Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoleminen  (Luettu 15654 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #60 : Kesäkuu 02, 2021, 09:45:45 »
^ Ei vaarilla ole mitään pilden nuolemista vastaan. Tässä oli pointti että löytyy naisia jotka ei  todellakaan halua että pillua nuollaan. Matcho kulttuurissa löytyy tällaisia naisia aika paljon. Erään senjoritan sanoin " minä en pidä sellaista miestä miehekkäänä joka nuolee pillua "

Meillä on pojjaat suomessa kaikki hyvin :-*

Tosin on vaari suomessakin tavannut naisen jonka mielestä pillun lipominen oli homojen hommaa  :laught:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 09:47:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #61 : Kesäkuu 02, 2021, 09:48:50 »
^
Ihan miten tahansa. Mulle ne senjoriitat epsanjassa on sanonut ihan toista. Mulla on täytynyt käydä hyvä flaksi.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #62 : Kesäkuu 02, 2021, 09:56:42 »
^ Rahalla saa ja hevosella pääsee.  Ja nyt ei ville puhuta las palmasista  ::)
Why so fragile?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #63 : Kesäkuu 02, 2021, 12:43:10 »
Toki niin. Vahinko ei tule kello kaulassa. Olen siinä uskossa, että vastuullinen turska käy itsekin useammin testeissä kuin ihan tavallinen kolli.
Viime viikolla viimeksi kävin ja olen edelleen ilman sukupuolitauteja, eikä itse asiassa koskaan ole ollut positiivista tulosta, vaikka eräänkin pillun olen nuolla lipsauttanut.
Muutamia sonneja tässä olen seurannut, jotka kaataa viikonlopun aikana muutamia naaraita niin en tiedä heidän koskaan käyneen testeissä. Olen jopa joskus kysynyt.
Otatko siis testit aina erikseen myös nielusta? Ne nielutartunnathan ei noissa tavallisissa virtsanäytteissä näy. HPV:tä ja herpestä ei edes testata, eli vaikka tulokset olis kaikki negatiivisia niin saattaa olla noiden kantaja. Lisäksi on muitakin sukupuolitauteja, joita yleensä ei testata. Eli negatiiviset testit ei vielä tarkoita, että ei kanna mitään sukupuoliteitse tarttuvia tauteja.

Itsehän en siis oikeastaan niinkään pelkää testeissä näkyviä tauteja. Suuseksissä suurin riski on tuo herpes, jota ei tietääkseni missään lähtökohtaisesti testata. Ja jos testattaisiin, niin ei pystyisi testin perusteella sanomaan, mihin se on pesiytynyt (ylä- vai alapäähän).

On kuitenkin arvioitu, että suomalaisista noin 80 % kantaa HSV-1:tä ja 20 % HSV-2:ta. Ne voi joskus tarttua oireettomanakin.

HPV:tä kantaa tietääkseni arviolta myös ainakin 80 % suomalaisista. Ne ovat monesti oireettomia, joistain tulee syyliä. Ovat yleinen syöpien aiheuttaja myöhemmin, esim. taitaa olla ylivoimaisesti yleisimpiä suu/kielisyöpien aiheuttajia.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 12:53:48 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 02, 2021, 14:39:25 »
En minä niitä testejä ota, mutta tuolla Terveystalolla minulta otetaan myös nielusta testi. Olen tätä tehnyt niin kauan, kun olen maksullista seksiä käyttänyt.
Siinä mielessä olen kuitenkin sitten poikkeus, koska mitään ei testeissä ole ilmennyt milloinkaan. Minä hoidan oman leiviskäni ja odotan, että palveluntarjoaja tekee samoin.
Suuri syy myös siihen, ettei mun iässä kannata siviilipanoihin enää alkaa, vaikka totuuden nimissä on sanottava, että hiljaista sillä puolella olisi.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #65 : Kesäkuu 02, 2021, 14:49:54 »
En minä niitä testejä ota, mutta tuolla Terveystalolla minulta otetaan myös nielusta testi. Olen tätä tehnyt niin kauan, kun olen maksullista seksiä käyttänyt.
Siinä mielessä olen kuitenkin sitten poikkeus, koska mitään ei testeissä ole ilmennyt milloinkaan. Minä hoidan oman leiviskäni ja odotan, että palveluntarjoaja tekee samoin.
Suuri syy myös siihen, ettei mun iässä kannata siviilipanoihin enää alkaa, vaikka totuuden nimissä on sanottava, että hiljaista sillä puolella olisi.  :laught:
Hyvä, testeissä käyminen on vastuullista ja hyvä tapa. Itse olen käynyt säännöllisesti ennen alalle palaamista ja käyn jatkossakin, kaikesta suojautumisesta huolimattakin.

Sekin on kuitenkin muistettava, että kaikki turskat ja palveluntarjoajat eivät käy testeissä, osa ei ole käynyt koskaan.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #66 : Kesäkuu 02, 2021, 15:06:29 »
Sekin on kuitenkin muistettava, että kaikki turskat ja palveluntarjoajat eivät käy testeissä, osa ei ole käynyt koskaan.
Siksi en enää käy kuin niillä tytöillä, joilla tiedän asioiden olevan kunnossa ja he tietävät minut entuudestaan.
Tosin uusien tuttavuuksien kanssa tää ei oikein pelitä, mutta heidänkin kanssa on sitten kuitenkin hyvin asiat menneet. Niitä uusia tuttavuuksia vaan on niin harvoin enää susihukkaselle tarjolla.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #67 : Kesäkuu 02, 2021, 17:08:17 »
Mä en ole ikänään kohdannut naista jonka mielestä pillun nuoleminen olisi homoa🤔. Ehkä en vain ole matkustanut tarpeeksi🙂

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #68 : Kesäkuu 02, 2021, 18:05:16 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #69 : Kesäkuu 02, 2021, 18:17:56 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊

Muuten ihan näin harrastajan mielenkiinnosta, niin onko ollut paljon tyttöjä mitkä on kieltäytynyt tästä?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #70 : Kesäkuu 02, 2021, 18:18:02 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊
Näinhän tämä on minullakin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #71 : Kesäkuu 02, 2021, 18:20:33 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊

Muuten ihan näin harrastajan mielenkiinnosta, niin onko ollut paljon tyttöjä mitkä on kieltäytynyt tästä?
Itse asiassa ei ole kovinkaan moni, mutta heitäkin toki löytyy. Sitten on vielä heitä, jotka vaativat kelmun käyttöä ja minulle se tarkoittaa myös sitä, etten lähde tapaamaan lainkaan.
On kuitenkin hienoa, että valinnanvaraa on. Tytön tahtoa on aina noudatettava.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #72 : Kesäkuu 02, 2021, 18:27:47 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊


Mullakin pääsääntöisesti näin, mutta on sitä pari kertaa tullut poikkeuskin tehtyä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #73 : Kesäkuu 02, 2021, 18:35:33 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊

Muuten ihan näin harrastajan mielenkiinnosta, niin onko ollut paljon tyttöjä mitkä on kieltäytynyt tästä?

Kerran käynyt niin että paikan päällä saanut kuulla että ei käy josta oppineena kysyn tätä aina ennen ajanvarausta.Muutama on tullut vastaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #74 : Kesäkuu 02, 2021, 18:38:41 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊


Mullakin pääsääntöisesti näin, mutta on sitä pari kertaa tullut poikkeuskin tehtyä.
Onhan se ihan hirveää pihtaamista. Maksat isolla setelillä etkä saa piirakkaa maistaa.

Kyllä ne asiakkaat jotka vaarilta tilaa ajan, saa imeä kukkoa ilman karkkipaperia  :-*
Pallit räjähtää silloin kun räjähtää ja joskus saa paksua kermaa kaupan päälle.
NaMNaM  :-*
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #75 : Kesäkuu 02, 2021, 18:39:02 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊


Mullakin pääsääntöisesti näin, mutta on sitä pari kertaa tullut poikkeuskin tehtyä.

Poikkeus tapauksia joskus saattaa tulla mutta hyvin harvoin 😉

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #76 : Kesäkuu 02, 2021, 20:00:18 »
Omalla kohdallani tapaaminen ei toteudu jos ei sovi sihteeriä vähän lipaista 😊


Mullakin pääsääntöisesti näin, mutta on sitä pari kertaa tullut poikkeuskin tehtyä.
Onhan se ihan hirveää pihtaamista. Maksat isolla setelillä etkä saa piirakkaa maistaa.

Kyllä ne asiakkaat jotka vaarilta tilaa ajan, saa imeä kukkoa ilman karkkipaperia  :-*
Pallit räjähtää silloin kun räjähtää ja joskus saa paksua kermaa kaupan päälle.
NaMNaM  :-*
Kuulin luotettavasta lähteestä, että vain piilohomot nuolevat hupakon pimpsaa. Eivät halua nussia pimpsaa sen homouden takia ja siksi pelaavat aikaa nuolemalla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #77 : Kesäkuu 02, 2021, 20:02:27 »
^
Näin se menee.  :blowjob:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #78 : Kesäkuu 02, 2021, 20:17:41 »
^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #79 : Kesäkuu 02, 2021, 20:19:11 »
^^^ Minä olen bi.