^ En tiedä kuka tää on, mutta sopisi hyvin yhteen tän meidän pormestarin bile-Illun kanssaSaattavat sopia niin hyvin yhteen, ettei heitä eroteta toisistaan kuin rautakangella.

Uutiset:
^ En tiedä kuka tää on, mutta sopisi hyvin yhteen tän meidän pormestarin bile-Illun kanssaSaattavat sopia niin hyvin yhteen, ettei heitä eroteta toisistaan kuin rautakangella.


En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
No laitetaan sitten vähän tuoreempaa juttua.En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html


Miten tää keissi jatkui?"Suvaitsevaisto" piti tapansa mukaan kovaa meteliä ja maalitti KPL:ää parhaansa mukaan. Järkevän keskustelun yrittäminenkään ei heidän kanssaan onnistu, kuten olemma lukuisia kertoja saaneet lajityypin kohdalla nähdä tässäkin ketjussa.

^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.Ennen lähtöään Keir the Cunt esiintyi vielä kerran faneilleen ja lauloi kauniin kappaleen