Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 20531 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #120 : Maaliskuu 13, 2022, 14:09:50 »
^
No sinun mokasihan se olisi ollut, jos huoraluuri mihin et ole pystynyt vastaamaan, on ainoa mistä huora sinut tavoittaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2049
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #121 : Maaliskuu 13, 2022, 14:27:21 »
^ No tästä täytyy olla erimieltä. Jos olen sopinut ajan huomiselle eikä varmistamisesta ole sovittu etukäteen, niin ajan peruuntuessa vosun toimesta "syyllinen" on vosu, riippumatta siitä mihin numeroon lähettelee tekstareita.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 77
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #122 : Maaliskuu 13, 2022, 20:38:51 »
Oharit ovat pahimpia kyllä jotenkin. Mikäli ei tule edes mitään selitystä, niin se on vielä ikävämpää. Arvostus toisen ihmisen aikaa kohtaan on tällöin täysin olematon. Jotakin yllättävää saattaa tietysti aina tapahtua, mutta tällöin vastuullinen ihminen kertoo jonkin syyn tahattomille ohareille. Onneksi näitä mukavia ihmisiäkin on. :)

Mä kyllä oletan, että nää oharoitsijat, joista ei kuulu mitään, ei ole missään vaiheessa olleet tulossakaan tapaamiseen. Ne runkkaa yksin kotona ja saa kiksinsä siitä, että tuhlaa pt:n aikaa varaamalla ajan, jolle ei aio mennä. Usein oharoitsijoilla on vielä pyyntöjä asun ym. suhteen ja haluavat vähintään tunnin ajan.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotka 26.4. & 2.5.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6831
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #123 : Maaliskuu 13, 2022, 22:25:19 »
^ No tästä täytyy olla erimieltä. Jos olen sopinut ajan huomiselle eikä varmistamisesta ole sovittu etukäteen, niin ajan peruuntuessa vosun toimesta "syyllinen" on vosu, riippumatta siitä mihin numeroon lähettelee tekstareita.

Niin, jos varmistuksesta ei ollut sovittu. Mutta jos varaat seuraavaksi päiväksi tai jollekin päivälle ulkkareilta, niin moni tosiaan haluaa varmistuksen seuraavana aamupäivänä. Yleensä tosin kertovat sen selkeästi viestinnässä.

Mutta kaikkea on sattunut matkan varrella  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #124 : Lokakuu 29, 2022, 12:13:46 »
Mä kunnioitan ja arvostan toista ihmistä enkä koskaan tee ohareita.



Poissa Tiger78

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #125 : Marraskuu 04, 2022, 19:47:13 »
Mä kunnioitan ja arvostan toista ihmistä enkä koskaan tee ohareita.

Joo, selityksettömät oharit - siis se, että ei etukäteen ilmoita toiselle tapaamisen osapuolelle - on kurjinta paskaa ikinä. Tosin kerran olen ”oharoinut” PT:n tällä tavalla. Syynä oli se, että hän oli aiemman tapaamisen perumisen (oltiin siis tavattu kyllä aiemminkin, jouduin perumaan tapaamisen ihan aidosti yllättävän syyn takia pari tuntia aiemmin) jälkeen laittanut luuristaan numeroni estoon. No, pyysin häneltä YV:llä nettifoorumilla anteeksi ja sain vakuuteltua, että peruminen ei ollut perseilyä, vaan minulle oli aidosti tullut yllättävä este. Sovittiin siinä sitten uusi tapaaminen forkalla eli aika ja paikka - muistaakseni ehkä seuraavalle tai sitä seuraavalle päivälle. Käppäilin ajoissa kohteeseen ja aloin kadulta tasan sovittuna kellonaikana soittaa, että olen tässä saadakseni ovikoodin / tiedon, mitä summeria painaa. Puhelin tuuttaa varattua. Soitan uudestaan ja taas varattu. Soitan vartin aikana varmaan 25 puhelua ovelta, mutta aina vaan tuuttaa varattua. Näpyttelen jopa tuolla forkalla YV:n, että olen tässä, mikset vastaa / miksi puhelimesi on varattu. No, neiti neljän seinän sisällä puolestaan samaan aikaan odottelee puhelua, jota ei koskaan tule… Koska se aiemman kerran perumisen seurauksena laittamansa esto luurissa oli edelleen päällä.  :sheep:

Naurettiin sitten yhdessä tälle jälkikäteen, kun lopulta taas tavattiin.
In god I trust. All others pay in cash!

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1382
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #126 : Marraskuu 04, 2022, 20:21:52 »
ˆ Hauska tarina 😁 Oikeasti joskus voi tulla esteitä, puolin ja toisin eikä syystä tai toisesta voi sitä informoida.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #127 : Marraskuu 04, 2022, 20:52:50 »
Ei kyll aukee ihmiset,jotka tekee ohareita. Mitä siitä saa... Vain oikeasti hyvä syy estää oman tapaamiseni,ja niistä infoo aina ajoissa. Ku yleensä se tapaaminenkin on jo sovittu etukäteen,ainakin joitain tunteja.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6680
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #128 : Huhtikuu 23, 2024, 21:03:15 »
Mietin tässä että jos renkaanvaihtofirmat laittaisivat näinä päivinä kaikki varatun aikansa yllättäen peruneet asiakkaat estoon, jäisi renkaat vaihtamatta sen jälkeen puolelta Suomelta. 😁

Mutta vakavammin puhuen, itse olen joutunut joskus perumaan tapaamisen sen takia kun esim lumikaaos tai lakko on pysäyttänyt julkisen liikenteen kokonaan eikä ollut muutakaan kulkukeinoa käytettävissä.
Pörrö on aina plussaa