Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?  (Luettu 11877 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« : Heinäkuu 20, 2019, 20:19:13 »
Miten on saamisen laita muilla forkkalaisilla? Mietin toisen ketjun innostamana näitä saamis juttuja ja mitä eroa niissä kellökinon. Emännältä saan aivan liian harvoin eikä siinä ole "ennustettavuutta" nineksi. Jos saisin kotona tarpeeksi ja säännöllisesti en kävisi sihteerien luona vaikka upeita leidejä tuleekin tavattua vaan säästäisin ne rahat parempuun suihib. Jotkut varmaan silti kävisivät.valota tässä niitä syitä miksi maksat pillusta

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2019, 21:04:16 »
En todellakaan kävisi. Tilanne vaan on
Sellainen eikä muuksi muutu. Tämä on Ukkomiehelle riskittömin ja paras tapa
Saada hyvää seksiä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2019, 21:06:41 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 20, 2019, 21:49:29 »
Kävisin varmaan. Aika erikoinen parisuhde pitäisi olla, ettei jossain vaiheessa alkaisi ruoho vaikuttamaan vihreämmältä aidan toisella puolella. En taida olla mikään kovin mukava ihminen.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 20, 2019, 23:56:29 »
En kävisi. Tämä on vain helppo tapa saada tyydytettyä tarpeensa silloin tällöin. Olen laiska etsimään seuraa enkä ainakaan toistaiseksi ole kiinnostunut mistään vakavemmasta. Jos joku nyt sattuisi tuurillaan löytymään niin kyllä tämä harrastus saa silloin jäädä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 21, 2019, 00:18:30 »
Kyllähän ne kyydit on ihan eri maailmasta kun käy ammattilaisen luona. No ainakin yleensä kun valkaa vähän. Siviilipuolen jutut on sitte mitä sattuu saamaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 21, 2019, 00:51:17 »
Komppia Jorolle. Tällä hetkellä on 1 seksi suhde siviilissä ja toista lämmitän. Kyllä silti huorissa käyn ja käymisessä on sitä jotain. Ammattimainen hoito on jotenkin niin erillaista. Voisin myös luulla että omaan fetissin seksistä maksamiseen? ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 21, 2019, 00:58:12 »
Oman seksuaalisen fantasian täyttymiseen täytyy käyttää maksullista.
Siviilipillu ei tätä kata.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 21, 2019, 07:32:31 »
Kyllähän ne kyydit on ihan eri maailmasta kun käy ammattilaisen luona. No ainakin yleensä kun valkaa vähän. Siviilipuolen jutut on sitte mitä sattuu saamaan.

Allerkirjoitan edellisen. Kokeneelta ammattikuskilta saa hyvät kyydit. Harva nainen on yhtä kokenut seksin saralla kuin hupsut, Seksin laatu on parempaa vakkarien kanssa. Siivillipanojen kanssa löytyy aina jota ei voi tehdä, koska se on liian rietasta. Jotkut muijat eivät halua itseä nuoltavan, toiset eivät halua tai osaa ottaa poskeen taidokkaasti ja sitten löytyy näitä kokemattomia emäntiä, jotka eivät halua seksiä joissain tietyssä asennossa. Sitten on vielä näitä jotka eivät ole valmiit kokeilemaan mitään uutta esimerkiksi, jos äijää lapsettaa ja haluaa pikku kakkosta välillä. No sehän ei varsinkaan käy. Huorissakäynti säästää aikaa, joka kuluisi jos baariin raahautuisi. Sen lisäksi voi valita omaa naisihannetta vastaavan naisen, joka tekee varmasti kaikki sovitut temput, jos ei satu tyhjä arpa, elikkäs New Old Last Day:n vikapäivä, jolloin ei huvita mikään.Ei kai tarvitse mainita meetoota, jonka ansiosta voi saada syytteen jo pelkästä ehdottelusta ja likaisesta katseesta.       

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 21, 2019, 07:48:40 »
Jorolle ja Amiraalille komppia. Paljosta olisi jäänyt paitsi ilman sihteereitä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2019, 08:52:28 »


Kyllä se tällä maksullisella puolella on jotenkin parempaa. Ehkä sellanen tietty ujous on yleistä siviilipuolella. Tai sitten mä en vaan pääse vehtaamaan tuhmien tyttöjen kanssa ilman rahaa  ;D
Amator

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 21, 2019, 09:02:54 »
Kiitos kun palautitte takaisin maanpinnalle :D Olen kyllä samaa mieltä että seksi on parempaa maksullisten kanssa kuin satunnaiset siviilipanot. Lähinnä tarkoitin edempänä että jos se oikea taas joskus löytyy niin silloin lopettaisin. Mulla on ehkä tuuria käynyt lyhyissä siviilisuhteissa että ainakin edellinen halusi oppia uutta ja oli muutenkin todella aktiivinen seksin suhteen.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 21, 2019, 09:15:34 »
Jos mulla on vakio pano - seksisuhde tai parisuhde niin en todellakaan kävisi huorissa. Jotenkin toi siviilityttöjen kanssa paneskelu on kaikkine pervoiluineen aina tuntunut ja toiminut paremmin. Mutta mullahan ei onnistu huorien kanssa mikään muu kuin perushumppa kun taas siviilissä ei juurikaan rajoitteita ole. Vaikka mä tiedän että olen huoralle maksanut ja huora on johonkin suostunut niin takaraivossa jyskyttää että onko pitkin hampain suostunut, onko tää yhtä kärsimystä horonomille. Eli jos mä nyt jollekin huoralle menisin nuolettamaan persreikäni niin mulle tulee itselleni olo että aika kusipäinen jätkä olen, kun taas siviilissä tiedän että jos joku menee pakaroitteni väliin tutkimusmatkalle niin sinne on menty ihan täysin omasta tahdosta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 21, 2019, 09:46:46 »
^Totta mooses. Tarkoitin, kuten Joro tilannetta, jossa mää en ole parisuhteessa. Pyhäkoulupoikana parisuhteessa amiraali on lojaali omaa naistaan ja laivaansa(kirkkovenhettä) kohtaan. Parisuhteessa tulee mukaan tunteet, jotka tekee seksistä parempaa. Kiirettömyys ja se, että saa monta kertaa viikossa ilmaiseksi pitää amiraalin katseen visusti ruorissa eikä kiusausta lentään toiseen kukkaan tule. Ei tullut ainakaan tähän menessä. Onneksi en ole kiinnostunut, toisten peräpään nuolemisesta tai haistelusta tai oman hanurin soittamisesta vaan perushumpan ystävä pohjimmiltaan. Variaatioita asentoihin kaipaa ja välillä kunnon persepanoa(Olet piilohomo Lifti sanoisi). Asioilla on puolensa. Se miten asiat ovat ei voi päätelllä miten niiden tulisi olla. Näillä korteilla mennään olise sitten Humen Giljotiini. Amiraalin nikotiini. Hupsun Roseviini. Ja mikä ei kuulu joukkoon ja miksi?       

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 21, 2019, 12:10:09 »
Eli jos mä nyt jollekin huoralle menisin nuolettamaan persreikäni niin mulle tulee itselleni olo että aika kusipäinen jätkä olen, kun taas siviilissä tiedän että jos joku menee pakaroitteni väliin tutkimusmatkalle niin sinne on menty ihan täysin omasta tahdosta.

Tämä "salaatin tossailu" on jotain mitä en ole koskaan keneltäkään toivonut, tilannut, tms. enkä alkuun siitä liiemmin edes pitänyt. Mutta niin se vaan joillain neitosilla, maksullisillakin, tuntuu olevan tuon luontoisia fetissejä ja joskus oikein käskemällä käskevät poloisen soijapojan asentoihin, jotta pääsevät toteuttamaan itseään. Toteuttakoot. Maailma on hullu paikka.  ;D

Ja itse aiheesta: Seksi on seksiä, mutta maksuseksi on seikkailu.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2019, 12:16:41 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 21, 2019, 12:14:25 »
Entä sitten, jos siitä huorasta onkin tullut tyttöystävä tai ainakin noin kuvitteellisesti? ::)
Onko se sitten huorissakäyntiä?

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 21, 2019, 13:27:11 »
^Totta mooses. Tarkoitin, kuten Joro tilannetta, jossa mää en ole parisuhteessa. Pyhäkoulupoikana parisuhteessa amiraali on lojaali omaa naistaan ja laivaansa(kirkkovenhettä) kohtaan. Parisuhteessa tulee mukaan tunteet, jotka tekee seksistä parempaa.   

Ymmärrän huorissa käymisen, jos ei parisuhteessa piparia saa. Nämä muutamat nimeltä mainitsemattomat antavat ymmärtää, että saavat seksiä myös parisuhteessa, mutta käyvät silti huorissa. Siihen ei oma moraalini oikein taivu.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 21, 2019, 22:42:09 »
Siihen vaimon kanssa muutaman kymmenen vuoden aikana harrastettuun sänkypainiin alkaa kyllästymään. Kaikki mahdollinen ja mahdotonkin kun on jo moneen kertaan kokeiltu. Mutta kun käy väliin ammattilaisten luona niin se vaimon kanssa puuhailukin saa uutta sykettä :D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 22, 2019, 16:21:27 »
Jos saisin koska vaan ja missä vaan parikymppistä törötisuista blondia kaupungin korkeimmilla koroilla, en kävisi huorissa. No en ainakaan kovin usein.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 22, 2019, 17:26:34 »

^  haha haa, sika hyvä ;D ;D
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 22, 2019, 21:58:39 »
Kävisin. Tässä harrastuksessa on ihan omanlaisensa viehätys, eikä yleensä tarvitse säätää mitään.