Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 3043382 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25420 : tänään kello 08:52:37 »
Halla-aho kirjoitti joskus: ”Tällä hetkellä minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta mieltäylentävämpää näkyä kuin puistossa verta vuotava homo”. Persut täälläkin puolustavat Räsäsen, kansanedustajan ja Suomen johtavan homofobin, oikeutta dissata lääketieteellisillä termeillä verhotuilla kommenteilla homoja :)

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25421 : tänään kello 08:53:39 »
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998840.html

Timo Soinilta raju purkaus perussuomalaisten uudesta logosta ja puolueen rappiosta. "Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut. Ei siinä mitään. Sellainen tunnus kuin porukka. Onnea!"  :laught: :laught: :laught:
Mietin sitä, että mitä se sinulle oikeastaan tekee? Minulle on kuitenkin aivan sama, mikä on persujen logo tai onko siellä joku homo, kasvissyöjä tai sivari. Tiettävästi kukaan näistä joita tässä nyt tarkoitat Purra, Halla-aho ja Tynkkynen puhu kasvissyönnin, sivariuden tai homouden puolesta. Kerro toki, mikäli olen väärässä.
Soinista voisi sanoa, että hävinneet selittää.

Ei se minulle mitään tee. Mutta voikukkakansan toilailut kiinnostavat aina. Ei maailmassa liikaa huumoria ole. Ja politiikkaa kiinnostaa varmaan tavalla tai toisella meistä jokaista.
Heil Hitler, Meil Purra!