Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suojauksen koko  (Luettu 1093 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suojauksen koko
« Vastaus #20 : tänään kello 00:27:08 »
MySize Pro kokoa 72 oon ostanut Tampereen Maukasteelta.
Rukalla 31.8.-2.9.🌻

Poissa ftw72

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 05:54:14 »
kyllä ne ammattilaisetkin mokaa.tällä tianalla nyt n.100 positiivista arvostelua.talvella tapasin.laittoi liian pienen kortsun.ei ollu suikkarissa mikään mukava kokemus kun kortsu kiristää ja siihen päälle vielä hampaat raapii ikävästi.olen vaan niin kiltti etten viitsiny valittaa asiasta vaan ehdotin ratsastusta aikas pian.mutta onneksi on tällä hetkellä 3 vakkaria joiden kanssa todella mukavaa.kaikki eri vartalotyyppiä.vaihtelua.sori,loppu meni ohi aiheen  :)

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : tänään kello 06:07:45 »
Mulla on näppituntuma.

Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan  ;)

Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.

Ei päde kaikkiin. En oo koskaan tykänny isoista ja iän myötä vielä vähemmän. Menen rikki minäkin jos liian isolla painaa vaikka putkilon laittais liukkaria, kun ei veny niin ei veny. Toiset on luonnostaan pienempiä, näissä piireissä niitä "tiukkoja".
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : tänään kello 07:03:08 »
Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊

Mistä löytyy koon 72 kortsuja?
Ps. Ihana pahoittelu Meemelle ❤️

Kumiukossa on ollut myynnissä.
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : tänään kello 08:24:59 »
Pidän vain 60 kokoon asti kumeja koska pyrin olemaan ottamatta asiakkaita joilla suurempi. Haluan nauttia seksistä itsekkin niin parhaiten siihen pystytään keskikoon varustuksella.

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 08:48:02 »
Mie oon kyllä lähes aina kysynyt, että onko 69 koon kumeja, eikä kukaan oo vielä pahastunut siitä. Useimmiten on tarjolla, mutta on joku pyytänyt ottamaan omatkin ja se on ihan ok. Liian pieni tappaa ”tunnelman” heti alkuunsa, siis kumi 😊

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : tänään kello 10:43:26 »
Mulla on näppituntuma.

Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan  ;)

Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.

Ei päde kaikkiin. En oo koskaan tykänny isoista ja iän myötä vielä vähemmän. Menen rikki minäkin jos liian isolla painaa vaikka putkilon laittais liukkaria, kun ei veny niin ei veny. Toiset on luonnostaan pienempiä, näissä piireissä niitä "tiukkoja".

Kuten tuossa aiemmassa viestissä jo pahoittelin, oma viesti tuli ulos vääränlaisena.

Tosiaan jokainen on yksilö ja mieltymykset erilaisia. Ja se että puhun hyvän lämppäämisen puolesta, ei tarkoita että kaikkien tarvitsee tykätä saati pystyä kaikkeen.

Mutta se että toisilla onnistuu hyvällä lämppäyksellä isompikin, ei myöskään tee heistä automaattisesti löysiä 😊 Lantionpohjan lihaksista paljon kiinni ja muista fyysisistä tekijöistä.

Korostan vielä, että aiempi kommenttini tuli ulos tosi huonosti ja tarkoitukseni oli lainata siihen vain Lantin sanomisia, ei Meemeä lainkaan, mutta ilmeisesti sormi osui väärään paikkaan. Olen siitä pahoillani ja pyrin olemaan jatkossa tarkempi lainauksieni ja tekstin tuottamiseni kanssa 😊

Tuhmaa incallia Oulussa 7.-9.8

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : tänään kello 10:50:05 »
Oho, sattui pieni kalavale. Isoin on ollut kokoa 60, mutta haluaisin kokeilla kyllä isompaakin 😗 muistakaa vaan turskat asiallisesti ilmasta kokonne, jos isompi ja muistakaa myös, että hyvään lämppäilyyn menee aikaa, eli ei mitään puolen tunnin varauksia.

Jäin nyt pervouksissani miettimään, että ootteko koskaan törmänneet isoon niin, että se olis myös ollut kova? Isoimmat mitä oon tavannut, on aina jääneet silleen semi pehmeiksi. Yksi iso ja kova on sattunut kohdalle.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : tänään kello 15:14:39 »
mysize prolla on tosiaan valikoimassa kortsuja 45-72mm välillä. saa netistä tai tampereella red lightista kivasti 8 kumin pikkupaketteina. kaikki on ollut myös käytössä, 49-64mm menee eniten ja niistä 57mm varmaan se yleisin.

aina toisinaan joku tosiaan huolehtii siitä onko sopivia kumeja tarjolla, toistaiseksi on onneksi pärjätty sillä että jos siihen ei sopivaa kumia löydy niin sit sillä ei kyllä pääse panemaankaan. onneks on löysä pillu, mussa on kireää vain luonne ;D
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎