Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 3128599 kertaa)

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25820 : Kesäkuu 18, 2026, 18:07:22 »
^ En tiedä kuka tää on, mutta sopisi hyvin yhteen tän meidän pormestarin bile-Illun kanssa :inlove:
Saattavat sopia niin hyvin yhteen, ettei heitä eroteta toisistaan kuin rautakangella.  :laught:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25821 : Kesäkuu 20, 2026, 14:58:58 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://....is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1657
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25822 : Kesäkuu 20, 2026, 15:08:25 »
Ymmärrän oikein hyvin ettei pesisseura halua leimautua äärivasemmistolaisiksi militanteiksi.
Koplan päätöksestä voisivat muutkin seurat,lajiin katsomatta, ottaa mallia.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7405
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25823 : Kesäkuu 20, 2026, 15:32:28 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://....is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1657
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25824 : Kesäkuu 20, 2026, 15:38:51 »
Miten tää keissi jatkui?

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25825 : Kesäkuu 20, 2026, 15:43:23 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://....is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
No laitetaan sitten vähän tuoreempaa juttua.  ;D

Kansanedustaja heitti Pride-lipun roskiin – ”Minusta nämä eivät kuulu yhteenkään lipputankoon”

Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.

Asiaa!  :headbang:

https://....iltalehti.fi/politiikka/a/d824268f-5b91-40bc-b573-8a9ce09c7553
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7405
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25826 : Kesäkuu 21, 2026, 05:27:40 »
Miten tää keissi jatkui?
"Suvaitsevaisto" piti tapansa mukaan kovaa meteliä ja maalitti KPL:ää parhaansa mukaan. Järkevän keskustelun yrittäminenkään ei heidän kanssaan onnistu, kuten olemma lukuisia kertoja saaneet lajityypin kohdalla nähdä tässäkin ketjussa.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11523
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25827 : Kesäkuu 22, 2026, 17:48:27 »
Sain Englannista ilo uutisen exältä. Kier "the cunt" on eronnut pääministerin tehtävistä ja itku oli herkässä. Cunt itki surusta ja kansa ilosta  :inlove:
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa Pikkulerssi

  • Full Member
  • Viestejä: 311
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25828 : Kesäkuu 22, 2026, 18:29:27 »
^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.
Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4165
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25829 : Kesäkuu 22, 2026, 18:32:30 »
Keir Starmerin ero on kyllä hieno asia Britannialle. Eräs Brittituttavani sanoikin minulle aikoinaan että Englannin työväenpuolue ja vasemmisto ovat riesa Britanniassa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11523
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25830 : Kesäkuu 22, 2026, 20:12:02 »
^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.
Ennen lähtöään Keir the Cunt esiintyi vielä kerran faneilleen ja lauloi kauniin kappaleen

https://youtu.be/pwYaT3H-ffs?is=4gxKAQP-89umWvFs
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7405
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25831 : eilen kello 06:21:08 »
Rinteen Antilla riittää mietittävää. Rinne valittiin juuri NHL:n Hall of Fameen mutta Pekka, ei Antti. Anuksen näytöt vielä toistaiseksi tuskin takaavat paikkaa suomalaisen politiikan Hall of Fameen mutta silti on mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Viime ek-vaaleissa Anus ei tullut valituksi kansanedustajaksi, syy oli varmaan enemmän se että porukka ajatteli "pääsee tuo kuitenkin läpi, äänestänpäs jotakin muuta" kuin se että äänestäjät olisivat olleet pettyneet toimintaansa. Onneksi kuitenkin järjestelmämme takaa usein jonkin hyväpalkkaisen toimen meritoituneille mutta vaaleissa epäaonnea kohdanneille politiikoille. Niinpä Rinne "työskentelee" nykyisin saamelaisten totuus- ja sovintokomission suosituksia arvioivan parlamentaarisen työryhmän pääsihteerinä.

Ei hullumpi homma, palkka on samaa tasoa kuin kansanedustajankin työssä. Nyt kuitenkin Analle on avautunut mahdollisuus palata eduskuntatyöhön koska eräs kansanedustaja on saanut työtä muualta ja vapautuneelle paikalle kysellään Anaa. Anus on vieläpä huomannut että idiotismi on vallannut suomalaisten mielet, niinpä vasemmistopuolueet ovat menestyneet gallup-kyselyissä mainiosti. Etenkin gallup-johdossa oleva Rinteen oma puolue SDP. Kaikki viittaa siihen että SDP tulee voittamaan ensi vuoden vaalit ja saa pääministerin paikan tulevassa hallituksessa. Nyt viime metreillä mitään ei saa tyriä vaan asiat on pidettävä hyvissä käsissä. Puolueeni kaipaa minua nyt enemmän kuin ikinä! Tämän Antti Rinne tajuaa, sorry saamelaiset, ehkä Rinteen aika ei riitä jatkossa enää teille?

Anus tajuaa myös sen että mikäli valitsee kansanedustajan paikan nyt, vuoden kuluttua hänet mitä luultavimmin kutsutaan ministeriksi Antti Lindtmanin hallitukseen. Mutta jos jatkaa väsymätöntä uurastustaan saamelaisten totuus- ja sovintoasioiden parissa, ministerin paikan voi unohtaa. Asiassa on toki lisäksi eräs muuttuja: ensi vuoden ek-vaalit. Niissä vaaleissa tulisi menestyä valinnan arvoisesti mutta eiköhän vaalit Anuksen kohdalla kuitenkin ole lähinnä muodollisuus: äänestäjät haluavat tämän miehen takaisin, valinta on itsestäänselvä?
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1657
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25832 : eilen kello 10:04:31 »
Suomi on idioottien maa. Ryde haluaisi säästää veronmaksajien rahaa ja mikä vikinä alkaa Kansallista Kokoomusta myöden. Muutamasta miljoonasta vaikka leikata täytyy miljardeja.
Viimeinen sammuttakoon valot.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4527
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25833 : eilen kello 13:54:39 »
Suomi on idioottien maa. Ryde haluaisi säästää veronmaksajien rahaa ja mikä vikinä alkaa Kansallista Kokoomusta myöden. Muutamasta miljoonasta vaikka leikata täytyy miljardeja.
Viimeinen sammuttakoon valot.

Näin on!
Ihme kun ei täälläkään ole asiaa kommentoitu sen kummemmin.
Nyt nähtiin miten käy kun rälssin varpaille astuu.
Petteri Orpo on täysin munaton julkisen sektorin hillotolpanvartijoiden juoksupoika.
Oli sitten vasemmistoa tai oikeistoa niin hillotolpista jotka kustantaa veronmaksaja ei luovuta.
Kysymyksiä herättää myös kiire millä Orpo järjesti kokouksen, esim kd:n ministeri Mika Poutala ei ehtinyt saada omalta ryhmältään minkäänlaista evästystä kokoukseen ja äänesti sitten muiden mukana.
Kyllä ennen on vastuuministeri päättänyt näistä vastuualueensa asioista.
Pitääkö vastedes puolustushankinnatkin käsitellä samalla tavoin yhdessä hallituksen kaikkien muiden ministerien kanssa.
Ei tästä touhusta tule mitään. Miljardeja pitäisi säästää mutta näihin todellisiin menoihin ei uskalleta puuttua, työttömiä, eläkeläisiä ja sairaita kyllä kuritetaan.
Suomi ei enää ole minulle esim. aseellisesti puolustamisen arvoinen maa, ei ennenkuin nämä asiat saadaan kuntoon.
Ikävä kyllä siihen taidetaan tarvita ulkopuolinen toimija. IMF tulee kyllä ennenpitkää karsimaan näitäkin menoja.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25834 : eilen kello 14:22:31 »
No mutta kun Andersin kavereilla on siellä järjestöissä kivat hillotolppavirat. Vai oliko myös Andersillä itselläänkin?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4165
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25835 : eilen kello 17:48:08 »
Onpas vihervasemmisto suvaitsevaista. Tänään kerroin oman mielipiteeni Pridekuukausista ja siitä miten miten ne ajavat vain tiettyjen ihmisten etuoikeuksia niin vihervassari alkoi raivoamaan ja kutsumaan minua konservatiiviksi.

Mitä enemmän näen vihervasemmiston käytöstä niin sitä enemmän alan olemaan iloinen siitä että minua kutsutaan konservatiiviksi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7405
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25836 : eilen kello 20:31:26 »
Vihdoinkin jotakin ymmärrettävää perustelua Kokoomukselta:

"osa sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydmanin (ps.) linjaamista kriteereistä pitäisi kokoomuksen mielestä poistaa.

Käytännössä tällaisia kriteereitä on kaksi, STT:lle kerrotaan. Kriteeri, joka rajaa avustusten ulkopuolelle muun muassa seksuaalivähemmistöjen, maahanmuuttajataustaisten ja veteraanien puolesta toimivat järjestöt. Toinen ongelma kokoomukselle on kriteeri, jonka mukaan avustusta ei enää myönnetä varakkaimmille järjestöille."
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne