Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.

Uutiset:
Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.

ShadowFlare
Kelpo kaveri
Suomessa kasvojen peittäminen mielenosoituksessa ei ole automaattisesti kiellettyä, mutta siihen liittyy rajoitus. Ja se juuri liittyy siihen miksi anarkokommunistit, antifa ja uusnatsitkin haluavat kasvonsa peittää. Järjestyslaki nimittäin kieltää kasvojen peittämisen yleisellä paikalla, jos tarkoituksena on vaikeuttaa tunnistamista rikoksen tekemisen yhteydessä.Minä olen luullut, että mielenosoituksissa ei saa peittää kasvojaan.Suomessa mielenosoituksessa saa pääsääntöisesti peittää kasvonsa, sillä lainsäädännössä ei ole yleistä naamioitumiskieltoa.