Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit ja Perutut ajat  (Luettu 20547 kertaa)

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #20 : Tammikuu 02, 2020, 18:58:44 »
Oharit - ei uutta aikaa. Tästä en kyllä ole tainnut poikkeuksia tehdä.

Peruutus - riippuen peruutuksen ajankohdasta, onko tuttu asiakas, millaiset on selitykset jne. Yleensä annan kyllä uuden ajan, ellei intuitio sano toista. Useamman viime hetken peruutuksen jälkeen ei uutta aikaa tipu. Jos peruutus tapahtuu esim klo 18 sovitulle ajalle samana päivänä klo 15, ei tästä yleensä koidu minulle juurikaan haittaa. Tilalle saa kyllä toisen. Mutta viime hetken peruutukset (alle puoli tuntia tapaamisen alkuun), varsinkin isossa kaupungissa, on kyllä ikäviä. Tilalle on vaikea saada lennosta uutta asiakasta.

Joskus vaan tulee tilanteita, että joutuu perumaan. En minä siitä loukkaannu, kunhan se ei ole toistuvaa. Mieluummin peruutus myöhään kuin ei peruutusta ollenkaan :)
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #21 : Tammikuu 02, 2020, 19:12:18 »
Peruutus - riippuen peruutuksen ajankohdasta, onko tuttu asiakas, millaiset on selitykset jne. Yleensä annan kyllä uuden ajan, ellei intuitio sano toista. Useamman viime hetken peruutuksen jälkeen ei uutta aikaa tipu. Jos peruutus tapahtuu esim klo 18 sovitulle ajalle samana päivänä klo 15, ei tästä yleensä koidu minulle juurikaan haittaa. Tilalle saa kyllä toisen. Mutta viime hetken peruutukset (alle puoli tuntia tapaamisen alkuun), varsinkin isossa kaupungissa, on kyllä ikäviä. Tilalle on vaikea saada lennosta uutta asiakasta.

Tähän täytyy vielä sanoa et varsinkin jossain Helsingin ytimessä - otetaan nyt vaikka esimerkiksi...Punavuori, niin varttia ennen peruutukset on melkeinpä tahallisuudessaan sama kuin ohari. Olisi käytännössä pitänyt olla jo hyvän tovin julkisilla tulossa tai omalla autolla varsinkin huomioiden et helposti voi mennä se 5 minsaa parkkeeraamiseen. Sitä ei varttia vaille vaan yhtäkkiä millään oikein huomaa et hei nyt tuli se yllättävä asia ja mä en pääsekään tulemaan, kun matkaan olisi melkein mitenpäin vaan pitänyt jo lähteä ainakin puolituntia aikaisemmin ::)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #22 : Tammikuu 03, 2020, 01:23:46 »
Ulkkareilta on ohareita tullut pari kertaa ja toista kertaa en perjaatteesta ole samalle aikaa sitten varannut.

Itse en ole koskaan tehnyt oharia ja en muistaakseni perunutkaan. Jos näin kävisi niin syynä saisi vähintään olla kolmas maailmansota😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Paikalla 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #23 : Tammikuu 03, 2020, 20:06:36 »
Yksi ulkkariohari. Viesti tuli puol tunnin päästä, mut olin jo metsästänyt toisen. Jälkeenpäin olen kyllä hänetkin tavannut. Yks kotimainen peruutus, vähän liian myöhään. mutta pari kertaa sen jälkeen hänetkin tavannut. Itse en ole peruuttanut enkä oharoinnut.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2020, 21:31:28 »
Onhan noita ohareita ollut suuntaan jos toiseenkin tässä vuosien mittaan.

Useamman kerran olen jotain sopinut, mennyt paikalle, ei mitään vastausta viesteihin tai puheluihin.

Jotkut buukkaa niin tiuhaan, että mitään ei kuulu kun aika koittaa ja sitten 15min - 30 min myöhemmin tulee viestiä, että no nyt. Ei. Yksi väitti vain unohtaneensa lukea viestit sovittuna aikana ja oli minun vika kun en soittanut ja koittanut saada sillä kiinni. Jos on aika sovittu, voi kai sitä puhelinta katsoa.

Eräs ulkomaalainen halusi myydä vain minimi tuntia. Tarjosi kuitenkin puolta tuntia kun kysyin. Olin paikalla vähän ennen sovittua aikaa kun viesteihin tuli vastaus, että lähdinkin shoppailemaan kun et halunnut koko tunnista maksaa. Varasin seuraavalle päivälle tunnin ajan ja laitoin juuri ennen aikaa viestin, että lähdinkin mieluummin shoppailemaan.

Joskus oharikin olisi ollut parempi kuin se paskan asenteen siiderivalas, jonka kuvat ja palvelut ei pidä paikkaansa. Yhenlainen ohari se on sekin.

Voi myös tulla yllättävää estettä. Jos näistä joutuu mustalle listalle, ei se niin haittaa koska ostan uuden prepaidin kun saldo loppuu kuitenkin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #25 : Tammikuu 04, 2020, 09:16:55 »
Yksi väitti vain unohtaneensa lukea viestit sovittuna aikana ja oli minun vika kun en soittanut ja koittanut saada sillä kiinni. Jos on aika sovittu, voi kai sitä puhelinta katsoa.

En ole samaa mieltä. Minä sanon tulijoille aina, että minulle täytyy soittaa, jotta pääsee sisälle. Jos en saa soittoa, en tiedä päästää ketään sisälle.

Juuri ennen tapaamista olen peseytymässä, koska luulen tapaamisen olevan miellyttävämpi, jos en haise pahalta, tai edelliseltä asiakkaalta. Kun olen suihkussa, ja sen jälkeen pesemässä hampaitani, en kuule tekstarin piippausta, mutta kuulen puhelimen soinnin. Sitten meikkaan, jolloin en tietenkään voi katsoa kelloa, ettei mene naama vinoon.

Olen valmiina tapaamiselle viimeistään viittä minuuttia ennen sovittua tapaamisaikaa, eli samaan aikaan kun uusien tuttavuuksien on tarkoitus soittaa minulle. Aika harvat oikeasti saapuvat ilmoittamaani saapumisaikaan, useimmat saapuvat 2-5 minuuttia etuajassa tai myöhässä. Sitten jotkut saapuvat 20 minuuttia väärässä ajassa, ja jotkut eivät saavu ollenkaan. Jos asiakkaasta ei sovittuun kellonlyömään mennessä ole kuulunut, niin en jää istumaan paikoilleni ja tuijottamaan puhelinta ja sähköpostia ja yksityisviestejä, että mitähän kautta se tämä turska mahtaa minulle saapumisestaan ilmoittaa. Se olisi turhauttavaa ajanhukkaa. Minusta on paljon parempi vain pyytää kaikkia soittamaan minulle, ja sitten keskittyä valmistautumaan tapaamiselle ja tekemään omia juttujani siihen hetkeen saakka, kunnes puhelin soi.

Tämä tietysti vaatii sen, että asiakasta on pyydetty soittamaan. Jos asiasta ei ole ollut puhetta, niin asiakkaan ei voi odottaa tietävän soittaa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #26 : Tammikuu 04, 2020, 10:21:21 »
Välttynyt ohareilta.Kerran joutunut perumaan tapaamisen kun olen tullut kipeäksi.

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #27 : Tammikuu 04, 2020, 10:44:35 »
Minun kohdalle ei ole osunut ohareita tai peruuntumisia. Olen kyllä koittanut hupakoissa valikoidakin vai niitä parhaimpia jotka hoitavat hommansa oikealla palveluasenteella, eli ei määrää vaan laatua.
Itse en ole ohareita tehnyt ja 2 kertaa olen joutunut sovitun tapaamisen perumaan. Kerran lapsen sairastumisen vuoksi ja toisella kertaa yksi työjuttu viivästyi autoilijan teknisten ongelmien vuoksi etten päässyt lähtemään ajoissa tapaamiseen.
Yleensä lähden sen verran ajoissa sinne suuntaan missä tapaaminen on sovittuna että varmasti olen oikeaan aikaan paikalla ja soitan just sovittuna aikana. Itse olen joutunut työelämässä odottamaan niin paljon sovittuja tapaamisia mitkä ei toteudu sovittuna aikana että tiedän kuinka ärsyttävää on odottaa turhaan niin en halua sitä kärsimystä hupakoille tehdä.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #28 : Tammikuu 04, 2020, 12:31:04 »
Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

_
dijon on sinappi


Poissa Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #29 : Tammikuu 04, 2020, 12:42:41 »
Itse en ole koskaan joutunut perumaan sovittua aikaa. Enkä myöskään tule perumaan, jos kyseessä ei ole aivan pakko pakko. Sillonkin mahdollisuuksien mukaan on peruttava ajoissa, eikä missään nimessä juuri ennen tapaamista.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #30 : Tammikuu 04, 2020, 12:44:29 »
parhaimpia jotka hoitavat hommansa oikealla palveluasenteella
Kerros nyt mullekin miten tän tietää/havaitsee ettei tule ohareita kun ekaa kertaa menee tapaamaan?

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #31 : Tammikuu 04, 2020, 13:29:56 »
No esim. tämä keskustelukanava antaa hyviä vinkkejä hupakoista ja kyllä ensimmäisestä yhteydenotostakin voi jotain päätellä jos faktat tuodaan siinä jo selkeästi esille millä ehdoilla hupakko toimii.
Tai sitten mulla on vaan käynyt hyvä tuuri valinnoissa kun ei ole ohareita kohdalle osunut 🤔
Ja en tosiaankaan ole mikään hupakoiden suurkuluttaja vaan ennemminkin harvakseltaan hyviksi havaittuja useamman kerran.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #32 : Tammikuu 04, 2020, 13:52:42 »
Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

_
dijon on sinappi

Tähän pitää kyllä kommentoida, että itse en anna osoitetietoja vasta kuin 1h ennen tapaamisen alkua ja hyvin on kaikki kerennyt paikalle myös Helsingissä. Joskus riippuen paikastani ja sen löydettävyydestä osoitteen on voinut saada myös 2h ennen.  Olen myös saanut kommenttia tuohon, että "älä vaan lähetä viestiä aikaisemmin" .

Tällä alalla on niin paljon osoitteen urkkijoita ja kyttäillään tyttöjen sijainteja työskennellä niin mieluummin olisin tuon kanssa varovainen.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #33 : Tammikuu 04, 2020, 14:01:58 »
Kolari matkalla tapaamiseen on ollut yksi asia mitä olen vähän pelännyt joskus. Tampereelle autolla meneminen on muutenkin vituttanut parikolme vuotta, kun koko kaupunki on ollut yksi iso tietyömaa. Tällaiset asiat vois aiheuttaa niitä myöhästymisiä..parkkeeraus nyt onnistuu, kun tuuppaa kotteron parkkitaloon. Tosin eräänä sunnuntaina kolme vuotta sitten Sokoksen parkkitalo oli suljettu sillä aikaa kun olin ulkkaritytöllä ;D

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #34 : Tammikuu 04, 2020, 14:08:36 »
Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

Puku päällä kengät jalassa odotteleva heseläinen ei varmaan tunnissa ehdi mihinkään, kun pitää tehdä työvuoro grillin ääressä ensin loppuun. ;D Kantakaupungissa päiväni viettävänä olen ehtinyt hupakon kuin hupakon luo metrolla tai kävellen 20 minuutissa. Espoolaiset turskat on asia erikseen, sieltä ei julkisilla pääse hesaan alle tunnin, ellei asu metron ja junaradan varrella.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2020, 14:10:12 kirjoittanut Wilzu »

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #35 : Tammikuu 04, 2020, 14:32:51 »
Lisään nyt vielä, että aikaa varatessa tarkka osoite ei kiinnosta, mutta kadun tai kaunpinginosan tarkkuudella haluan asian tietää tai muuten en aikaa varaa. Itä-Helsinki on laaja käsite, henkilöstä riippuen se tarkoittaa kaikkea Hakaniemestä Mellunkylään ja vielä sitäkin idemmäs. Kukaan ei ole vielä tähän mennessä kieltäytynyt kertomasta kadun nimeä etukäteen, ja se riittää mainiosti reitin suunnitteluun ja matka-ajan arviointiin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #36 : Tammikuu 04, 2020, 14:39:45 »
Minä kerron osoitteen useita päiviä etukäteen. Siellä hotellissa kun on parisataa muutakin huonetta ja asiakasta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2020, 15:02:39 »
Näin monta kertaa kun on pitkä matkalainen sihteeriltä saanut osoitteen päivää ennen.. vakkareilta vielä aiemmin :)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #38 : Tammikuu 04, 2020, 16:45:25 »
Minä annan osoitteen kadun nimen ja talon numeron tarkkuudella aikaa varatessa tai jos aika on varattu aiemmin kun samana päivänä, niin joka tapauksessa useita tunteja aiemmin. Ei ole ollut ongelmia.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit ja Perutut ajat
« Vastaus #39 : Tammikuu 04, 2020, 19:34:43 »
Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

_
dijon on sinappi

Tähän pitää kyllä kommentoida, että itse en anna osoitetietoja vasta kuin 1h ennen tapaamisen alkua ja hyvin on kaikki kerennyt paikalle myös Helsingissä. Joskus riippuen paikastani ja sen löydettävyydestä osoitteen on voinut saada myös 2h ennen.  Olen myös saanut kommenttia tuohon, että "älä vaan lähetä viestiä aikaisemmin" .

Tällä alalla on niin paljon osoitteen urkkijoita ja kyttäillään tyttöjen sijainteja työskennellä niin mieluummin olisin tuon kanssa varovainen.

No osoitteen jakaminen on myös tapaamisen vahvistus, ja ainakin aamupäivän ajat kyllä menee nukkuessa pitkään, jos ei osoitetta tuu edellisiltana. Sitäpaitsi viimetapauksessa tyty oli jo ennestään tuttu, ja asuntokin todennäköisesti sama.

Hutsujen on hyvä muistaa, että tapaamispaikan koordinaattien kanitus viimeiseen tuntiin on ohari sekin. Vaikka odottaisi vihreää valoa puku päällä kengät jalassa eteisessä, ei heseläinen ehdi minnekään tunnissa käyttäen a) metroa b) raitsikkaa c) alepa-fillaria ja/tai d) potkulautaa aka julkisia kulkuneuvoja.

Puku päällä kengät jalassa odotteleva heseläinen ei varmaan tunnissa ehdi mihinkään, kun pitää tehdä työvuoro grillin ääressä ensin loppuun. ;D Kantakaupungissa päiväni viettävänä olen ehtinyt hupakon kuin hupakon luo metrolla tai kävellen 20 minuutissa. Espoolaiset turskat on asia erikseen, sieltä ei julkisilla pääse hesaan alle tunnin, ellei asu metron ja junaradan varrella.

Hei, mun grilli on just siinä steissillä ja sieltä pääseekin kätevästi säteittäin kaikkiin ilmansuuntiin 😄, mutta muualta kulkien pitääkin sitten kiertää lähtöruudun kautta.

_
dijon on sinappi