MySize Pro kokoa 72 oon ostanut Tampereen Maukasteelta.
Uutiset:
Mulla on näppituntuma.
Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan
Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.
Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊
Mistä löytyy koon 72 kortsuja?
Ps. Ihana pahoittelu Meemelle ❤️
Mulla on näppituntuma.
Jos sormet ei yllä ympäri niin ei se mahdu pimppaankaan
Kyllä ne yleensä hyvällä lämppäyksellä ja riittävällä liukkarilla menee sisään ja pääsee painamaan 🤭 Näppituntuma on itselläkin se millä arvioin sen koon. Kokoja on 47-72 omassa laatikossa 😊 myös oikean koon käytöstä oon päässyt valistamaan ja tullut kehuja kun tuntuu niin paljon paremmalta oikean kokoisen kumin kanssa.
Ei päde kaikkiin. En oo koskaan tykänny isoista ja iän myötä vielä vähemmän. Menen rikki minäkin jos liian isolla painaa vaikka putkilon laittais liukkaria, kun ei veny niin ei veny. Toiset on luonnostaan pienempiä, näissä piireissä niitä "tiukkoja".
Oho, sattui pieni kalavale. Isoin on ollut kokoa 60, mutta haluaisin kokeilla kyllä isompaakin 😗 muistakaa vaan turskat asiallisesti ilmasta kokonne, jos isompi ja muistakaa myös, että hyvään lämppäilyyn menee aikaa, eli ei mitään puolen tunnin varauksia.
Jäin nyt pervouksissani miettimään, että ootteko koskaan törmänneet isoon niin, että se olis myös ollut kova? Isoimmat mitä oon tavannut, on aina jääneet silleen semi pehmeiksi. Yksi iso ja kova on sattunut kohdalle.
Ei ole vielä tullut yhtään hupakkoa vastaan jolta löytyisi 47 koon kondomeja, sekin tuntuu isolta niin voitte vaan kuvitella että joku yleisin 52-54 pyörii päällä.
Ei ole vielä tullut yhtään hupakkoa vastaan jolta löytyisi 47 koon kondomeja, sekin tuntuu isolta niin voitte vaan kuvitella että joku yleisin 52-54 pyörii päällä.
Miusta paras toimintatapa tässä tapauksessa olis se, että tilaat netistä kondomit ja meet niiden kanssa hupsuttelemaan.
jos saisin pyytää niin markkinoilla olis hartsikumejakin 45-72mm kokohaarukalla, sit olis maailma taas vähän valmiimpi.
jos saisin pyytää niin markkinoilla olis hartsikumejakin 45-72mm kokohaarukalla, sit olis maailma taas vähän valmiimpi.
Hartsikondomeja löytyy kokoon 51 plusmiinus 2 mm asti ja materiaalin laadusta johtuen tuo kyllä ottanee jo tiukasti kiinni pienempäänkin varustukseen. Mutta ei noita toki Suomesta saa, ulkomaan tilaukseen menee. Uniq securefit nimellä löytyy. Toisessa äärilaidassa hartsinen naistenkondomi riittänee aika pitkälle jos 66 plusmiinus 2 ei riitä.