^Vieläkö jaksat väittää että Putinin touhut on länsipropagandaa?
Jäin vielä miettimään tuota. Olen sanonut, että lännessä käytetään propagandaa siinä missä idässäkin.
Esimerkki itäpropagandasta: Venäjä ei ole koskaan hyökännyt Suomeen. Valhetta
Esimerkki länsipropagandasta: Irakissa on joukkotuhoaseita. Valhetta
Venäjä on hyökännyt ja ehkä hyökkää lisää itsenäiseen valtioon. Totta. Venäjä aikoo liittää itseensä vanhat Neuvostotasavallat joita on n.15kpl. Valhetta. Kukaan täysjärkinen ihminen maailmassa ei voi ajatella, että Venäjäkään olisi niin tyhmä, että kuvittelisi sen olevan mahdollista. Koska se vaan ei ole mahdollista. Loppuu paukut kesken Venäjältäkin ja ne tietää sen tasan tarkkaan. Kiina ei ole niin tyhmä, että se lähtisi tukemaan Venäjää pelkästään vallanhimon takia ja pelkästään Pohjois-Korean ydinaseilla sitä ei tehdä. Iranille se voi antaa salkkupommeja joita ne kylvää kaupunkeihin, mutta se nyt on vaan kiusaa.
Eli tuo on juuri sitä länsipropagandaa. Esittää siis sellainen syy Venäjän käytökseen jonka länsimaatkin tietävät olevan valhetta, mutta verhotaan se totuuteen joka on siis, että Venäjä on hyökännyt itsenäiseen valtioon.
Ihan varmasti Venäjä ottaisi vanhat Neuvostotasavallat jos niitä tarjottaisi, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta eivät kyllä lähde niitä väkisin ottamaan kun tietävät, että eivät pysty siihen. Samalla lailla tuossa "ketä panisit" aiheessa esitetään ketä haluaisi panna, niin varmasti jokainen panisi esittämäänsä naista jos se tulisi itseään tarjoamaan, mutta ymmärtävät, että se on mahdotonta. Sekopäisimmät tälläkin saitilla saattavat jopa luulla, että hän kuuluu sille, mutta ymmärtää ja harmittelee kun ei ole paukkuja mennä ottamaan.
Venäjä ei pyri liittämään itseensä vanhoja Neuvostotasavaltoja eikä Venäjä hyökkää Suomeen. Kaikki jotka muuta väittävät, ovat lähteneet mukaan länsipropagandaan. Niin yksinkertaista se on.
Kummankin puolen propagandan tarkoitus on saada kansalta oikeutus tehdä mitä itse kukin nyt haluaa. Venäjä ei halua, että sen naapurissa on armeija valmiina hyökkäykseen ja jenkit ei halua, että joku maa pystyy määrittelemään luonnonvarojensa käytön oman mielen mukaan vaan jenkit haluaa määrätä miten niitä luonnonvaroja käytetään ja siksi pelottelee Eurooppaa, että näyttäisi itse paremmalta ja laupias samarialaiselta.
Joskin siinä missä Venäjä ymmärtää Neuvostoliiton paluun olevan mahdotonta, niin jenkit ymmärtää, että tunkeutua Venäjälle ei voida kun taas niillä riitä siihen paukut ja kansan oikeutus. Mitä jenkit voi tehdä, että luonnonvarat saadaan käyttöön? Auttaa oppositio valtaan. Miten? No vaikka myrkyttämällä oppositiojohtaja ja viime hetkillä pelastaa se. Edelleen sitä ei kyllä tiedä, että oliko se myrkyttäjä Venäjä, CIA vai Navalnyi itse, mutta noin teoreettisesti.
Sitä jenkit ei ymmärrä, että jos maa vallataan opposition avulla, niin se ei kestä. Kansalle tulee sama fiilis kuin sillä on nyt. Paskat johtajat luovutti Venäjän lännelle. Sovinto pitää saada aikaiseksi Putinin kanssa, silloin se kestää
p.s. tämä ei varmaan kenellekään antanut sellaista viitettä, että Venäjä olisi mielestäni jotenkin hyvä?? Ei ole, mutta ei ole länsi sen parempi