Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.

Uutiset:
Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.

ShadowFlare
Kelpo kaveri
Suomessa kasvojen peittäminen mielenosoituksessa ei ole automaattisesti kiellettyä, mutta siihen liittyy rajoitus. Ja se juuri liittyy siihen miksi anarkokommunistit, antifa ja uusnatsitkin haluavat kasvonsa peittää. Järjestyslaki nimittäin kieltää kasvojen peittämisen yleisellä paikalla, jos tarkoituksena on vaikeuttaa tunnistamista rikoksen tekemisen yhteydessä.Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.

Ja vasemmalta kuuluu? Ei mitään.
Höpö höpö.Ransgaistusta vaaditaan molemmille. Ota silmä käteen ja katso. Kommentointi on tosiaan alhaista kun ei oman "puolueen" mokia suostuta myöntämään.Ja vasemmalta kuuluu? Ei mitään.
Mitä pitäisi kuulua?
N*tsit hakkaavat naisen ja täällä vaaditaan rangaistusta väkivallan uhrille.
Kommentointi täällä on niin käsittämättömän alhaista, ettei voi muuta kuin olla sanaton.
^Jokos sinä olet ehtinyt tuomita tämän vasemmistolaisten sinimustien marssijan pahoinpitelyn?Ja vasemmalta kuuluu? Ei mitään.
Mitä pitäisi kuulua?
N*tsit hakkaavat naisen ja täällä vaaditaan rangaistusta väkivallan uhrille.
Kommentointi täällä on niin käsittämättömän alhaista, ettei voi muuta kuin olla sanaton.
Tietty ero tässä on, vasurit osaavat käyttää julkisuuden paremmin hyväkseenJohtuu siitä, että toimittajat ovat pääsääntöisesti vihervasemmistolaisia.
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.