Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 5755 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #120 : eilen kello 00:42:53 »
Tän nimenomaisen riskin osalta ongelma on aikajänne, eli koko ihmiselämä. Mä tiedän susta enemmän kuin seksipirkko2000:sta, mutta ihan yhtä vaikeaa ja turhaa olisi arpoa miten sulla menee seuraavat 40 vuotta.

mä kyllä varmaan mieluummin tappaisin itseni kuin eläisin miettien mitä joku tuntematon tekee mun henkilötiedoilla 40 vuoden päästä. mutta toisaalta, sen takia mä varmaan olen omalla naamallani lehdissä, ja sä intät seksisaitilla nimettömästi miksi on ihan ookoo ajatella että ei sitä ikinä tiedä milloin ne huorat sekoaa.

Tän nimenomaisen riskin osalta ongelma on aikajänne, eli koko ihmiselämä. Mä tiedän susta enemmän kuin seksipirkko2000:sta, mutta ihan yhtä vaikeaa ja turhaa olisi arpoa miten sulla menee seuraavat 40 vuotta.

mä kyllä varmaan mieluummin tappaisin itseni kuin eläisin miettien mitä joku tuntematon tekee mun henkilötiedoilla 40 vuoden päästä. mutta toisaalta, sen takia mä varmaan olen omalla naamallani lehdissä, ja sä intät seksisaitilla nimettömästi miksi on ihan ookoo ajatella että ei sitä ikinä tiedä milloin ne huorat sekoaa.

Sit on ehkä hyvä jos sun ei tarvitse kantaa loppuelämäsi kestävää vastuuta kenestäkään muusta. Nyt sä ilmeisesti koet koko ammattikuntasi tulleen loukatuksi siitä, että mä en anna tuhoa mun elämä -nappia vaikka joku olisi kuinka kaunis ja oikeamielinen. Hyvä hetki siirtyä sivalluksiin.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #121 : tänään kello 01:01:27 »
Ei vittu mitä inceleitä.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #122 : tänään kello 07:47:58 »
Ei vittu mitä inceleitä.

Sit on ehkä hyvä jos sun ei tarvitse kantaa loppuelämäsi kestävää vastuuta kenestäkään muusta. Nyt sä ilmeisesti koet koko ammattikuntasi tulleen loukatuksi siitä, että mä en anna tuhoa mun elämä -nappia vaikka joku olisi kuinka kaunis ja oikeamielinen. Hyvä hetki siirtyä sivalluksiin.

MOT

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa riippi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #123 : tänään kello 09:47:14 »
Vähän tässä ketjussa tullut ilmi se että palveluntarjoajien mielestä asiakkaan on helppo selvittää onko pt luotettava.
No ei se ole.
Ei sitä voi mistään tietää.
Siksi mielelläni pidän itsenikin anonyymina.
Tutut sitten erikseen.

Poissa PekkaJii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #124 : tänään kello 10:14:01 »
Varsinkin nykyaikana palveluntuottajien tulisi varmistaa jollain keinolla että kuka kukin on tai saada jotain matskua sen varalle että jotain tapahtuu. Tuttuni ottaa kuvan (salaa) asiakkaista, ihan vaan just in case. Ei tietenkään mainosta että kuvaa asiakkaat.  Olisiko tuo esim keino jolloin ei tartte tietojaan levitellä?
Hassua sinällään että ethän sä pääse hierontaan et kampaamoon antamatta sun tietoja, mutta intiimeistä intiimeimpään asiaan lasket miltei kenet vaan iholle tietämättä keitä he on… aika creepyä kun tarkemmin miettii.

En lähtisi vertaamaan seksin ostamista kampaamossa/parturissa tai hierojalla käyntiin, vaikka kaikki nämä palveluammatteja ovatkin. Jos joku näistä palvelun tarjoajista joku päivä sekoaisi (toki epätodennäköistä, mutta mahdollista) ja päättää lähetellä asiakkaan lähipiirille viestejä, että Pekka käy meillä piiskattavana tai että Pekka käy meillä parturissa, siinä on ainakin minun mielestä pieni aste-ero.
Tuo salaa kuvaaminen ei kuulostanut kivalta. Vai olisiko PT:stä ok, jos asiakas ovesta sisään tullessaan räpsäisisi PT:stä kuvan, ihan vaan just in case?

Mä en siis käsitä tätä, ku ei me katota muuta ku fonectasta että löytyykö nimi, ei meillä oo mitään oikeutta, velvollisuutta tai muutakaan, ylläpitää jotain listaa asiakkaista. Ainoastaan millasia aikoja on menny.

Ongelmana vain on, että asiakas ei voi mitenkään tietää mitä PT näillä henkilötiedoilla tekee. Joten parempi ettei henkilötietoja PT:lle anna.

Itse en ole koskaan tiennyt kenenkään PT:n oikeaa nimeä eikä PT minun. Homma toiminut ihan hienosti näin, joten en näe tarvetta muuttaa käytäntöäni.
Ainakin joillain dominapalvelujen tarjoajilla on varausmaksu käytössä, mikä ei itselle ainakaan tähän asti ole natsannut. Varausmaksua ei taida voida anonyymisti maksaa, mikäli ei sitten kiikuta sitä fyysisesti PT:lle. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #125 : tänään kello 10:54:39 »
^ Käsittääkseni Paypalilla voi. Sinne pystyy luomaan tilin (ainakin suunnilleen) millä tahansa nimellä ja sähköpostilla, ja maksaessa sekä vastaanottaessa näkee vain ne.

Tosin tuon käyttöön liittyy hankaluuksia ainakin pt:n puolella, jos se on käytössä isommissa määrin. Itse en käytä normaalisti varausmaksuja, mutta jos joku oikein pahasti oharoinut haluaa tulla, niin siinä tapauksessa otan. Ihan marginaalisia tapauksia ja tässä käytössä on toiminut.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #126 : tänään kello 11:01:44 »
On anonyymejä välityspalveluita etumaksuille. Olen käyttänyt. Jotkut käyttävät myös sellaista, että lataat heidän prepaid liittymää. Sekään ei näy pt:lle, kuka sen teki. Yleensä laitetaan esim kuvakaappaus siitä maksamisesta.

Poissa torimies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #127 : tänään kello 13:27:42 »
^ Käsittääkseni Paypalilla voi. Sinne pystyy luomaan tilin (ainakin suunnilleen) millä tahansa nimellä ja sähköpostilla, ja maksaessa sekä vastaanottaessa näkee vain ne.

Tosin tuon käyttöön liittyy hankaluuksia ainakin pt:n puolella, jos se on käytössä isommissa määrin. Itse en käytä normaalisti varausmaksuja, mutta jos joku oikein pahasti oharoinut haluaa tulla, niin siinä tapauksessa otan. Ihan marginaalisia tapauksia ja tässä käytössä on toiminut.

Ehkä edellinen liittyy menneeseen aikaan? Aikoinaan PayPal oli varmasti lepsumpi, mutta kiristyneet turvamääräykset ovat varmasti tiukentaneet tilin käyttöä kaikin tavoin.

Kaksi kertaa olen maksanut varausmaksun PayPalilla. Katsoin äsken tilini tietoja ja kesän aikana tehdyssä varausmaksussa näkyy vastaanottajan oikea nimi, ei ns. taiteilijanimi. Eli luottamuksen on oltava tässäkin olemassa.

Tarkennan, että maksuvaiheessa näkyy usein vain s-postiosoite, mutta nykyisin kun menee PayPalin tilitietoja katsomaan, niin maksun saajissa näkyy joko yrityksen täydellinen nimi tai sitten henkilökohtainen nimi. Voisihan pt varmasi perustaa yrityksen, ja linkittää yrityksen kortin PayPal-tilille, mutta se vaatii oman vaivansa. Kaikki eivät ehkä jaksaa säätää asian kanssa.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #128 : tänään kello 14:35:44 »
Siinä näkyy siis se nimi jonka pt on sinne tiliä perustaessaan laittanut. Sen ei tarvitse olla oikea nimi. Maksu päätyy paypal-saldolle, ei pankkitilille tai kortille. Mutta kuten sanottu, Paypalilla on kyllä sen verran tarkistuksia ja turvatoimia, että tätä ei voi käyttää muuten kuin satunnaisesti poikkeustapauksissa.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #129 : tänään kello 20:00:11 »
Keksiikö kukaan jotain vaihtoehtoa anonyymiteetille, millä vois välttää osotteen kalastelun? Ja turvata tapaamiset? Mun rahatilanteen puolesta mulla ei oo oikein mahdollisuutta hommata työkämppää, lisäksi mun sairaus sit pahenee siellä ramppaamisesta, et siks haluaisin tehdä kotona. Mutta tässä kohtaa en keksi muuta turvallista tapa toteutukselle.

Varausmaksustakin valitellaan.

Ehdotan, että otat yhdeksi vaihtoehdoksi suosittelun. Jos asiakas voi nimetä yhden tunnetun palveluntarjoajan jonka luona on käynyt, ja tämä pt vahvistaa hänet asialliseksi, voisi tämä olla keino päästä anonyymina asiakkaaksi. Sellaiset asiakkaat jotka eivät halua menettää asiakassuhdetta hyvään palveluntarjoajaan eivät käyttäisi suosittelua kalasteluun tai muuhun perseilyyn.

Yksi keino lisätä turvallisuutta tavalla, joka on asiakkaalle anonyymi, on pyytää lataamaan sun prepaidia. Vaikka vain eurolla, jos summa on asiakkaalle ongelma. Tällä tavalla asiakkaan anonymiteetti säilyy, mutta hänestä jää digitaalinen jalanjälki jonka viranomaiset saavat jäljitettyä jos asiakas tekisi rikoksen.

-

Olen itse anonymiteetin suuri kannattaja, mutta ymmrärrän että kaikki eivät halua olla, tai voi olla. Haluan pitää omat henkilötietoni sekä yritykseni tiedot täysin omana tietonani puhtaasti turvallisuussyistä, minkä takia en käytä palveluja jotka tekisivät toimintani yrittäjänä helpommaksi, kuten mobilepay. En myöskään halua tietää asiakkaan henkilöllisyyttä. Monien asikkaideni oikean nimen ja puhelinnumeron tiedän, mutta en tee sillä tiedolla mitään. Jos kaipaisin enemmän turvallisuutta käyttäisin yllä mainitsemiani keinoja. Toki arvostan kaikkia, jotka ovat liikkeellä omalla nimellään, sillä suurin osa ohareista ja muista häiriköistä on liikkeellä anonyymisti, mutta ainakain toistaiseksi luokseni pääsee myös anonyymisti.

Ymmärrän hyvin niitä seksin ostajia jotka pelkäävät, että jonain päivänä huora sekoaa ja levittelee asiakkaiden tietoja tai pyrkii väärinkäyttämään niitä, sillä näitähän on nähty. On oikeasti ihan totta, että palveluntarjoajista on vaikeaa tietää keneen voi luottaa ja keneen ei, kun tällä alalla kuitenkin on asiallisten ammattilaisten lisäksi myös ihmisiä jotka eivät ole ammattilaisia, vaan kaikenlaisia amatöörejä laidasta laitaan, luotettavia, ja kaikkea muuta kuin luotettavia. Kun sekä kaikenaiset hämäräheidit että rautaiset ammattilaiset pitävät henkilötietonsa ja y-tunnuksensa salassa, niin miten ihmeessä asiakas edes voi tietää kumpaan kategoriaan kukin pt kuuluu?

Tietysti sillä, että tekee töitä omilla kasvoillaan, ja vaikka laittamalla oman Y-tunnuksen nettisivuilleen, voi viestittää että haluaa olla luotettava, sillä jos perseilisi niin asiakas voisi tehdä asiasta rikosilmoituksen tietäessään palveluntarjoajan henkilöllisyyden. Kääntöpuolena tässä kuitenkin on ne kaikki sekopäät jotka kuuluvat "asiakaskuntaan" ja haluavat vain kiusata ja piinata seksityöntekijöitä, ja heitä on valitettavan paljon. Ja juuri näiden jälkimmäisten takia itse haluan olla anonyymi.

Koska minulla on useita erittäin miellyttäviä palaavia asiakkaita jotka ovat anonyymeja, haluan jatkaa valitsemallani linjalla ja tarjota mahdollisuuden päästä luokseni anonyymisti, onhan selvää että kaikki anonyymit eivät ole liikkeellä pahat mielessään. On muitakin keinoja mininmoida sekopäiden ja perseilijöiden päätymistä asiakkaaksi kuin henkilötietojen vaatiminen, ja niistä yksi on välttää täyttä anonymiteettia mahdollistavien chattipalveluiden, kuten Telegram ja Kik, käyttö asiakasviestinnässä. Whatsappiin kuitenkin on nähtävä sen verran vaivaa, että hankkii sen prepaidin, josta kuitenkin jää viranomaisten jäljitettävissä oleva jälki, paitsi jos se on käteisellä ostettu, eli ei 100% varma, mutta merkittävästi varmempi kuitenkin kuin kik, jonne voi tehdä vaikka joka päivä uuden tunnuksen ja jota käyttää suurimmaksi osaksi ne jotka etsivät vain ilmaista chattailyseuraa.

Sähköposti on tietenkin ihan yhtä helppo luoda kuin kik-tunnus, mutta sen etu sentään on se, että viestit jäävät talteen ja niitä voivat viranomaiset jäljittää siinä tapauksessa että sitä kautta asiakkaaksi päätyisi rikollinen tai häirikkö. Sähköpopstin hyvä puoli on se, että tyhjänpäiväiset chattailijat eivät sitä kautta häiriköi (ainakaan paljoa, turhanpäiväistä viestittelyä tulee sitäkin kautta mutta vähemmän ainakin itselleni). Sitä kautta tulee toki ohareita tietysti enemmän kuin whatsappin kautta. Jos haluat tarjota mahdollisuuden tulla asiakkaaksi sähköpostin kautta, mutta haluat varmemmin mielin karsia sekopäitä voit miettiä esim. sitä suosittelua yhtenä mahdollisuutena.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:03:22 kirjoittanut AnnaVonB »
💎 Jyväskylä 18.11. 💎

Paikalla Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #130 : tänään kello 21:05:47 »
Itselle näin asiakkaana anonyymisti toimiminen on oikeastaan ainut vaihtoehto. Lähinnä työn takia, mutta sen lisäksi kotikaupungissa pitkään asuneena piirit on melko pienet, yhteisiä tuttuja paikallisten palvelujentarjoajien kanssa reilusti jne. pidän mieluummin tämän harrastuksen ihan omana tietonani.

Siksi vierailenkin mieluummin toisilla paikkakunnilla. Kik, prepaid ja sähköposti on olleet parhaimmat tavat kommunikoida.

Hupakoiden näkökulmasta yksityisyyden ymmärrän, tosin jos joku häirikköasiakas haluaa nimen/osoitteen selvittää, niin eihän tuo tänäpäivänä kovin vaikeaa ole.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #131 : tänään kello 21:11:39 »
Mä oon joutunu valitettavan monta kertaa vakavan rikoksen uhriksi ja vain yksi niistä on edennyt multa eteenpäin, saati poliisilta eteenpäin saati oikeuteen ja tuomioon asti. Mulla ei sinällään ole mitään luottoa viranomaisiin ja oon oppinut elämään ilman luottoa niihin. En myöskään halua kuormittaa viranomaisia yhtään enempää tällä hetkellä ja mun turvallisuus on mun omalla vastuulla. Mun rajoja ei ehkä kannata kauheesti lähtee testailee, tai tapaaminen päättyy napakasti.

Mulle ei myöskään sovi euron varausmaksu osotetta vastaan. Ketään ei kiinnosta euron takia lähtee selvittelee yhtään mitään.

Mutta voisin käyttää tota suosittelua, se kuulostaa hyvältä idealta, ihan ensisijaisesti.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #132 : tänään kello 21:14:47 »
Yksi keino lisätä turvallisuutta tavalla, joka on asiakkaalle anonyymi, on pyytää lataamaan sun prepaidia. Vaikka vain eurolla, jos summa on asiakkaalle ongelma. Tällä tavalla asiakkaan anonymiteetti säilyy, mutta hänestä jää digitaalinen jalanjälki jonka viranomaiset saavat jäljitettyä jos asiakas tekisi rikoksen.

Miten tämä eroaa siitä että asiakas ottaa yhteyttä prepaid numerolla?
Siitäkin jää jälki jonka poliisi voi selvittää. Ja jos poliisi ei edes ala tutkimaan, niin prepaid maksulla et varmista yhtään mitään.

Tänään tapasin yli vuosi sitten viimeksi tapaamani hupakon. Hupakolla oli numero vaihtunut, mutta näytti että hänellä oli edelleen kaikki viestit viime käynnistä tallessa ja tiesi niistä kuka ottaa yhteyttä.
Toinen jonka luona en ole käynyt kuukausiin lähetti tekstiviestin ja sain sen kun avasin puhelimen.

Pysyn prepaidissa.

Poissa HelmiHKI

• Newbie
  • Galleria (4)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #133 : tänään kello 21:45:53 »
Itsekin olen oman turvallisuudentunteen lisäämiseksi siirtynyt syksyn aikana vaatimaan uusilta asiakkailta julkisen puhelinnumeron.

Mielestäni on vain reilua, että kun paljastan missä ja miten asun, on minulla tarvittaessa jokin tunnistetieto asiakkaasta. Keikkailu asia erikseen, kun on itsekin helpompaa toimia anonyymisti.

Onko vaikuttanut asiakasmääriin? Korkeintaan niin vähän, ettei käytännössä vaikuta elämääni. Turvallisuudentunteen lisääntyminen muutoksen myötä sen sijaan on tehnyt työnteosta merkittävästi mukavampaa.

Seksityö on työtä, jota ei voi kestävästi harjoittaa oman mukavuusalueen ulkopuolella, mitä se itse kullekin sitten käytännössä tarkoittaa.
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #134 : tänään kello 22:10:31 »

Miten tämä eroaa siitä että asiakas ottaa yhteyttä prepaid numerolla?
Siitäkin jää jälki jonka poliisi voi selvittää. Ja jos poliisi ei edes ala tutkimaan, niin prepaid maksulla et varmista yhtään mitään.

Tänään tapasin yli vuosi sitten viimeksi tapaamani hupakon. Hupakolla oli numero vaihtunut, mutta näytti että hänellä oli edelleen kaikki viestit viime käynnistä tallessa ja tiesi niistä kuka ottaa yhteyttä.
Toinen jonka luona en ole käynyt kuukausiin lähetti tekstiviestin ja sain sen kun avasin puhelimen.

Pysyn prepaidissa.

Tämä oli siis ehdotus siihen, että jos haluaa ottaa vastaan anonyymeja asikkaita jotka tekee ajanvarauksen sähköpostitse, mutta kaipaa varmempaa ja helpommin viranomaisten jäljitettävää digitaalista jalanjälkeä.

Mulle ei myöskään sovi euron varausmaksu osotetta vastaan. Ketään ei kiinnosta euron takia lähtee selvittelee yhtään mitään.

Tässä en puhunut varausmaksusta enkä siitä, että poliisia kiinnostaisi sen euron takia selvitellä mitään. Pointti on se, että netissä kun lataa prepaidia niin se on tehtävä pankki- tai luottokortilla kuten verkkomaksut muutenkin, joten jos sut ryöstetään/raiskataan/tapetaan niin tekijän poliisi kyllä löytää tuon digitaalisen jalanjäljen kautta jos sellainen on olemassa. Lähinnä meinasin yleisellä tasolla, että se on tyhjää parempi, ei ehkä Lucy just sun kaipaaman tason turvallisuutta.

💎 Jyväskylä 18.11. 💎