Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoleminen  (Luettu 15607 kertaa)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #40 : Toukokuu 24, 2021, 13:06:39 »
Täytyykin ensi kerralla kun Lasihelmen luona vierailen ottaa käyttöön tämä nuolemissuoja.
Senhän voi maustaa oman mielen mukaan joka hunajalla, tai jos kotoisan maun haluaa (WE=wife experience), kalanmaksaöljyllä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #41 : Toukokuu 24, 2021, 13:20:22 »
"Minun täytyy saada nussia niin syvälle kurkkuun että huora oksentaa

Nyt maistus kyllä

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15149
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #42 : Toukokuu 24, 2021, 15:27:40 »
^
Minä nyt jostain syystä uskon enemmän ylikääkärin puheisiin kuin ilta-sanomien.

Kuunnioitan kuitenkin pt:n rajoituksia.

Onneksi meille "vanhanliiton" turskille riittää niitäkin palveluntarjoajia, joilla ei tällaista rajoitusta ole.

Sehän tässä niin ihanaa onkin, kaikille löytyy kyllä sopiva pt ☺️❤️ Niin monta ihanaa tyttöä joka genreestä 😍
Totta ja siksi ihmettelenkin, että miksi täytyy mainita niitä nimellä joita nyt ei pääse lipaisemaan ilman kelmua. Se on sen hetken asia kun kysellään mitä on tarjolla. Sitten vielä, miksi täytyy jatkaa sitä valittamista niistä tytöistä joita saa lipaista vain kelmulla. Se palveluntarjoajan rajoka pitää kunnioitta ja itse siirtyä seuraavaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #43 : Toukokuu 24, 2021, 16:06:33 »

Totta ja siksi ihmettelenkin, että miksi täytyy mainita niitä nimellä joita nyt ei pääse lipaisemaan ilman kelmua. Se on sen hetken asia kun kysellään mitä on tarjolla. Sitten vielä, miksi täytyy jatkaa sitä valittamista niistä tytöistä joita saa lipaista vain kelmulla. Se palveluntarjoajan rajoka pitää kunnioitta ja itse siirtyä seuraavaan.

Eikös tämän pitäisi päteä kaikkeen kanssakäymiseen, on sitten kyse maksullisesta tai maksuttomasta seurasta? Jos tyttö ilmoittaa että ei tarjoa palvelua X tai ei halua tavata henkilöä XX niin sitten siirtyy vaan seuraavaan ilmoitukseen.

Tänään just tän vänkäämisen takia meinas hermot mennä, onneksi ne on kuitenkin yhtä leppoisat kuin lehmillä.

 :headphones:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15149
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #44 : Toukokuu 24, 2021, 16:19:01 »
Tottakai pitää. Nainen se on palveluntarjoaja niin kuin ihan siviili nainen.
Oikeastaan pidän suurempana riskinä saada tartunnan jostain yksittäisestä muusta naisesta kuin palveluntarjoajasta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #45 : Toukokuu 24, 2021, 21:12:41 »
Täytyykin ensi kerralla kun Lasihelmen luona vierailen ottaa käyttöön tämä nuolemissuoja.
Senhän voi maustaa oman mielen mukaan joka hunajalla, tai jos kotoisan maun haluaa (WE=wife experience), kalanmaksaöljyllä.
Sinun vierailua onkin odoteltu ❤️😘 Jätit niin hyvän ensivaikutelman.

Niissä suojissa usein itse asiassa on joku maku, vähän niin kuin makukondomit. Mustikkaa ja mansikkaa ja sellaista.

En tiedä miltä nuolijasta tuntuu, mutta nyt useamman kerran testanneena olen todennut, että kyllä se suuseksi aika hyvältä tuntuu tuon suojankin kanssa. Välillä on pitänyt tarkistaa että onhan se varmasti paikallaan, kun tuntuu liian autenttiselta. Ihan ekalla kerralla ei ollut niin toimiva, luulen että suoja oli liian pinkeänä. Sit kun se on sillain sopivan väljästi että pääsee vähän liikkumaan niin on aika hyvä. Noh, tehdessä oppii.

Kalanmaksaöljy... Apua. :D tai jos pillulimoja ois pakko päästä maistamaan niin voi imeskellä limat pois vaikka pilluun dipatusta sormesta 😂 okei ne limat ei tainnu olla se juttu tässä.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #46 : Toukokuu 24, 2021, 21:14:36 »
ei ne pillulimat mut se maku.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #47 : Toukokuu 27, 2021, 22:49:34 »
Hei! Olen pyrkinyt tässäkin vähän vain  ottamaan asiaa esille. En missään tapauksessa moiti ketään. Mutta itselle ainakin on se oikea maku tärkein. En ole koskaan harrastanut seksiä (pelkkää hierontaa / käsi- tai suutyydystä lukuunottamatta) ilman nuolemista au nature. Lasihelmi, kaikkea hyvää!

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #48 : Toukokuu 28, 2021, 17:11:49 »
Kyllä mä olen aika monet pimpsat lipaissut ja aion jatkossakin nuolla mattoa. Ei tää kuitenkaan mikään kynnyskysymys ole tapaamiselle, voin tavata ilmankin, jos se on korvattu jollain muulla...esim. kiihkeillä suudelmilla 💏

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #49 : Kesäkuu 02, 2021, 07:47:56 »
Eikös tämän pitäisi päteä kaikkeen kanssakäymiseen, on sitten kyse maksullisesta tai maksuttomasta seurasta? Jos tyttö ilmoittaa että ei tarjoa palvelua X tai ei halua tavata henkilöä XX niin sitten siirtyy vaan seuraavaan ilmoitukseen.

Tänään just tän vänkäämisen takia meinas hermot mennä, onneksi ne on kuitenkin yhtä leppoisat kuin lehmillä.

 :headphones:

Näissä siivi panoissa ja maksullisissa on kyl yleensä sellainen iso ero, että siviili panoilla ei ole mitään listaa siitä mitä suostuvat ja mitä eivät suostu tekemään, vaan yleensä kaikki käy.
Toisin kun maksullisten kanssa tulee usein tilanteita että yllättäen nainen ilmoittaa: ei saa suudella, tiseeihin ei saa koskea, ei saa nuolla, nännejä ei saa imeä jne.
Monesti siis vielä niin että palvelut on kyllä listattu että niitä tehtäisiin, mutta ilmoituksesta puuttuu maininta että palvelut kuuluvat vain johonkin tiettyyn aikaan.

Tälläisiä tilanteita ei koskaan tule siviili hoitojen kanssa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5156
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #50 : Kesäkuu 02, 2021, 08:00:55 »
^ Ihan off topic mutta toivon ettei seksissä siviilissäkään kukaan tyttö/nainen suostu tekemään mitä vaan jos se on itselle vastentahtoista.

Ei mulle ainakaan siviilissäkään "kaikki käy".

Edit. Taas-arvon aikana toivon tietenkin myös ettei myöskään miehet tee mitään mitä eivät halua.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 08:06:39 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15149
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #51 : Kesäkuu 02, 2021, 08:11:48 »
^ Ihan off topic mutta toivon ettei seksissä siviilissäkään kukaan tyttö/nainen suostu tekemään mitä vaan jos se on itselle vastentahtoista.

Mulla on sellainen kutina, että taudit leviää eniten just siviiliseksin puolella. Harvemmin olen kuullut ammattilaisen tartuttaneen ketään tai saaneen tartunnan. Voi tietysti olla, että olen kovinkin väärässä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #52 : Kesäkuu 02, 2021, 08:16:25 »
Höpö höpö, nyt vähän ajatusta niihin kirjoituksiin. Ei kyllä R-kioskin Lissulle kaikki käy. Siviilissä perspanot ja sperman kurlaamiset menee aika fifty-sixty.

Kunnolla kun rupiaa vaari narttua kouluttamaan, kannikkoita rääkkäämään ja huoraksi kehumaan niin ei siitä todellakaan kaikki innostu  :laught:
Vaarin persettäkin aika harva lähtee into piukeana lipomaan. Kyrvän survominen ruokatorveen on vähän niin ja näin  :o

"Siviilissä kaikki käy - Voi IsäKissanVittu! Ei muuten käy vaarillekaan"

Senhän voi maustaa oman mielen mukaan joka hunajalla, tai jos kotoisan maun haluaa (WE=wife experience), kalanmaksaöljyllä
Lihaliemikuutio on kans aika lähellä totuutta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 08:19:56 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2439
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #53 : Kesäkuu 02, 2021, 08:35:15 »
En tiedä muista, mutta omalla kohdallani rimming ei siviilipuolella ole ollenkaan ollut harvinaista, mutta harva seksinmyyjä tarjoaa tätä palvelua. Ehkä minulla on vain paska naismaku.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #54 : Kesäkuu 02, 2021, 08:47:39 »
^ Ihan off topic mutta toivon ettei seksissä siviilissäkään kukaan tyttö/nainen suostu tekemään mitä vaan jos se on itselle vastentahtoista.

Mulla on sellainen kutina, että taudit leviää eniten just siviiliseksin puolella. Harvemmin olen kuullut ammattilaisen tartuttaneen ketään tai saaneen tartunnan. Voi tietysti olla, että olen kovinkin väärässä.

Varmasti siviilipuolella ollaan huolimattomampia ehkäisyn kanssa. Mutta riskitkin on ammattilaisilla ihan eri tasoa, mieti nyt jos jollain on siviilissä vaikka 5-10 uutta seksikumppania vuodessa ja ammattilaisella on sama määrä yhdessä päivässä.

Ja sit pitää muistaa että meillekin sattuu vahinkoja. Esimerkiks itselläni on parin asiakkaan kanssa jäänyt kortsu sisään. Siinäkin on tartuntariski olemassa. Testeissä oon toki käynyt sitten, mutta muutama viikko pitää välissä odottaa ja HIV:n kanssa vielä pidempään (sen tarttuminen suuseksissä tosin on aika teoreettista).

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #55 : Kesäkuu 02, 2021, 08:49:50 »
^ Ihan off topic mutta toivon ettei seksissä siviilissäkään kukaan tyttö/nainen suostu tekemään mitä vaan jos se on itselle vastentahtoista.

Ei mulle ainakaan siviilissäkään "kaikki käy".

Edit. Taas-arvon aikana toivon tietenkin myös ettei myöskään miehet tee mitään mitä eivät halua.

Joo ei tietenkään, mutta en ole siviilissä vielä sellaista naista tavannut jolle suutelu, sormettaminen tai nuoleminen olisi vasten mielistä.


Poikkeuksen tähän asiaan tekee tietysti parisuhteet, niissähän molemmat osapuolet joutuvat tekemään paljonkin asioita mitä ei välttämättä itse haluisi tehdä, mutta toista miellyttääkseen tekee.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15149
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #56 : Kesäkuu 02, 2021, 08:55:13 »
Varmasti siviilipuolella ollaan huolimattomampia ehkäisyn kanssa. Mutta riskitkin on ammattilaisilla ihan eri tasoa, mieti nyt jos jollain on siviilissä vaikka 5-10 uutta seksikumppania vuodessa ja ammattilaisella on sama määrä yhdessä päivässä.

Ja sit pitää muistaa että meillekin sattuu vahinkoja. Esimerkiks itselläni on parin asiakkaan kanssa jäänyt kortsu sisään. Siinäkin on tartuntariski olemassa. Testeissä oon toki käynyt sitten, mutta muutama viikko pitää välissä odottaa ja HIV:n kanssa vielä pidempään (sen tarttuminen suuseksissä tosin on aika teoreettista).
Toki niin. Vahinko ei tule kello kaulassa. Olen siinä uskossa, että vastuullinen turska käy itsekin useammin testeissä kuin ihan tavallinen kolli.
Viime viikolla viimeksi kävin ja olen edelleen ilman sukupuolitauteja, eikä itse asiassa koskaan ole ollut positiivista tulosta, vaikka eräänkin pillun olen nuolla lipsauttanut.
Muutamia sonneja tässä olen seurannut, jotka kaataa viikonlopun aikana muutamia naaraita niin en tiedä heidän koskaan käyneen testeissä. Olen jopa joskus kysynyt.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #57 : Kesäkuu 02, 2021, 09:14:22 »
Joo ei tietenkään, mutta en ole siviilissä vielä sellaista naista tavannut jolle suutelu, sormettaminen tai nuoleminen olisi vasten mielistä.
Maailmalle alkaa tulla sellaista narttua vastaan että sinne jalkoväliin ei ole mitään asiaa muuta kuin kyrvän kanssa. Itseasiassa jos rupeat pillua nuolemaan niin et ole enää MIES. Kannattaa pitää mielessä jos maailmalle ponnistaa.

Vaari muistaa kun meni treffit nappiin ja sain upean mimmin matkaani. Sängyssä sitten naama kohti pillua ja mamma huutaa " wow, wow, wow, ARE YOU GAY!"
Loppuloma meni rattoisasti, kullia imettäessä.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15149
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #58 : Kesäkuu 02, 2021, 09:31:09 »
^
Sitten kun vaari on oikeesti vaari niin tietää, että se pillun nuoleminen on niitä ainoita hupeja jota seksi enää tuottaa.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoleminen
« Vastaus #59 : Kesäkuu 02, 2021, 09:45:45 »
^ Ei vaarilla ole mitään pilden nuolemista vastaan. Tässä oli pointti että löytyy naisia jotka ei  todellakaan halua että pillua nuollaan. Matcho kulttuurissa löytyy tällaisia naisia aika paljon. Erään senjoritan sanoin " minä en pidä sellaista miestä miehekkäänä joka nuolee pillua "

Meillä on pojjaat suomessa kaikki hyvin :-*

Tosin on vaari suomessakin tavannut naisen jonka mielestä pillun lipominen oli homojen hommaa  :laught:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 09:47:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?