Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 2491 kertaa)

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« : Lokakuu 28, 2025, 13:52:39 »
Moikka! Oon tässä tehnyt hetken aikaa jo omilla kasvoillani ja koska jalkaudun sisällöntuottoon ja muuhun työhön, niin oon koittanu pitää kuitenkin osoitetietoni salattuina, sen lisäksi että mulla on jo vainoava exä olemassa, niin en kaipaa vainoavia asiakkaita tai osoitetietojen levitystä.

Siksi oon ottanut käyttöön vastaanoton kotiini, jossa en ota ollenkaan anonyymejä asiakkaita.

Mutta tässä on käynyt asiakaskato ja mietin miksi ja miten tätä vois muokata asiakasystävällisemmäksi.

Haluaisin kuulla mitä mieltä te asiakkaat olette tällasesta järjestelystä? Mitkä ovat teidän riskejä ja muita huomioitavia asioita, joita en palveluntarjoajan osaa ehkä ajatella?

Huomasin kuitenkin jo aiemmin, vielä kun otin anonyymeja asiakkaita, että suurin osa kyseljöistä oli kuitenkin omalla numerolla ja nimellään, mutta kun siitä erikseen mainitsin ilmoitusten yhteydessä, mun yhteydenotot on romahtanut.

Kyse voi toki olla yleisesti tämänhetkisestä tilanteestakin?

Kiitos!
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Mangokisu

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2025, 14:11:01 »
Asiakkailla voi olla esim. statuksensa tai työnsä, tai ihan vain muiden henkilökohtaisten preferenssien vuoksi tarve pysyä nimettömänä. Joillekin seksin ostaminen yhä nykypäivänäkin olevan ikävän stigman vuoksikin voi olla arka aihe, eikä sitä haluta omalla nimellä tehdä. Mulla on maksuna käteinen ja Mobilepay, ja näissäkin noin 70% maksaa käteisellä. Ei haluta nimeä ym. esille. Monelle se nimettömyys on tärkeää, joten tuo voi tietty karsia jonkin verran porukkaa. Sun kuitenkin kannattaa tehdä niin, mikä itselle hyvältä ja turvalliselta tuntuu. En mäkään omaan asuntooni ottaisi tuntemattomia, vaan työjutut teen muualla, joten valinta on ymmärrettävä.
siro suomalainen kisu 🐈‍⬛

Poissa bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 28, 2025, 14:22:03 »
Jos vertailukorissa on vaihtoehdot
a) anonymiteetti
b) ei anonymiteettiä,

niin en näe mitään syytä valita vaihtoehtoa B. Toki, teoriassa jos B:n kohdalla on kyse aivan timanttisen kovasta palvelusta ja arvosta, mitä muualta ei anonyyminä saa, niin voisin ehkä harkita tätä. Ja harkitsisin vain silloin, jos voisin jostain syystä täysin luottaa palveluntarjoajaan, ettei mitään henkilötietojen väärinkäytöksiä tai laiminlyöntejä olisi riskinä.

Mitään tiettyä riskiä ei omalla kohdalla nouse esiin. Kyse onkin oikeastaan enemmän siitä, että mikä on se vastapaino anonymiteetin menettämiselle? Monen kohdalla tämä ei varmasti ole ongelma, jos tuntee sinut, luottaa sinuun ja tietää palvelun tuoman arvon. Ainakin omalla kohdalla olen melko laiska kokeilemaan uusia palveluntarjoajia, koska hutilyönnit ovat tosiaan melko kalliita. Rahaa kalliimpaa pahimmillaan on anonymiteetin menetys ja tietojen väärinkäyttö.

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2025, 14:22:10 »
Arvostan nimettömyyttä. En myöskään käyttäisi palveluita esim. kotini naapurissa. Toisaalta en myöskään tunkeile pt:n yksityiselämään.

Siviilijutut hoidan täysin erikseen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2025, 14:54:36 »
Turskalla lie tässä se pelko siitä että asiointi leviää esim perheen tai työyhteisön tietoisuuteen?

Oliko niin että enemmistö palvelun käyttäjistä on jonkinlaisessa suhteessa joka sitten luo tarpeen anonyymiteetille?

Itselle ideaalinen olisi vaki-pt joka asuu ns kivenheiton päässä kotoani ja tämä vakisuhde siis sellainen että kadulla, kylillä kohdatessa vois tervehtiä kuten ketä tahansa tuttua.

Käytännössä mahdotonta saavuttaa sellaista luottamus-suhdetta mutta jos nyt minä olisin pyrkimässä Lucyn syliin (ja miksikäs en?) niin ottaisin yhteyttä omalla rek. puhelimella ja numerolla, tällä palstalla lukemani kautta en näkisi siinä riskiä ja ymmärrän hyvin myös Lucyn näkökulman.

Uskoisin kyllä että jokainen ymmärtää tämän kokonaisuuden mutta onhan täällä myöskin irrallaan kaikenlaisia sekopäitä ja kuka sanoo mikä on liian varovaista....?

Slippery when wet!

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2025, 14:58:29 »
Mietin että olisiko turvakiellosta apua tuossa tilanteessa?

https://dvv.fi/turvakielto

Vainoava ex ja seksityö on varmasti perusteet saada se, toki se vähän sit tekee siviilissä asioista vaikeampia.
• Oulu 3-5.11.
• Muut menot kalenterissa
💋

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2025, 14:59:11 »
En nyt tiedä, kuinka kauan Loco Lucy on ollut alalla. Mutta oma kokemus tuosta Fonectanron käytöstä on, että pitää olla ns. tunnettu pt, josta seuraa tietynlaista luotettavuutta. Toki sitä tunnettavuutta lisää fiksu postaushistoria tällä saitillakin, mutta kaikki asiakkaathan ei tätä seuraa.

Mulla on ollut niin järjettömän pitkään tuo Fonectasysteemi käytössä, etten pysty arvioimaan sen vaikutusta asiakasmääriin. Useampi vuosi tuossa meni niin, etten ottanut uusia asiakkaita ollenkaan. Nyt kun kioski on ollut auki myös uusille ja kesällä oli enempi aikaakin, on asiakasmäärä tuplaantunut.

Mulla ei ole Fonectasta maksullista versiota, koska mua ei kiinnosta kenenkään nimi pätkääkään. Tarkistan Fonectasta ainoastaan, että henkilötiedot löytyy tarvittaessa. Ohari% 0 ja käytöstavat yhteydenotosta asti 10+ sekä turvallisuudentuntu 110% 🤩
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2025, 15:01:09 »
Mietin että olisiko turvakiellosta apua tuossa tilanteessa?

https://dvv.fi/turvakielto

Vainoava ex ja seksityö on varmasti perusteet saada se, toki se vähän sit tekee siviilissä asioista vaikeampia.

Perusteeksi riittää pelkkä seksityökin, mulla on ollut turvakielto sillä perusteella. Koin omalla kohdalla siitä enemmän haittaa, joten en nähnyt syytä jatkaa sitä.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2025, 15:14:58 »
Löytyy turvakielto jo monen vuoden takaa.

Koen myös että jos mulla on tiedossa se asiakkaan nimi, niin se vaastuuttaa asiakasta käyttäytymään kunnolla, koska on mahdollisuus esim rikosilmotukseen ja ehkäsee ohareita tehokkaasti.

Meitä ei varmastikkaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden sivari asiat.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2025, 15:21:43 »
Ymmärsinkö siis oikein, että asiakasmäärät ovat pudonneet sen jälkeen kun laitoit ilmoitukseesi maininnan ettet ota anonyymejä asiakkaita, ja epäilet asiakaskadon johtuvan tästä?

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2025, 15:26:28 »
Joo, toki tein tän vasta aamulla 😄 mutta oon vastaillut kuukauden verran asiakkaille, että en ota anonyymejä, sitten ottanut asiakkaita ketkä tulee suoraan omalla numerolla ja nimellä, mutta niitäkään ei tunnu nyt tulevan, niin pohdin onko tässä jotain mitä en osaa asiakkaan kulmasta ajatella.

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : Lokakuu 28, 2025, 15:29:35 »
Joo, toki tein tän vasta aamulla 😄 mutta oon vastaillut kuukauden verran asiakkaille, että en ota anonyymejä, sitten ottanut asiakkaita ketkä tulee suoraan omalla numerolla ja nimellä, mutta niitäkään ei tunnu nyt tulevan, niin pohdin onko tässä jotain mitä en osaa asiakkaan kulmasta ajatella.

Tuskin niitä kulmia on muita kuin se, että suurin osa asiakkaista tuskin haluaa omaa nimeään ja sen mukana muita tietoja hupakolle..

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #12 : Lokakuu 28, 2025, 15:30:19 »
Meitä ei varmastikkaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden sivari asiat.
Jos tarkoitat "meillä" itseäsi ja Vivecaa, niin näin varmaankin on. Mutta yleisemmin, löytyy ongelmatapauksia myös palveluntarjoajien puolelta, joka pistää asiakkaankin miettimään toimintatapojaan tässä harrastuksessa. Siinä mielessä tuo "varmastikaan" on aika vahva statement. Ja tämä siis yleisellä tasolla, ei liity teihin, jotka tähän ketjuun kommentoineet.

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2025, 15:34:58 »
Ihan samalla lailla kuin hupakko haluaa pysyä anonyymina niin samoin myös suurin osa turskista haluaa sitä samaa!

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #14 : Lokakuu 28, 2025, 15:40:59 »
Keksiikö kukaan jotain vaihtoehtoa anonyymiteetille, millä vois välttää osotteen kalastelun? Ja turvata tapaamiset? Mun rahatilanteen puolesta mulla ei oo oikein mahdollisuutta hommata työkämppää, lisäksi mun sairaus sit pahenee siellä ramppaamisesta, et siks haluaisin tehdä kotona. Mutta tässä kohtaa en keksi muuta turvallista tapa toteutukselle.

Varausmaksustakin valitellaan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2025, 15:43:28 kirjoittanut Loco Lucy »

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #15 : Lokakuu 28, 2025, 15:42:01 »
Vaikea sanoa miten turskat ajattelevat ja toimivat noin yleensä kun tiedän varmuudella vain yhden heistä toiminnan joka olen minä itse. Voin ottaa yhteyttä pt:hen tavalla joka paljastaa henkilötietoni jos kyseessä on pt johon koen voivani luottaa, esimerkiksi siinä tapauksessa että kirjoittelee foorumille viestejä jotka kertovat hänen olevan täyspäinen - tähän luokkaan lasken myös Loco Lucyn. Mutta noin yleensä en luota.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Lokakuu 28, 2025, 15:42:36 »
^^^^Sen verran tarvii korjata, että mua todellakin kiinnostaa mun asiakkaiden siviilielämän asiat. Mutta vain heidän itsensä kertomina. Ja todella moni ne jakaakin, kiitos siitä ❤️

^^^Itse koen, etten ole kovinkaan anonyymi, kun otan kotonani vastaan. Ja reissuilla asiakaat voi halutessaan stalkata mun nimen auton rekkarilla. En todellakaan jaksa piilotella autoani mihinkään kilometrien päähän. Ja miksi edes tarvisi.  Osa asiakkaista pyörii jostain kumman syystä somen kaveriehdotuksissa ja minä heidän.. Yhdelle asiakkaalle oon joskus vahingossa klikannut kaveripyynnönkin, selvisi vasta, kun hän sen hyväksyi.

Loco Lucylle sanoisin, että päivä kuulostaa kovin lyhyeltä ajalta tehdä johtopäätöksiä. Kokeile viikko tai kuukausi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2025, 15:45:19 kirjoittanut Viveca »

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #17 : Lokakuu 28, 2025, 15:59:23 »
Keksiikö kukaan jotain vaihtoehtoa anonyymiteetille, millä vois välttää osotteen kalastelun? Ja turvata tapaamiset? Mun rahatilanteen puolesta mulla ei oo oikein mahdollisuutta hommata työkämppää, lisäksi mun sairaus sit pahenee siellä ramppaamisesta, et siks haluaisin tehdä kotona. Mutta tässä kohtaa en keksi muuta turvallista tapa toteutukselle.

Varausmaksustakin valitellaan.

Jos mahdollista niin antaa läheltä jonkun toisen osoitteen ja pyytää soittamaan siitä ja neuvoo loppumatkan perille. 🙄
• Oulu 3-5.11.
• Muut menot kalenterissa
💋

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : Lokakuu 28, 2025, 16:01:41 »
jos kyseessä on pt johon koen voivani luottaa, esimerkiksi siinä tapauksessa että kirjoittelee foorumille viestejä jotka kertovat hänen olevan täyspäinen

Vaikka tämä esimerkki koskikin pt:tä, niin mulla oli aikoinaan Sexworkilla vaihtoehtona Fonectanrolle pitkä, asiallinen naista kunnioittava postaushistoria. Eli tunnetut forkkanimimerkit saivat varattua aikansa yksityisviestillä, osoitetiedot välittyi prepaidiin.

Asiakkaat, jotka on käynyt mulla prepaidista ennen Fonectan käyttöönottoa, ottavat edelleenkin yhteyttä siitä prepaidista. Fonecta koskee vain uusia asiakkaita, ei tavattuja.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2025, 16:07:05 kirjoittanut Viveca »

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : Lokakuu 28, 2025, 16:25:21 »
Ihan samalla lailla kuin hupakko haluaa pysyä anonyymina niin samoin myös suurin osa turskista haluaa sitä samaa!

Mulla on vähän tämä fiilis kanssa. Tuntuu että kun olen itse (osittain) anonyymi, niin en voi vaatia turskalta henkilötietoja. Se olisi tavallaan epäreilua. Lisäksi ymmärrän hyvin heidän halunsa pysyä anonyyminä - mistä he tietävät lähteekö vaimolle aamulla tekstari, yhtään sen enempää kuin minä tiedän kenen toimesta tulen hakatuksi.

Teen töitä kotona enkä piilota autoani. Varmaan jollain hullun tuurilla olen pärjännyt pelkällä asiakkaiden huolellisella valikoinnilla (ja ihmisiä syövillä koirilla!).
Raisio ma-to! ❤️