Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoleminen  (Luettu 15651 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #80 : Kesäkuu 02, 2021, 20:21:41 »
^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo. ;D
Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #81 : Kesäkuu 02, 2021, 20:36:07 »
^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo. ;D
Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.

Ei, mutta pääsee naisten kanssa shoppailee mekkoja. Tiedä sitten kumpi on pahempi..

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #82 : Kesäkuu 02, 2021, 20:37:01 »
^^^ Minä olen bi.

Niin minäkin kun joka kerta erehdyn nussimaan sitä pillua  :laught:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #83 : Kesäkuu 02, 2021, 21:10:20 »
^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo. ;D
Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.

Ei, mutta pääsee naisten kanssa shoppailee mekkoja. Tiedä sitten kumpi on pahempi..
Otan mielummin kaksi vuotta kiinteetä!!!!!!!
Mulla on ihan hirvee draumapolipsykoosiahdistus tästä.

Vaarilla oli hyvä tamma silloin sormustettuna. Se sanoi että lähde makutuomariksi. Amatöörimoka, myönnän.
Kato ku mies ja nainen katsoo eri....Silmällä. Nainen katsoo. Ei vaari tiedä mitä ne katsoo. Mutta vaari on rehellinen mies ja vaari katsoo = onko se nussitava!
Juu,juu, vaari katsoo aina NAISESSA, ENSIMMÄISEKSI = Onko se pantava! Jos on, kiinnostaa. Jos ei, NEXT!

Mihin tää nyt liittyi? Nii X-files! Hyvä sarja.

Niiiiii, tää liittyi makutuomariin. Juu, juu, akka veti kusirajaminarin ja vaari oli sarvi pystyssä että JUUUUUU. Akka oli pillu hiessä että ei WTF.

Olisi saatana sanonu heti kotona että ei nii oisin voinu vetää kaljaa!
Ja nyt sisko todistaa! GO GO GO GO!
Why so fragile?

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #84 : Kesäkuu 08, 2021, 18:55:15 »
Tää on sellanen asia jonka vois ilmossa myös suoraan mainita. Tullu näitä tapauksia vastaan missä ilmotellaan että perus settiä tarjolla ja kaikkea saa kysyä. Jossain vaiheessa viestittelyä selviää että ei saa nuolla edestä eikä takaa ja/tai ei suutele. Tai että suuseksisuoja on käytössä.

En nyt sano etteikö tämän ketjun pt:lla olisi asiat mainittu mutta välillä tää on ottanut pattiin kun ehtii turhaan innostua.

Ja joo, nuolla pitää saada, muuten ei toimi  ;D

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #85 : Kesäkuu 25, 2021, 22:54:35 »
Hei! Nyt näkyy tuolla sivustolla olevan rento bbw-tyttö Espoosta. Hän näyttäisi olevan nuori, todella pulska ja karvainenkin. Mutta ilmeisesti häntäkään ei saa nuolla. Merdre! Mutta maitorauhasista innostuneille varmasti hyvä valinta.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #86 : Heinäkuu 03, 2021, 15:49:46 »
Eikö limakalvojen kunto vaikuta sukupuolitautien tarttuvuuteen? Siis jos verrataan tervettä limakalvoa ärtyneeseen limakalvoon, jossa on ihottumaa, haavaumia ja mahdollisesti pientä veren tihrutusta?

En oikein ymmärrä sitä, että nimeät jotkut palveluntarjoajat ja siinäkin on virheitä. Minun tietääkseni, korjatkoot jos olen väärässä, ainakin KP:n ja Lasihelmen pinppaa saa nuolla tosin kelmun läpi.

Ei saa enää. Tarjosin suojattua suuseksiä jonkun aikaa, mutta se ei vain toimi. En jaksa selittää, miksi se ei toimi, koska sitten tähän tulisi taas 5 ihmistä valittamaan, että minä haukun "kaikkia miehiä" paskoiksi luusereiksi. Enkä tietenkään hauku kaikkia miehiä. Ainoastaan heitä, jotka raiskaavat tai yrittävät raiskata minut nuolemalla väkisin suojatta, vaikka selkeästi kiellän ja käsken lopettamaan.

Muutaman henkilön kanssa suojattu suuseksi onnistui hyvin, ja näille yksilöille se on edelleen pöydällä. Muille en tarjoa tätä palvelua suojattuna enkä suojaamattomana.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #87 : Heinäkuu 03, 2021, 15:57:35 »
Eikö limakalvojen kunto vaikuta sukupuolitautien tarttuvuuteen? Siis jos verrataan tervettä limakalvoa ärtyneeseen limakalvoon, jossa on ihottumaa, haavaumia ja mahdollisesti pientä veren tihrutusta?

En oikein ymmärrä sitä, että nimeät jotkut palveluntarjoajat ja siinäkin on virheitä. Minun tietääkseni, korjatkoot jos olen väärässä, ainakin KP:n ja Lasihelmen pinppaa saa nuolla tosin kelmun läpi.

Ei saa enää. Tarjosin suojattua suuseksiä jonkun aikaa, mutta se ei vain toimi. En jaksa selittää, miksi se ei toimi, koska sitten tähän tulisi taas 5 ihmistä valittamaan, että minä haukun "kaikkia miehiä" paskoiksi luusereiksi. Enkä tietenkään hauku kaikkia miehiä. Ainoastaan heitä, jotka raiskaavat tai yrittävät raiskata minut nuolemalla väkisin suojatta, vaikka selkeästi kiellän ja käsken lopettamaan.

Muutaman henkilön kanssa suojattu suuseksi onnistui hyvin, ja näille yksilöille se on edelleen pöydällä. Muille en tarjoa tätä palvelua suojattuna enkä suojaamattomana.

Jos sinut on raiskattu, niin tee hyvä ihminen rikosilmoitus!!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #88 : Heinäkuu 03, 2021, 15:59:44 »
^^
On sinun oma valinta annatko nuolla vaiko et. Siitä kannattaa jakaa tietoa ilmoituksessasi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #89 : Heinäkuu 03, 2021, 16:35:03 »
Jos sinut on raiskattu, niin tee hyvä ihminen rikosilmoitus!!

Vau kiitos, ei olisi tullut itselle mieleenkään.

^^
On sinun oma valinta annatko nuolla vaiko et. Siitä kannattaa jakaa tietoa ilmoituksessasi.

Ja niinhän minun kaikissa ilmoituksissani lukeekin, että tarjoan suuseksiä, mutta en itse vastaanota sitä.
Eläkkeellä.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #90 : Heinäkuu 03, 2021, 16:46:35 »
Näyttää olevan Kuningattaren kanssa keskustelemassa taas lukutaidottomia tai luettua ymmärtämättömiä turskia.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #91 : Heinäkuu 03, 2021, 16:52:36 »
^
Hienoa, että tulit ottamaan asian haltuun.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #92 : Heinäkuu 03, 2021, 16:57:27 »
Niin siis täällä foorumilla vai sähköpostissani? :D

Suurin osa onneksi ymmärtää lukemansa. Suurin osa miehistä ei tykkää suuseksisuojista, joten kun he lukivat entisestä ilmostani, että suuseksi vain suojalla, niin enemmistö valitsi jättää suuseksin, tai peräti koko tapaamisen väliin. Hyvää toimintaa :weightlifting:

Mutta niistä ihmisistä, jotka valitsivat tulla tapaamiselle harrastamaan "suojattua" suuseksiä, niin valitettavasti suuri enemmistö yritti tavalla tai toisella luikerrella sen suojan käytössä :(

En tajua, minkä ameeban he ovat palkanneet käymään näihin tekoihin johtavat ajatusprosessit puolestaan. Onneksi osa sentään osasi käyttäytyä suojankin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2021, 16:58:59 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #93 : Heinäkuu 03, 2021, 17:00:48 »
Suurin osa onneksi ymmärtää lukemansa. Suurin osa miehistä ei tykkää suuseksisuojista, joten kun he lukivat entisestä ilmostani, että suuseksi vain suojalla, niin enemmistö valitsi jättää suuseksin, tai peräti koko tapaamisen väliin. Hyvää toimintaa :weightlifting:

Minä esimerkiksi jätän siinä tapauksessa tapaamisen väliin kokonaan. Fair play. Minulla, kuten palveluntarjoajallakin on oikeus valita. Propsit lähtee poikkeuksetta siitä, että ilmoittaa asiasta sevästi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #94 : Heinäkuu 03, 2021, 17:33:39 »
Näyttää olevan Kuningattaren kanssa keskustelemassa taas lukutaidottomia tai luettua ymmärtämättömiä turskia.
Se on se Setämiesten seurakunta...

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #95 : Heinäkuu 03, 2021, 17:41:39 »
Joo ei tietenkään, mutta en ole siviilissä vielä sellaista naista tavannut jolle suutelu, sormettaminen tai nuoleminen olisi vasten mielistä.
Maailmalle alkaa tulla sellaista narttua vastaan että sinne jalkoväliin ei ole mitään asiaa muuta kuin kyrvän kanssa. Itseasiassa jos rupeat pillua nuolemaan niin et ole enää MIES. Kannattaa pitää mielessä jos maailmalle ponnistaa.

Vaari muistaa kun meni treffit nappiin ja sain upean mimmin matkaani. Sängyssä sitten naama kohti pillua ja mamma huutaa " wow, wow, wow, ARE YOU GAY!"
Loppuloma meni rattoisasti, kullia imettäessä.

Aika hyvä 😂😂

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #96 : Heinäkuu 03, 2021, 22:21:46 »
Jos sinut on raiskattu, niin tee hyvä ihminen rikosilmoitus!!

Vau kiitos, ei olisi tullut itselle mieleenkään.

^^
On sinun oma valinta annatko nuolla vaiko et. Siitä kannattaa jakaa tietoa ilmoituksessasi.

Ja niinhän minun kaikissa ilmoituksissani lukeekin, että tarjoan suuseksiä, mutta en itse vastaanota sitä.

Niin on mukavaa haukkua asiakkaita raiskareiks, mut ei oo pokkaa viedä sitä eteenpäin? (paskahousu) Pakko kyllä sanoa, että ihmettelen jos joku käyttää sinun palveluita! Miks miesvihaaja myy itteäään ylipäätänsä?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2021, 22:25:10 kirjoittanut Vieras_KpO »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #97 : Heinäkuu 03, 2021, 22:34:51 »
Se on se Setämiesten seurakunta...
Niin, on se tietysti ikävää, ettet ikinä voi sinne päästä.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #98 : Heinäkuu 04, 2021, 09:54:34 »
Se on se Setämiesten seurakunta...
Niin, on se tietysti ikävää, ettet ikinä voi sinne päästä.  :laught:
No enpä kyllä haluaisi porukkaan, jonka jäsenet ovat naisvihamielisiä, ahdasmielisiä ja matalan koulutustason omaavia.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #99 : Heinäkuu 04, 2021, 10:01:45 »
^ Nuolemisesta on taidettu ajautua jo aika kauas, vai pitäisikö nuo ylläolevat luonnehdinnat yhdistää niihin jotka tykkäävät lipoa pinppaa?