Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suojauksen koko  (Luettu 915 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suojauksen koko
« Vastaus #20 : tänään kello 00:27:08 »
MySize Pro kokoa 72 oon ostanut Tampereen Maukasteelta.
Rukalla 31.8.-2.9.🌻

Poissa ftw72

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 05:54:14 »
kyllä ne ammattilaisetkin mokaa.tällä tianalla nyt n.100 positiivista arvostelua.talvella tapasin.laittoi liian pienen kortsun.ei ollu suikkarissa mikään mukava kokemus kun kortsu kiristää ja siihen päälle vielä hampaat raapii ikävästi.olen vaan niin kiltti etten viitsiny valittaa asiasta vaan ehdotin ratsastusta aikas pian.mutta onneksi on tällä hetkellä 3 vakkaria joiden kanssa todella mukavaa.kaikki eri vartalotyyppiä.vaihtelua.sori,loppu meni ohi aiheen  :)

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : tänään kello 06:07:45 »
Mulla on näppituntuma.

Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan  ;)

Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.

Ei päde kaikkiin. En oo koskaan tykänny isoista ja iän myötä vielä vähemmän. Menen rikki minäkin jos liian isolla painaa vaikka putkilon laittais liukkaria, kun ei veny niin ei veny. Toiset on luonnostaan pienempiä, näissä piireissä niitä "tiukkoja".
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : tänään kello 07:03:08 »
Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊

Mistä löytyy koon 72 kortsuja?
Ps. Ihana pahoittelu Meemelle ❤️

Kumiukossa on ollut myynnissä.
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : tänään kello 08:24:59 »
Pidän vain 60 kokoon asti kumeja koska pyrin olemaan ottamatta asiakkaita joilla suurempi. Haluan nauttia seksistä itsekkin niin parhaiten siihen pystytään keskikoon varustuksella.

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 08:48:02 »
Mie oon kyllä lähes aina kysynyt, että onko 69 koon kumeja, eikä kukaan oo vielä pahastunut siitä. Useimmiten on tarjolla, mutta on joku pyytänyt ottamaan omatkin ja se on ihan ok. Liian pieni tappaa ”tunnelman” heti alkuunsa, siis kumi 😊