Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suojauksen koko  (Luettu 295 kertaa)

Paikalla Veli69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Suojauksen koko
« : tänään kello 14:25:52 »
Aihe ei taida olla useimmiten käsiteltyjä, mutta nostan keskusteluun kysymyksen kondomeista. Usein lukee toiveista saada paljaalla, koska kondomi ei tunnut hyvältä tai kumi päällä ”ei tunne mitään”.

Luulen tämän liittyvän melko usein siihen, että yksinkertaisesti ei olla ymmärretty oikean kokoisen kondomin merkitystä. Muistan nuorena miten kovakin seisokki katosi kortsun kanssa ähellykseen. Asiaan myöhemmin palanneena sanoisin, että ei ihme.

Entinen Näkki, nykyinen RFSU Sensual on leveydeltään 53 mm, joka on paksuudeltaan keskikokoiselle sopiva. Kokoni on kuitenkin 64 mm eli paksuudeltaan normikikkeleiden yläkvartaalista, jolloin mukavuudesta ei voi puhua ja asun pukeminenkin on yhtä tuskaa 🙁

Moniko muu on älynnyt oikean kokoisen asusteen merkityksen kovin myöhään?

Paikalla Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suojauksen koko
« Vastaus #1 : tänään kello 14:45:28 »
Kortsun ympärysmitalla ja paksuudella on ihan ratkaiseva ero tuntuman ja oman nautinnon osalta. Olen välillä ehdottanut palveluntarjoajille, että voisin tuoda omat kumit kun tulen kylään. Kauhean moni ei ole ehdotukselle lämmennyt ja yksi ihan suoraan ilmoitti, ettei tuollaisen ehdottamisen jälkeen tarvitse edes haaveilla tapaamisesta. Yleisin repla mitä pt:ilta on tuohon ehdotukseen saanut on, että "multa löytyy ihan kaikenlaisille meisseleille sopivia kumeja :)" ja sitten kun menet paikalle ja pitäisi aloittaa hommat, niin sieltä yöpöydän laatikosta kaivetaan se 53mm Pasante Regular.

Ymmärrän kyllä tyttöjen huolet ja murheet asiakkaan tuomia kortonkeja kohtaan, kun ne saattaa joidenkin kohdalla hyvin olla niitä vuosia lompakossa pyörineitä Sulttaaneja. Olen omat kumit säilyttänyt aina alkuperäispakkauksessa ja sanonut tapaamisella, että saa ne tarkistaa ja vielä kieltäytyä käyttämästä niitä, jos yhtään epäilyttää. Joskus mieli on muuttunut ja joskus ei.

tl;dr välineillä on väliä

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : tänään kello 15:34:39 »
Aijaa. Mulle oli kyllä heti kättelyssä hupakointia aloittaessa selviö että hankitaan useampaa kokoa. MisterSizeja on kätevästi kokopakkauksissa ja omasta valikoimasta löytyy 49-69. (Tosin kukaan ei ole vielä halunnut sitä 49:ää eikä 69:ää!) Vauhdissa täytyisi osata itse ottaa pöydältä sopiva, koska asiakas ei usein tiedä eikä tarvitse tietää enkä edes kysy, ellei suorilta sano jotain (eli ei). Siinä on onneksi silmä kehittynyt, alussa oli aika hakuammuntaa.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 16:28:28 »
Siinä on onneksi silmä kehittynyt, alussa oli aika hakuammuntaa.
Kehittynyt on siis silmämuna vai munasilmä?
Saitin Bud Spencer

2025 [T48] <V(1)15><V(2)2> (E25)《U17》

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #4 : tänään kello 16:52:29 »
Heh, selvästikin molemmat! Tässähän on suorastaan ainesta CV:hen.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : tänään kello 17:03:41 »
Mulla on näppituntuma.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : tänään kello 18:01:39 »
Mulla on aina valikoimassa kokoja 47-69, tälläkin hetkellä monelta eri valmistajalta, ja hyvin nopeasti sitä alussa oppi arvioimaan ihan silmämääräisesti oikean koon. Ei ole yksi eikä kaksi asiakasta kenelle olen opastanut parikin kokoa isomman, kuin mitä ovat käyttäneet ja ihmetelleet kun markettikumit tuntuu pahalta ja poksahtelee käytössä. Oikea koko on paitsi mukavuus- niin myös turvallisuuskysymys.
💎 Lappeenranta 4.-6.8. 💎

Paikalla lantti

• Sr. Member
« Vastaus #7 : tänään kello 18:13:28 »
Mulla on näppituntuma.

Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan  ;)
Nautin kotimaista luomutavaraa