Onkohan meidän Sannatar ehdokkaana?
Uutiset:
Siellä ne "liiton" miehet kuorossa 4-äänisesti itkevät.
Sitä on jotenkin huvittava kuunnella.
Seitsemässä vuodessa Suomen pörssiyhtiöiden maksamat osingot omistajilleen ovat kasvaneet noin 6 300 000 000 eurosta noin 13 000 000 000 euroon.
Tuo muutos kertonee omaa kieltään siitä, mitä palkanmaksuvaralle Suomessa on viime vuosina tapahtunut.
Ravintola-alalla työskentelevät ovat muutenki röyhkeitä sikoja. joten mitä muuta voisi heiltä odottaa.
Tämä on juuri näin, naulan kantaan.
Paikallinen sopiminen ilman työehtojen huononnuksia tai palkkojen alennuksia on yleinen virheargumentti (joko tietoinen tai ymmärtämättömyydesta johtuva) jota varsinkin oikealta laidalta säännöllisin väliajoin populistisesti tuodaan esille.Monenko ihmisen palkoista olet sopinut paikallisesti ihan itse?
Minä vertaan AKT:a Italian mafiaan.
Minä vertaan AKT:a Italian mafiaan.
Ay-liike elää 1800-lukua. Isohko särö "modernin" vasemmiston pirtaan.
Minä vertaan EK:ta ja ammattiliittoja että ensiksi mainittu noudattaa Suomen lakeja ja jälkimmäiset ei. Varsinkaan AKT.Minä vertaan AKT:a Italian mafiaan.
Minä vertaan EK:ta ja Suomen Yrittäjjiä Yakuzaan, joilla on Mikki Hiiri ja Touho Serkku johdossa.
Minä vertaan EK:ta ja ammattiliittoja että ensiksi mainittu noudattaa Suomen lakeja ja jälkimmäiset ei. Varsinkaan AKT.Minä vertaan AKT:a Italian mafiaan.
Minä vertaan EK:ta ja Suomen Yrittäjjiä Yakuzaan, joilla on Mikki Hiiri ja Touho Serkku johdossa.
Laittomista lakoista pitää säätää kunnon rangaistukset.