Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2021730 kertaa)

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13420 : Syyskuu 20, 2025, 16:23:39 »
Kyllösen Matin tapaan kurjuuden kurjuudesta... Erään arvostetun kanssa tapaamiset ovat kaatuneet just ennen maaliviivaa liian usein ties mistä ihmeellistä syystä... Pohtinut syvällisesti missä vikaa olisi ja loppupäätelmä on että on kirous...

Järkevin ois leuka rintaan ja kohti seuraava pinppa... Mutta kun...?
2025: 3:3 ut:7 v:21

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13421 : Syyskuu 20, 2025, 16:28:05 »
Katsoin telkkarista Raharemontin ja nyt mietin miltä näyttäisi, jos itse olisin siinä (ja siis konkurssin partaalla). ::)

Joni: "Sinulla on ihan kohtuulliset ruoka- ja asumismenot. Vaatteisiinkaan ei mene paljoa rahaa ja liikkumisen kulut ovat myös kohtuulliset. Mutta sitten täällä on nämä muut menot, täällähän on ihan hirveä summa. Ja nämä koostuu lähes pelkästään maksullisista seksipalveluista. Hyvää tässä on se on, että ei ole osamaksulla ostettu eikä velaksi, mutta miinuksella ollaan joka kuukausi. Voisiko näistä maksullisista seksipalveluista jotenkin siirtyä edullisempiin tai jopa maksuttomiin palveluihin?"
Jaana: "Niin, miltä se kuulostaisi, jos siirtyisit maksullisesta maksuttomaan pilluun? Tai jos harkitsisit ulkkareita ja puolen tunnin aikoja? Sekin auttaisi saamaan taloutesi tasapainoon."
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13422 : Syyskuu 20, 2025, 16:44:40 »
^ 😁

Minulta Joni kysyisi, mihin ihmeeseen nämä nelinumeroiset käteisnostot oikein menee.

Samassa ohjelmassa on ainakin pariin otteeseen paljastunut lomaosake ihmisten taloudellisen kurimuksen aiheuttajaksi ja mietin, miksi kukaan hommaa sellaisen.
Livekonsertit 2025: 24  (2024:20)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13423 : Syyskuu 22, 2025, 19:05:55 »
Miksi tällaisia korkeatasoisia musavideoita ei nykyään juurikaan tehdä?
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13424 : Syyskuu 23, 2025, 17:53:07 »
Miksi tällaisia korkeatasoisia musavideoita ei nykyään juurikaan tehdä?
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

Lifti on raksalla nykyään? ;)

Tai siis ainakin tuo näyttää ihan Liftiltä, jota on viikon ränniputken päätteeksi pyydetty esiintymään. ;D
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13425 : Syyskuu 24, 2025, 15:17:37 »
Kuinka vähäpätöinen on valkoisen ihmisen henki. :-X

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #13426 : Syyskuu 24, 2025, 19:40:29 »
Foorumin henkeä.

Kyllä kai se on pääosin ihan kiva. Eihän me toisiamme tunneta oikeasti poislukien kai se että osa turkista on tavannut jonkun neidon. Täällä sitten keskustellaan yhdessä, väliin nauretaan silmät vettä valuen ja väliin kinastellaan jostakin pikkujutusta. Ja joskus joku juttu jossakin menee tunteisiin jonka jälkeen kyseistä aihealuetta ei kannata vähään aikaan seurailla. Mutta aina tänne on kiva tulla kiitos kaikkien muitten, tämän koko jengin.

Vähän kuitenkin mietityttää sellainen tapa jossa käydään kertomassa kuinka joku toinen foorumilainen naurattaa. Joissakin tapauksissa maininta on varmaan ihan positiivinen mutta mun käsityksen mukaan aina näin ei ole vaan joissakin tapauksissa kertomisen syy on ilkeys. Varmaan joku meistä on oikeasti ilkeä ja paha ihminen ja ansaitsee ilkeilyn mutta sitäkin voi olla aika vaikea tietää vain jos tekee päätelmän foorumviesteistä. Me ihmiset kommunikoidaan eri tavoilla ja suositaan erilaisia tapoja. Minä en oikein usko että foorumin henki tulee hyväksi ilkeistä piikittelyistä eri ketjuissa vaan ehkä ennemminkin vaikka niin että jättää jonkun käyttäjän kokonaan huomioimatta.

Ja kaiken tämän jälkeen on ihan pakko sanoa että itse olen usein ilkeä jollekin toiselle. Syynä on oma typeryyteni ja pienuuteni ihmisenä. Koitan kuitenkin olla enemmän ok. Kuten aina ja kerta toisensa jälkeen epäonnistun. Mutta saa mulle sanoa että hei, käyttäydypäs nyt kuten aikuisen ihmisen tulee!

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #13427 : Syyskuu 24, 2025, 21:56:52 »
^Osassa ketjuja joudun miettimään, ettei tule vahingossa v*ttuiltua.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #13428 : Syyskuu 24, 2025, 22:23:53 »
^^ Hyvää pohdintaa. Mä itse tykkään viljellä sarkasmia ja leikkimielistä kettuilua. Toivon, ettei kukaan kuitenkaan koe mun oleva ilkeä 😇 No oon mä varmasti myös ihan suoraan vittuillut.

Onhan se vähän niin, että me vuosia täällä pörränneet jo vähän tunnetaan toistemme Forum-persoonia ja on ehkä helpompi tunnistaa mikä on kuittailua ja mikä ilkeilyä. Ja toki myös ne on nimimerkit, joilla nyt on ainoa tavoite olla ilkeä. Tai naisvihamieliset tmv. Mutta nekin osaa jättää sitten omaan arvoonsa. Uudemmille tämä voi olla välillä kova koulu. Tai herkemmille persoonille. Täällä pitää olla "vähän munaa" 😁 :blowjob:
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13429 : Syyskuu 24, 2025, 23:48:02 »
^Osuuko tämä😅

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #13430 : Syyskuu 25, 2025, 00:36:27 »
^Osuuko tämä😅

Kuulostaa vähän multa 😂
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13431 : Syyskuu 25, 2025, 00:54:54 »
^^^^^ Oikein hyvää pohdintaa joey_t:ltä tässä, ja minä arvostan suuresti ihmisissä sitä, os he osaavat tarkastella kriittisesti itseään ja  kyseenalaistaa myös omaa toimintaansa.
En tiedä viittaatko tässä juuri minun kommentteihini "Mikä nauratti tänään"-ketjussa, mutta myönnän syyllistyneeni tähän tänään peräti kaksi kertaa. Olen siis kommentoinut kyseiseen ketjuun tänään kahdesti, että toinen saittilainen naurattaa. Oliko tarkoitukseni olla ilkeä? Tavallaan, ehkä näinkin voi sanoa. Molemmissa tapauksissa kyseessä oli nimimerkki, joiden koko saittipreesensillä ei näytä olevan muuta tarkoitusta kuin olla muille ilkeä ja heikentää saitin ilmapiiriä. Molemmilla nelinumeroinen määrä viestejä, enkä äkkisellään muista nähneeni kummaltakaan koskaan yhtäkään kommenttia, jolla olisi ollut muuta tarkoitusta kuin vittuilu, saati liittynyt millään tapaa foorumin aihepiiriin. Olen oikeastaan aika pitkään ihmetellyt, miksi nämä saittilaiset ovat saaneet jatkaa kommentointiaan, koska heidän vaikutuksensa saitin ilmapiiriin on ollut minun nähdäkseni huomattavan heikentävä.
Heidän kommenttinsa eivät ole minua aiemmin naurattaneet, päinvastoin. Mutta tänään ne oikeasti naurattivat. Nauroin ääneen niitä lukiessa. En tiedä tarkalleen mistä tämä johtuu. Kenties olen viime päivinä ollut poikkeuksellisen hyväntuulinen (sattuneesta syystä), tai sitten olen tahattomasti oivaltanut jotakin, ja muutos suhtautumisessani on pysyvä. Oli miten oli, kumpaakin selitystä pidän positiivisena.
Tietenkin olisin voinut vain nauraa itsekseni, ja olla kommentoimatta yhtään mitään. Täysin turhiahan ne kommentit olivat minun osaltani. Olen aina välillä täälläkin sanonut asioita, jotka olisi voinut jättää sanomatta. Tätä on valitettavasti tapahtunut minulle aika paljon myös siviilielämässä ihmisten kanssa kasvotusten, tällaisella foorumilla anonyymisti nimimerkin takaa se on vielä helpompaa. Täällä omia kommenttejaan ei voi myöskään muutamien minuuttien jälkeen enää muokata eikä poistaa. Minun kommenttieni joukossa on useita sellaisia, jotka olisi ollut parempi jättää sanomatta. Yritän toki parantaa tapojani.

Parasta mitä voimme tehdä, on tehdä parhaamme ollaksemme asiallisia, kunnioittavia ja ystävällisiä toisiamme kohtaan ja samalla tiedostaa ja hyväksyä ettemme ole täydellisiä, eikä ole kukaan muukaan.
Suuresti ihailemani saittilaisen, Mmeoww:n, viisaita sanoja lainatakseni: Olemme vain ihmisiä.
Yritetään pitää tämä mielessä niin täällä forkalla kuin kaikessa muussakin ihmisten välisessä kanssakäymisessä, kaikilla elämän osa-alueilla. Ainakin minä yritän, ja tiedostan, että minulla on tässä vielä hommaa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #13432 : Syyskuu 25, 2025, 05:03:09 »
Alan tulla siihen ikään että paskahädän tullessa on jo liian myöhäistä.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #13433 : Syyskuu 25, 2025, 08:13:09 »
Tällä foorumilla on ikävä tapa, että politiikkaketjun keskustelut leviävät muihin ketjuihin. Usein käy niin, että politiikkakeskustelusta jää jotakin hampaankoloon, ja se purkautuu esimerkiksi Mikä nauratti tänään -ketjussa sivalluksina.

Monilla muilla foorumeilla politiikka on rajattu yhteen ketjuun, poikkeuksena tilanteet, joissa poliittinen päätös vaikuttaa suoraan foorumin aihepiiriin (esim. verotus tai lakimuutokset). Tämä linjaus auttaa pitämään keskustelun aiheenmukaisena ja ilmapiirin myönteisempänä.

Heikentävätkö sivallukset yleistä henkeä? Ehkä, ehkä eivät - mutta ainakaan ne eivät edistä hyvää keskustelukulttuuria, varsinkaan jos ne kohdistuvat yhteen nimimerkkiin. Siksi olisi hyvä linjaus, että politiikka pysyisi vain politiikkaketjussa. Rönsyjä voisi siirtää off topic -osioon tai politiikkaketjuun, ja itse politiikkakeskustelua olisi hyvä moderoida tarkemmalla seulalla.

Vaikka foorumin hengen tekevät kirjoittajat, moderoinnin linjauksilla on iso vaikutus siihen, millainen ilmapiiri syntyy.

Tällaisille foorumeille kuuluu kuitenkin pieni vittuilu, se on vähän kuin suola keitossa. Ripaus tekee mausta paremman, mutta jos sitä tulee liikaa, koko keitto on syömäkelvoton.

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13434 : Syyskuu 25, 2025, 09:35:33 »
Vähän kuitenkin mietityttää sellainen tapa jossa käydään kertomassa kuinka joku toinen foorumilainen naurattaa. Joissakin tapauksissa maininta on varmaan ihan positiivinen mutta mun käsityksen mukaan aina näin ei ole vaan joissakin tapauksissa kertomisen syy on ilkeys. Varmaan joku meistä on oikeasti ilkeä ja paha ihminen ja ansaitsee ilkeilyn mutta sitäkin voi olla aika vaikea tietää vain jos tekee päätelmän foorumviesteistä. Me ihmiset kommunikoidaan eri tavoilla ja suositaan erilaisia tapoja.
Viisaita sanoja.

Täällä on muutama tyyppi, jotka aina jossain vaiheessa, kun eivät enää pysty esittämään asiallisia vasta-argumentteja, omat kasvot pelastaakseen yritetään kuitata asia jollain nololla ad hominemilla. Leimataan ”vääriä” mielipiteitä tai faktoja esittävä kirjoittaja ilkeilijäksi, naisvihaajaksi ja ties miksi. Demonisoidaan vastustaja. Tämä on tiettyjen tyyppisten ihmisten ihan yleisesti käyttämää taktiikkaa yleisesti mediassa ja somessa ja jolla pyritään vaientamaan eri mieltä olevat. Täälläkin. Valitettavasti.

Kannustaisin kuitenkin näitä muitten leimaajia, jotka eivät näe itsessään mitään vikaa, katsomaan peiliin, itsekriitttisesti. Voisiko kuitenkin olla niin, että tulkitset -tahallisesti tai tahattomasti – henkilön vain ilkeilijäksi vain siksi ettet voi hyväksyä hänen esittämiään mielipiteitä tai faktoja?

Minua ei sinänsä haittaa jos joku mainitsee minut vaikka mikä nauratti tänään -ketjussa, mutta vastaavasti toivoisin että moderointi toimisi tasapuolisesti eikä menisi vain näitten eniten bpr-raportteja tehtailevien lumihiutaleitten pillitysten mukana jos heille vähän kuittaa takaisin.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13435 : Syyskuu 25, 2025, 11:22:28 »
^ Itsekriittisyydestä puheen ollen, mitä mieltä olet, jurzantaa, omasta keskustelutavastasi/kommentoinnistasi täällä?

Poissa Teroterava

• Full Member
« Vastaus #13436 : Syyskuu 25, 2025, 11:25:30 »
vastaavasti toivoisin että moderointi toimisi tasapuolisesti eikä menisi vain näitten eniten bpr-raportteja tehtailevien lumihiutaleitten pillitysten mukana jos heille vähän kuittaa takaisin.

Tuosta olen ihan samaa mieltä.

Muutenhan toi sun teksti olikin ihan sitä itseään vailla minkäänlaista ymmärrystä itsekritiikistä ja siitä, että miten vaikka olet itse täällä vuosien mittaan pelkästään taroitusperäisesti stalkannut, trollannut ja provonnut eri nimimerkeillä. Puhumattakaan itänaapuria palvelevien valeuutisten levittämisestä, toisten käyttäjien mustamaalaamisesta sekä heistä väärien tietojen levittämisestä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2025, 11:34:56 kirjoittanut Teroterava »

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13437 : Syyskuu 25, 2025, 11:34:11 »
No niin, sieltähän ne kaksoset tunnistivat itsensä ja äityivät heti projisoimaan omia puutteitaan muihin. Kirjoitukseni siis osui ja upposi.  :D

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13438 : Syyskuu 25, 2025, 11:38:48 »
^ Et vastannut tähän:

^ Itsekriittisyydestä puheen ollen, mitä mieltä olet, jurzantaa, omasta keskustelutavastasi/kommentoinnistasi täällä?

Vastauksesi oikeasti kiinnostaa minua. Millä tavoin sovellat tätä mainitsemaasi itsekriittisyyttä itse? Näetkö omassa kommentointi-/keskustelutavassasi kehittämisen tai parantamisen varaa, ja jos, niin miten?

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13439 : Syyskuu 25, 2025, 11:51:26 »
^ Et vastannut tähän:

Vastauksesi oikeasti kiinnostaa minua. Millä tavoin sovellat tätä mainitsemaasi itsekriittisyyttä itse? Näetkö omassa kommentointi-/keskustelutavassasi kehittämisen tai parantamisen varaa, ja jos, niin miten?
Siilipuolustukseen menosta ja projisoinnista päätellen tosiaan tunnistit itsesi kirjoituksestani.

Oletko jo harjoittanut rehellistä itsekritiikkiä ja miten ajattelit kehittää keskustelutapaasi foorumilla?

Tosin musta tuntuu, että teidän kaksosten vastaväitteet ja vastakysymykset vastasi kysymykseen jo itsessään, niin siksi en lähde halkomaan hiuksia enempää tästä aiheesta.  ;)