Onnittelut velihopea!
Uutiset:
RobertLey








Foorumihierarkian huipulla
Kiitos kiitos!
Kiitän kaikkia onnittelijoita. Vaikka en minä kyllä oikein ymmärrä, miksi suomalaista miestä onnitellaan, kun tämä suoltaa tajunnanvirtaansa nettiin - välillä myös pikkupäissään