Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?  (Luettu 11826 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #40 : Toukokuu 20, 2021, 18:23:50 »
En edes muista milloin olen käynyt huorissa viimeksi - tosin se viimeinen käyntini on löydettävissä tämän saitin keskusteluista.

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan :D

Treenattu, tiukkapilluinen, täydellinen peppu, 165-senttinen 50-kiloinen siviiliblondi isoilla mutta kiinteillä luomutisseillä sai luopumaan harrastuksesta.
Toki ex-harrastusta rajoittaa myös uhkaus: "Jos käyt panemassa muita niin se on sitten siinä." Karua mutta totta. Mutta on se niin hotin
näköinen tiukoissa nahkahousuissa :) Harva nainen saa mut laukeamaan ratsastaessaan mutta tämä onnistuu halutessaan siinäkin...

HV ;)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #41 : Toukokuu 20, 2021, 19:21:56 »

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan.

Oletko varma, ettei nykyinen siviili ollut ammattilainen vielä takavuosina? Ei tuo mitään haittaisi.

Itse en etsi enää uusia siviilisäätöjä. Nykyisin pääsee helpolla käymällä huorissa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #42 : Toukokuu 21, 2021, 10:13:44 »
Parisuhteessa olen ja kyllä tässä seksiä saan mutta silti käyn maksullisissa. Sen vuoksi käyn että haluan vaihtelua ja uusia kokemuksia.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #43 : Toukokuu 21, 2021, 18:26:18 »
Täytyy sanoo, että jos pari suhteessa olisi enempi kumppanilla kokeilun halua niin, en kävisi maksu pillulla.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #44 : Toukokuu 21, 2021, 18:39:31 »
Olen ollut suurimman osan elämästäni parisuhteissa. Parhaimmillani olen pettänyt vaimoa ja kahta rakastajatarta. Vasta vanhana olen tajunnut, minua ei ole luotu sitoutumiseen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #45 : Toukokuu 22, 2021, 05:43:46 »
En. Juuri nyt olen melkein niinkuin parisuhteessa ja en ole sen aikana huolissaan käynyt, vaikka se seksin saaminen ei nyt aina niin itsestäänselvyys olekaan erilaisten tekijöiden vuoksi. Kuitenkin maksulliset on ollut itselleni juurikin sellainen "kun ei muutenkaan saa". Toki eri asia voisi olla jos jotain yhden illan juttuja harrastaisi, sitten voisi myös maksullisia käyttää kun ei ole ns. sitoutunut yhteen henkilöön muutenkaan. Toki rahan säästymisen vuoksi tuskin kävisin kovin usein.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 549
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #46 : Toukokuu 22, 2021, 07:47:48 »
En minä tiedä saisinko seksiä muuten. Tuskin nyt ainakaan enää (ikää 48 v) Eikä kiinnosta enää pätkääkään.
Eli vastaus on kait kyllä kävisin. Ei seksin ostaminen ole enää mikään kehno korvike siviiliseksille.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #47 : Toukokuu 22, 2021, 10:45:37 »
Suomen transtyttötarjonta on lähes olematonta tai sitten se on setiä peruukissa. Joskus ja jouluna tänne meidänkin risukasaan rantautuu noita eteläameriikan ihmeitä ja silloin on setä onnesta soikea. Korona nyt rajoittaa sedän kullinmetsästystä mut eiköhän tää tästä kohta helpotu. Sitten naatitaan.

Q : "Jos setä tahtoo kullia, niin eikös tuolla ole vinot pinot homojen ilmoituksia seuranhausta?"
A : Kyllähän sitä olisi, mutta setä ei välitä siitä loppuosasta niin paljoa.
Q : "Mikäs vika siinä pillussa on ku setää noin tyttöjen kikkelit kiinnostaa?"
A : Paska kysymys mutta vastataan, eihän siinä volvossa mitään vikaa ole, mut turbosaabi on vain saatanasti parempi.
Q : "Saako setä sitten pillua siviilissä?"
A : Kyllähän sitä tulee, mut ei noille kaksjalkaisille pysty oikein uloketta kasvattamaan ja niistäkin jotka kumipampulla paukuttaa, ei oikein ole haastajaksi aidon kantajalle. Kyllä te tytöt yrititte.

Kiitoksia kun saavuitte ted-keskusteluuni

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #48 : Toukokuu 24, 2021, 15:56:54 »
En tiedä. Jos saisin riittävästi ja mahdollisesti joitain erikoisuuksia sekä ennen kaikkea laadukasta seksiä, niin voi olla, että riittäisi. Mutta toisaaltaan aina joltain toiselta voi oppia uutta mitä jalostaa eteenpäin. Itselläni ei ole selkeää kantaa kumpaankaan suuntaan, kun miettii mikä tuntuisi hyvältä ja nautinnolliselta juuri siinä tilanteessa. Joskus myös etäisyydet voisi sotkea tilannetta
Feel so good...

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #49 : Toukokuu 26, 2021, 16:07:31 »
Kävisin ja olen aina käynyt. Ennen tein sitä salaa, enää en viitsi. Sellainen tyttöystävä joka on itse entinen huora tai muuten arvostaa huoraamista, sopii parhaiten minulle. Pidän ryhmäseksistä ja huoran ottaminen mukaan seksiin tyttöystävän kanssa on hyvä plussa.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #50 : Toukokuu 28, 2021, 19:52:22 »
En todellakaan kävisi ja en usko että kukaan muukaan kävisi, pois lukien siis nää huora fetissin omaavat.

Miksi maksaisin pillusta jos sitä saisi ilmaiseksi tällä naamalla?!?


« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2021, 19:55:44 kirjoittanut Kulli »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #51 : Toukokuu 28, 2021, 20:06:46 »
Totta kai kävisin. Huorat jättävät rauhaan panon jälkeen huomattavasti paremmin kuin baaripokat ja muut siviilisäädöt.

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #52 : Toukokuu 28, 2021, 20:36:45 »
Olipas vaikea kysymys.

Saan muutenkin ja ihan kaikkea mitä seksiltä voi toivoa. Silti on olemassa asioita, joita oma nainen ei vain voi toteuttaa (vaikka avoimesti olemme siitä puhuneetkin) ja siksi ajattelen niin, että helpoin tie unelman toteuttamiseen olisi ammattimaisella ihmisellä ilman suuria tunteita, mutta upealla asenteella.

Sit taas oma ongelmani on, että oma ainoa kokemus maksullisella vuosia sitten ei lopulta ollut kovinkaan upea. Joten painaa pelko perseessä, että sitten kun se oikea löytyy, niin kokemus ei vastaakaan fantasiaani.
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Dilla

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #53 : Toukokuu 28, 2021, 20:55:11 »
Elämää piristämässä kyllä, yksinkertaistaa asioita vaikka suhteessa elääkin.

Joskus on vaan helpompi ostaa kokemus, jota pitkässä parisuhteessa ei enää niin helpolla saa kokea.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #54 : Toukokuu 30, 2021, 07:00:02 »
Kyllä vaari huorissa käy vaikka sukuviettiä on tytöt tyydyttäneet murrosiästä asti.
Huorissa käyminen on meinaa vaarin aikaa ns.pala taivasta. Ei tarvi vaarin miettiä mistä mimmi tykkää, ei tarvii vaarin limaisia pilluja nuolla tai naida kuin nuoruusvuosinaan. Vaari lyö munan kitusiin ja sanoo - IME!
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #55 : Toukokuu 30, 2021, 07:37:09 »
Hahaha. :laught:Voehan MiesoletetunKissaeläinoletetunNaaraanSukuelin mikä kymysys, Faario kävi huorissa jo Egyptissä ja Prahassa Jakubin kanssa Yövissyä kunnellen, ja Carl Barksin piirtämiä Aku Ankkoja lukien. 

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #56 : Toukokuu 30, 2021, 08:25:16 »
Kun vaihtoehdoksi on annettu "en tiedä miksi käyn huorissa" niin se on valittava. Eihän sitä lopulta kaikkia syitä voi tietää!

Pimpsaa toki saa muutenkin, aina välillä, milloin mitenkin, riippuu mihin kaikkeen ryhtyy ja paljonko sijoittaa aikaansa, osaamistaan, persoonaansa, rahaansa etc. Mutta maksupillu on niin suloista.
You and me, part-time lovers

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #57 : Kesäkuu 01, 2021, 00:24:56 »

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan.

Oletko varma, ettei nykyinen siviili ollut ammattilainen vielä takavuosina? Ei tuo mitään haittaisi.

Itse en etsi enää uusia siviilisäätöjä. Nykyisin pääsee helpolla käymällä huorissa.

Teoriassa mahdollista ja se ajatus kävi itselläkin mielessä. Eikä se haittaisi. Mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että venäläinen-ex-ukkonsa opetti venäläisiltä huorilta oppimansa kikat naiselleni. Win-win-tilanne - sain hyvin koulutetun naisen itselleni. Toki naiset ovat taitavia halutessaan salata asioita mutta tämä oli kuitenkin ihan aviovaimo, jonka mies dumppasi vielä paremman naisen takia. Ihan sattumalta näinkin sen uuden eukon. En olisi uskonut, että sieltä löytyy lähes kympin blondin jälkeen parempi mutta oli kyllä todella upeannäköinen tummaverikkö ja nuorempihan se oli vielä tottakai. Että loppujen lopuksi win-win-win.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #58 : Kesäkuu 01, 2021, 07:04:43 »

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan.

Oletko varma, ettei nykyinen siviili ollut ammattilainen vielä takavuosina? Ei tuo mitään haittaisi.

Itse en etsi enää uusia siviilisäätöjä. Nykyisin pääsee helpolla käymällä huorissa.

Teoriassa mahdollista ja se ajatus kävi itselläkin mielessä. Eikä se haittaisi. Mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että venäläinen-ex-ukkonsa opetti venäläisiltä huorilta oppimansa kikat naiselleni. Win-win-tilanne - sain hyvin koulutetun naisen itselleni. Toki naiset ovat taitavia halutessaan salata asioita mutta tämä oli kuitenkin ihan aviovaimo, jonka mies dumppasi vielä paremman naisen takia. Ihan sattumalta näinkin sen uuden eukon. En olisi uskonut, että sieltä löytyy lähes kympin blondin jälkeen parempi mutta oli kyllä todella upeannäköinen tummaverikkö ja nuorempihan se oli vielä tottakai. Että loppujen lopuksi win-win-win.

Pappa toteaa pitää olla ollut typerä venäläinen äijä, jos näkee kaiken sen vaivan kouluttaa vaimon loistavaksi rakastajaksi ja ottaa sen jälkeen ritolat. Kympin tytön jälkeen tuli 11 + brundi.::) Mikset vienyt sitä brundia itsellesi vai odottelekos, että venäläinen ukko heittää sen 11+ brundin pihalle, jotta 12+ punapään, jolloin vaihdat parempaan?  ::)   

Poissa Kuunainen

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 26
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #59 : Kesäkuu 01, 2021, 11:58:34 »
Ihanaahan tää on kun voin tehdä miehen onnelliseksi niin helposti!  :blowjob:
Lappeenranta 27.-28.9.