mä en ole kieltänyt seksin ostamisen stigmaa missään vaiheessa, ja mun kanssa on kaikki nämä vuodet saanut koko ajan tavata anonyymisti, kunhan se tapahtuu jossakin muualla kuin mun kotonani.

toivottavasti tämä nyt selvensi asiaa eikä mitään jäänyt epäselväksi!
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #83 : eilen kello 23:50:20 »
En toki muidenkaan firmojen tietoja julkisuuteen halua, mutta vaikka vuotaisi kaikki S-ryhmän ostohistoriasta Kanta-kirjauksiin, niin ei sieltä löydy mitään mikä kiinnostaisi yhtään ketään.

Riskien arviointiin kuuluu normaalisti sekä riskin todennäköisyys, että riskin toteutumisen seuraukset. Te jumitatte vain siinä todennäköisyydessä, minkä tavallaan ymmärrän koska se on tässä riskissä se osuus joka tapahtuu teidän elämässä. Ne seuraukset sen sijaan tapahtuu mun elämässä, ja mä olen kuvitellut niitä aika paljon.

Mä luulen että tekin olette. Jotenkin te tiedätte, että ei olisi hyvä idea soitella ja postittaa suoramarkkinointia asiakkaille, että tulisitko kulta taas panee.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #84 : tänään kello 00:15:18 »
Oikeastaan tämä on hyvin yksinkertaista - hupakko määrää ehdot tapaami-seksi.
Jos ne ehdot ei turskalle sovi syystä tai toisesta (yksityisyys, varausmaksut tms.), niin silloin jostain kumman syystä tapaamista ei tule. Enkä näe tuossa mitään ihmeellistä, enkä näe edes järkeä ottaa yhteyttä.

Hupakot voi valita ehtojensa mukaisesti asiakkaansa, mutta turska voi valita haluaako edes asiakkaaksi  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 79 )

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #85 : tänään kello 00:19:57 »
Riskien arviointiin kuuluu normaalisti sekä riskin todennäköisyys, että riskin toteutumisen seuraukset. Te jumitatte vain siinä todennäköisyydessä, minkä tavallaan ymmärrän koska se on tässä riskissä se osuus joka tapahtuu teidän elämässä. Ne seuraukset sen sijaan tapahtuu mun elämässä, ja mä olen kuvitellut niitä aika paljon.

Mä luulen että tekin olette. Jotenkin te tiedätte, että ei olisi hyvä idea soitella ja postittaa suoramarkkinointia asiakkaille, että tulisitko kulta taas panee.

Aloitan sillä, että isa kiteytti tosi hyvin aikaisemmissa viesteissään sen, että jos tietyt turvakeinot kohdistuu vain seksinostoon niin silloin se kertoo asenteesta alaa kohtaan. Painotan, että siinä ei ole mitään väärää tai ihmeellistä, vaan mua nyppii se, että sille ollaan niin sokeita ja selitetään vaan että "eikun tää on ihan yleinen turvatoimi".

palvelunostajan viesti oli mun mielestä hyvin tiivistetty nyt toisesta vinkkelistä ja saan kiinni tästä paremmin. En lähettele asiakkaille viestejä pääasiassa hienotunteisuudesta enkä niinkään ettei asiakas jää "kiinni". Pointti on kuitenkin sama - asiakkaalla kuuluisi olla oikeus omaan "tilaan" ja yksityisyyteen tapaamisen jälkeen. Minusta ei kuulu ellei niin toivo.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #86 : tänään kello 01:47:26 »
En toki muidenkaan firmojen tietoja julkisuuteen halua, mutta vaikka vuotaisi kaikki S-ryhmän ostohistoriasta Kanta-kirjauksiin, niin ei sieltä löydy mitään mikä kiinnostaisi yhtään ketään.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että seksin ostaminen on sulle arkaluontoista tietoa, niin se on ihan ok.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että epäilet seksiä myyvän henkilön alkavan käyttää päihteitä ja suhtautuvan sen jälkeen leväperäisesti tai pahantahtoisesti henkilötietoihisi, niin se on... noh. jätetään nyt sanomatta.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #87 : tänään kello 02:01:19 »
Oikeastaan tämä on hyvin yksinkertaista - hupakko määrää ehdot tapaami-seksi.
Jos ne ehdot ei turskalle sovi syystä tai toisesta (yksityisyys, varausmaksut tms.), niin silloin jostain kumman syystä tapaamista ei tule. Enkä näe tuossa mitään ihmeellistä, enkä näe edes järkeä ottaa yhteyttä.

Hupakot voi valita ehtojensa mukaisesti asiakkaansa, mutta turska voi valita haluaako edes asiakkaaksi  :drinking:

Erittäin paljon samaa mieltä, olisi myös hyvä että mahdolliset ennakkomaksut ja muut vaatimukset tulisivat julki ilmoissa. Tämä tietysti on ongelma naapurissa jossa ei saa puhua rahasta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #88 : tänään kello 06:17:36 »
Tuleekohan tästä(kin) ketjusta jotakin elämää suurempaa  :headbang:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #89 : tänään kello 10:27:43 »
^ Ei. Tässä ketjussa käydään "keskustelua maksullisesta seksistä aikuisten kesken". Ei siis mistään elämää suuremmasta, vaan nimenomaan elävästä elämästä ja inhimillisistä asioista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #90 : tänään kello 10:52:00 »
muiden puolesta en puhu, mutta minähän en ole tietääkseni sanonut että kaikki myyjät olisivat "100%:n luotettavia, vastuuntuntoisia ja turvallisia", enkä mä ole sanonut että ne omat henkilötiedot kannattaisi hyvillä mielin jakaa ihan kaikille ketkä niitä pyytää - enhän mäkään niin tee.

sen sijaan mä olen kyseenalaistanut tätä riskiarviota, että kuka tahansa palveluntarjoaja, myös se joka kaikilla mahdollisilla mittareilla arvioitaisiin muuten luotettavaksi, saattaisi koska tahansa menettää elämänhallintansa, heittäytyä narkomaaniksi ja väärinkäyttää asiakasrekisteriään. mun väitteeni on että jos tämä asetetaan riskitasoksi, niin ei ole olemassakaan mitään kuluttamisen muotoa tai alaa jossa se riskitaso ei ylittyisi. sun henkilötiedot on todennäköisesti kymmenissä eri rekistereissä, ja kuka tahansa joka niihin pääsee käsiksi saattaa hetkenä minä hyvänsä kilahtaa ja päättää rikkoa lakia.

jos tää on se riskiolettama joka liitetään vain seksinostamiseen, niin kyllähän se nyt väistämättä kielii aika erilaisesta suhtautumisesta tähän alaan, ennakkoluuloista sekä stigman vaikutuksesta.

Minäkin puhun vain itseni puolesta, mutta en mä mitään henkilötietojani halua antaa yhdellekään ravintolalle tai lähetellä passiani yhdellekään hotellivirkailijalle tai Airbnb-majoittajalle. En saa siitä mitään lisäarvoa, jos kerron naapurilleni tuloistani tai omaisuudestani. En myöskään siitä, jos kerron kotisiivoojalle kassakaapissa olevan 200 000e arvoinen kellokokoelma. En myöskään halua, että kodissani käy ventovieraita ihmisiä huoltokeikoilla kun olen poissa, tai että annan yhtään kenellekään mitään ylimääräistä informaatiota, ellei tämä ole aivan pakollista ja/tai minulle jotain lisäarvoa tuovaa.

Väärinkäytökset on ihan todellinen riski, eikä ostajan/myyjän varovaisuutta mun mielestä ole mitään syytä vähätellä.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että seksin ostaminen on sulle arkaluontoista tietoa, niin se on ihan ok.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että epäilet seksiä myyvän henkilön alkavan käyttää päihteitä ja suhtautuvan sen jälkeen leväperäisesti tai pahantahtoisesti henkilötietoihisi, niin se on... noh. jätetään nyt sanomatta.
Näetkö näiden kahden olevan toisistaan irralla olevia asioita? Mä koen jälkimmäisen (varovaisuuden) kumpuavan nimenomaan siitä arkaluonteisuudesta ja potentiaalisista riskeistä. Ei mua se kiinnosta, huuteleeko parturini kaupungilla minun käyväni x kertaa vuodessa parturissa. Riskit on aina erilaiset eri asioissa.

Ajatteletko tosiaan myös samoin kollegoistasi?

"jos myyjän syy suhtautua seksiä myydessä varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että epäilee seksiä ostavan henkilön alkavan käyttäytyä pahantahtoisesti myyjää kohtaan, niin se on... noh. jätetään nyt sanomatta."

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #91 : tänään kello 11:06:48 »
Lainaus käyttäjältä: Miira N
Lisäksi turvavyövertaus on huono - kolareita ei voi vain päättää olla tekemättä. Kyse ei ole myöskään siitä, miten sinä suhtaudut henkilökohtaisesti juuri minuun vaan miten suhtaudut alaan. Olet nyt toistanut useaan kertaan että olemme "tuntemattomia ihmisiä netissä" mutta ymmärtänet, että niin ovat lähestulkoon kaikki muutkin palveluntuottajat? Vai tunnetko henkilökohtaisesti sekä autonasentajasi, putkimiehesi jne.? Aika huomattava osa ihmisistä, joiden kanssa olemme tekemisissä "rahaa vaihdetaan palveluun"-tyyppisesti on "tuntemattomia ihmisiä netistä tai missä ikinä sen mainoksen näkikään". Mutta vain seksityöntekijöihin suhtaudut ajatuksella, että et asioi omana itsenäsi. Sinä saat tehdä sen, mutta se kertoo asenteestasi meistä kohtaan. Olkoot se sitten varotoimi jos sitä haluat sellaiseksi kutsua.

Sä itse käytit osuvasti termiä kauhun tasapaino, joka on hyvin kuvaavaa.

Mitä oman anonymiteetin vaaliminen todellisuudessa kertoo suhtautumisesta toimialaa kohtaan? Onko tämä suhtautuminen jokin huono asia, vai ihan tervettä järjen käyttöä niin myyjien kuin ostajien toimesta?

Sä itse peräänkuulutat yhteiseen hiileen puhaltamista, toivoen että nimenomaan miehien kuuluisi toimia toisin, jotta tekisivät itse alan eteen jotain.

Osalle miehistä tämä voi olla tietysti ihan mahdoton ajatus, että he tekisivät alan eteen jotain ja sille ei voi mitään, mutta toivossa on hyvä elää.
...

Osalle miehistä tämä voi olla tietysti ihan mahdoton ajatus, että he tekisivät alan eteen jotain ja sille ei voi mitään, mutta toivossa on hyvä elää.

Mutta vain seksityöntekijöihin suhtaudut ajatuksella, että et asioi omana itsenäsi. Sinä saat tehdä sen, mutta se kertoo asenteestasi meistä kohtaan. Olkoot se sitten varotoimi jos sitä haluat sellaiseksi kutsua
En kaipaa yhtään miestä selittämään minulle miten tulenarka aihe joku seksinostaminen on.

Näiden viestien jälkeen ei oikein välity tämä yhteen hiileen puhaltaminen. Oletan, että odotat samaa myös kollegoiltasi, koska terve järjenkäyttö ja varovaisuus on ilmeisesti törkeä epäluottamuslause joka ikistä kunnollistakin asiakasta kohtaan.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #92 : tänään kello 11:35:09 »
Bast

Kukaan horo ei ole nyt eikä koskaan tulevaisuudessakaan kiinnostunut sun passeista.

Pysy aiheessa.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #93 : tänään kello 11:45:51 »
Bast

Kukaan horo ei ole nyt eikä koskaan tulevaisuudessakaan kiinnostunut sun passeista.

Pysy aiheessa.
Mutta osa on kiinnostunut henkilöllisyydestä. Passiesimerkillä viittasin siihen, että luulen monen miettivän ihan muillakin aloilla asioidessa niitä riskejä, mitä eri palveluntarjoajat vaativat/pyytävät.

Ei tietoturva ja varovaisuus ole mikään vain seksityöhön liittyvä elementti. Riskit ovatkin erilaisia eri aloilla.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #94 : tänään kello 11:53:59 »
Bast

Pysy aiheessa.
Mutta osa on kiinnostunut henkilöllisyydestä. Passiesimerkillä viittasin siihen, että luulen monen miettivän ihan muillakin aloilla asioidessa niitä riskejä, mitä eri palveluntarjoajat vaativat/pyytävät.

Ei tietoturva ja varovaisuus ole mikään vain seksityöhön liittyvä elementti. Riskit ovatkin erilaisia eri aloilla.

Taksit ovat sekä kuljettajille että asiakkaille vaarallisempi paikka kuin seksiyrittäjän sänky.

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #95 : tänään kello 11:57:08 »
Bast

Pysy aiheessa.

Taksit ovat sekä kuljettajille että asiakkaille vaarallisempi paikka kuin seksiyrittäjän sänky.

Juuri näin. Turvavyö-esimerkki toimikin oikein hyvin vastaavana keinona minimoida riskejä. Ei maksa mitään, ja vyön käytöllä on vain voitettavaa.