Keksiikö kukaan jotain vaihtoehtoa anonyymiteetille, millä vois välttää osotteen kalastelun? Ja turvata tapaamiset? Mun rahatilanteen puolesta mulla ei oo oikein mahdollisuutta hommata työkämppää, lisäksi mun sairaus sit pahenee siellä ramppaamisesta, et siks haluaisin tehdä kotona. Mutta tässä kohtaa en keksi muuta turvallista tapa toteutukselle.
Varausmaksustakin valitellaan.
Ehdotan, että otat yhdeksi vaihtoehdoksi suosittelun. Jos asiakas voi nimetä yhden tunnetun palveluntarjoajan jonka luona on käynyt, ja tämä pt vahvistaa hänet asialliseksi, voisi tämä olla keino päästä anonyymina asiakkaaksi. Sellaiset asiakkaat jotka eivät halua menettää asiakassuhdetta hyvään palveluntarjoajaan eivät käyttäisi suosittelua kalasteluun tai muuhun perseilyyn.
Yksi keino lisätä turvallisuutta tavalla, joka on asiakkaalle anonyymi, on pyytää lataamaan sun prepaidia. Vaikka vain eurolla, jos summa on asiakkaalle ongelma. Tällä tavalla asiakkaan anonymiteetti säilyy, mutta hänestä jää digitaalinen jalanjälki jonka viranomaiset saavat jäljitettyä jos asiakas tekisi rikoksen.
-
Olen itse anonymiteetin suuri kannattaja, mutta ymmrärrän että kaikki eivät halua olla, tai voi olla. Haluan pitää omat henkilötietoni sekä yritykseni tiedot täysin omana tietonani puhtaasti turvallisuussyistä, minkä takia en käytä palveluja jotka tekisivät toimintani yrittäjänä helpommaksi, kuten mobilepay. En myöskään halua tietää asiakkaan henkilöllisyyttä. Monien asikkaideni oikean nimen ja puhelinnumeron tiedän, mutta en tee sillä tiedolla mitään. Jos kaipaisin enemmän turvallisuutta käyttäisin yllä mainitsemiani keinoja. Toki arvostan kaikkia, jotka ovat liikkeellä omalla nimellään, sillä suurin osa ohareista ja muista häiriköistä on liikkeellä anonyymisti, mutta ainakain toistaiseksi luokseni pääsee myös anonyymisti.
Ymmärrän hyvin niitä seksin ostajia jotka pelkäävät, että jonain päivänä huora sekoaa ja levittelee asiakkaiden tietoja tai pyrkii väärinkäyttämään niitä, sillä näitähän on nähty. On oikeasti ihan totta, että palveluntarjoajista on vaikeaa tietää keneen voi luottaa ja keneen ei, kun tällä alalla kuitenkin on asiallisten ammattilaisten lisäksi myös ihmisiä jotka eivät ole ammattilaisia, vaan kaikenlaisia amatöörejä laidasta laitaan, luotettavia, ja kaikkea muuta kuin luotettavia. Kun sekä kaikenaiset hämäräheidit että rautaiset ammattilaiset pitävät henkilötietonsa ja y-tunnuksensa salassa, niin miten ihmeessä asiakas edes voi tietää kumpaan kategoriaan kukin pt kuuluu?
Tietysti sillä, että tekee töitä omilla kasvoillaan, ja vaikka laittamalla oman Y-tunnuksen nettisivuilleen, voi viestittää että haluaa olla luotettava, sillä jos perseilisi niin asiakas voisi tehdä asiasta rikosilmoituksen tietäessään palveluntarjoajan henkilöllisyyden. Kääntöpuolena tässä kuitenkin on ne kaikki sekopäät jotka kuuluvat "asiakaskuntaan" ja haluavat vain kiusata ja piinata seksityöntekijöitä, ja heitä on valitettavan paljon. Ja juuri näiden jälkimmäisten takia itse haluan olla anonyymi.
Koska minulla on useita erittäin miellyttäviä palaavia asiakkaita jotka ovat anonyymeja, haluan jatkaa valitsemallani linjalla ja tarjota mahdollisuuden päästä luokseni anonyymisti, onhan selvää että kaikki anonyymit eivät ole liikkeellä pahat mielessään. On muitakin keinoja mininmoida sekopäiden ja perseilijöiden päätymistä asiakkaaksi kuin henkilötietojen vaatiminen, ja niistä yksi on välttää täyttä anonymiteettia mahdollistavien chattipalveluiden, kuten Telegram ja Kik, käyttö asiakasviestinnässä. Whatsappiin kuitenkin on nähtävä sen verran vaivaa, että hankkii sen prepaidin, josta kuitenkin jää viranomaisten jäljitettävissä oleva jälki, paitsi jos se on käteisellä ostettu, eli ei 100% varma, mutta merkittävästi varmempi kuitenkin kuin kik, jonne voi tehdä vaikka joka päivä uuden tunnuksen ja jota käyttää
suurimmaksi osaksi ne jotka etsivät vain ilmaista chattailyseuraa.
Sähköposti on tietenkin ihan yhtä helppo luoda kuin kik-tunnus, mutta sen etu sentään on se, että viestit jäävät talteen ja niitä voivat viranomaiset jäljittää siinä tapauksessa että sitä kautta asiakkaaksi päätyisi rikollinen tai häirikkö. Sähköpopstin hyvä puoli on se, että tyhjänpäiväiset chattailijat eivät sitä kautta häiriköi (ainakaan paljoa, turhanpäiväistä viestittelyä tulee sitäkin kautta mutta vähemmän ainakin itselleni). Sitä kautta tulee toki ohareita tietysti enemmän kuin whatsappin kautta. Jos haluat tarjota mahdollisuuden tulla asiakkaaksi sähköpostin kautta, mutta haluat varmemmin mielin karsia sekopäitä voit miettiä esim. sitä suosittelua yhtenä mahdollisuutena.