^ Ai tuota kysymystä tarkoitit. En huomannut sen olevan minulle esitetty.
Tunnistan toki tuon psykologisen ilmiön, mutta tässä tapauksessa tuosta ei ole kyse. Kyse on keskustelutavasta.
Kaipaisin nyt jotain konkretiaa, mikä keskustelutavassani sinua ei miellytä? Kerronko liikaa sinulle epämiellyttäviä faktoja, vai mistä kiikastaa?
No kun nyt kerran rehellisesti kysyt, niin rehellisesti vastaan, että minusta näyttää hyvin usein siltä, että keskustelutapasi on lähinnä pelkkää inttämistä ja jankkaamista ihan vaan sen inttämisen ja jankkaamisen takia, jos kysyt jotain niin vastaus ei kelpaa tai et ota sitä kuuleviin korviisi, eikä tarkoituksesi ole vastapuolen ymmärtäminen, vaan keskustelun "voittaminen" jotenkin. Ja että kommentointisi pääasiallinen tarkoitus ylipäätään on vain ärsyttää ja yrittää provosoida muita (erityisesti vihervasemmistolaisina tai feministeinä pitämiäsi) saittilaisia, eivätkä kommenttisi juuri koskaan lity saitin varsinaiseen aihepiiriin.
Vikojahan varmasti minunkin keskustelutavastani löytyy, enkä mäkään tykkää sun poliittisesta kannasta, mutta mä tuotan tänne saitille sentään muutakin sisältöä kuin pelkkää persuille vittuilua.
Et esitä liikaa epämiellyttäviä faktoja. Toki faktoja saa esittää, mutta tarkoitushakuista kirsikanpoimintaa tulisi jokaisen pyrkiä välttämään oli sitten kyse mistä näkemyksestä tahansa.
Ja tää mun koko vastaushan koskee siis myös nimimerkkiä Penaattori. Oletan, että nimimerkkienne takana on yksi ja sama henkilö, koska keskustelutapanne on niin identtinen. Mut korjaa toki jos olen tässä väärässä.