Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 19912 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Oharit ja Perutut ajat
« : Tammikuu 01, 2020, 23:13:45 »
Millaisia toimintatapoja palveluntarjoajilla on käytössään ohareille ja ajan peruneille pokille?

Jätätkö antamatta uuden ajan kokonaan?
Onko joku tietty määrä ohareita tai perutuksia, joille annat vielä mahdollisuuden? Missä tulee raja vastaan?
Pyydätkö perutetusta ajasta mahdollisesti jonkun korvauksen antaaksesi heille uuden ajan tulevaisuudessa?

Entä millaisia kokemuksia pokilla on asiasta?





Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2020, 06:38:47 »
Asiakkaan näkökulmasta voin vastata että en tee ohareita, vaan perun reilusti ajan mahdollisimman aikaisin jotta palveluntarjoaja voi ottaa uuden asiakkaan. Mikäli yllättäviä esteitä tulee, niin aina voi pahoitella asiaa puolin ja toisin. Ymmärrän aivan hyvin että aikuisille ihmisille saattaa tulla menoja, joihin ei voi varautua etukäteen. Mikäli minulle tehdään ohareita ilman perusteluja, niin yleensä etsin toisen palveluntarjoajan.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2020, 06:58:04 »
Mulla vähän käytäntö riippuu tilanteesta et miten toimin. Ohareihin nollatoleranssi, peruutuksien kohdalla vaikuttaa seuraavat asiat et annanko uutta aikaa:

A) Ollaanko tavattu koskaan
B) Missä vaiheessa peruutus tehdään ja millä tavalla
C) Onko peruutuksia useampia peräkkäin
D) Onko ollut muutoin säätöä ajanvarauksessa

Edellämainittuja seikkoja arvioin aikoja uudelleen varatessa/äv osastoon laittaessa, varmimmat ja hyvät vakkarit on ns ensisijaisia. Useammat peruutukset peräkkäin, tökeröt viimetinkaan perumiset jne tekee helposti sen et priorisoin mielummin varmempia tai kokonaan uusia asiakkaita ennen näitä epävarmimpia tapauksia. Yleensä jo intuitio kertoo hyvin pitkälle et onko peruutukset vilpittömiä, jänistämistä vai kiusantekoa.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2020, 07:45:19 »
Viime vuoden saldona oli neljä kotimaisen hupsukan tekemää oharia. Onhan ne harmittavia kun tapaamisten takia veivaa omia töitään ja käteen jää se,että seisoskelet rankkasateessa läpimärkänä.

Joskus on ajankohtaa muutettu palveluntarjoajan toimesta ja se on ihan ok. Itse en ole muutellut ajankohtaa koskaan saati tehnyt oharia.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2020, 08:23:24 »
Yhden oharin olen itse tehnyt. Se tapahtui 20 vuotta sitten. Olin kävelemässä pelipaikalle, ja porttikongissa päivysti kaksi niin roiston näköistä korstoa, että oli aivan päivänselvää, että joudun ryöstetyksi jos niiden välistä yritän kävellä taloon sisälle. Kävelin vain muina miehinä talon ohi takaisin autolle ja nopeasti pois. Sen verran voimakkaan adrenaliiniannoksen tuosta kohtaamisesta sain, että panohommista ei olisi kuitenkaan mitään tullut.

Hupakoiden puolelta on sitten tullut kaikenlaisia ohareita, onneksi ei kuitenkaan kovin usein. Tyypillisin on se, puhelimeen ei vastata lainkaan. Siinä sitten seisoskelet talon ulkopuolella hölmön näköisenä ja yrität soittaa uudelleen ja uudelleen kunnes alkaa vituttamaan ja lähdet pois. En soittele perään, enkä koskaan uudestaan samalle hupakolle, joten syy ohariin ei koskaan selviä.

Sitten on nämä vähän epäselvemmät tapaukset, joita yleensä yritetään selitellä sillä että tapaaminen pääsi unohtumaan tms. Kerran hupakolla oli ilmeisesti kello vielä ulkomaan ajassa, koska mukamas odotti mua paikalle jo tuntia ennen sovittua aikaa. Olin kohteessa sovittuun aikaan, mutta soittoon ei vastattu. Aikani yritettyä lähdin pettyneenä pois. Kotimatkalla vilkaisin sähköpostit, ja siellä oli 15 minuuttia ennen tapaamisaikaa vastaanotettu vihainen viesti "Mikset tullut sovittuun aikaan, odotin 45min". Vastasin takaisin, että sun kello ei taida olla ajassa ja vastauksena tuli yksi sana, "sori". Sentään myönsi oman virheensä. Eipä tullut koskaan sovittua uutta aikaa, vähän jäi sellainen fiilis että olikohan tämäkin joku pikkupoikien jekku turskalle.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2020, 09:02:35 »
Oharille en yleensä anna uutta aikaa, vaan mistäpä sen tietää soittaako ohari seuraavalla kerralla eri numerosta. Ajan peruminen ei haittaa, kiitos heille, jotka ilmoittavat peruutuksesta mahdollisimman pian.
On minulla kyllä yksi erityistapaus. Hän on käynyt jo useamman kerran, vaan monta kertaa peräkkäin auto ollut rikki, ajanut ojaan, sairastunut ym. juuri ennen tapaamista. Sitten kun vaadin häneltä 50 eur kannustinrahan lataamista prepaid numerooni, ennen kuin otan varauksen, niin ihmeellisesti on auto pysynyt kunnossa. Ennen tapaamista samainen myös harrastaa miljoonan viestin laittamista. Kiva heppu itse tapaamisella muuten, kunhan sinne asti pääsee, niin olen velä jaksanut tuota puljaamista.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2020, 09:53:02 »
Onhan nuita ohareita joutunut kokemaan niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin hupakkojen toimesta. Yksi kotimaisen hupakon ohari on jäänyt harmittaan eniten. Sovittiin aika jo noin viikkoa ennen kuin hän oli saapumassa paikkakunnalle ja sovittu aika varmistettiin vielä edellisenä päivänä sopivan molemmille. No kun se kyseinen päivä koitti niin aamulla tuli vielä hupsulta viesti, että tapaamme sovituun aikaan kl.12 ja hän laittaa osoitteen 1/2 tuntia ennen tuota aikaa. Nooh, lähdin ajelemaan kaupunkia kohti (asuin silloin 70km päässä kaupungista) hyvillä mielin. Kello tuli 11.30 ja aloin odottelemaan sitä osoitetta.. Eipä kuulunut 11.40 kyselin viestillä että mikäs se osoite onkaan. Ei vastausta. Sitten yritin soitella tasaisin väliajoin aina 11.55 asti saamatta mitään vastausta. Kävin sitte  hoitamassa parit asiat ja lähdin pettyneenä ajelemaan takaisin kotia kohti. Sitten alkoi pukkaamaan hupsulta viestiä kirosanojen ryydittämänä, että en enää ikinä varaa sinulle aikaa kun teit oharit! Ööh tuota kuka teki oharit ja kenelle?? Vaikea tulla mihinkään tapaamiseen jos ei saa osoitetta mihin tulla??!! Enpä jaksanut alkaa hänen kanssaan enempää vääntämään asiasta. :)
Ite en ole ainakaan tietääkseni tehnyt koskaan ohareita kenellekään. Perunut olen sovittuja tapaamisia, mutta käsittääkseni kyllä hyvissä ajoin jotta hupsu on ehtinyt hommata korvaavan asiakkaan tilalle??

Poissa -make-

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #7 : Tammikuu 02, 2020, 11:51:54 »
Kaksi kertaa olen itse joutunut sairastumisen (ei kuitenkaan flunssaa kummempaa) vuoksi
perumaan tapaamisen. Valitettavasti tuo tapahtui saman palveluntarjoajan kanssa ja vieläpä peräkkäin.
Eli ensin sairastuin, mutta tapaamisen siirto onnistui parin viikon päähän, kunnes sairastuin
johonkin jälkitautiin uudelleen juuri siirretyn tapaamisen alla. Harmitti tietenkin aivan vietävästi
ja ymmärrettävistä syistä uusi siirto ei enää onnistunut.

Onneksi pääsin myöhemmin kuitenkin duo tapaamisen yhteydessä näkemään kyseisen palveluntarjoajan ja
esittämään henkilökohtaisesti anteeksipyynnöt kahdesta takiani peruuntuneesta tapaamisesta kahden
50€ setelin muodossa.

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #8 : Tammikuu 02, 2020, 12:07:38 »
Oharit ei saa uutta aikaa. Mutta kuten Nimara sanoi, eihän sitä koskaan voi tietää soittaako eri numerosta ja varaa taas ajan jonka oharoi.

Ajan peruminen on ok. Kaikenlaista voi sattua. Olen itsekkin joutunut reissuja perumaan yllättävien tapahtumien vuoksi. Kaikkeen ei vaan voi varautua etukäteen.
Toki jos peruutus tulee juuri ennen tapaamista katson sen kiusanteoksi ja silloin en yleensä enää anna uutta aikaa. Ja onhan näille peruutuksille välillä melkoisia meriselityksiä. Paras tähän mennessä on ollut(terveiset vaan kys.tyypille jos luet tätä) autokolari. Kolari itsessään voi olla hyvin mahdollista, mutta hän laittoi kuvan autosta. Muuten hyvä, mutta silloin oli talvikelit ja kuva oli selvästi otettu kesäaikaan.

Myöskin he, jotka peruvat useamman tapaamisen putkeen on vaikea saada enää uutta aikaa. Siihen toki vaikuttaa olemmeko tavanneet ennen vai onko uusi tuttu. Tosin "vakkareiden" kanssa näitä harvemmin sattuu, että tulee useampi peruutus putkeen.
<3

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #9 : Tammikuu 02, 2020, 12:29:03 »
Kaikki hankaluudet tapaamisten sopimisessa ja toteuttamisessa ovat olleet ulkkareiden kanssa, kun olen yrittänyt tapaamista samalle päivälle. Kotimaiset palveluntarjoajat saavat minulta puhtaat paperit. Jokunen peruutus on tullut, mutta aina hyvissä ajoin ja syykin ilmoittaen.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #10 : Tammikuu 02, 2020, 12:39:13 »
Kun aloitin turskailua niin heti eka tapaaminen oli ohari Suomalaisen hupakon toimesta. Seison Kalliossa kadulla varmaan tunnin ihmettelemässä että onko se vain myöhässä?

Pari onnistunutta tapaamista välissä, ja sitten toinen Suomalainen hupsu teki oharit kun olin varannut hotellihuoneen.

En lannistunut noista mutta vitutus jäi mieleen niin elävästi että sen jälkeen olen rapsannut kaikki oharit, ja koittanut käydä lähinnä vakkareilla.


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #11 : Tammikuu 02, 2020, 12:47:14 »
Mulla vähän käytäntö riippuu tilanteesta et miten toimin. Ohareihin nollatoleranssi, peruutuksien kohdalla vaikuttaa seuraavat asiat et annanko uutta aikaa:

A) Ollaanko tavattu koskaan
B) Missä vaiheessa peruutus tehdään ja millä tavalla
C) Onko peruutuksia useampia peräkkäin
D) Onko ollut muutoin säätöä ajanvarauksessa

Edellämainittuja seikkoja arvioin aikoja uudelleen varatessa/äv osastoon laittaessa, varmimmat ja hyvät vakkarit on ns ensisijaisia. Useammat peruutukset peräkkäin, tökeröt viimetinkaan perumiset jne tekee helposti sen et priorisoin mielummin varmempia tai kokonaan uusia asiakkaita ennen näitä epävarmimpia tapauksia. Yleensä jo intuitio kertoo hyvin pitkälle et onko peruutukset vilpittömiä, jänistämistä vai kiusantekoa.

Sama.
Oharit eivät saa toista mahdollisuutta, ja peruutuksissa olen tiukentanut linjaa juuri viime hetken peruutusten ja sarjaperujien suhteen.
Jos on monta perumista takana/perunut tapaamisen tyyliin varttia ennen kuin pitäisi jo olla paikalla niin tottakai muut asiakkaat menee silloin ohi oikealta ja vasemmalta. :D

Noista hajonneista autoista/kolareista, tuntuu että turskilla on paljon paskempi mäihä noiden biilien suhteen kuin keskimäärin muilla. Muissa duuneissa tosta juttelin et kuinka paljon ollu auton kaa matkan pysäyttävää sattumusta niin eipä niitä parinkymmenen hengen porukassa ollu viimeseen viiteen vuoteen kuin itseasiassa mulla ;D
Kuitenkin jos hutsuilta kysyy, niin harvasen kuukausihan tuota tuntuu tapahtuvan ja just joillekin ihan alvariinsa...

Toinen huvittava on sit olleet jotkut flunssa-keskustelut, nää on yksiä sarjaperujien vakioita siinä vaiheessa kun ne jo itsekin tajuaa mokanneensa. Eli koitetaan saada huora perumaan aika.

Turska:"Mä en oikein tiedä kannattaisiko mun tulla kun ollu vähän kurkku karheena..."
Huora: "Joo mut onneksi hei ei mua haittaa, en oo laisinkaan pöpökammoinen!"
T: *hiljaisuus*
H: "Katsos mulla on ihan hirmu hyvä vastustuskyky tollaisia pikku flunssia kohtaan, et tervetuloa vaan!"
T: "Joo, mut enhän mä siis muuten mut ajattelin et sä et varmaan halua ottaa mua..."
H: "Ei mitään hätään, huoli pois ja tänne vaan!"
T: "No kai mä...ööö...joo...ööö"

Kyseinen turska on perunut ajan muistaakseni kolme kertaa & en ole ainoa keltä. On ollut kaikenlaisia syitä. Meni varmaan perille et tää oli se viimeinen kerta kun aikaa enää hälle varattiin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #12 : Tammikuu 02, 2020, 12:57:27 »
Mä en oikein ymmärrä ohareita kummaltakaan osapuolelta. Tämä kaikki perustuu hyvin pitkälle "maineeseen" ja "luottamukseen". Jos vaikka luottamus menee kahden osapuolen väliltä niin sitä on vaikea korjata. Jossain tapauksissa harmistunut osapuoli voi vaikka mainita harmistuksestaan kaverilleen ja haitta alkaa vaikuttamaan laajemmin ja enemmän. Ja "maine" alkaa reagoimaan tähän.

Peruutukset ja aikojen siirrot on sitä  hankalampia mitä lähempänä ollaan h-hetkeä. Näihin varmaan suhtautuminen riippuu tapauskohtaisesti monesta asiasta. Tutun ihmisen kanssa asiat on helpompi sopia, uuden tuttavuuden kanssa luottamusta ei ole rakennettu, jolloin ei ole välttämättä edes intressiä yrittää ymmärtää.
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #13 : Tammikuu 02, 2020, 13:13:32 »
Jos oharin tehnyt ihminen pyytää minulta uutta aikaa, niin minä pyydän häneltä selityksen ohariin. Sitten päätän, kannattaako minun varata uutta aikaa vai ei. Taitaa olla kolme kertaa, kun olen oharin jälkeen sopinut uuden ajan.

Ensimmäisillä kerroilla kyse oli vain puhelinongelmista, yhden asiakkaan kanssa puhelinyhteys ei pelittänyt, ja toinen oli näppäillyt numeroni väärin. Näissä tapauksissa minä olin siis "tehnyt oharin" heille ihan yhtä lailla kuin hekin minulle. Väärinkäsitykset selvisivät ja molemmat tapaamiset saatiin uudelleenajoitettua samalle päivälle, ja kaikki olivat tyytyväisiä.

Kolmannen kerran eräs entuudestaan tuttu asiakas teki oharin, mikä on todella outoa. Vasta illalla hän lähetti selityksen, miksei ollutkaan päässyt paikalle. Varmaankin kulttuurierojen vuoksi hän ajatteli, että tapaamisen peruuntumisesta on sopivaa ilmoittaa jälkikäteen. Mutta kulttuurierot selittävät varmaankin myös sen, miksi hän aina tippaa minua niin avokätisesti, että hänellä olisi jo varaa tehdä minulle toinenkin ohari. Katson siis jo saaneeni rahallisen korvauksen siitä, että armahdan sähellystä.

Peruttujen tapaamisten kanssa on vaikeampi vetää viivaa. Yleisesti kunnioitan sitä, että peruuntumisesta ilmoitetaan etukäteen, ja sovin uuden ajan heti kun sellaista pyydetään. Joskus peruminen kuitenkin tapahtuu sellaisissa olosuhteissa, että katson parhaaksi olla antamatta uutta aikaa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #14 : Tammikuu 02, 2020, 13:42:27 »
Ihan alkuaikoina eräs asiakas perui tapaamisen pikkasta aiemmin. En ikinä uskonut tapahtuvaksi, kun pyysi minut ulos, heitti 500 handuun ja pahoitteli peruuntumista.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #15 : Tammikuu 02, 2020, 14:24:36 »
Kerta riittää, toiseen ja kolmanteen ohariin saman turskan toimesta en välittäisi aikaani tuhlata.

Yllättävän monella tuntuu edelleen olevan käsitys, ettei hupakolla muuta olekaan kuin aikaa istua pillu märkänä odottelemassa. Siitä ajatuspinttymästä pitäisi jo näin 2020-luvulla päästä eroon, joten summasummarum; älä varaa aikaa jos vähänkin epäilet ettet voi tulla.

Äkillisille sattumuksille ei toki mahda mitään, mutta viimeistään 24 tuntia ennen sovittua aikaa pitäisi jaksaa tarttua luuriin ja soittaa/naputella viestiä ettei pääse. Mulle ei ole enää vuosiin mennyt läpi nolot selitykset tuntia kahta ennen että Elma-tädin tekarit on hukassa tms.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #16 : Tammikuu 02, 2020, 15:24:24 »
Vastaan tähän nyt itsekin.

Ohareiden ei ole mahdollisuus saada uutta aikaa.
Myös viime hetken peruutuksen tekevät jäävät monesti ilman uutta aikaa vaikka selityksenä olisi mikä.

Hyvissä ajoin perutut ajat on yleensä ok ja toinen aika on vielä mahdollista saada. Mutta jos samalla henkilöllä on näitäkin jo kaksi alla niin kolmatta aikaa ei yleensä enää tule. Ennen olin näissä lepsumpi, mutta vuodet on opettanut, että yleensä tuollaiset 2x ajan peruneet eivät ole tulossa kolmannellakaan kerralla.

Olen kuitenkin alkanut miettimään, että jos tuollaiselle, joka on perunut aikoja antaisikin vielä mahdollisuuden tulla asiakkaaksi. Ajan saisi vain maksamalla x suuruisen korvauksen edellisestä peruutetusta ajasta ennakkoon esim. saldona tai paysafe koodilla. Kun tuo ennakkomaksu on tullut perille niin sitten vasta vahvistaisin uuden ajan.



Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #17 : Tammikuu 02, 2020, 16:13:18 »
Neljä naapurintyttöä on tehnyt mulle oharit. Kaksi näistä kaksi kertaa, selitykset jälkikäteen olivat ihan uskottavia niin koitin uudestaan. Kokemusten perusteella ei näköjään kannattaisi uudestaan vaivautua. Tosin olisi ihan mielenkiintoista näitäkin tavata ihan mielenkiinnosta, mikä saa ihmisen ilmoittelemaan, sopimaan ehtoja ja aikoja ja sitten pitämään radiohiljaisuutta h-hetkellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #18 : Tammikuu 02, 2020, 16:38:01 »
Palveluntarjoajien toimista ohareihin liityen ei ole kokemusta, sillä en ole ohareita koskaan tehnyt. Työjuttujen takia olen joskus joutunut perumaan sovitun tapaamisen paria kolmea päivää ennen, ja joka kerta olen saanut palveluntarjoiajalta kiitoksen toimimisesta hyvissä ajoin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #19 : Tammikuu 02, 2020, 17:13:52 »
Neljä naapurintyttöä on tehnyt mulle oharit. Kaksi näistä kaksi kertaa, selitykset jälkikäteen olivat ihan uskottavia niin koitin uudestaan. Kokemusten perusteella ei näköjään kannattaisi uudestaan vaivautua. Tosin olisi ihan mielenkiintoista näitäkin tavata ihan mielenkiinnosta, mikä saa ihmisen ilmoittelemaan, sopimaan ehtoja ja aikoja ja sitten pitämään radiohiljaisuutta h-hetkellä.

Jos nää on jotain tunnettuja palveluntarjoajia niin nimiä vaan (ehkä ootkin rapsannut), niin eiköhän jokin selitys asialle ehkä ilmaannu.
Enemmän toi kyllä kuulostaa amatöörien pelleilyltä, tai sitten taustalla vaan jokin Jorma Pihtiputaalta joka tykkää mehustella miesten viesteillä.
Ja nyt joku turska jonka nimi oikeasti on Jorma ja asuu Pihtiputaalla pahastuu... ;D

Yleisesti amatööreillä on varmaan se ajatus ettei tätä hommaa niin oteta duunina, ja olen ymmärtänyt et joitakin se sit just viehättääkin. Noh, miinuspuolena juurikin sama eli hommaa ei oteta duunia. Jos mä en suhtautuisi sovittuihin tapaamisiin duunina, niin olisi täälläkin usein houkuttelevampaakin tekemistä ollut tarjolla sovituille ajoille. Mutta jos duunit on sovittu hoidettavaksi ne hoidetaan & hyvällä asenteella. Noh, en mä kyllä ylipäätäänkään tee elämässäni ohareita, vaikka olisi kuinka vähäpätöisestä sovitusta tapaamisesta kyse.

Mutta Pimun pohdintaan sarjaperuuttajiin liittyen, minkä Nimara jo taisikin olla ottanut käyttöön, niin ennakkopanttimaksu ei ehkä olisi laisinkaan hassumpi idea. Jotenkaan ei oo vaan jaksanut alkaa viritteleen tuollaista käytäntöä, kun onhan noita ajanhaaskaajia loppujen lopuksi ihan hirmu vähän. Melkein kaikki aina tulee paikalle sovittuun aikaan, joten mietin vähän sitä, et miksi sit tavallaan haaskata aikaa tyyppeihin jotka on vaan haaskaamassa toisten aikaa...mutta huoh, ehkä toi olisi reilumpi suhtautuminen kuin mun se et heitän vaan jengiä blokkeriin 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!