Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 2503 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #20 : Lokakuu 28, 2025, 17:19:12 »
Seksipalveluiden ostaminen on ihmisen yksityisistä yksityisintä aluetta. Valtaosa asiakkaista haluaa myös pitää sen täysin yksityisenä ja vain omana tietonaan. Alalla on kuitenkin luotettavuudeltaan niin monentasoisia palveluntarjoajia, ihan sekopäitäkin (kuten asiakkaissakin) ja kun asiakkaan oikeussuoja on lähes olematon, on turvallisinta asioida aina nimettömästi.

Siksi aika moni asiakas maksaa palvelussa nimenomaan anonyymistä asioinnista. Tämä ero on tärkeää ymmärtää: asiakas ei maksa eroottisista elämyksistä vaan mahdollisuudesta hankkia eroottisia elämyksiä nimettömästi, anonyymisti. Seksiä voi olla tarjolla ilmaiseksi runsaastikin, mutta jos sitä haluaa anonyymisti, siitä täytyy maksaa ja juuri siitä moni asiakas ennen kaikkea maksaakin. Asiakas ei siis maksa seksistä vaan anonyymistä seksistä. Ja varsinkin silloin, kun puhutaan fetisseistä, bdsm-puolen jutuista ym. erityisen yksityiselle alueelle menevistä asioista. Jos mahdollisuutta anonyymiin asiointiin ei ole, asiakas ei silloin saa sitä, mistä hän on maksamassa. Sellaiset asiakkaat ostavat palvelunsa sieltä, missä anonyymi asiointi on mahdollista eivätkä sieltä, missä se ei ole. Niin yksinkertaista se on. 

Myyjälle olennaisinta on aina ymmärtää mistä asiakas maksaa ja tarjota sitten sitä. Muuten tuote tai palvelu ei mene kaupaksi. Pätee kaikessa bisneksessä.

Ymmärrän täysin myös myyjien tarpeen anonymiteettiin ja kunnioitan sitä kaikin tavoin. Itse asiassa itse suosin myyjiä, jotka tekevät hommia anonyyminä. Koen anonyymit myyjät luotettavammiksi ja turvallisemmiksi, koska silloin molemmilla osapuolilla on yhteinen intressi suojella yksityisyyttä. Molemmilla on sama asia suojeltavana, molemmilla on yhtä paljon hävittävää. Kun myyjä haluaa pysyä anonyyminä, hän todennäköisesti kunnioittaa ja ymmärtää paremmin myös minun haluani pysyä anonyyminä.

Luulen, että myyjän kannalta varmoja keinoja oman anonymiteettinsä suojaamisen ei ole muita kuin keikkakämppien ja hotellien käyttö. Ne maksavat, mutta idea on, että ne tuottavat niihin käytetyn rahan moninkertaisesti takaisin. Jos sillä tavalla saa enemmän asiakkaita, käteen jäävän rahan määrä on joka tapauksessa suurempi kuin keikkakämpästä aihetunut kulu.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2025, 17:32:18 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #21 : Lokakuu 28, 2025, 17:56:19 »
Seksipalveluiden ostaminen on ihmisen yksityisistä yksityisintä aluetta. Valtaosa asiakkaista haluaa myös pitää sen täysin yksityisenä ja vain omana tietonaan. Alalla on kuitenkin luotettavuudeltaan niin monentasoisia palveluntarjoajia, ihan sekopäitäkin (kuten asiakkaissakin) ja kun asiakkaan oikeussuoja on lähes olematon, on turvallisinta asioida aina nimettömästi.

Siksi aika moni asiakas maksaa palvelussa nimenomaan anonyymistä asioinnista. Tämä ero on tärkeää ymmärtää: asiakas ei maksa eroottisista elämyksistä vaan mahdollisuudesta hankkia eroottisia elämyksiä nimettömästi, anonyymisti. Seksiä voi olla tarjolla ilmaiseksi runsaastikin, mutta jos sitä haluaa anonyymisti, siitä täytyy maksaa ja juuri siitä moni asiakas ennen kaikkea maksaakin. Asiakas ei siis maksa seksistä vaan anonyymistä seksistä. Ja varsinkin silloin, kun puhutaan fetisseistä, bdsm-puolen jutuista ym. erityisen yksityiselle alueelle menevistä asioista. Jos mahdollisuutta anonyymiin asiointiin ei ole, asiakas ei silloin saa sitä, mistä hän on maksamassa. Sellaiset asiakkaat ostavat palvelunsa sieltä, missä anonyymi asiointi on mahdollista eivätkä sieltä, missä se ei ole. Niin yksinkertaista se on. 

Hyviä pointteja. Kaikille meistä tuo ei ole niin tärkeää, mutta varmasti monelle on.

Itse asiassa itse suosin myyjiä, jotka tekevät hommia anonyyminä. Koen anonyymit myyjät luotettavammiksi ja turvallisemmiksi, koska silloin molemmilla osapuolilla on yhteinen intressi suojella yksityisyyttä. Molemmilla on sama asia suojeltavana, molemmilla on yhtä paljon hävittävää. Kun myyjä haluaa pysyä anonyyminä, hän todennäköisesti kunnioittaa ja ymmärtää paremmin myös minun haluani pysyä anonyyminä.

Luulen, että myyjän kannalta varmoja keinoja oman anonymiteettinsä suojaamisen ei ole muita kuin keikkakämppien ja hotellien käyttö. Ne maksavat, mutta idea on, että ne tuottavat niihin käytetyn rahan moninkertaisesti takaisin. Jos sillä tavalla saa enemmän asiakkaita, käteen jäävän rahan määrä on joka tapauksessa suurempi kuin keikkakämpästä aihetunut kulu.

Tarkoitatko Mattssonni tällä sitä että sinun kaltaisiasi turskia, joille oman anonymiteetin lisäksi myös pt:n anonymiteetti on tärkeää, on niin paljon, että omassa kodissaan vastaanottavalla pt:llä asiakasmäärät olisivat siksi merkittävästi pienempiä? Siis että iso osa turskista välttää omassa kodissaan työskenteleviä hupakoita ja keikkakämppien käyttö siksi lisäisi asiakasmääriä?

Mä en tähän oikein usko. Mä luulen että täällä Suomessa on niin pienet piirit, että ne anonymiteetin suhteen kaikkein vainoharhaisimmat turskat varmaan käyttävät lähinnä keikkailevien ulkkareiden palveluita. Sinusta en tiedä, mutta näin itse tekisin, jos asia olisi minulle niin tärkeä.

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Lokakuu 28, 2025, 17:59:06 »
Olen aina itsekseni miettinyt, että miksi turskan pitäisi paljastaa henkilöllisyytensä hupakolle? Mutta se on ehdoton nou mou että hupakon pitäisi paljastaa vastavuoroisesti oma henkilöllisyytensä?? Eikös se pitäisi toimia molempiin suuntiin ainakin jollain tasolla? 🤔👀

Minulle sinänsä tuo anonymiteetti ei ole välttämättä ongelma. On tullut maksettua monesti mobilebayllakin jos se on vaan ollut mahdollista!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2025, 18:03:32 kirjoittanut Mie »

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #23 : Lokakuu 28, 2025, 18:25:10 »
Tarkoitatko Mattssonni tällä sitä että sinun kaltaisiasi turskia, joille oman anonymiteetin lisäksi myös pt:n anonymiteetti on tärkeää, on niin paljon, että omassa kodissaan vastaanottavalla pt:llä asiakasmäärät olisivat siksi merkittävästi pienempiä? Siis että iso osa turskista välttää omassa kodissaan työskenteleviä hupakoita ja keikkakämppien käyttö siksi lisäisi asiakasmääriä?

Hyvä nosto ja kiitos kun pyysit tarkentamaan - tässä asiassa ilmaisin ehkä itseni hieman epätarkasti. En tarkoittanut tuota. Tarkoitin, että asiakkailtaan henkilöllisyyden paljastamista edellyttävillä myyjillä asiakasmäärät jäävät merkittävästi pienemmäksi. Aloittajan havainto vaikuttaisi tätä tukevankin. Toki voihan niitä asiakkaita silti olla jonkun myyjän tarpeisiin tarpeeksi, osahan jopa tavoittelee pientä asiakaskuntaa.

Ja kun sanoin kokevani anonyymit myyjät turvallisemmaksi, en tarkoittanut sillä sitä, työskenteleekö myyjä kotonaan vai muualla.  Oma kämppä vs. keikkakämppä ei vaikuta minun asiointiini tai valintoihini millään tavalla ja tuskin sillä on olennaista vaikutusta asiakasmääriinkään. Mielessäni oli se, tekeekö myyjä hommia avoimesti omilla kasvoillaan ja nimellään.  Moni omassa kotonaankin työskentelevä pitää nimensä ja henkilöllisyytensä omana tietonaan ja ainakin pyrkii välttämään niiden paljastumista vaikka tietysti omassa kodissa työskentelemisessä riski on aina hieman suurempi. Mutta aika moni on kotonakin järjestänyt niin, ettei myyjän henkilöllisyys nyt ainakaan ilman erityistä kaivelua paljastu. Monella esim. ei ole ovessa sukunimeä. Ei se minulle mikään no go ole, että myyjä tekee töitä omalla nimellään ja kasvoillaan, mutta jotenkin koen sen luotettavammaksi ja tasavertaisemmaksi, että kumpikin haluaa pysyä anonyyminä. Sitä paitsi minulle se on osa kokemusta, että toinenkin on tuntematon. Kahden tuntemattoman hetkellinen kohtaaminen.

Itse asiassa oman kämpänä käyttö lisää luotettavuutta minun silmissäni, koska omassa kämpässä työskentelevät yleensä erityisesti haluavat pitää matalaa profiilia, pysyä huomaamattomina ja tutkan alapuolella ja että tieto heidän kotihommistaan ei leviä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Lokakuu 28, 2025, 18:27:40 »
^^ niin, itsehän en tosiaan ota kotiini kuin omilla henkilötiedoillaan liikkeellä olevia asiakkaita. jo valmiiksi tunnetun nimeni lisäksi asiakas saa tietoonsa vakituisen osoitteeni. mulle ei vain tunnu kohtuulliselta ja perustellulta että anonymiteetti olisi siinä kohtaa täysin yksipuolista. se että asiakas on valmis olemaan omana itsenään liikkeellä kertoo että hän paitsi luottaa minuun, on myös liikkeellä hyvissä aikeissa, jolloin voin itsekin huoletta kertoa missä asun.

ihan kaikille se ei tietenkään sovi, mutta jokaiselle kuka ei halua nimeään kertoa tarjoan mahdollisuutta järjestää itse tapaamispaikka jossa voimme tavata myös asiakkaan anonymiteetin säilyttäen. yleensä kukaan ei yllättäen suostu. :D
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Lokakuu 28, 2025, 18:31:14 »
sen lisään vielä tästä anonymiteettihommasta: tiedostan kyllä että on se oma osansa turskia jotka ei halua ylipäätään tulla sellaisen palveluntarjoajan luokse kuka tekee töitään avoimesti. se nyt varsinaisesti ei ole mikään menetys, kun nimenomaan omalla nimellä ja kasvoillaan työskentely tuo sitten sitä toisenlaista asiakaskuntaa huomattavasti enemmän.

mä luulen että kokonaisvaltaisesti tarkasteltuna mun asiakaskunta on muuttunut tosi paljon miellyttävämpään, luotettavampaan ja asiallisempaan suuntaan sen jälkeen kun tulin kaapista. ihmiset ei ehkä jotenkin kehtaa oharoida ja perseillä niin paljon, ja mun luokse hakeutuu paljon sellasia tyyppejä ketkä haluaa tavata just mut. plus sitten nätti naama ja näkyvä persoonallisuus tuo oman osansa yhtälöön :D kokonaisuutena ollaan siis selkeesti plussan puolella.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #26 : Lokakuu 28, 2025, 18:59:34 »
tiedostan kyllä että on se oma osansa turskia jotka ei halua ylipäätään tulla sellaisen palveluntarjoajan luokse kuka tekee töitään avoimesti. se nyt varsinaisesti ei ole mikään menetys, kun nimenomaan omalla nimellä ja kasvoillaan työskentely tuo sitten sitä toisenlaista asiakaskuntaa huomattavasti enemmän.

Tämä on hyvin kirjoitettu, juuri noin se toimii. Jokainen myyjähän voi ihan tietoisesti tavoitella juuri tiettyä asiakaskuntaa, jolle suuntaa palvelunsa. Ja kyllä sieltäkin voi ihan hyvän ja riittävän asiakaskunnan löytää vaikka se sulkeekin sitten toisen, ehkä isonkin osan muita asiakkaita pois. Toisaalta jollekin asiakkaalle se juttu mistä maksaa voi olla juurikin se, että kyseessä on tunnettu, jopa julkisuudessa tunnettu myyjä. Asiakassegmenttejä on erilaisia tiettyihin segmentteihin keskittyminen luonnostaa sitten vain karsii muita pois. Ja kyllähän asiakaskin etsii tietynlaisia myyjiä niin ihan yhtälailla myyjä voi suunnata tietynlaisille asiakkaille. Niinhän se on muussakin bisneksessä että eri myyjät tavoittelevat erilaista asiakaskuntaa. Mutta sitten tietysti, jos tavoitellaan suuria asiakasmääriä, palvelun täytyy vastata nimenomaan massojen tarpeisiin.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Lokakuu 28, 2025, 19:22:49 »
^ niin, mulla taitaa tulla keskimäärin 1-2kk välein tilanne että joku kertoo ettei halua varata aikaa omalla numerollaan. koska tästä vaatimuksesta ei ole mainintaa ilmoituksessa, niin ei se kovin suuri ongelma tunnu lopulta olevan :D

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : Lokakuu 28, 2025, 20:33:54 »
Aloittajalle -- maailmalla PT:illa (erityisesti maat, joissa sekä ostaminen että myyminen on rikollista), asiakkaan henkilötietojen vaatiminen on suht normaalia. (Jotta voi tarkistaa, että asiakas ei olisi poliisi, joka haluaa pidättää PT:n)

Se tietysti karkottaa asiakkaita, jotka eivät halua omalla nimellään lähteä noissa maissa rikosta tekemään (onko PT oikeasti poliisi, joka haluaa pidättää turskan?)

Mutta, noinkin vaikeassa toimintaympäristössä, vaihtoehtoisena toimintamallina on "suositus" -- eli, jos asiakas pystyy kertomaan jonkun PT:n, jolta voi kysyä onko asiakas luotettava, niin se voi riittää, ilman että asiakkaan tarvitsee kertoa henkilötietojaan. Toimii myös toisinpäin, jos asiakkaiden keskinäisissä keskusteluissa joku PT mainitaan oikeaksi ja luotettavaksi, se pienentää riskiä, että ottaisi yhteyden vahingossa poliisin ansaan.

Onneksi täällä sekä ostaminen että myyminen ovat laillisia. (Tietyin rajoituksin, toki tulkinta siitä, mikä on paritusta on hieman epämääräinen (onko lailliselle veroja maksavalle yrittäjälle kirjanpitopalveluita tarjoava parittaja? Onko yrityksen toimitilan vuokraaja parittaja? Ei tietenkään ole, mutta laissa tämä ei ole 100% selvää).

No, kuten Viveca mainitsi, asiakkaan (tai palveluntarjoajan!) sosiaalisen median läsnäolo (esim. tänne foorumille kirjoittelu) toimii myös, puolin ja toisin, keinona arvioida, onko toinen luotettava.

Itse ... arvostan, jos PT toimii omalla nimellään. En vaadi sitä, se on vain ylimääräistä plussaa. (Poistaa esimerkiksi riskin siitä, että PT on oikeasti seurue, joka aikoo sitoa turskan patteriin ja tyhjentää tilin). Voisin, erittäin usein tapaamilleni PT:ille myös paljastaa oman henkilöllisyyteni, jos sitä kysyisivät (mutta olettaisin, että he vastaavasti omansa minulle paljastaisivat, jos eivät toimi omalla nimellään). Tosin ... olen niin paljon itsestäni luotettavina pitämilleni kertonut, olivatpa omalla nimellään tai eivät, että minut pystyisi jäljittämään vaivaa näkemällä. Kertonut, koska pidän luotettavina, en usko että jäljittäisivät ... enkä minäkään lähde anonyymien henkilöllisyyttä selvittämään, vaikka tietäisin tarpeeksi, että sen pystyisin tekemään.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Lokakuu 28, 2025, 22:55:54 »
Luulisin joskus sanoneeni samaa kuin mattsonni äsken, että mieluummin en tiedä pt:n oikeaa identiteettiä. Ei se ole mikään kynnyskysymys, mutta en mä myöskään halua olla tilanteessa jossa pt ajattelee  ”mulle ei vain tunnu kohtuulliselta ja perustellulta että anonymiteetti olisi siinä kohtaa täysin yksipuolista” . Isa on uransa takia valinnut julkisuuden, minä en ole. Julkisuudesta on Isalle kaupallista arvoa, minulle siitä koituisi pelkkiä riskejä.

Pääsääntöisesti luotan, että pt:illä jotka kirjoittaa tänne säännöllisesti ei ole sillä hetkellä intressiä tehdä mitään epäammattimaista. Riskit mitä kuvittelen liittyy käytännössä siihen, että se mun antama henkilötieto jää pt:lle johonkin talteen kun pt:n elämäntilanne muuttuu. Uskonnollinen herätys, mustasukkainen puoliso, huumeet, mitä näitä nyt on. Pt joka tänään puhkuu innostusta ja ammattietiikkaa voi vuoden päästä olla poissa alalta ja ihan muut prioriteetit.

Ehkä tästä on tyhmää huolehtia, mutta olen pari kertaa lipsunut omista säännöistäni, ja se ahdistus mitä asiasta edelleen koen on ihan todellista. Ja se tuskin koskaan loppuu, koska en vaan voi oikeasti tietää onko kyseisillä pt:illä edelleen mun henkilötietoja tallessa.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #30 : Lokakuu 28, 2025, 23:03:38 »
Pitäisin itsestään selvänä, että kun vaatimuksena on sekä henkilötietojen luovutus että varausmaksu, niin molemmat pudottavat asiakasmäärää. Tiedä sitten onko kyse pitkällä tähtäimellä merkittävästä pudotuksesta (riippuu varmaan siitä missä työskentelee ja onko alueella mikä kilpailutilanne). Nimim. Loco Lucy on kuitenkin avannut tilannettaan niin kattavasti viime päivinä, että järkevintä mennä terveys edellä kaikessa.

Itse en kävisi hupakoissa varattuna, enkä myöskään omaa sellaista työstatusta, että joutuisin olemaan hirveän huolissani henkilötietojen paljastumisesta. Puhelunnumeron, etunimen ja usein suosimissani outcalleissa myös sukunimen ja osoitteen PT saa kuitenkin selville. Varatuilla ja merkittävissä luottamustehtävissä toimivilla turskilla homma ei ole noin simppeliä.

Varausmaksua vaativat skippaan sen sijaan kokonaan. Ymmärrän miksi osa hupakoista haluaa sitä, eikä summa ole suuri, mutta kyse on mulle periaatteesta kun tiedän, etten oharoi. Ja tietysti kyse on siitäkin, että on paljon valinnanvaraa.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #31 : Lokakuu 28, 2025, 23:10:54 »
Kiitos kommenteista jokainen!
Hyviä pointteja ja samaistun etenkin isaan.

Mulla on työn alla nettisivuilla tietojenkäsittely- ja gdpr. Mä otan ajanvarauksen nettisivuilta ja henkilötiedot tulee spostiin ja ovat siellä kirjanpitoa (ajanvaraustiedot) ja - jos jotakin sattuu- tapahtumia varten.

Joku mainitsi että kollegalta voisi kysästä, tää vois olla ihan pätevä kotona ollessa myös.

Kysäsin kollegalta, hän on enemmän erikoistunut dominointiin, niin hän ottaa vain omalla nimellä olevia, eli ilmeisen perus käytänne.

Jatkan tällä, se tuo mulle turvallisuudentunnetta niin paljon.

Ymmärrän teitäkin, ketkä haluatte olla anonyymina.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : Lokakuu 28, 2025, 23:35:00 »
Pääsääntöisesti luotan, että pt:illä jotka kirjoittaa tänne säännöllisesti ei ole sillä hetkellä intressiä tehdä mitään epäammattimaista. Riskit mitä kuvittelen liittyy käytännössä siihen, että se mun antama henkilötieto jää pt:lle johonkin talteen kun pt:n elämäntilanne muuttuu. Uskonnollinen herätys, mustasukkainen puoliso, huumeet, mitä näitä nyt on. Pt joka tänään puhkuu innostusta ja ammattietiikkaa voi vuoden päästä olla poissa alalta ja ihan muut prioriteetit.

Ehkä tästä on tyhmää huolehtia, mutta olen pari kertaa lipsunut omista säännöistäni, ja se ahdistus mitä asiasta edelleen koen on ihan todellista. Ja se tuskin koskaan loppuu, koska en vaan voi oikeasti tietää onko kyseisillä pt:illä edelleen mun henkilötietoja tallessa.

Tässä jaan palvelunostajan ajatukset täysin. Koskaan ei tiedä miten pt:n (tai oma) elämäntilanne muuttuu vuosien varrella.

Joskus muutama vuosi sitten mulle tuli siviilikännyyn viesti, jossa naikkonen otti kontaktia ns. taiteilijanimellään. Edellisestä tapaamisesta oli siitäkin jo pari-kolme vuotta ja välissä oli ollut eräs parin viikon siviiliviritys, jonka oikea nimi oli sama kuin hupakon taitelijanimi. Siinä sitten varovasti kyselin, että ollaanko me tavattu jonkun sivuston kautta, vai miten tää nyt meni ;D

Kävi ilmi, että kyseessä oli vanha vakkari, joka teki hetkellisen paluun alalle (rahapulassa vaiko miksi, en kysynyt), mutta naitiin sitten rahasta oikein kunnolla. Kokemus oli tosi kiva ja hiukan yllättävä, mutta jossain muussa elämäntilanteessa tuo siviilikännyyn kilahtanut viesti olisi voinut olla aika kiusallinen. Onneksi kyseessä oli ns. täyspäinen ihminen ja ainoa hupakko, kenelle olen siviilinumeroni antanut ja henkilöllisyyteni kertonut.

Silti näissä on riskinsä, mm. juuri nuo yllä luetellut. Muitakin kyllä löytyy, enkä niitä henkilökohtaisella tasolla julkisesti avaa. Maailma nyt vaan ei ole kovin kiva paikka ihmisille, joita voidaan edes teoriassa kiristää joillain asioilla. Enkä suinkaan meinaa, että kiristäjä olisi pt, vaan mahdollisesti ihan jokin muu taho.

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Lokakuu 28, 2025, 23:51:44 »
Itse olen sopinut tapaamiset jo pidemmän aikaa omalla nimellä ja numerolla, mutta tarkkaan harkiten ja ainoastaan täällä jo pitempään kirjoitelleiden kotimaisten hupakoiden kanssa.
Olen luottanut molemmin puoliseen vaitiolovelvollisuuteen ja aion jatkaa samalla linjalla. Kyllästyin hupakkoluurin piilotteluun ja prepaidin kanssa sähläämiseen.
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : eilen kello 00:01:39 »
Minun tiedot tietää kaikki halukkaat leikitään että minut olisikin valittu vaaleissa VALTAVALLA äänimäärällä ja olisin korkeassa asemassa. kuinka iso

houkutus olisi kertoa tiedot vaikka jollain satunnais toimijalla  palkkio saattaisi olla " vuoden tulot " tyyliin  vaikka asia ei itseäni hetkauttaisi

entäs puoluetta...
kysyvälle vastataan

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #35 : eilen kello 00:10:36 »
Ymmärrän täysin myös myyjien tarpeen anonymiteettiin ja kunnioitan sitä kaikin tavoin. Itse asiassa itse suosin myyjiä, jotka tekevät hommia anonyyminä. Koen anonyymit myyjät luotettavammiksi ja turvallisemmiksi, koska silloin molemmilla osapuolilla on yhteinen intressi suojella yksityisyyttä. Molemmilla on sama asia suojeltavana, molemmilla on yhtä paljon hävittävää. Kun myyjä haluaa pysyä anonyyminä, hän todennäköisesti kunnioittaa ja ymmärtää paremmin myös minun haluani pysyä anonyyminä.

Mä olen alkanut nimittää tätä ilmiötä kauhun tasapainoksi, koska se perustuu negatiivisiin olettamuksiin (jos minä häviän jotain niin sitten se toinenkin). Yritin miettiä pitkään, mitä rakentavaa tähän sanoisin, mutta se on kyllä hankalaa.

Mä en vaadi asiakkailta henkilötietoja, vain kerran joku on kysynyt, että voinko poistaa viestit (onnistuneen) tapaamisen jälkeen ja niin teinkin. Mulla ei ole mitään syytä säilyttää asiakkaan yhteystietoja ellei asiakas ole sellainen, että haluan häntä välttää ja mukavien vakkareiden kohdalla pidän viestit tallessa siksi, että muistan, mitä ollaan puuhattu.

Lähtökohtaisesti kuitenkin mä pidän sitä luottamuspulana ja loukkaavana itseäni kohtaan jos asiakas alkaa mekastamaan siitä, että hän ei voi sille mitään, että minä en ole anonyymi ja hän on (viitaten ylrmpänä mainittuun "ei ole reilua että anonyymiteetin luopuminen olisi molemminpuolista). Ei meistä kukaan mene terapeutillekaan ja yritä käydä siellä anonyymisti.

Kaikista tärkeintä itselleni on kuitenkin se, että olen oman osani stigmasta kantanut. En kaipaa yhtään miestä selittämään minulle miten tulenarka aihe joku seksinostaminen on. En ota asiakkaita vastaan, jotka kyselevät talon numeroa sen takia, koska tuttu asuu samalla kadulla ja miten sitä sitten selitellään että missä sitä oltiin. Vastavuoroisesti en myöskään hae asiakkaita stay upeissa ja punaisessa nahkamekossa alaovelta. Jokaisella on oikeus olla anonyymi, mutta minulle sitä ei aikaa varatessa kannata alkaa saarnaamaan. Jos olen epäluotettava jonkun mielestä niin luokseni ei ole pakko tulla. Minulla riittää ihania anonyymejä ja ei-anonyymejä asiakkaita kyllä muutenkin.

Se pieni asia, minkä asiakas voi tehdä maailmanparantamiseksi, on maksaa varausmaksu tai varata aika näkyvästä numerosta valitsemaltaan, luotettavalta palveluntarjoajalta. Ei tarvitse mennä ja tehdä aktivismia (sitä odotellessa), ei tarvitse puhua lähipiirilleen jos ei halua. Mutta edes alan sisällä toivon, että asiakkaat ja seksinmyyjät puhaltaisivat vähäsen yhteen hiileen ja rakentaisivat luottamusta keskenään, jotta ei joka aamu tarvitsisi ajatella ikkunasta ulos katsoessaan, että en voi koskaan ansaita normaalin yrittäjän asemaa,vaikka kuinka perse hiellä tekisin töitä. (Eikä sen seksinostajan tarvitsisi ajatella, että täysin laillinen harrastus on kuin löyhä silmukka joka ilmitullessaan kiristyykin ja panee pelin poikki.) Osalle miehistä tämä voi olla tietysti ihan mahdoton ajatus, että he tekisivät alan eteen jotain ja sille ei voi mitään, mutta toivossa on hyvä elää.
Ahkera keikkailija ja opiskelija. Googlaamalla "miiranmatkassa" löydät varmasti perille.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #36 : eilen kello 01:52:27 »
Se pieni asia, minkä asiakas voi tehdä maailmanparantamiseksi, on maksaa varausmaksu tai varata aika näkyvästä numerosta valitsemaltaan, luotettavalta palveluntarjoajalta. Ei tarvitse mennä ja tehdä aktivismia (sitä odotellessa), ei tarvitse puhua lähipiirilleen jos ei halua. Mutta edes alan sisällä toivon, että asiakkaat ja seksinmyyjät puhaltaisivat vähäsen yhteen hiileen ja rakentaisivat luottamusta keskenään, jotta ei joka aamu tarvitsisi ajatella ikkunasta ulos katsoessaan, että en voi koskaan ansaita normaalin yrittäjän asemaa,vaikka kuinka perse hiellä tekisin töitä. (Eikä sen seksinostajan tarvitsisi ajatella, että täysin laillinen harrastus on kuin löyhä silmukka joka ilmitullessaan kiristyykin ja panee pelin poikki.) Osalle miehistä tämä voi olla tietysti ihan mahdoton ajatus, että he tekisivät alan eteen jotain ja sille ei voi mitään, mutta toivossa on hyvä elää.

Uskoisin että ymmärrän täysin mikä ajatus tämän lainauksen takana on. Kuitenkin on hieman harmillista lukea tällaista kollektiivista kehoitusta kaikille toimimaan kunnioittavasti, rakentavasti ja reilusti. Kun itse olen niin koittanut toimia ja samalla tietää että likikään kaikki eivät näin tule toimimaan, pidettiinpä sitten tällaisia toive-puheita vaikka kuinka paljon.

Miten pt voi erottaa toisistaan luotettavan ja epäluotettavan asiakkaan / miten asiakas voi erottaa toisistaan luotettavan ja epäluotettavan pt:n? Ja miten päästään tilanteeseen missä me kaikki puhaltaisimme yhteen hiileen? Ei mitenkään, ei ikinä. Avoin foorum-keskustelu ajatuksista voi toki puhdistaa ilmaa ja tällaisen avulla opimme ymmärtämään toisiamme paremmaksi mutta perusasetelma ei silti muuksi muutu.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #37 : eilen kello 02:41:24 »
Lähtökohtaisesti kuitenkin mä pidän sitä luottamuspulana ja loukkaavana itseäni kohtaan jos asiakas alkaa mekastamaan siitä, että hän ei voi sille mitään, että minä en ole anonyymi ja hän on (viitaten ylrmpänä mainittuun "ei ole reilua että anonyymiteetin luopuminen olisi molemminpuolista). Ei meistä kukaan mene terapeutillekaan ja yritä käydä siellä anonyymisti.

Tossahan oli kyse Isan täysin päinvastaisesta ajatuksesta. Ja mun kommentti avasi sitä miksi mä en halua mennä siihen tilanteeseen. Mä haluan että tapaamisella pt:lle on itsestäänselvyys että haluan olla anonyymi, enkä tapaamista jossa pt kokee mun anonyymiuden ”kohtuuttomana”. Ei tässä ole mistään reiluudesta kysymys: mä en vaan mene Isan kämpille ja kellään ei ole ongelmaa. Maailmassa on miljardeja naisia joilta en voi ostaa seksiä; Isalta sentään voisin ostaa keikalla.

Noin muuten kommenttina, että tapaamisten maksullinen luonne ei ole se ongelma.

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : eilen kello 02:58:21 »
Varsinkin nykyaikana palveluntuottajien tulisi varmistaa jollain keinolla että kuka kukin on tai saada jotain matskua sen varalle että jotain tapahtuu. Tuttuni ottaa kuvan (salaa) asiakkaista, ihan vaan just in case. Ei tietenkään mainosta että kuvaa asiakkaat.  Olisiko tuo esim keino jolloin ei tartte tietojaan levitellä?
Hassua sinällään että ethän sä pääse hierontaan et kampaamoon antamatta sun tietoja, mutta intiimeistä intiimeimpään asiaan lasket miltei kenet vaan iholle tietämättä keitä he on… aika creepyä kun tarkemmin miettii.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #39 : eilen kello 03:20:03 »
No siis. Toki anonyymiteetin poistaminen ei poista sitä uhkaa, että kokisi väkivaltaa, mutta ainakin hel...a selkeesti itellä tapaamisen kulkua, kun en mieti pipo kireellä, että missä vaiheessa yritetään repiä kortsu salaa pois tai ruvetaan työntämään rajoja, omalla nimellä tuleminen vähentää kuitenkin lähtökohtasesti sitä perseilyprosenttia.

Tämä on siis itelleni jo hyvän tapaamisen kannalta olennainen vaatimus. Mä voin kertoo että oon aika loppu tähän työhön, kun en oo koskaan tsekkaillu puh/nimitietoja ja oon joutunu olemaan varuillaan jokaisen asiakkaan kohdalla.

Musta ois kiva päästä suoraan asiakkaan pään sisään, mutta samalla olis kiva jos asiakas pääsis mun pään sisään tässä asissa.

Ite ainakin ajattelen, että se trauma, minkä palveluntarjoajaan voi kohdistaa, on loppuelämän kannettava, en tiedä mitä lopullista asiakkaan vaakakupissa voi olla.

Varmaan pahimmassa tapauksessa raiskaussyyte, pahoinpitelysyyte, ryöstösyyte, tietojen levittelyä tms, mutta niin... Rehellisesti jos turskana kuumottelisi, niin en varmaan menisi.

Ite naisena oon vetäny ihan huoletta nauhan päälle epäilyttävän asiakkaan täällä ollessa ja poistanu asiakkaan lähdettyä.

Toki ois kiva, jos olis sellanen äppi minkä kautta vois ottaa anonyymisti yhteyttä, mutta että äpin ylläpitäjillä ois henkilöllisyystiedot just in case. Mutta ei varmaan mhdollista..
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️