Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?  (Luettu 11913 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 23, 2019, 00:48:19 »
Rene vei sanat suusta niin että rouhaisi, mutta kävisin ehkä kuitenkin joskus harvoin kun haluisi jotain upeaa ja melko nuorta tuntea..

Sinkkuna tekisin varmaan niin, että jos pimppaa ei tindereistä ja baareista joskus lohkeaisi, soitto jollekin vakkarille sitten. Varsinaisia vakkareita ei oikeastaan olekaan nyt, vaikka käynkin aina välillä moikkaamassa ihania tuttuja. Jos olisi sinkku, varmaan vakkarin tarve olisi.
Aina etsimässä

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 23, 2019, 00:57:39 »
Eli jos mä nyt jollekin huoralle menisin nuolettamaan persreikäni niin mulle tulee itselleni olo että aika kusipäinen jätkä olen, kun taas siviilissä tiedän että jos joku menee pakaroitteni väliin tutkimusmatkalle niin sinne on menty ihan täysin omasta tahdosta.

Tämä "salaatin tossailu" on jotain mitä en ole koskaan keneltäkään toivonut, tilannut, tms. enkä alkuun siitä liiemmin edes pitänyt. Mutta niin se vaan joillain neitosilla, maksullisillakin, tuntuu olevan tuon luontoisia fetissejä ja joskus oikein käskemällä käskevät poloisen soijapojan asentoihin, jotta pääsevät toteuttamaan itseään. Toteuttakoot. Maailma on hullu paikka.  ;D

Ja itse aiheesta: Seksi on seksiä, mutta maksuseksi on seikkailu.

Pitääkö tässä ajella perskarvat ja käydä vahauksessa? Alkoi jännäämään. Pitäisikö teidän listaa meille nuo tytöt jotka tuollaista tekevät ihan vaan sen takia että osatataan varoa :)
Aina etsimässä

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 23, 2019, 08:38:58 »
Joo kyllä tässä perimmäinen syy on tavata sellaisia naisia, joita muuten olisi mahdoton tällaisen normaalin ukon saada siviilissä. :D Rahalla saa ja hevosella pääsee, kuten sanonta kuuluu.

Myöskin tässä sinkkuelämässä hupakoissakäynti on helpottanut elämää. Ei ole tarvinnut pakolla etsiä naista ja ei ole täyttä varmuutta, että toimiiko meininki. Vakkareiden kanssa toimii varmasti.

Poissa Vieras0033

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 24, 2019, 08:22:28 »
En käy, koska saan muutenkin tällä hetkellä.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 24, 2019, 08:35:37 »
Todellakin kävisin. Ja saan muutenkin. Mutta en välttämättä sellaista kuin haluan, juuri silloin kun haluan.
Maksuseksi ja "oikeassa elämässä" tapahtuva seksi on minulle kaksi ihan eri asiaa. Ei toisella korvata toista.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 24, 2019, 08:44:01 »
- - Vaikka mä tiedän että olen huoralle maksanut ja huora on johonkin suostunut niin takaraivossa jyskyttää että onko pitkin hampain suostunut, onko tää yhtä kärsimystä horonomille. Eli jos mä nyt jollekin huoralle menisin nuolettamaan persreikäni niin mulle tulee itselleni olo että aika kusipäinen jätkä olen, kun taas siviilissä tiedän että jos joku menee pakaroitteni väliin tutkimusmatkalle niin sinne on menty ihan täysin omasta tahdosta.

Voi Lifti kun minä sinua nyt näin hämmentelen, mutta mitäs jos asia onkin toisinpäin? :D Mitäs jos siviilinaiset suostuvat kaikkeen siksi, koska tuntevat jollain tavalla olevansa painostettuja pitämään miehen tyytyväisenä eivätkä uskalla kieltäytyä epämukavista sänkykokemuksista, koska se tekisi heistä nipottavia ja nalkuttavia, ja kaikkeen seksiin on pakko suostua kun epämukavista asioista kieltäytyminen on tänä päivänä sitä "seksikielteisyyttä", joka ei ole "in". Tai ehkä he kieltäytyvät yhdestä isosta asiasta, kuten vaikkapa anaaliseksistä, ja ajattelevat että siitä korvaukseksi ei sitten voi kieltäytyä mistään muusta.

Maksullinen on kuitenkin maksullinen (toivon mukaan) omasta tahdostaan ja oman, ulkopuolisista vaikuttimista riippumattoman valintansa seurauksena, ja on valinnut persnuolettajan asiakkaakseen siksi, koska tietää pystyvänsä siihen kepein mielin :) Tai mistäs sitä tietää, ehkäpä hän valikoi asiakkaikseen ainoastaan persnuolettajia ihan vain rakkaudesta lajiin.

Käykää huorissa.
Eläkkeellä.

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 24, 2019, 08:49:13 »
Riippuu... Siirryin pitkälti harrastuksen pariin tehdäkseni oman elämäni helpommaksi sinkkuna - aikataulu ja kuuppa ei kestänyt baarivonkauksia, ja toki hupsuista löytyy sellaisia helmiä, joita tälläinen kengrunressukka ei koskaan onnistuisi kotiinsa raahaamaan.

Helppoa elämää tällä systeemillä, vaikka nyt pitkälti muutamista lopettamisista johtuen olenkin siirtynyt yhden vakkarin linjalle. Mutta sitten jos alkaa siviilissä tuntua että oltaisiin edes jokseenkin puolivakavissaan mahdollistamassa jotain järkevääkin, niin pistetään kaikki energia häneen. Jos pyöritään vielä kevyen deittailun puolella, niin en vielä lopeta vakkaritouhuja, mutta jossain määrittelemättömässä vaiheessa se sitten on vedettävä raja.

Mutta tällä hetkellä kun vaihtoehdot on vielä kaikki enemmän tai vähemmän avoinna omassa elämäntilanteessa, molemmilla puolilla aitaa vieraillaan :)

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 24, 2019, 13:56:07 »
Kävisin todellakin, tää on vaan niin mukavaa vaihtelua avioseksiin ja elämä lyhyt 8) Tosin myönnän, että nuorempana sitä ajatteli asioista vähän eri tavalla.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 24, 2019, 17:58:15 »
- - Vaikka mä tiedän että olen huoralle maksanut ja huora on johonkin suostunut niin takaraivossa jyskyttää että onko pitkin hampain suostunut, onko tää yhtä kärsimystä horonomille. Eli jos mä nyt jollekin huoralle menisin nuolettamaan persreikäni niin mulle tulee itselleni olo että aika kusipäinen jätkä olen, kun taas siviilissä tiedän että jos joku menee pakaroitteni väliin tutkimusmatkalle niin sinne on menty ihan täysin omasta tahdosta.

Voi Lifti kun minä sinua nyt näin hämmentelen, mutta mitäs jos asia onkin toisinpäin? :D Mitäs jos siviilinaiset suostuvat kaikkeen siksi, koska tuntevat jollain tavalla olevansa painostettuja pitämään miehen tyytyväisenä eivätkä uskalla kieltäytyä epämukavista sänkykokemuksista, koska se tekisi heistä nipottavia ja nalkuttavia, ja kaikkeen seksiin on pakko suostua kun epämukavista asioista kieltäytyminen on tänä päivänä sitä "seksikielteisyyttä", joka ei ole "in". Tai ehkä he kieltäytyvät yhdestä isosta asiasta, kuten vaikkapa anaaliseksistä, ja ajattelevat että siitä korvaukseksi ei sitten voi kieltäytyä mistään muusta.

Omasta vapaasta tahdostaan tarkoitti kirjoituksessani sitä että en ole asiaa maininnut edes sivulauseessa. Oikeastaan ne siviilinaiset ovat olleet niin röyhkeitä että ovat tunkeneet kielensä pakaroitteni väliin lupaa kysymättä. Tosin mullahan tosin on 8/10 todennäköisyydellä naisystävät ja panokaverit alistuvaa sorttia joten yleensä en juurikaan lupia kysele mihinkään ja otan kun mieli tekee. Luvalla tai ilman.
Why so fragile?

Paikalla 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #29 : Toukokuu 19, 2021, 18:22:36 »
Riippuu asian haaroista.. Mutta onhan tää jotain cpeciaalia tällaiselle vanhemmalle....  Elämyksiä....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #30 : Toukokuu 19, 2021, 18:36:45 »
Kävisin todellakin, tää on vaan niin mukavaa vaihtelua avioseksiin ja elämä lyhyt 8) Tosin myönnän, että nuorempana sitä ajatteli asioista vähän eri tavalla.

sama
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa ElectricWind

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #31 : Toukokuu 19, 2021, 18:56:45 »
Rahaa saa aina lisää, mutta aikaa meillä täällä kaikilla on rajallisesti. En ole tällä hetkellä kiinnostunut mistään siviilijutuista ja naisten jahtaaminen on aivan totaalista ajanhaaskaamista muutenkin. Ainut hyöty on omien sosiaalisten taitojen ylläpitämisessä ja kehittämisessä. Itseensä sijoittaminen kannattaa, mutta naisten naurattamiseen laitetusta ajasta et todennäköisesti saa miehenä juuri mitään irti.
Lääh puuh sexbätäng vapaamuurarihengessä

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #32 : Toukokuu 19, 2021, 19:31:48 »
Minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää siviilissä joten palveluntarjoajat ovat näköjään ainoa vaihtoehto

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #33 : Toukokuu 19, 2021, 19:33:19 »
En kävisi muuten.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #34 : Toukokuu 19, 2021, 19:43:30 »
Enpä usko että kävisin.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #35 : Toukokuu 19, 2021, 23:25:50 »
En edes muista milloin olen käynyt huorissa viimeksi - tosin se viimeinen käyntini on löydettävissä tämän saitin keskusteluista.

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan :D

Treenattu, tiukkapilluinen, täydellinen peppu, 165-senttinen 50-kiloinen siviiliblondi isoilla mutta kiinteillä luomutisseillä sai luopumaan harrastuksesta.
Toki ex-harrastusta rajoittaa myös uhkaus: "Jos käyt panemassa muita niin se on sitten siinä." Karua mutta totta. Mutta on se niin hotin
näköinen tiukoissa nahkahousuissa :) Harva nainen saa mut laukeamaan ratsastaessaan mutta tämä onnistuu halutessaan siinäkin...

Poissa Bootyfreak

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #36 : Toukokuu 20, 2021, 08:09:00 »
Jos olisi sellainen parisuhde, mihin kuuluisi seksin harrastaminen edes kerran tai pari kuussa, niin en kävisi. Mutta kun kuivakausi ja jatkuva torjutuksi tuleminen vie elämänilon, niin käyn. Kävisin enemmänkin jos perse kestäisi. Ei se sama ole kun kumi vie tunnon, ja jotain tunnettakin puuttuu, mutta omaa kättä parempi. Ei tule känsiä niin paljon😁

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #37 : Toukokuu 20, 2021, 08:35:08 »
Olen saanut muutenkin, mutta silti käyn. Siviilissä ei voi valkata hupakoissa voi.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #38 : Toukokuu 20, 2021, 14:13:23 »
Vaihtelun takia kai sitä tulee käytyä.
Sinkkuna ollessa en ole koskaan käynyt kun silloin vaihtelua tulee ihan siviili panoissa.
Mutta parisuhteessa ollessa maksulliset on turvallisin tapa saada vaihtelua.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #39 : Toukokuu 20, 2021, 18:23:50 »
En edes muista milloin olen käynyt huorissa viimeksi - tosin se viimeinen käyntini on löydettävissä tämän saitin keskusteluista.

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan :D

Treenattu, tiukkapilluinen, täydellinen peppu, 165-senttinen 50-kiloinen siviiliblondi isoilla mutta kiinteillä luomutisseillä sai luopumaan harrastuksesta.
Toki ex-harrastusta rajoittaa myös uhkaus: "Jos käyt panemassa muita niin se on sitten siinä." Karua mutta totta. Mutta on se niin hotin
näköinen tiukoissa nahkahousuissa :) Harva nainen saa mut laukeamaan ratsastaessaan mutta tämä onnistuu halutessaan siinäkin...

HV ;)