Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 20620 kertaa)

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #60 : Elokuu 22, 2020, 22:47:40 »
Uskomatonta, että hupakko tekee oharit!!!

Ei yhtään.

Uskomatonta, että ohareille tulee ikinä mitään selitystä tai pahoittelua.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #61 : Elokuu 23, 2020, 21:46:40 »
Sitten käytte ihan väärillä hupakoilla!!
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #62 : Elokuu 24, 2020, 07:28:54 »
Itselle ei ole tullut vastaan ohareita enkä ole itse niitä tehnyt.

Muutaman kerran olen joutunut perumaan, mutta nekin olen tehnyt omasta mielestäni hyvissä ajoin n.3-4tuntia etukäteen. Ja ilmeisesti palveluntarjoajan mieleen peruutus tuli hyvissä ajoin kun hän tarjosi toista aikaa.

Peruutuksia palveluntarjoajan puolelta on ollut yksi. Hän kyllä tarjosi uutta aikaa toiselle käynnilleen ja vielä hinnan alennusta, mutta harmikseni ei saatu sille reissulle aikatauluja natsaamaan enkä ole päässyt neitoa tapaamaan, koska hän ei ole käynyt enää omalla paikkakunnallani

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #63 : Elokuu 24, 2020, 07:56:17 »
Minusta tuntuu, että huorien tekemien ohareiden määrä on laskenut. Minulle on sattunut yksi vuoden aikana,. Sekin oli klassinen aloittelijan tuli puput pöksyyn viime hetkellä tilanne. Aavistin, että niin voi käydä alusta asti.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #64 : Elokuu 24, 2020, 10:14:53 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari. Jos palveluntarjoaja ei anna viimestä siunausta eli vahvista tapaamisaikaa ja kerro -paikkaa, olet todennäkäisesti jäänyt esikarsinta vaiheeseen, ja se ei ole ohari vaan kesken jäänyt neuvottelu. Ja se tulee hyväksyä, koska myös tässä lajissa palveluntarjoajat saavat valita asiakkaansa.

Ohari lasketaan se kun aika on vahvistettu, ja menet paikan päälle, mutta palveluntarjoajaan ei saa yhteyttä silloin, kun on sovittu ja tapaaminen jää haaveeksi. Eli menit turhaan paikan päälle sovittuna aikana.

Itse olen päässyt karsinnoista aina läpi. Uskon siihen vaikuttaneen selkeän viestinnän. Toinen merkittävästi tekijä on tapaamisen pituus. Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä. Tietenkin jos jo viestinän perusteella palveluntarjoajan intuitio sanoo, että tämä kaveri voi aiheuttaa ylimääräistä draamaa, jää esikarsintoihin kylmästi. Veikkaisi myös jos lähtee kysymään ilman kumia, ei aikaa tipu. Samoin jos kysyy vaikka anaalia, vaikka ilmoituksessa selvästi sanotaan ei anaalia. Myös muiden palvelujen, jotka eivät ole listalla kysyminen voi aiheuttaa esikarsintoihin jäämisen.           
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2020, 10:20:34 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #65 : Elokuu 24, 2020, 10:21:24 »
Oharit ja perutut ajat on kyllä kaksi ihan eri asiaa.
Oharit puolin ja toisin on kotirunkkareiden hommia. Reisunaiselle saattaa peruutus olla=ohari.
Jotkut sihteerit kertoneet, että lähtevät reissuun vaan etukäteisvarausten perusteella.
Silloin kun itse reissasin, niin ihan kylmiltään saatoin ajaa 400 km kohteeseen ilman ensimmäistäkään etukäteisvarausta. Kummasti siitä huolimatta kalenteri täyttyi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #66 : Elokuu 24, 2020, 10:27:00 »
Toinen merkittävästi tekijä on tapaamisen pituus. Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä.

Ei pidä paikkaansa. Mistä ihmeestä olet saanut moisen käsityksen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #67 : Elokuu 24, 2020, 10:41:54 »
Toinen merkittävästi tekijä on tapaamisen pituus. Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä.

Ei pidä paikkaansa. Mistä ihmeestä olet saanut moisen käsityksen.

Eikö.  ???

Ajattelin että se on järkevää liiketoimintaa maksoimoida tulot. Niin itse toimisin. Ja olen huomannut, että pitemmän ottaessa palveluntarjoajan hymy, on vielä kirkkaampi kuin aikaisemmilla kerroilla. Onhan tuossa muutama muuttuja, kuten vakkarit.     

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #68 : Elokuu 24, 2020, 10:51:03 »
Tuosta tulikin mieleen, että muutamia kertoja palveluntarjoaja on yrittänyt paikan päällä vaihtaa varaamaani aikaa lyhyemmäksi. Puolituntista vartiksi mutta postitiivista se, että yleensä ennen maksamista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #69 : Elokuu 24, 2020, 10:53:00 »
^
^
No ei, puhun tieteskin vaan omasta toiminta tavastani. Jos joku on varannut ajan, vaikka vaan puolituntia, mikä itsellä on nykyään minimi, niin ei hänen ylitse kävele tunnin tai kahden heppu eikä edes vakkari.
Liiketoiminnan voi maksimoida niin monella tavalla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #70 : Elokuu 24, 2020, 10:58:09 »
Tuosta tulikin mieleen, että muutamia kertoja palveluntarjoaja on yrittänyt paikan päällä vaihtaa varaamaani aikaa lyhyemmäksi. Puolituntista vartiksi mutta postitiivista se, että yleensä ennen maksamista.

Ne on jo eteisessä havainneet, että sulla palaa nalli äkkiä ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #71 : Elokuu 24, 2020, 11:08:25 »
^
^
No ei, puhun tieteskin vaan omasta toiminta tavastani. Jos joku on varannut ajan, vaikka vaan puolituntia, mikä itsellä on nykyään minimi, niin ei hänen ylitse kävele tunnin tai kahden heppu eikä edes vakkari.
Liiketoiminnan voi maksimoida niin monella tavalla.

Tietenkin jos joku on jo varannut ajan ja aika on vahvistettu, silloin siitä ei kävele yli kukaan.   

Tarkoitin tilannetta, jossa palveluntarjoaja ei ole vielä vahvistanut aikaa kenellekään, ja kaksi asiakasta haluaisivat saman aloitus ajankohdan. Silloin pidemmän ajan ottaja luulisi saavan ajan, koska se lihottaa palveluntarjoajan lompakkoa enenmmän, etenkin jos kaksi turskaa eivät ole ennestään tuttuja palveluntarjoajalle ja molemmilla on kaikki inkkarit kanootissa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #72 : Elokuu 24, 2020, 11:12:54 »
...
Liiketoiminnan voi maksimoida niin monella tavalla.

Se on muuten juuri näin. Uskoisin lisäksi että motiivit ja tavoitteet liiketoiminnalle jossain määrin vaikuttaa niihin keinoihin millä maksimointia tehdään. 🤔
Amator

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #73 : Elokuu 24, 2020, 11:17:32 »

Liiketoiminnan voi maksimoida niin monella tavalla.

Tätä mietin.
On paljon erilaisia syitä miksi yksi palveluntarjoaja suosii pitkiä aikoja, joku toinen tykkää 15 minuutin pikajutuista ja jollekin puoli tuntia on se juttu.
Päivystyspäivinä oleva fyysinen kunto. Edellisen päivän tapahtumat. Väsymystila. Minkälainen asiakas on tulossa. Onko kondomeita riittävästi. Jääkö sille päivälle aikaa syödä..jne
Kaikki nuo ovat vaikuttamassa siihen kuinka pitkää aikaa myydään jollekin.
Etukäteisvaraukset eri juttu.

Esim jos tiedän jonkun asiakkaan olevan sellainen jonka kanssa sessiot ovat henkisesti raskaita esim lahnailun takia. En halua myydä kahta tuntia jos en voi tietää nauttiiko hän täysin äänettömästi vai nukkuuko. Palveluntarjoajan työ on myös tapaamisella intensiteetin ylläpitämistä. Sitä on helpompi hallita lyhyissä ajoissa.

Jokaisella palveluntarjoajalla on omat toimintatavat. Uskoisin, että liiketoiminnan maksimoinnin sijaan palveluntarjoajat ajattelevat enemmän omaa jaksamistaan. Kun on jäänyt aikaa lepäämiseen ja syömiseen, silloin jaksaa huomioida asiakasta paremmin. Eikä ole tarvetta tehdä ohareita.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #74 : Elokuu 24, 2020, 12:01:23 »
Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä. Tietenkin jos jo viestinän perusteella palveluntarjoajan intuitio sanoo, että tämä kaveri voi aiheuttaa ylimääräistä draamaa, jää esikarsintoihin kylmästi. Veikkaisi myös jos lähtee kysymään ilman kumia, ei aikaa tipu. Samoin jos kysyy vaikka anaalia, vaikka ilmoituksessa selvästi sanotaan ei anaalia. Myös muiden palvelujen, jotka eivät ole listalla kysyminen voi aiheuttaa esikarsintoihin jäämisen.           

Jos kaksi ihmistä kysyvät tapaamista samalle ajalle, ja kumpikaan ei pysty tapaamaan minään muuna aikana, niin minulla valintaprosessi toimii näin:

1. Jos toinen on vanha tuttu ja toinen entuudestaan tuntematon, valitsen tutun.
2. Jos toinen tuntuu oharilta ja toinen ei, valitsen luotettavamman.
3. Jos toinen kommunikoi helposti ja toinen vaikeilee, valitsen helpomman.
4. Jos molemmat haluavat saman pituisen ajan, toinen työlään tapaamisen ja toinen helpon tapaamisen, valitsen helpon.
5. Jos minulla on aikaa ja jaksamista, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen pitkän tapaamisen.
6. Jos olen kiireinen ja/tai väsynyt, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen lyhyen.

Nuo muut kohdat pitävät minun kohdallani paikkansa. Yritän olla armollinen kysymyksiä kohtaan, mutta en suvaitse laisinkaan vänkäämistä. Ja jos ilmoituksessa lukee selvästi, että joku juttu ei sovi, niin siitä kysyminen on vänkäämistä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2020, 12:03:30 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #75 : Elokuu 24, 2020, 12:15:09 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #76 : Elokuu 24, 2020, 12:19:21 »
Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä. Tietenkin jos jo viestinän perusteella palveluntarjoajan intuitio sanoo, että tämä kaveri voi aiheuttaa ylimääräistä draamaa, jää esikarsintoihin kylmästi. Veikkaisi myös jos lähtee kysymään ilman kumia, ei aikaa tipu. Samoin jos kysyy vaikka anaalia, vaikka ilmoituksessa selvästi sanotaan ei anaalia. Myös muiden palvelujen, jotka eivät ole listalla kysyminen voi aiheuttaa esikarsintoihin jäämisen.           

Jos kaksi ihmistä kysyvät tapaamista samalle ajalle, ja kumpikaan ei pysty tapaamaan minään muuna aikana, niin minulla valintaprosessi toimii näin:

1. Jos toinen on vanha tuttu ja toinen entuudestaan tuntematon, valitsen tutun.
2. Jos toinen tuntuu oharilta ja toinen ei, valitsen luotettavamman.
3. Jos toinen kommunikoi helposti ja toinen vaikeilee, valitsen helpomman.
4. Jos molemmat haluavat saman pituisen ajan, toinen työlään tapaamisen ja toinen helpon tapaamisen, valitsen helpon.
5. Jos minulla on aikaa ja jaksamista, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen pitkän tapaamisen.
6. Jos olen kiireinen ja/tai väsynyt, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen lyhyen.

Nuo muut kohdat pitävät minun kohdallani paikkansa. Yritän olla armollinen kysymyksiä kohtaan, mutta en suvaitse laisinkaan vänkäämistä. Ja jos ilmoituksessa lukee selvästi, että joku juttu ei sovi, niin siitä kysyminen on vänkäämistä.

Mielenkiintoinen valintalista. Tämä avaa hyvin, miten valintaprosessi toimii.   

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #77 : Elokuu 24, 2020, 12:27:01 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.

Huh huh. Olen kuullut tylyistä visiiteistä, mutta en koskaan ettei ulkomuoto kelpaisi. Tuommoista ei toivo kenenkään kohdalle. Se on niin täydellinen nöyryytys ja asiakkaan häpäisy, että tuon jälkeen miettii koko harrastuksen järkevyyttä.       

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #78 : Elokuu 24, 2020, 12:32:07 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.

Mitä ihmettä? Palveluntarjoajia piinaa toisinaan oveltakääntyjä, mutta että asiakas käännytetään ovelta on jo erikoista. Paitsi jos tietysti tulija luo jonkun selvän uhan tunteen (humalassa, aineissa tms, mutta tässä kyseisessä tapauksessa ei tainnut olla niin).

Omalle kohdalle kävi kerran niin, että kaveri kirjaimellisesti JUOKSI pois paikalta kun kävin päästämässä häntä alaovella sisään 😂 Kyllä jouduin itsetuntoani siinä kohtaa jonkun tovin keräilemään!

Mutta Entto, jätä asia omaan arvoonsa, ja ehkä tytöllä oli joku ihan sinusta riippumaton syy jota emme koskaan voi tietää.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #79 : Elokuu 24, 2020, 12:39:27 »
Itseäni ei sinällään oharit tai peruutetut ajat pahemmin jää vaivamaan. Ollut ehkä parit oharit vuosien varrella. Peruutuksia kyllä pilvin pimein pahimmissa tapauksissa 8 minuuttia ennen sovittua aikaa, mutta nekin on pois mielestä muutamassa minuutissa. Rahat säästyy ja elämä jatkuu. Sen sijan vaivamaan jää Surkeat tapaamiset, jossa rahat viedään, mutta vastinetta ei saa.