Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 3124940 kertaa)

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1910
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25820 : Kesäkuu 18, 2026, 18:07:22 »
^ En tiedä kuka tää on, mutta sopisi hyvin yhteen tän meidän pormestarin bile-Illun kanssa :inlove:
Saattavat sopia niin hyvin yhteen, ettei heitä eroteta toisistaan kuin rautakangella.  :laught:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1910
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25821 : Kesäkuu 20, 2026, 14:58:58 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1653
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25822 : Kesäkuu 20, 2026, 15:08:25 »
Ymmärrän oikein hyvin ettei pesisseura halua leimautua äärivasemmistolaisiksi militanteiksi.
Koplan päätöksestä voisivat muutkin seurat,lajiin katsomatta, ottaa mallia.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7399
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25823 : Kesäkuu 20, 2026, 15:32:28 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1653
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25824 : Kesäkuu 20, 2026, 15:38:51 »
Miten tää keissi jatkui?

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1910
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #25825 : Kesäkuu 20, 2026, 15:43:23 »
En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.  :weightlifting:

Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html
Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
No laitetaan sitten vähän tuoreempaa juttua.  ;D

Kansanedustaja heitti Pride-lipun roskiin – ”Minusta nämä eivät kuulu yhteenkään lipputankoon”

Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.

Asiaa!  :headbang:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d824268f-5b91-40bc-b573-8a9ce09c7553
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7399
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25826 : eilen kello 05:27:40 »
Miten tää keissi jatkui?
"Suvaitsevaisto" piti tapansa mukaan kovaa meteliä ja maalitti KPL:ää parhaansa mukaan. Järkevän keskustelun yrittäminenkään ei heidän kanssaan onnistu, kuten olemma lukuisia kertoja saaneet lajityypin kohdalla nähdä tässäkin ketjussa.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11511
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25827 : tänään kello 17:48:27 »
Sain Englannista ilo uutisen exältä. Kier "the cunt" on eronnut pääministerin tehtävistä ja itku oli herkässä. Cunt itki surusta ja kansa ilosta  :inlove:
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Paikalla Pikkulerssi

  • Full Member
  • Viestejä: 305
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25828 : tänään kello 18:29:27 »
^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.
Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4160
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #25829 : tänään kello 18:32:30 »
Keir Starmerin ero on kyllä hieno asia Britannialle. Eräs Brittituttavani sanoikin minulle aikoinaan että Englannin työväenpuolue ja vasemmisto ovat riesa Britanniassa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11511
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #25830 : tänään kello 20:12:02 »
^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.
Ennen lähtöään Keir the Cunt esiintyi vielä kerran faneilleen ja lauloi kauniin kappaleen

https://youtu.be/pwYaT3H-ffs?is=4gxKAQP-89umWvFs
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.