Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 19915 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #40 : Tammikuu 08, 2020, 18:24:08 »
Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

Tuokin totta, tosin kuten Pimu kommentoi, voi olla ihan viisastakin antaa tarkka osoite vasta viime metreillä. Mutta, sitä ennen hyvissä ajoin toki voi antaa jonkin sijainnin läheltä, mikä riittää reittisuunnitteluun & matka-ajan laskemiseen.
Mitä pienemmille paikkakunnille mennään sitä epämääräisempi tuon voi olla parempikin olla.
Helsingissä nyt asuinalue ei vielä ole tunnistettavuus ongelma. Ai niin, jos ne nyt jollekin jäänyt epäselväksi niin mä asun Punavuoressa. En koe esim. tuon julkistamisessa mitään riskiä, koska alue taitaa edelleen olla yksi Suomen tiheimpään asutuista alueista. Populaa täällä riittää. Jos joku haluaa tuon perusteella lähteä mua stalkkaamaan niin onnea yritykselle. Voi olla muutama talo läpikäytävänä ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #41 : Tammikuu 08, 2020, 23:42:11 »
Kaupungin osan kerron tietenkin jo aikaa varatessa se nyt ei ole salaisuus 🙈 Ja siis kyllä minäkin olen sanonut jonkun kadun ja jotain lähistöltä, että voi suunnitella matkaa ennakkoon jos tarvis ja jos asiakas sitä kysyy.  Muutoin laitan tiedot vasta 1h ennen tapaamista 🤭

Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

Tuokin totta, tosin kuten Pimu kommentoi, voi olla ihan viisastakin antaa tarkka osoite vasta viime metreillä. Mutta, sitä ennen hyvissä ajoin toki voi antaa jonkin sijainnin läheltä, mikä riittää reittisuunnitteluun & matka-ajan laskemiseen.
Mitä pienemmille paikkakunnille mennään sitä epämääräisempi tuon voi olla parempikin olla.
Helsingissä nyt asuinalue ei vielä ole tunnistettavuus ongelma. Ai niin, jos ne nyt jollekin jäänyt epäselväksi niin mä asun Punavuoressa. En koe esim. tuon julkistamisessa mitään riskiä, koska alue taitaa edelleen olla yksi Suomen tiheimpään asutuista alueista. Populaa täällä riittää. Jos joku haluaa tuon perusteella lähteä mua stalkkaamaan niin onnea yritykselle. Voi olla muutama talo läpikäytävänä ;D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Annie

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #42 : Tammikuu 22, 2020, 14:23:02 »
Mulla ollut myös sama käytäntö, kaupunginosan/asuinalueen/"keskustan lähellä X suuntaan" ilmoitan kyllä jo sähköposteja vaihdellessa ostohousut jalassa oleville asiakkaille, mutta tarkemman osoitteen samana päivänä joitain tunteja ennen tapaamista. Oon kokenut ihan toimivaksi eikä oo tullut myöskään asiakkaiden suunnalta tästä negaa.

Kerran kyllä nakersi jonkun verran, kun olin jo tyypille ilmoittanut katuosoitteen ja talon numeron, niin tää teki oharit mitään ilmoittamatta...

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #43 : Tammikuu 22, 2020, 15:21:45 »
Itse pidän tuosta käytännöstä, jossa palveluntarjoaja antaa jonkun maamerkin mihin tulla ensin. Vaikkapa kaupan tai baarin, ja sen ei tarvitse olla edes samalla kadulla. Siihen saavuttuaan asiakas ottaa yhteyttä, ja saa vasta sitten tarkemman osoitteen tai parhaassa tapauksessa ystävällisen "kädestä pitäen" -opastuksen mihin tulla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #44 : Tammikuu 23, 2020, 06:49:35 »
^
Komppaan. Varsinkin kun yleensä tulen pitkän matkan takaa on matka-ajan arviointi paljon helpompaa. Myös se, että mitä kautta paikalle ajelee.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #45 : Tammikuu 23, 2020, 12:24:12 »
Selvintähän se tietysti on aina ollut mikäli osoitteen on saanut hyvissä ajoin, mutta jos tapaaminen on sovittuna useamman päivän päähän niin itse olen lakannut jo aikaa sitten pitämästä ns. osoitteen panttaamista kiusantekona. - Olen luottanut näissä tapauksissa siihen että palveluntarjoaja osaa itse arvioida asiakkaan kannalta kuinka sujuvasti "hollilta" pääsee/ehtii "oven taakse." - Hatusta vedettyinä esimerkkeinä "Espoon keskus", "Tikkurilan ydin" samoin kuin puolentoista kilometrin pituinen Topeliuksenkatu tai Leikosaarentie ovat kyllä pelkiltään melkoisen ylimalkaisia ja laajoja käsitteitä joita ei paikan päältä ehkä selvitä luuri korvassa viittä minuuttia ennen tapaamisaikaa, mutta jos siihen kylkeen on juurikin lisätty jokin selkeä kiintopiste kaupan, kioskin tai baarin tyyliin, tai vaikka sitten naapuritalon osoite (samalta puolen katua) niin tällöin ongelmia koordinaateissa ei ole juurikaan ilmennyt.


Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #46 : Tammikuu 23, 2020, 13:57:59 »
Vaikka varaankin ajat yleensä hyvissä ajoin niin ei ole mitään ongelmia ollut vaikka osoitteen on saanut esimerkiksi vaikka tapaamispäivänä. Mitä sillä tiedolla ennen sitä edes tekee?

Poissa JklNewbie

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #47 : Tammikuu 27, 2020, 20:26:03 »
Muistaakseni 2 kertaa oon saanut ennakkoon varatusta ajasta peruutuksen palveluntarjoajilta(kämppäongelma & epäily vatsataudista). Molemmilla kerroilla korvaava aika järjestyi seuraavalle päivälle. Kiitos niistä...😍

Itse oon joutunut perumaan 3 kertaa, ja edelleenkin hävettää. Mutta kaikki heistä on suostunu ottaa vastaan uudestaan. Toinen kiitos heille!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #48 : Tammikuu 27, 2020, 20:29:38 »
^Jos on joutunut perumaan ja on siitä asiallisesti ilmoittanut asap niin mitä häpeämistä siinä on?

Poissa Vieras1541

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #49 : Tammikuu 27, 2020, 23:20:17 »
Varmaan vain todella hyvää tuuria ettei kertaakaan ole tullut ohareita palveluntarjoajilta  ;D Tuntuu, että ohareita tekee ennemminkin me palvelunkäyttäjät (pahoittelut kaikkien puolesta).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2020, 23:22:01 kirjoittanut Panoneuvos »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #50 : Tammikuu 27, 2020, 23:55:00 »
Neljät oharit tehtiin itselle viime vuonna ja kaikki kotimaisia.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #51 : Tammikuu 28, 2020, 02:48:50 »
^sitä se voi teettää jos penkoo ST:ltä summamutikassa ilmoutuksia eikä käytä hyväksi todettujen kotimaisten GFE-ammattilaisten palveluita.  ::) Siitä ei voi syyttää kuin itseään.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #52 : Tammikuu 28, 2020, 03:54:08 »
^ Mä lähden aina siitä, että jos ilmoitellaan niin sitten tavataankin jos näin on sovittu. Onko siinä sun mielestä jotain väärää?

GFE-ammattilainen kuulostaakin jo karmealta. Sehän on koko GFE jutun irvikuva ilman mitään spontaanisuutta. Ei mulle sellasta kiitos.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #53 : Tammikuu 28, 2020, 04:26:41 »
^itse lähden aina siitä, että jokaisella hupakolla on oikeus valikoida asiakkaansa.  ::)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #54 : Tammikuu 28, 2020, 04:29:33 »
Tottakai. Aivan kuten asiakaskin voi kääntyä ovelta.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #55 : Tammikuu 28, 2020, 11:28:21 »
Onhan se mukava joskus hakea jotain jännittävämpääkin eli yrittää järjestellä tapaamista naapurissa satunnaisesti ilmoittelevan täysamatöörin kanssa. Siinä on toki suuri epäonnistumisen mahdollisuus ja oharitkin kohtalaisen todennäköisiä. Mutta kokemus voi olla sen arvoinen.  8)

Ketjun aiheeseen ja ylläolevaan "pikkutuntien keskusteluun" sen verran, että oikeus valita asiakas tai palveluntarjoaja ei kelpaa ohareiden syyksi.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #56 : Elokuu 22, 2020, 21:20:31 »
Kyllä harmitti ihan kunnolla kun eilen piti olla hupakon kanssa kiihkeä ilta ja kaikki sovittuna, mutta sitten yhtäkkiä ei vastattu enää mihinkään viestiin >:(

Tänään katselin kalenteria, mutta en löytänyt ketään Seinäjoen läheltä, eikä pari hupakkoa vastannut viestiin ja yksi ei tee kotikäyntejä, joten pilalle meni viikonloppukin
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #57 : Elokuu 22, 2020, 21:33:02 »
Erään hierojattaren piti saapua Lahteen pari viikkoa sitten mutta jätti tulematta. Ehdin soittaa hänelle ja kysyä aikaa ja hän ilmoitti tulevansa mutta ei sitten jostain syystä tullutkaan.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #58 : Elokuu 22, 2020, 21:38:11 »
Uskomatonta, että hupakko tekee oharit!!!
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #59 : Elokuu 22, 2020, 22:02:18 »
^Ei ole.
Amatööreillä tavallisempaa, ammattilaisilla harvinaista.
Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan', jota jotkut amatöörit harrastavat.
Saitin Bud Spencer