MySize Pro kokoa 72 oon ostanut Tampereen Maukasteelta.
Uutiset:
 AnniAuringonkukka
								AnniAuringonkukka

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						 ftw72
								ftw72

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää

namnam
								namnam

Nauttii muiden arvostusta
							Nauttii muiden arvostusta
						Mulla on näppituntuma.
Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan
Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.
Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊
Mistä löytyy koon 72 kortsuja?
Ps. Ihana pahoittelu Meemelle ❤️
 Mertsu90
								Mertsu90

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
						 Höpöjöpö
								Höpöjöpö
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Livya
								Livya

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						Mulla on näppituntuma.
Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan
Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.
Ei päde kaikkiin. En oo koskaan tykänny isoista ja iän myötä vielä vähemmän. Menen rikki minäkin jos liian isolla painaa vaikka putkilon laittais liukkaria, kun ei veny niin ei veny. Toiset on luonnostaan pienempiä, näissä piireissä niitä "tiukkoja".
 Vieras1873
								Vieras1873

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi

Oho, sattui pieni kalavale. Isoin on ollut kokoa 60, mutta haluaisin kokeilla kyllä isompaakin 😗 muistakaa vaan turskat asiallisesti ilmasta kokonne, jos isompi ja muistakaa myös, että hyvään lämppäilyyn menee aikaa, eli ei mitään puolen tunnin varauksia.
Jäin nyt pervouksissani miettimään, että ootteko koskaan törmänneet isoon niin, että se olis myös ollut kova? Isoimmat mitä oon tavannut, on aina jääneet silleen semi pehmeiksi. Yksi iso ja kova on sattunut kohdalle.

Mkj89
								Mkj89
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Ei ole vielä tullut yhtään hupakkoa vastaan jolta löytyisi 47 koon kondomeja, sekin tuntuu isolta niin voitte vaan kuvitella että joku yleisin 52-54 pyörii päällä.

Meeme
								Meeme

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						Ei ole vielä tullut yhtään hupakkoa vastaan jolta löytyisi 47 koon kondomeja, sekin tuntuu isolta niin voitte vaan kuvitella että joku yleisin 52-54 pyörii päällä.
 Mertsu90
								Mertsu90

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
						Miusta paras toimintatapa tässä tapauksessa olis se, että tilaat netistä kondomit ja meet niiden kanssa hupsuttelemaan.

TKHX
								TKHX
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						jos saisin pyytää niin markkinoilla olis hartsikumejakin 45-72mm kokohaarukalla, sit olis maailma taas vähän valmiimpi.
 AnnaVonB
								AnnaVonB

jos saisin pyytää niin markkinoilla olis hartsikumejakin 45-72mm kokohaarukalla, sit olis maailma taas vähän valmiimpi.
Hartsikondomeja löytyy kokoon 51 plusmiinus 2 mm asti ja materiaalin laadusta johtuen tuo kyllä ottanee jo tiukasti kiinni pienempäänkin varustukseen. Mutta ei noita toki Suomesta saa, ulkomaan tilaukseen menee. Uniq securefit nimellä löytyy. Toisessa äärilaidassa hartsinen naistenkondomi riittänee aika pitkälle jos 66 plusmiinus 2 ei riitä.
 Mkj89
								Mkj89
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Mkj89
								Mkj89
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri