Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 390699 kertaa)

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1940 : Huhtikuu 30, 2026, 20:24:45 »
Aika on nykyään vähän kortilla. Tänään mulla olis ollut koko ilta aikaa paneskella ja laitoin vähän vapoutarjoustakin, mutta puhelin on mykkä. Ilmeisesti kaikki ryyppää ja vain mulla on paneminen mielessä 😤
Kyllä omassa asteikossa paneminen menee useimmiten ryypiskelyn edelle. Valitettavasti omakin aika sen verran kortilla, ettei nyt millään Espooseen asti ennätä, vaikka ois kuinka herkkua tarjolla  :kiss:

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1941 : Huhtikuu 30, 2026, 20:54:10 »
Aika on nykyään vähän kortilla. Tänään mulla olis ollut koko ilta aikaa paneskella ja laitoin vähän vapoutarjoustakin, mutta puhelin on mykkä. Ilmeisesti kaikki ryyppää ja vain mulla on paneminen mielessä 😤
Kyllä omassa asteikossa paneminen menee useimmiten ryypiskelyn edelle. Valitettavasti omakin aika sen verran kortilla, ettei nyt millään Espooseen asti ennätä, vaikka ois kuinka herkkua tarjolla  :kiss:

Tänne vaan sohvalle makoilemaan mun kanssa 😁
Kevät-Special nyt la-ma! 😚

Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #1942 : Toukokuu 29, 2026, 16:35:21 »
Katsoin tuossa kesän festareiden ja muiden musakeikkojen aikatauluja ja taas osa on onnistuttu sijoittamaan päällekkäin siten ettei millään ehdi käymään kaikissa kiinnostavissa tapahtumissa, ei edes Hayabusalla (312 km/h).  :wanker:
Livekonsertit 2026: 13  (2025:31, 2024:20)

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1943 : Toukokuu 29, 2026, 16:40:17 »
Katsoin tuossa kesän festareiden ja muiden musakeikkojen aikatauluja ja taas osa on onnistuttu sijoittamaan päällekkäin siten ettei millään ehdi käymään kaikissa kiinnostavissa tapahtumissa, ei edes Hayabusalla (312 km/h).  :wanker:

Onko sulla Hayabusa..

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #1944 : tänään kello 10:16:51 »
Harmittaa edelleen, että viime kesäisen ilmoittelupaikan muutoksen myötä katosi kaksi kivaa vakkaria. Toinen heräsi talvella ihmettelemään olenko enää tavattavissa, sanoi palaavansa keväällä asiaan. Ei ole kuulunut mitään.

Oon roikuttanut naapurissa näitä kahta varten ilmoitusta, mutta pakko on luopua toivosta. Mut on korvattu 😢
Naantalissa 20.-21.6

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1945 : tänään kello 12:45:04 »
Paska keli ja koko päivän suunnitelmat oli sit siinä.
Vituttaa yllättävänkin rankasti. Tekisi mieli maata sängyssä koko päivä