Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 20616 kertaa)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #80 : Elokuu 24, 2020, 12:39:27 »
Itseäni ei sinällään oharit tai peruutetut ajat pahemmin jää vaivamaan. Ollut ehkä parit oharit vuosien varrella. Peruutuksia kyllä pilvin pimein pahimmissa tapauksissa 8 minuuttia ennen sovittua aikaa, mutta nekin on pois mielestä muutamassa minuutissa. Rahat säästyy ja elämä jatkuu. Sen sijan vaivamaan jää Surkeat tapaamiset, jossa rahat viedään, mutta vastinetta ei saa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #81 : Elokuu 24, 2020, 13:00:03 »
On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari. Jos palveluntarjoaja ei anna viimestä siunausta eli vahvista tapaamisaikaa ja kerro -paikkaa, olet todennäkäisesti jäänyt esikarsinta vaiheeseen, ja se ei ole ohari vaan kesken jäänyt neuvottelu. Ja se tulee hyväksyä, koska myös tässä lajissa palveluntarjoajat saavat valita asiakkaansa.

Aivan varmasti hupakot karsivat porukkaa ja keikkailevat varsinkin yrittävät maksimoida asiakasmäärän käytettävissä olevaan aikaan. Mitä foorumia olen tulkinnut, niin jotkut ukot lähestyvät ammattirakastajaa kuin jotain treffit ilmoituksen daamia. Viesti on loputtoman pitkä ja rönsyilevä. Kaikki käydään läpi lapsuusvuosista, naapurin Arskan tyräleikkaukseen. Ei ymmärretä, että tässä tilanteessa lyhyt ja ytimekäs viesti noteerataan paremmin.

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #82 : Elokuu 24, 2020, 14:08:14 »
Ei välttämättä. Joissain pitkissä viesteissä pilkistää henkilön huumorintaju lävitse ja minä tartun usein heihin. Nyt on kyllä vastaamattomia viestejä ihan sikana, melkein pelottaa mennä gmailiin.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #83 : Elokuu 24, 2020, 17:38:40 »
Oharit ja perutut ajat on kyllä kaksi ihan eri asiaa.
Oharit puolin ja toisin on kotirunkkareiden hommia. Reisunaiselle saattaa peruutus olla=ohari.
Jotkut sihteerit kertoneet, että lähtevät reissuun vaan etukäteisvarausten perusteella.
Silloin kun itse reissasin, niin ihan kylmiltään saatoin ajaa 400 km kohteeseen ilman ensimmäistäkään etukäteisvarausta. Kummasti siitä huolimatta kalenteri täyttyi.

Jotkut myös väittävät, etteivät ota jokaista vastaan joka yrittää.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #84 : Elokuu 24, 2020, 18:36:38 »

Mitä ihmettä? Palveluntarjoajia piinaa toisinaan oveltakääntyjä, mutta että asiakas käännytetään ovelta on jo erikoista. Paitsi jos tietysti tulija luo jonkun selvän uhan tunteen (humalassa, aineissa tms, mutta tässä kyseisessä tapauksessa ei tainnut olla niin).

Omalle kohdalle kävi kerran niin, että kaveri kirjaimellisesti JUOKSI pois paikalta kun kävin päästämässä häntä alaovella sisään 😂 Kyllä jouduin itsetuntoani siinä kohtaa jonkun tovin keräilemään!

Mutta Entto, jätä asia omaan arvoonsa, ja ehkä tytöllä oli joku ihan sinusta riippumaton syy jota emme koskaan voi tietää.

Kyllä tässä tapauksessa asia oli just niin kuin Entto sanoo, tuli ilmi kyseisen neidon kanssa jutellessa. Mä nimittäin selvisin "esikarsinnasta", tosin vasta kolmannella kerralla. Kaikki eivät vaan tee kovin ammattimaisesti, kyllähän ilmoituksessa tai viimeistään viesteissä pitäisi ilmoittaa, jos asettaa asiakkaille jotain (fyysisiä) vaatimuksia.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #85 : Elokuu 24, 2020, 18:43:43 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.

Ja mä olen aina kuvitellut olevani ruma😁.
Siis mikä tää oikein on??😁. Yksikään palvelun tarjoaja ei ole ainakaan vielä käännyttänyt pois ulkomuodon takia ovelta.
Joku insta huora vai??

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #86 : Elokuu 24, 2020, 22:43:48 »
Muistan kun Entto kertoi tästä foorumilla.

Ihan helvetin perseestä hupakolta. Jos on jotain ikä, koko tms. unelmienprinssi vaatimuksia asiakkaalle, niin kyllä ne pitää kertoa ilmoituksessa tai vähintään ennen ajan varausta.Eikä katsoa ikkunasta ja todeta "nääh, ei huvita, en avaa ovea".

Kenenkään asiakkaan ei tulisi tässä skenessä tuntea oloaan ettei kelpaa.Hyvät käytöstavat on seksikästä 😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #87 : Elokuu 24, 2020, 22:47:45 »

Hyvät käytöstavat on seksikästä 😘

Paremmin on hankala sanoa.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #88 : Elokuu 24, 2020, 22:53:26 »

Hyvät käytöstavat on seksikästä 😘

Paremmin on hankala sanoa.

Sehän on juuri näin.

Ja varmaan jos hupakko odottaa asiakkaiksi Brad Pittejä, niin pettymys voi olla katkera. Eihän kukaan maksaisi pillusta jos sitä saisi ilmaiseksi.

Poissa mr.mca

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #89 : Elokuu 25, 2020, 01:15:24 »
Pari suomihupakkoa on perunut ajan ennen tapaamista. Molemmissa tapauksissa asiasta ilmoitettiin reilusti ennen tapaamista. Toinen tarjosi jopa hyvitystä kun on seuraavan kerran kaupungissa, mutta ajankohta ei sopinut itselleni. Molemmat hoiti asian rehdisti ja kummallekkin voisin varata ajan uudelleen, jos sattuvat samaan kaupunkiin uudelleen... Ei jäänyt paskaa fiilistä, vaikka tapaamiset ei toteutuneetkaan.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #90 : Elokuu 25, 2020, 07:14:54 »

Hyvät käytöstavat on seksikästä 😘

Paremmin on hankala sanoa.

Sehän on juuri näin.

Ja varmaan jos hupakko odottaa asiakkaiksi Brad Pittejä, niin pettymys voi olla katkera. Eihän kukaan maksaisi pillusta jos sitä saisi ilmaiseksi.

Minä ainakin maksaisin, vaikka saisi ilmaiseksi.

Terveisin Brad Pitt. 

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #91 : Elokuu 25, 2020, 20:02:55 »
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.

Syitä käydä maksullisilla on tietysti monia ja kuten the Espoolaisrouva kirjassaan sanoi, monella se on mm. tarve tulla kohdatuksi ja hyväksytyksi. Tuollainen likasanko naamalle on puhdasta ilkeyttä.

Sama tietysti toisin päin. Joskus stripparibaarissa lauma nuoria kundeja huuteli esiintyjälle ikäviä kommentteja ulkomuodosta. Jos itellä ois yhtään ollu muskelia olisin käynyt vetämässä pataan.
#maksuseksionihanaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #92 : Elokuu 26, 2020, 11:42:34 »
Jos pidän peruutuksen syytä uskottavana, oon melko ymmärtäväinen. Lapsen sairastumiset kans on ollut kohtalaisen yleinen, toistaiseksi kukaan ei ole pystynyt todistamaan että on joutunut sairaalaan luunmurtuman vuoksi.

Ohareille ja muille turhakkeille en anna uutta mahdollisuutta.

Ajan peruuttanet; riippuu tilanteesta eli missä vaiheessa on aika peruutettu. Hyvissä ajoin peruutetuille annan uuden ajan heidän halutessaan. Viime hetken perujille en, paitsi jos syy on hyvä ja todennettava.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2020, 11:49:54 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #93 : Elokuu 26, 2020, 11:46:25 »

Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,

Tämä!

On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.

Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.

Todella kusipäistä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #94 : Syyskuu 04, 2020, 19:15:58 »
Mulla on sama linja kun edellä on kollegat jo listanneet. Ohari-Olli ei saa uutta aikaa enää.
Mikäli asiakas peruuttaa tapaamisen hyvissä ajoin niin uuden ajan saa toisella kertaa. Mikäli peruuttaa useasti,siirtyy mun omalle äv:listalle ja ajan varaaminen on hyvin epävarmaa sen jälkeen.
Mä diggaan käytöstavoista puolin ja toisin :)
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa Nizc

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #95 : Tammikuu 31, 2022, 21:29:43 »
Itsellä ei ollut vielä naisten kanssa natsannut 23v niin ajattelin käydä poikuuden menettämässä ulkomaiselle hupakolle, olin varannut ajan johonkin kello 13, lähdin hyvissä ajoin varasin aikaa sähläykseen kaupungissa ja olin perillä jo varmaan tuntia ennen. Hupakon piti laittaa osoite 1/2 tuntia ennen tapaamista ja aloin siinä jo kyselemään sitä mutta ei mitään vastausta ja soitin varmaan 5 kertaa mutta kuului vaan että puhelin nro ei ole käytössä. Odottelin johonkin 12.40 asti ja sitten kävin kaupassa ja lähdin hyvin pettyneenä kotiin n.70km päähän maaseudulle. Joskus kello yhden aikaan tuli viesti että "nyt olen vapaa" minkä huomasin vähän myöhemmin mutta en viitsinyt enää kääntyä takaisin ja pahoittelin vain että lähdin jo pois :behind:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #96 : Tammikuu 31, 2022, 23:05:19 »
Itsellä ei ollut vielä naisten kanssa natsannut 23v niin ajattelin käydä poikuuden menettämässä ulkomaiselle hupakolle, olin varannut ajan johonkin kello 13, lähdin hyvissä ajoin varasin aikaa sähläykseen kaupungissa ja olin perillä jo varmaan tuntia ennen. Hupakon piti laittaa osoite 1/2 tuntia ennen tapaamista ja aloin siinä jo kyselemään sitä mutta ei mitään vastausta ja soitin varmaan 5 kertaa mutta kuului vaan että puhelin nro ei ole käytössä. Odottelin johonkin 12.40 asti ja sitten kävin kaupassa ja lähdin hyvin pettyneenä kotiin n.70km päähän maaseudulle. Joskus kello yhden aikaan tuli viesti että "nyt olen vapaa" minkä huomasin vähän myöhemmin mutta en viitsinyt enää kääntyä takaisin ja pahoittelin vain että lähdin jo pois :behind:

Mulle tuli kans vähän aikaa sitten tapaus, joka tuli kyllä paikalle… 45 minuuttia myöhässä. Kovasti kyllä oli soitellut, kun katsoin kännykkää parin tunnin päästä😄

Näitä ”myöhästelijöitä” on ollut aika harvakseltaan. Yleensä ohari-Olavit vaan katoavat kuin pieru saharaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #97 : Helmikuu 01, 2022, 10:45:41 »

Hyvät käytöstavat on seksikästä 😘

Paremmin on hankala sanoa.

Sehän on juuri näin.

Ja varmaan jos hupakko odottaa asiakkaiksi Brad Pittejä, niin pettymys voi olla katkera. Eihän kukaan maksaisi pillusta jos sitä saisi ilmaiseksi.

Kyllä varmasti todella monet maksavat vaikka ilmaiseksikin saisi.

Itse en sinkkuna ollessa ole koskaan maksanut, miksi maksaisin kun ilmaiseksikin saa.
Mutta varattuna ollessa maksullisista kiinni jääminen on huomattavasti epätodennäköisempää kuin muiden naisten kanssa touhuilusta.

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #98 : Helmikuu 01, 2022, 11:43:46 »
En ole koskaan tehnyt oharit. Tämä on todella törkeetä palveluntarjoajaa kohtaan, hän kun varaa omaa aikaa jollekin. En tarkoita vaan rahanmenetystä, vaan sitä kun toinen on asettanut itsensä juuri sen asiakkaan palvelemisen moodiin mistä on ennalta keskusteltu ja sovittu, koskien ulkoinen olemus sekä oma mielentila riippuen asiakkaan mieltymyksiä.
Paristi olen kuitenkin joutunut perumaan kun työtilanne on äkillisesti muuttunut esim toisen työntekijän sairastumisen johdosta. Sellaista kun ei voi ennustaa etukäteen.
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #99 : Helmikuu 01, 2022, 17:11:07 »
+5min on ehdoton maksimi. Sen jälkeen rahat toimitetaan seuraavalle listalla.
Vaikka tulisi viesti "odota vielä 15min olen myöhässä". No vittu ole, ei kiinnosta. Menetit pokan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong