Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoleminen  (Luettu 15638 kertaa)

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Nuoleminen
« : Toukokuu 01, 2021, 22:45:08 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 01, 2021, 22:54:31 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Tuijotetaan toisiaan syvälle silmiin loppuaika ;D

No ei nyt, mutta nuoleminen ilman suojaa ainakin on tautiriski (vaikkakin nuoltavalle pieni sellainen), ja toinen asia - kaikki tarjoaa sitä mikä itselleen parhaiten sopii ja toimii. :)

Mä oikein mielelläni ole nuoltavana edestä ja takaa -- ja yllätys, yllätys, tykkään kovin istua naamallakin  :P
*sainpas sen ujutettua tähänkin*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #2 : Toukokuu 01, 2021, 22:55:34 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Eivät itse tykkää siitä tai eivät uskalla ottaa tautiriskiä.
Onneksi aina löytyy toinen palveluntarjoaja, joka tarjoaa haluamaasi palvelua;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Mick McJack

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #3 : Toukokuu 01, 2021, 23:15:25 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Eivät itse tykkää siitä tai eivät uskalla ottaa tautiriskiä.
Onneksi aina löytyy toinen palveluntarjoaja, joka tarjoaa haluamaasi palvelua;)
mä vähän kurkistelin, että oot tulossa Mansen suuntaan lähiaikoina...hmmmmm :)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #4 : Toukokuu 02, 2021, 00:21:40 »
Kun tuossa Seksuaalihäiriö-ja sukupuolitaudit palstalla kirjoitin jossain vaiheessa perusteellisesti kolme pitkää juttua siitä, miten nuollessa pöpöt tarttuvat, niin lopputulema oli, että cunnilinguksessa riski on käytännössä olematon. Se sijaan, jos palvelunratjoaja ottaa suihin, riski on olemassa.

Sitä taustaa vasten nuolemissuoja on melko tarpeeton, kun taas kaikissa muissa toiminnoissa suoja on välttämätön. Mutta kukin tavallaan, ja sitä kunnioitetaan.

Ylilääkäri

P.S. minullekin nuoleminen on keskeisen tärkeää, mm. siksi minulla on aina mukana hammapesuvehkeet

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #5 : Toukokuu 02, 2021, 00:47:55 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Mun korvaan tää kuulostaa katkeralta tilittämiseltä. Pt:n asettamia rajoja tulee kunnioittaa ja ottaa yhteyttä seuraavaan, jos tarjotut palvelut eivät miellytä.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #6 : Toukokuu 02, 2021, 07:14:45 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Mun korvaan tää kuulostaa katkeralta tilittämiseltä. Pt:n asettamia rajoja tulee kunnioittaa ja ottaa yhteyttä seuraavaan, jos tarjotut palvelut eivät miellytä.

Samaa mieltä. Sen sijaan että lähestyy asiaa negatiivisuuden kautta - kuka tai ketkä ei jotakin juttua tee - olisi suotavampaa lähestyä positiivisesti mainiten kuka tekee.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #7 : Toukokuu 02, 2021, 07:43:37 »
Tulee aina kysyttyä viestillä ennen uuden Pt tapaamista että onnistuuko tuo nuoleminen,ei sitten tarvitse pettyä paikan päällä ;)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #8 : Toukokuu 02, 2021, 07:46:21 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?
En oikein ymmärrä sitä, että nimeät jotkut palveluntarjoajat ja siinäkin on virheitä. Minun tietääkseni, korjatkoot jos olen väärässä, ainakin KP:n ja Lasihelmen pinppaa saa nuolla tosin kelmun läpi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #9 : Toukokuu 02, 2021, 08:04:09 »

Mun korvaan tää kuulostaa katkeralta tilittämiseltä. Pt:n asettamia rajoja tulee kunnioittaa ja ottaa yhteyttä seuraavaan, jos tarjotut palvelut eivät miellytä.

Samaa mieltä. Sen sijaan että lähestyy asiaa negatiivisuuden kautta - kuka tai ketkä ei jotakin juttua tee - olisi suotavampaa lähestyä positiivisesti mainiten kuka tekee.

Nyt on niin hyvin sanottu Ronjan ja Joey_t:n suulla jo että mitäpä siihen lisäämään.

Mutta posin kautta. Tilanne on erityisen hyvä kun tietää mitä haluaa. Sitten vain valitsee neidon siten että saa mitä haluaa. Kaikki voittaa. Win-win.
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #10 : Toukokuu 02, 2021, 08:34:00 »
Se vähän tahtoo näillä keskustelufoorumeilla olla niin, että negatiiviseen sävyyn kirjoitetut viestit varsinkin jos vielä saa mennä henkilökohtaisuuksiin on niin kivoja urpolle kirjoittaa  :sheep:
Näköjään jo kolmella eri foorumilla puidaan minuakin, onneksi ei sentään täällä.
No maine kasvaa paskan puhumisellakin ja minä ja minulle tutut tietää totuuden.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #11 : Toukokuu 02, 2021, 10:19:30 »
Kuten tuossa edellä on mainittukin, niin kannattaa sopia tapaamiset niiden kanssa, joilta saa kaipaamiaan palveluita.
En itse henkilöhtaisesti pidä nuolemista sellaisena must juttuna, vaikka tykkään sitä tehdä.
Sitäpaitsi tunnin kestoinen tapaaminen on kovin lyhyt aika tuohon ja muuhun sen lisäksi.

Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #12 : Toukokuu 02, 2021, 10:37:40 »
Tarkoitukseni ei ollut moittia ketään. Tällä sivustolla vaan tuntuu olevan tapana aloittaa huomiota herättämällä. Toki valitsen naiset sen mukaan, mitä heillä on tarjolla. Ja haluan siis nuolla pillua, en suojaa. Suuntuntuma, tuoksu ja maku puuttuvat. Nähdään Veera, kun tulet Helsinkiin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #13 : Toukokuu 02, 2021, 11:37:44 »
Näköjään jo kolmella eri foorumilla puidaan minuakin, onneksi ei sentään täällä.
No maine kasvaa paskan puhumisellakin ja minä ja minulle tutut tietää totuuden.
Kaikki maine on hyvästä ja eikös meillä ole Nina ne kesähäät tulossa...helvetti, parin kuukauden päästä! Saavat sitten kirjoitella siitä viiden foorumin voimin - https://www.youtube.com/watch?v=jMaqgmN7le4

Jos sellaisen häälahjan saisin kun oman huoneen. En jaksais aina mennä kaljalle kun sulle tulee poka  :laught:
Why so fragile?

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #14 : Toukokuu 02, 2021, 12:00:13 »
Kyllä nuoleminen on kaikki mukavaa, ja kiihottavaa. Jotenkin kun toinen antaa nuolla sekä nauttii siitä on ikään kun antautuminen.. toki kaikissa tilanteissa mennään pt.n rajoilla ja mitä hän hyväksyy.
Onneksi näitä toiveita voi tiedustella etukäteen sekä aina löytyy pt joka miellyttää tähän panetus hetkeen.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #15 : Toukokuu 02, 2021, 12:23:23 »
Yleensä se että saa nuolla ilman kelmua on edelletys että lähden tapaamisesta maksamaan. Se, että osalle palveluntarjoajista tätä ei ole tarjolla, ei ole mikään ongelma, valitsee sitten vain jonkun muun.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #16 : Toukokuu 02, 2021, 12:36:55 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?

Mun korvaan tää kuulostaa katkeralta tilittämiseltä. Pt:n asettamia rajoja tulee kunnioittaa ja ottaa yhteyttä seuraavaan, jos tarjotut palvelut eivät miellytä.
Tämä.

Toisaalta, onpahan nyt tiedossa sitten, ettei kannata turhaan ottaa yhteyttä minuunkaan jos on ehdottoman tärkeää päästä suojatta nuolemaan. Säästyypähän aikaa sekä multa että palveluntarjoajaa etsivältä.

Ylilääkäri tuossa kirjoitti riskien olevan käytännössä olemattomia, mutta kyllä minä vaan lähipiiristäni jo tiedän pimpsan nuolemisesta tarttuneen tippurin, herpeksiä ja klamydian. Riski on pieni, mutta ei olematon.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2021, 12:45:39 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #17 : Toukokuu 02, 2021, 12:59:31 »
Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?
Vaari kun nuoruuttaan muistelee niin joskus kuti lähti jo siveysvyötään availlessa. Sanoin vaan että "oHo" ja hetken päästä jatkettiin. Vaarin neuvo on - pane uudestaan, lähde kotiin tai ota päiväunet.
Why so fragile?

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #18 : Toukokuu 02, 2021, 13:11:56 »
Ainoa tapa saada tästä tyylikäs ketju tuollaisen ääliömäisen aloituksen jälkeen on se, että hupakot ottaa tämän omistukseensa ja ilmoittavat oma-aloitteisesti kantansa ns. paljaalla nuolemiseen hänen tapaamisillaan.

Muutoin on varmaan selvää, että oma ajatus, kieli ja käytös on syytä pitää kurissa viestittelyn huomionhakuisuudesta huolimatta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #19 : Toukokuu 02, 2021, 13:13:24 »
Jos sellaisen häälahjan saisin kun oman huoneen. En jaksais aina mennä kaljalle kun sulle tulee poka  :laught:

...sä tulit mun uniin, mun päiväkirjaan, sä tulit mun suunnitelmiin possun punaisiin...
Saat kunnon man caven jääkaapilla ja tyttökalenterilla :kiss: