Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallon MM2026 keskustelua  (Luettu 1596 kertaa)

Poissa Pikkulerssi

  • Full Member
  • Viestejä: 313
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jalkapallon MM2026 keskustelua
« Vastaus #60 : Kesäkuu 24, 2026, 17:12:19 »
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.

Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena  lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.

Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa Moonshine

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jalkapallon MM2026 keskustelua
« Vastaus #61 : eilen kello 22:15:51 »
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.

Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena  lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.

Vähän tää lässähti heti alkuunsa ku Norja lähti peliin kakkoskokoonpanolla. Mahtaako olla hyvä veto antaa ykköskokoonpanon levätä ja ottaa joukkueena pataan? Katsojalle ei ainakaan ole hyvä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7414
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jalkapallon MM2026 keskustelua
« Vastaus #62 : tänään kello 00:08:46 »
Taisi Pikkulerssi yrittää pikku kikkaa veikatessaan Norja-Ranska ottelusta tasapeliä? No pikku virhe tulee korjattua kun Egypti ja Iran pelaavat tasan huomisaamun ottelussa.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 185
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkapallon MM2026 keskustelua
« Vastaus #63 : tänään kello 10:32:56 »
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.

Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena  lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.

Vähän tää lässähti heti alkuunsa ku Norja lähti peliin kakkoskokoonpanolla. Mahtaako olla hyvä veto antaa ykköskokoonpanon levätä ja ottaa joukkueena pataan? Katsojalle ei ainakaan ole hyvä.

Varmaan ollu tosi mukava niille norjalaisille, jotka ostaneet lipun tonne matsiin siinä toivossa et näkevät jonkun kunnon kamppailun ja sit peli on mitä on ja Haaland kulutti vaihtopenkkiä 🫠
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

✨Tampereella 1.7. ✨