Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoleminen  (Luettu 15611 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #20 : Toukokuu 02, 2021, 13:52:28 »
Jos sellaisen häälahjan saisin kun oman huoneen. En jaksais aina mennä kaljalle kun sulle tulee poka  :laught:

...sä tulit mun uniin, mun päiväkirjaan, sä tulit mun suunnitelmiin possun punaisiin...
Saat kunnon man caven jääkaapilla ja tyttökalenterilla :kiss:
Lifti tuli viime yönä munkin uniin. Päiväkirjaan ei vielä, tosin voi vaikuttaa etten omista sellaista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #21 : Toukokuu 02, 2021, 14:00:41 »
Vähän vaikuttaa, että Lifti joutuu perustamaan haaremin. Minä varaan maanantai päivän, sillä on kutenkin huono omatunto viikonlopun jäljiltä ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #22 : Toukokuu 02, 2021, 14:13:45 »
Hippikommuuni nimeltä - Yhteinen Vaari
Sängynpäädyssä lukee hippityttöjen kirjoittama, hippikommuunin slogan "Vaari on rakkaus+paljon sydämiä"

Sunnuntaisin tulee välillä Jeesusteltua mutta osallistuminen ei ole pakollista.
Why so fragile?

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 68
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #23 : Toukokuu 02, 2021, 14:20:24 »
Jos nyt vakavammin aihetta pohditaan, niin olen minäkin jokusen tavannut joille nuoleminen ei ole passannut eikä se harmittamaan ole jäänyt. Hyvänä vaihtoehtona sille on esim. sormipimpan harrastaminen. Kyllä mulla on se toiminut varsin tyydyttävästi kun sormetat pillua, hierot klittaa ja annat välillä vähän sormea maisteltavaksikin, nami  :wanker:

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #24 : Toukokuu 02, 2021, 15:43:15 »
Jos nyt vakavammin aihetta pohditaan, niin olen minäkin jokusen tavannut joille nuoleminen ei ole passannut eikä se harmittamaan ole jäänyt. Hyvänä vaihtoehtona sille on esim. sormipimpan harrastaminen. Kyllä mulla on se toiminut varsin tyydyttävästi kun sormetat pillua, hierot klittaa ja annat välillä vähän sormea maisteltavaksikin, nami  :wanker:
Niinpä! Muutakin kivaa voi tehdä, jos se kuuluu tarjontaan.

Tähän liittyen pakko sanoa, että yhtä lailla jotkut palveluntarjoajat eivät halua suudella tai että heitä sormetetaan, mut voi olla et nuoleminen kuitenkin käy. Itselleni taas suutelu ja sormettaminen passaavat. Ja kuten Villerius jo mainitsi, nuollakin saa, mutta vaan suojalla.

Sit on kaikkia lelujakin. Ja tietysti uusintakierroksen voi ottaa, jos eka on viidessä minuutissa ohi.

Nuoleminen ei suinkaan ole ainoa tapa saada nainen nauttimaan.

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 68
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #25 : Toukokuu 02, 2021, 15:56:34 »
Näinpäsenäin.

Lisäyksenä että mun kokemus kertoo ulkomaalaisten usein kieltäytyvän sormipillusta mutta kieli taasen käy. Tämä siksi että pelkäävät saavansa pimppiinsä nirhaumia ym jolloin keikkareissu menisi persiilleen. Tämäkin ongelma on usein ratkennut verhoamalla pimppasormet kondomiin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #26 : Toukokuu 02, 2021, 17:23:31 »
Pesen aina kädet ennen kuin aloitan hommat, mutta niin pitkälle en ole valmis menemään, että sormen verhoisin kortsulla. Jos tällainen sääntö tulee, sitten on kyse vain tyhjennyshuorasta. Heillekin on oma aikansa ja paikkansa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #27 : Toukokuu 02, 2021, 17:38:31 »
Merci! Jokainen valitsee, mitä tekee. Itselleni vain, ne joita saa nuolla, au naturel.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #28 : Toukokuu 02, 2021, 18:15:29 »
Merci! Jokainen valitsee, mitä tekee. Itselleni vain, ne joita saa nuolla, au naturel.
Hyvä että tiedät mitä haluat, mutta mietipä kun foorumi olisi täynnä vastaavia viestiketjuja, joissa joku asiaa X haluava luettelee kaikki palveluntarjoajat jotka eivät tarjoa kyseistä palvelua?

"En kyllä mene kenellekään, jota ei saa suudella kuten..."
"Mikä yhdistää näitä? Ei saa persettä, en mene kenellekään jolta ei saa persettä"
"Nämä palveluntarjoajat eivät suostu kusemaan päälleni, en kyllä mene"
"Minun täytyy saada nussia niin syvälle kurkkuun että huora oksentaa, näille huorille en mene kun eivät suostu"

Ja lista on oikeasti loputon. Aina on jotain, mitä joku haluaa, mitä joku ei tarjoa ja joku toinen tarjoaa.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #29 : Toukokuu 02, 2021, 19:58:01 »
Ylilääkäri tuossa kirjoitti riskien olevan käytännössä olemattomia, mutta kyllä minä vaan lähipiiristäni jo tiedän pimpsan nuolemisesta tarttuneen tippurin, herpeksiä ja klamydian. Riski on pieni, mutta ei olematon.

Sen verran tarkennuksena, että riski nuolijalle (miesasiakkaalle)  on suurempi kuin nuoltavalle (naispuolinen PT), mutta on tietenkin totta, että mitään 100% varmuutta ei hänellekään ole. Tuttavapiirissäsi on ollut todella huonoa onnea.

Ja kuten sanottu, kaikki toimivat omilla säännöillään ja niitä kunnioitetaan.

Ylilääkäri

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #30 : Toukokuu 02, 2021, 20:33:48 »
Sen verran tarkennuksena, että riski nuolijalle (miesasiakkaalle)  on suurempi kuin nuoltavalle (naispuolinen PT), mutta on tietenkin totta, että mitään 100% varmuutta ei hänellekään ole. Tuttavapiirissäsi on ollut todella huonoa onnea.

Ja kuten sanottu, kaikki toimivat omilla säännöillään ja niitä kunnioitetaan.

Ylilääkäri
Joo, tippurin ja klamydian suhteen en ole kuullut että olisi suusta pipariin tarttunut, vaan toisin päin. Mutta herpestartuntoja sitten tiedän suusta tarttuneen pilluun. Tippuri ja klamydia ovat kuitenkin antibiooteilla hoidettavissa ja tulisivat jossain vaiheessa ilmi, kun testeissä säännöllisesti käy. Herpestartunta tuossa on siis se isoin riski PT:n kohdalla.

Asiakkaalla toisaalta riski voi siinä mielessä olla pienempi, että kontakteja on vähemmän. PT:llä kontakteja voi olla niin paljon, että ne promillenkin todennäköisyydet kasvaa nopeasti kymmeniin prosentteihin.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #31 : Toukokuu 02, 2021, 22:27:22 »

Tarkoitukseni ei ollut moittia ketään. Tällä sivustolla vaan tuntuu olevan tapana aloittaa huomiota herättämällä. Toki valitsen naiset sen mukaan, mitä heillä on tarjolla. Ja haluan siis nuolla pillua, en suojaa. Suuntuntuma, tuoksu ja maku puuttuvat. Nähdään Veera, kun tulet Helsinkiin.

Ehkä hieman miettisin millaista huomiota haluaisin herättää sillä raflaavalla aloituksella..

Muutoin on varmaan selvää, että oma ajatus, kieli ja käytös on syytä pitää kurissa viestittelyn huomionhakuisuudesta huolimatta.

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #32 : Toukokuu 17, 2021, 20:28:25 »
En kuitenkaan maksaisi senttiäkään seksistä, jos pillua ei saisi nuolla. Se on tärkeintä.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #33 : Toukokuu 24, 2021, 02:04:47 »
Mitä yhteistä on Lasihelmellä, Rosalla, Lunalla, Vantaan Lemmillä tai Jyväskylän perseellä. No, heitä ei saa nuolla. Minulle pillun nuoleminen ykkkösjuttu. En lähtisi k
oskaan harrastamaan seksiä ilman mahdollisuutta maistella pillua. En edes ymmärrä, miten seksi onnistuisi ilman. Mitä tehdään, kun olen lauennut viiden minuutin päästä?


Hoplaa, äläpäs puhu paskaa. Mua saa nuolla, mutta vain suuseksisuojan kanssa. Faktat kuntoon!  ???

Täällä asiasta valittaminen on turhaa ja antaa susta tosi tylsän kuvan. Olisit mielummin aloittanut ketjun pt:istä, jotka antavat nuolla paljasta pillua.  ::)
Oulu 22.8.2023

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #34 : Toukokuu 24, 2021, 07:18:13 »

Mun korvaan tää kuulostaa katkeralta tilittämiseltä. Pt:n asettamia rajoja tulee kunnioittaa ja ottaa yhteyttä seuraavaan, jos tarjotut palvelut eivät miellytä.

Tämä. Ei kauhean hyvää pelisilmää kyllä tehdä aloitus negatiiviseen sävyyn.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #35 : Toukokuu 24, 2021, 08:43:39 »
Tuo lasihelmen mainitsema herpes on kovin yleinen ja osin hankala siltä on suojautua.
https://www.is.fi/terveys/art-2000005274184.html

Vaan järkevää siltä on yrittää suojautua ja kumppania suojata joten kaikki kunnia naisille jotka näin tekevät. Ja kuten tuolla toisessa ketjussa kerroin, ei se nuolemista estä tahi haittaa, asennekysymys.
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #36 : Toukokuu 24, 2021, 09:09:00 »
^
Minä nyt jostain syystä uskon enemmän ylikääkärin puheisiin kuin ilta-sanomien.

Kuunnioitan kuitenkin pt:n rajoituksia.

Onneksi meille "vanhanliiton" turskille riittää niitäkin palveluntarjoajia, joilla ei tällaista rajoitusta ole.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #37 : Toukokuu 24, 2021, 09:13:52 »
^
Minä nyt jostain syystä uskon enemmän ylikääkärin puheisiin kuin ilta-sanomien.

Kuunnioitan kuitenkin pt:n rajoituksia.

Onneksi meille "vanhanliiton" turskille riittää niitäkin palveluntarjoajia, joilla ei tällaista rajoitusta ole.

Sehän tässä niin ihanaa onkin, kaikille löytyy kyllä sopiva pt ☺️❤️ Niin monta ihanaa tyttöä joka genreestä 😍

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #38 : Toukokuu 24, 2021, 10:38:23 »
^
Minä nyt jostain syystä uskon enemmän ylikääkärin puheisiin kuin ilta-sanomien.

Kuunnioitan kuitenkin pt:n rajoituksia.

Onneksi meille "vanhanliiton" turskille riittää niitäkin palveluntarjoajia, joilla ei tällaista rajoitusta ole.

No juu, tuossa vähän lähempänä ylilääkäriä oleva tietolähde.
https://www.yths.fi/terveystietopankki/sukuelinherpes-genitaaliherpes-naisella/
☮️and💟

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #39 : Toukokuu 24, 2021, 11:41:26 »
^
Minä nyt jostain syystä uskon enemmän ylikääkärin puheisiin kuin ilta-sanomien.

Kuunnioitan kuitenkin pt:n rajoituksia.

Onneksi meille "vanhanliiton" turskille riittää niitäkin palveluntarjoajia, joilla ei tällaista rajoitusta ole.

Sehän tässä niin ihanaa onkin, kaikille löytyy kyllä sopiva pt ☺️❤️ Niin monta ihanaa tyttöä joka genreestä 😍
Juurikin näin, nyt pitää päästä testaan tämä suojan kanssa.

Ja mielestäni hyvä että tätäkin vaihtoehtoa tarjotaan, omasta mielestä tärkeintä on molempien nautinto
Opettelee kielihommia… 😜