Haluaisin jonkun kokoomusekonomistin selittävän, missä on työpaikat 270 000 laiskalle sohvalla makoilijalle?
EN ole ekomisti mutta minulla on ratkaisu !! tämä sopii lähes kaikille osatyö kykyisillekkin.
eli homma on jätteiden lajittelija, taloyhtiöiden kulut on karmeat kun ei lajitella.
startti on se 10e päivä mihin saa kannustuslisää mitä enemmän tekee tulosta. tyhjät pullot
ja muun käyttökelpoisen saa pitää, kuolinpesästä voi tienata tuhansia. ps stereotyypeistä
leipäjonossa, olen ollut muutaman kerran . muutama eläkelläinen käy pakosta osa piheyttään
tai ajankuluksi. muuten ihan kevyesti yli 80% muista käviöistä omaa alkoholi huume tai
molemmat ongelmat.
Voin paljastaa. Et tule saamaan järkevää vastausta keneltäkään kapitalistista järjestelmää kannattavalta, koska hän ei kykyne arvostelemaan järjestemän valu vikoja. Siksi tarvitaan Marin kaltaisia uudistajia, jotka uskalvat tuoda uusia ideoita, kuten kuuden tunnin työpäivän. Asiasta on keskusteltu jo vuodesta 2000-lähtien, mutta ahneus ja vanhoihin ajatusmalleihin juuttuneet EK tampiot tai Suomen tuki-yrittäjät ikinä uskaltaisi kokeilla.
Kaksi ihmistä tekisi 12 tuntia päivässä, tehokkuus nousisi, mutta kun niin ei opetettu kauppakamarinulikoille kotona, kauppiksessa tai kokoomuksessa, se ei voi olla totta.
Osatyökykyisille on varmasti jo palvelut olemassa. Ja siltä ajalta jolloin he ovat töissä, pitää maksaa täyttä palkkaa, ei mitään 10€/päivä korvausta, jonka maksaa joku muu kuin työnantaja, joka kerää siitä hyödyn.
Oletko Stubbille sukua, vai mistä numerot vetäisit? yli 80 % vetää kamaa tai on alkoholiongelmaisia leipäjonottajista! Salli minun nauraa.

Eiköhän siellä käy köyhät suomalaiset, joilla ei ole varaa korkeisiin elinkustannuksiin ja ruokaan.