Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 4481 kertaa)

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #100 : eilen kello 13:44:42 »
On myös yleisesti hyväksytympää olla puhumatta joistain asioista, ja tiedän että yleisesti "tasapainoisen" keskustelun ylläpiti on miellyttävämpää, eikä asioita haluttais puida, mut mä haluan muistuttaa myös että meilläkin on ääni. Musta tuntuu että tosi moni kenelle on sattunutkin, hiljenee vaan sen takia että näyttäis ehkä epäammattimaiselta puhua niistä ja vähentäis asiakaskuntaa tms.

Mä ajattelen siinä kohtaa et sit toimitaan väärin, jos rahalla ikäänkuin ostetaan ihminen hiljaseksi. Vaikka sitähän se on, mut tiettyjen rajojen puitteissa.

Mä oon hiljaa mun asiakkaista, mut mulla on täysi oikeus olla oma itseni, omilla puheenaiheilla ja kasvoilla sen varatun ajan ulkopuolella.

Musta on myös hassua ajatella, että pt joka työskentelee omilla kasvoilla olis jotenkin epäluotettavampi. Kumpi tahansa voi perseillä ihan yhtä paljon jos niinkseen tulee, mut kasvollinen kantaa niistä vastuun, kun taas anonyymi voi alotella jossain muualla uudestaan.

Puhutaan kasvojen polttamisesta.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #101 : eilen kello 13:50:03 »
Sä itse peräänkuulutat yhteiseen hiileen puhaltamista, toivoen että nimenomaan miehien kuuluisi toimia toisin, jotta tekisivät itse alan eteen jotain.

Myönnän tulistuneeni hieman ketjun alussa, mutta kyllähän leijonanosa aktivismista on seksityöntekijöiden harteilla. Jos joku on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja haluaa kuumotella ja pelätä niin silloihan mitään tehtävää ei ole ja se vain hyvä juttu, että kaikki on jo kunnossa. Ajattelen itse, että jos en ole anonyymi ja asiakas toteaa minut luotettavaksi niin silloin asiakkaan lähestyminen ei-anonyymisti on vähän niin kuin yhteinen kädenpuristus. Sinun ei ole pakko osallistua ja olen ymmärtänyt jo pointtisi. En ajattele, että torpeedoit alaa tai teet mitään väärää, vaan että olet neutraali toimija. Se on ihan ok.

Oletan, että odotat samaa myös kollegoiltasi, koska terve järjenkäyttö ja varovaisuus on ilmeisesti törkeä epäluottamuslause joka ikistä kunnollistakin asiakasta kohtaan.

Puhun aktivismin puolesta aidan molemmilla puolilla siihen edelleenkään ketään pakottamatta. Rohkaisen kollegoita sellaisissa keskusteluissa, joissa pohditaan mm. miten työn tekeminen omilla kasvoillaan vaikuttaa arkeen ja muuhun elämään. Osa seksityöntekijöistä valitsee suhtautua asiakaskuntaan epäluuloisemmin ja heillä on siihen oikeus. Minä en ajattele niin ja onneksi tässä maassa voinkin toimia sitten itse niin kuin itse haluan. En ota kantaa siihen, onko kollegan puolelta anonyymiys turvatoimi vai ennakkoluulo, koska itse en ole kysymyksen kohderyhmää enkä ajattele tästä työstä samalla tavalla (en väitä että se oli yhtään huonompi kuin omani tai etteikö työtä saisi tehdä millä tavalla haluaa).

Nyt täytyy myös ajatella sitä, että seksityöntekijä ei voi kartoittaa asiakkaasta riskitekijöitä, toisin kuin asiakas voi seksityöntekijästä. Jonkun mielestä kaikki tieto on turhaa paitsi täällä saitilla kirjoittelu ja sille en voi mitään, mutta väitän kuitenkin, että minun uskottavuuttani on helpompi arvioida kuin kullimaisteri66@turskaimail.com osoitteesta viestiä lähettävän uskottavuutta ja tarkoitusperiä. Minulla (tai muillakaan) ei ole mahdollisuutta pystyä arvioimaan asiakasta samalla tavalla. Yleensä tiedän asiakkaasta nimimerkin ja ehkä kirjoitustyylistä voi jotain päätellä jos viesti sisältää muuta tekstiä kuin "ooks hereil, paljo 15 min nopee".

Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #102 : eilen kello 15:24:47 »
Takerrut nyt liikaa tuohon yksittäiseen esimerkkiin elämänhallinnan menettämisestä. Varmaan tiedät itsekin, ettei se ole välttämättä ihan tuulesta temmattu.

aijaa, mun mielestä mä takerrun siihen just sopivasti ;D valitettavasti tämä ajatus että me ollaan tai tullaan olemaan elämänhallintamme menettäneitä narkkareita ei oo mikään yksittäinen esimerkki vaan aika tyypillinen seksityöläisiin liitetty ennakkoluulo, ja tää kommentti asettuu aika selkeään jatkumoon.

Eikö tuo mainitsemasi myyjän anonymiteetti ole juuri näistä ennakkoluuloista/ennakkotiedoista kumpuava turvatoimi? Tarvitaan turvatoimia, koska asiakkaiden joukossa on sellaisia ihmisiä, joista voi koitua ongelmia. Ei turvatoimia tarvita toivottujen asiakkaiden kohdalla. Miksei tämä anonymiteetti ole turvatoimi asiakkaan kohdalla?

olenko mä sanonut että anonymiteetti ei ole turvatoimi asiakkaan kohdalla? olenko mä ylipäätään sanonut että asiakkaiden tulisi luopua anonymiteetistään? :D

mä en ihan aikuisten oikeasti ymmärrä mikä tässä nyt on se ongelma. mä peräänkuulutan kahta asiaa - että ihmiset olis rehellisiä ja avoimia siitä millaisin perustein he turvatoimensa valitsevat, ja että ihan jokainen meistä ansaitsee tulla kohdatuksi ihmisenä ja omana itsenään ilman ennakkoluuloja sen suhteen mihin viiteryhmään sattuu kuulumaan.

on edelleen eri asia linjata, että mitään seksiin ostamiseen liittyvää ei tehdä tai siitä puhuta omilla tiedoilla, koska se kattaa ihan kaiken muunkin puhumisen vaikka kavereille, terapiassa ja lääkärissä, kuin että nimenomaan seksityöläisille ei puhuta omilla henkilötiedoilla. ensimmäinen liittyy itsessään siihen toimintaan, jälkimmäinen perustuu ihmisiin ja näihin liitettyihin ominaisuuksiin. ja jos linjaus on se, että seksityöläiset on kategorisesti epäluotettavia, niin ookoo, mutta näin ajatteleva ihminen tuskin menee rikki siitä että mä pidän sitä ongelmallisena ja kyseenalaisena ajattelutapana.

eihän mulla ole itsellänikään käytössä mitään muita kategorisia kieltoja asiakkaille kuin se, että mun luokse pääsee vain täysi-ikäisenä. kaikki muu riippuu tilanteesta sekä kyvystä kommunikoida asiansa selkeästi ja kunnioittavasti. ihan samalla tavalla mä pidän sitäkin kyseenalaisena että kollegat kategorisesti kieltäytyy ottamasta vaikka tietyn värisiä asiakkaita vastaan, koska pitää näitä turvattomina. he saa niin tehdä, ja mulla saa olla siitä mielipide. sellasta se elämä on.

Kiinnostaa toki myös muiden myyjien mielipiteet ja ajatukset Loco Lucyn turvatoimista sessioiden nauhoittamisesta? Mitä ajatuksia herää - olisiko mielekäs tilanne, että asiakkaalla on tiedossa henkilöllisyys + sessionauhoitteet?

jännittävä kysymys! lopultahan tää on vaan intressipunnintaa. lähtökohtaisesti sitä tietysti toivois että ihmisten ei tarviis loukata toistensa suostumusta ja yksityisyyttä oman turvallisuuden varmistamiseks. toisaalta kaikki meidän turvatoimet perustuu lähinnä siihen, että kun omia rajoja on rikottu, oikeutta saa sitten jälkikäteen. ei ne siinä senhetkisessä tilanteessa auta tai ennaltaehkäise yhtään mitään.

taisin jossain ketjussa jo sanoakin että tää on vähän haasteellinen ala, koska me ollaan kaikki tavalla tai toisella lainsuojattomina täällä. se johtaa väistämättä siihen että oikeusturvan taso rajoittuu käytännössä vaan tilanteisiin missä on tehty rikos, eikä niissäkään kovin luotettavasti.

käyttötarkoituskin merkitsee, että onko niitä nauhoituksia tarkoitus käyttää hyvään, eli rikollisen saamiseen kiinni, vai pahaan, eli itse rikoksen tekemiseen? jos asiakas joutuis tilanteeseen missä pelkäis oman turvallisuuden puolesta, ja sais turvattua oikeuksiensa toteutumisen sessionauhoitteella, niin se menis ihan selkeästi tarkoitus pyhittää keinot & hätä ei lue lakia -osastolle. jos kollega äänittelis sessioita koska haluaa päästä kiristämään, niin sehän on ihan selvää että se ois yksiselitteisesti väärin.

mutta joo, en mä pidä sessioiden nauhoittamista millään tavalla asiallisena toimintana, kenenkään toimesta, ja siitä huolimatta ihmiset silti toimii itsepuolustuksena asiattomasti.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #103 : eilen kello 15:30:39 »
En toki muidenkaan firmojen tietoja julkisuuteen halua, mutta vaikka vuotaisi kaikki S-ryhmän ostohistoriasta Kanta-kirjauksiin, niin ei sieltä löydy mitään mikä kiinnostaisi yhtään ketään.

Riskien arviointiin kuuluu normaalisti sekä riskin todennäköisyys, että riskin toteutumisen seuraukset. Te jumitatte vain siinä todennäköisyydessä, minkä tavallaan ymmärrän koska se on tässä riskissä se osuus joka tapahtuu teidän elämässä. Ne seuraukset sen sijaan tapahtuu mun elämässä, ja mä olen kuvitellut niitä aika paljon.

Mä luulen että tekin olette. Jotenkin te tiedätte, että ei olisi hyvä idea soitella ja postittaa suoramarkkinointia asiakkaille, että tulisitko kulta taas panee.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että seksin ostaminen on sulle arkaluontoista tietoa, niin se on ihan ok.

jos sun syy suhtautua seksiä ostaessa varovaisesti henkilötietojesi levittämiseen on se, että epäilet seksiä myyvän henkilön alkavan käyttää päihteitä ja suhtautuvan sen jälkeen leväperäisesti tai pahantahtoisesti henkilötietoihisi, niin se on... noh. jätetään nyt sanomatta.

Kuten mielestäni sanoin, syy on noiden yhteisvaikutuksen tulos. Oletin että asia on sulle tuttu, mutta jos ei ole tuttu niin esim. tässä on kuvailtu menetelmää https://blogit.utu.fi/meriosaajat/wp-content/uploads/sites/76/2019/01/4.-Riskianalyysit.pdf

Haluaisin nostaa tuollakin lihavoidun asian, eli että käytetään saatavissa olevaa tietoa. Tän nimenomaisen riskin osalta ongelma on aikajänne, eli koko ihmiselämä. Mä tiedän susta enemmän kuin seksipirkko2000:sta, mutta ihan yhtä vaikeaa ja turhaa olisi arpoa miten sulla menee seuraavat 40 vuotta. Ja mun kannaltahan ei ole merkitystä kenen kohdalla arpa osuu, vaan jos tätä oikeasti tekisi matemaattisesti niin todennäköisyys toteutumiselle kasvaisi sitä mukaa mitä useammalle kerron henkilöllisyyteni. Siksi se todennäköisyys on tässä analyysissa yleensä henkilöimätön ja matala, mutta ei niin olematon että riskiä ei lainkaan tarvitsisi huomioida.

Mutta koska pidän silmäni auki niin joidenkin kohdalla se todennäköisyys on korkeampi, viitaten vaikkapa Violan mainitsemaan juttuun.

Ja oikeastaan tuohon Locon mainitsemaan asiaan myös, jos nyt olen ihan rehellinen. Arvostan silti rohkeutta ja hyvä jos sen kautta joku toinen asiakas löytää mitä tarvitsee. On aina paljon mielenkiintoisempaa ostaa jotain joka kolahtaa just itselle, eikä ole kaikkea kaikille.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #104 : eilen kello 15:53:32 »
Tän nimenomaisen riskin osalta ongelma on aikajänne, eli koko ihmiselämä. Mä tiedän susta enemmän kuin seksipirkko2000:sta, mutta ihan yhtä vaikeaa ja turhaa olisi arpoa miten sulla menee seuraavat 40 vuotta.

mä kyllä varmaan mieluummin tappaisin itseni kuin eläisin miettien mitä joku tuntematon tekee mun henkilötiedoilla 40 vuoden päästä. mutta toisaalta, sen takia mä varmaan olen omalla naamallani lehdissä, ja sä intät seksisaitilla nimettömästi miksi on ihan ookoo ajatella että ei sitä ikinä tiedä milloin ne huorat sekoaa.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #105 : eilen kello 16:46:24 »
Muaki vaa naurattaa aina se, et nää ketkä huudattaa sitä et huorat sekoaa, ni ne on mitä todennäkösemmin ite painelee niitä naopeja et ne huorat sekoais.

Oiskohan sille joku termikin hmmmmmm reactive abuse.

Oliko tässä vai jossai muussa ketjussaki et horo on mokannu jotain jos se keikkailee 🤡

Miten mä sen nään on se et horo maksimoi tulonsa ja tekee työtä. Samat tyypit varmsa inisee isänmaan puolesta ja siitä kun on työttömiä.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #106 : eilen kello 17:03:43 »
Sain just monen tunnin keikan omalla nimellä varattuna ✨❤️ ha. Mä rupeen panostaa just tällasiin.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #107 : eilen kello 17:14:44 »
On varmaan hirvittävän typerää kommentoida tähän ketjuun, mutta kun juuri perjantain kunniaksi menin avaamaan (ja juomaan) pari olutta, niin...

Maailmassa on paljon asioita, jotka ovat väärin, tällaisen (kuten me kaikki!) suht fiksun, tietoisen, apinan mielestä :(
Seksi on hirvittävän ladattu aihe, ei siihen tarvitse edes tietoisuutta, että olennot pyrkivät maksimoimaan lisääntymismenestyksen, ja se ohjaa käytöstä. Mustasukkaisuus, pettäminen, jne., näitä löytyy muualtakin kuin ihmisiltä.
Vaikeammaksi asian tekee se, että emme ole enää (täysin) hölmöjä eläimiä, vaan pystymme tietoisesti valitsemaan toimintamalleja, ja keksimiemme työkalujan (ehkäisy...) avulla jopa rikkomaan seksin ja lisääntymisen yhteyden.

No, suht fiksuna apinana, minusta tuntuisi siltä, että sellainen seksi, joka on tarkoitettu ainoastaan viihteeksi, ei lisääntymis- tai sosiaalisia (lauman jäsenenä, henkilökohtaiset suhteet) ulottuvuuksia muuttavana, olisi hyvä pitää suunnilleen samassa arvossa, kuin parturilla käynti.
Tässä on ihan hirveästi painolastia, niin kulttuurista (m.l. uskonnot) kuin evolutiivista. :( (Ja sekä kulttuuri että uskonto kuitenkin jossain määrin kumpuavat niistä valinnoista ja asenteista, jotka ovat evoluutiossa lajillamme voittaneet aiemmin).

Mutta, jos tätä nyt katsoo, kuvitellen itsensä rationaaliseksi (joka tapauksessa apina-)insinööriksi, sen enemmän pohtimatta yllä olevia:
- Asiakkaita on monenlaisia, kelvottomista upeisiin.
- Palveluntarjoajia on monenlaisia, kelvottomista upeisiin.
- Tuskinpa upea asiakas tai palveluntarjoaja muuttuisi kelvottomaksi, mutta se ei ole täysin poissuljettu mahdollisuus.
- Lauman kulttuurien ja uskontojen takia, jo pelkkä palvelujen myyminen tai ostaminen voi olla vahingollista asemalle laumassa (ikävä kyllä, olisi kiva jos tämä muuttuisi).

Joten ... ymmärrän sekä anonyymiyden vaatimisen, että siitä luopumisen vaatimisen. Kaikissa suunnissa. Haparoimme täällä, omien fiilisten mukaan, ja toimimme niinkuin tuntuu oikealta.

Tällaiset keskustelut kuitenkin voivat (pienessä määrin) muuttaa lauman (yhteiskunnan) tuntoja asiasta, joten nämä eivät ole ollenkaan hyödyttömiä.

Poissa bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #108 : eilen kello 17:15:26 »
Muaki vaa naurattaa aina se, et nää ketkä huudattaa sitä et huorat sekoaa, ni ne on mitä todennäkösemmin ite painelee niitä naopeja et ne huorat sekoais.

Oiskohan sille joku termikin hmmmmmm reactive abuse.

Keneen tällä viittaat? Päteekö tämäkin myös toiseen suuntaan? Sekoava asiakas saattaa ollakin myyjän käytöksestä johtuvaa?

Musta on myös hassua ajatella, että pt joka työskentelee omilla kasvoilla olis jotenkin epäluotettavampi. Kumpi tahansa voi perseillä ihan yhtä paljon jos niinkseen tulee, mut kasvollinen kantaa niistä vastuun, kun taas anonyymi voi alotella jossain muualla uudestaan.

Joidenkin kohdalla henkilöbrändi rakentaa luottamusta. Toisten kohdalla se voi rakentaa ikävä kyllä epäluottamusta.

Poissa Jopa Tuli Artturi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #109 : eilen kello 17:43:23 »
Mulle isot pojat kertoi silloin joskus maamme aikojen alussa

a)älä lähetä huoralle rahaa (tänäpäivänä tarkoittaisi varausmaksua)
b) käytä prepaidiä
C) älä anna mitään sellaisia tietoja itsestäsi mitä et halua antaa
D) maksa käteisellä

Jos jokin näistä asioista ei sovi huoralle, siirry seuraavaan. Näillä on menty ja tullaan menemään.

Kyllä isot pojat tietää mikä on järkevää. Näillä mennään. 8)

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #110 : eilen kello 18:15:54 »
Itse vähän aikaisempaa saapumiserän ja kun vuosituhannen vaihteessa silloiseen jo bittihautuumaalle siirtyneestä sihteeriopistoa selailin ja lopulta jopa uskaltauduin palveluita käyttämään ei naamakuvia varsinkaan suomalaisilta näkynyt käytännössä lainkaan. Nyt niitä on näkyy enempi ja itseäni hirvitti/hirvittää vähän vieläki heidän puolestaan. Samoin  osa tekee omassa kämpässä ja on ollutns puolijulkkiskin jonka nimi ja ulkonäkö yhdisti heti piuhat. Noh hänelle vähän varoitinkin asiasta. viimeksi kun kävin omalla naamalla ilmoittaneen luona ja asiasta puhuttiin ja hyvin järkevästi ja selkeästi asiaa ajattelleena keskustelun referaati oli "entä sitten'. Ja tämä lienee aika yleistä nykyään yleensäkin kun puhutaan seksuaalisuudesta esim suuntautumisesta jne.. homma on normalisoitunut ja hyvä niin. Itseäni omat pinttyneet ajattelutavat itse asiassa ärsyttää mutta se on fakta että riskiäjän tuo kasvattaa koska kaikilla ihmisiä ei ole hyvät aikomukset koskaan.

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #111 : eilen kello 18:20:12 »

b) käytä prepaidiä

D) maksa käteisellä

Jos jokin näistä asioista ei sovi huoralle, siirry seuraavaan. Näillä on menty ja tullaan menemään.

Saisko nää hakattua kiveen Manskulle Marskin patsaan jalustaan?

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #112 : eilen kello 18:47:25 »
^ Ettekste halunnu pitääkkään matalaa profiilia?

Poissa Moonshine

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #113 : eilen kello 19:00:30 »

😅 Loistava!

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #114 : eilen kello 19:55:46 »
Elämä on valintoja. Nuori Riikka Purra meni Tampereella paskaduuniin Mäkkäriin ja nousi Mäkkärissä esimiestehtäviin.

Nuori Anna Kontula myi samaan aikaan persettä Tampereella ja nosti sosiaalitukija.

Elämä on valintoja. Jokainen voi yrittää seksiyrittäjänä, mutta kaikkein ei kannata myydä seksiä.

Vain toinen näistä naisista tuotti jaettava suomalaisille, toinen kulutti yhteisiä resursseja.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #115 : eilen kello 19:55:55 »

b) käytä prepaidiä

D) maksa käteisellä

Voin vaikka piikata ne jos sinä maksat sakot?
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Rabotnik

• Full Member
« Vastaus #116 : eilen kello 20:20:19 »

b) käytä prepaidiä

D) maksa käteisellä

Voin vaikka piikata ne jos sinä maksat sakot?

En kyllä uskalla luvata, oot sen verta sakkopää että meet tekeen sen  ;D Plus sulle pitäis kustantaa uus hilti kun vanha päätyy rikoksentekovälineenä valtiolle...

Poissa Idiootti

• Hero Member
« Vastaus #117 : eilen kello 20:26:34 »
En kyllä uskalla luvata, oot sen verta sakkopää että meet tekeen sen  ;D Plus sulle pitäis kustantaa uus hilti kun vanha päätyy rikoksentekovälineenä valtiolle...

Lifti mitään Hiltiä tarte, moska ja taltta riittää... :o

Poissa Rabotnik

• Full Member
« Vastaus #118 : eilen kello 20:36:59 »

Ei peenisten vapautusrintama voi ikuisesti maan alla olla

Poissa Avaruusmies

• Full Member
« Vastaus #119 : eilen kello 20:41:52 »

Lifti mitään Hiltiä tarte, moska ja taltta riittää... :o

Kyrvällä se piikkaa...