Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?  (Luettu 11641 kertaa)

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #60 : Kesäkuu 04, 2021, 00:54:54 »

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan.

Oletko varma, ettei nykyinen siviili ollut ammattilainen vielä takavuosina? Ei tuo mitään haittaisi.

Itse en etsi enää uusia siviilisäätöjä. Nykyisin pääsee helpolla käymällä huorissa.

Teoriassa mahdollista ja se ajatus kävi itselläkin mielessä. Eikä se haittaisi. Mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että venäläinen-ex-ukkonsa opetti venäläisiltä huorilta oppimansa kikat naiselleni. Win-win-tilanne - sain hyvin koulutetun naisen itselleni. Toki naiset ovat taitavia halutessaan salata asioita mutta tämä oli kuitenkin ihan aviovaimo, jonka mies dumppasi vielä paremman naisen takia. Ihan sattumalta näinkin sen uuden eukon. En olisi uskonut, että sieltä löytyy lähes kympin blondin jälkeen parempi mutta oli kyllä todella upeannäköinen tummaverikkö ja nuorempihan se oli vielä tottakai. Että loppujen lopuksi win-win-win.

Pappa toteaa pitää olla ollut typerä venäläinen äijä, jos näkee kaiken sen vaivan kouluttaa vaimon loistavaksi rakastajaksi ja ottaa sen jälkeen ritolat. Kympin tytön jälkeen tuli 11 + brundi.::) Mikset vienyt sitä brundia itsellesi vai odottelekos, että venäläinen ukko heittää sen 11+ brundin pihalle, jotta 12+ punapään, jolloin vaihdat parempaan?  ::)   

No ne oli melkein 15 vuotta yhdessä. Itsekin tiedän saman - 15 vuodessa on mahdollista tappaa mikä tahansa suhde VAIKKA nainen näyttäisi NUORELTA Pamela Andersonilta ja mies NUORELTA Sean Conneryltä.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #61 : Kesäkuu 04, 2021, 01:12:54 »

Vain sitä ihmettelen miten siviiliblondini osaa tehdä käsi- ja suuhoidon paremmin kuin yksikään maksulliseni koskaan (niitä oli yli viissataa...)
Noh... on toki saatu selityksiäkin. Estoton venakko tottakai kyseessä ja pitkäaikainen ex-aviomiehensä oli KOVA kouluttamaan - kiitokset hänelle vaan.

Oletko varma, ettei nykyinen siviili ollut ammattilainen vielä takavuosina? Ei tuo mitään haittaisi.

Itse en etsi enää uusia siviilisäätöjä. Nykyisin pääsee helpolla käymällä huorissa.

Teoriassa mahdollista ja se ajatus kävi itselläkin mielessä. Eikä se haittaisi. Mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että venäläinen-ex-ukkonsa opetti venäläisiltä huorilta oppimansa kikat naiselleni. Win-win-tilanne - sain hyvin koulutetun naisen itselleni. Toki naiset ovat taitavia halutessaan salata asioita mutta tämä oli kuitenkin ihan aviovaimo, jonka mies dumppasi vielä paremman naisen takia. Ihan sattumalta näinkin sen uuden eukon. En olisi uskonut, että sieltä löytyy lähes kympin blondin jälkeen parempi mutta oli kyllä todella upeannäköinen tummaverikkö ja nuorempihan se oli vielä tottakai. Että loppujen lopuksi win-win-win.

Pappa toteaa pitää olla ollut typerä venäläinen äijä, jos näkee kaiken sen vaivan kouluttaa vaimon loistavaksi rakastajaksi ja ottaa sen jälkeen ritolat. Kympin tytön jälkeen tuli 11 + brundi.::) Mikset vienyt sitä brundia itsellesi vai odottelekos, että venäläinen ukko heittää sen 11+ brundin pihalle, jotta 12+ punapään, jolloin vaihdat parempaan?  ::)   

No ne oli melkein 15 vuotta yhdessä. Itsekin tiedän saman - 15 vuodessa on mahdollista tappaa mikä tahansa suhde VAIKKA nainen näyttäisi NUORELTA Pamela Andersonilta ja mies NUORELTA Sean Conneryltä.

Ja tosiaan itse kun olen tässä se vanhin osapuoli niin tuskin olisin sitä brunettia ihan noin vain tässä kuviossa vienyt :D Mutta sattumalta otettiin brunetin kanssa silmäkontaktit - kyllä se syvälle silmiin katsoi... :D Noh... mä olen tällainen ...edes hiukan... Conneryn näköinen hopeakettu, että naisille tapahtuu joskus virheitä... Hän ei kyllä tiennyt kaikkea sitä mitä minä siinä kohtaamisessa....  Mutta loppujenlopuksi mä otin sen lähes kympin blondin, joka hylättiin, että oikeastaan mä vain huolehdin, että kierrätys ja uusiokäyttö toimii tehokkaasti... :)

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #62 : Kesäkuu 08, 2021, 18:43:32 »
Saan käytännössä sillon kun haluan, mutta käyn silti. Emäntää ei kiinnosta seksi, ei minkäänlainen koskettaminen tai läheisyys eikä ole haluja. Asioista on keskusteltu paljon mutta mikään ei etene mihinkään.

Tykkään olla antavana osapuolena ja saan kiksit toisen nautinnosta. Tykkään pitkistä alkulämmittelyistä, annan suuhoidot edestä ja takaa oikein perusteellisesti, tykkään kosketella, suudella ja sylitellä. Hidas intohimoinen rakastelu on kaikkein parasta.

Emäntää ei saa koskea, ei nuolla, ei esileikkejä, munaa pilluun parissa sallitussa asennossa ja siinä se. Jää niin paljon antamatta ja omia ihan perus vanilijaisia juttuja toteuttamatta. Tai se että ei tunne itseään halutuksi tai tärkeäksi tai saa olla koskaan vastaanottavana osapuolena. Välillä tulee uitua todella syvissä vesissä näiden juttujen takia että meinaa seinät kaatua päälle.

Käyn siis hupakoissa, jos yllä mainitut asiat olisi kunnossa niin ei olisi mitään tarvetta. Tänään piti pitkästä aikaa mennä ja sain viime hetkellä peruutuksen, olin kuukausia jo ootellut että pääsen juuri tälle tietylle. Nyt meinaa taas pää räjähtää huoh.

/Avautuminen.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 03, 2021, 13:48:52 »
Käyn huorissa koska haluan saada juuri silloin ja sillä tavalla kuin haluan. Maksuttomat naiset ei ole valmiina just sillon kun on paras hetki mennä panemaan.

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 17, 2021, 00:19:13 »
En kävisi muuten.
Täällä mainittiin ulkonäkö ja en ole ruma, mutta osaamaton puhumaan kauniita. On jonkinlainen suhde ehkä etenkin yhteisen lapsen takia. Seksiä on tarjolla muutamia kertoja kk kun häntä huvittaa.
Itse olen erittäin aktiivinen ja panettaa joka päivä ja välillä kahteenkin kertaan.

Maksuton nainen: Seksiä on joskus tarjolla vain yöllä kun on veto pois, joten olenkin kieltäytynyt. Jos seksiä on, niin koskaan se ei ole ollut huonoa.
Maksullinen: Saan nähdä alastoman vartalon, pääsen haistamaan naisen tuoksuja ja pääsen vihdoin panemaan. Usein kokemus ei ole kovin kummoinen kumilla, mutta kyllä se hanskaan hakkaaminen voittaa. Useammat maksulliset ovat olleet passiivisia ja kiirehtineet sillä verukkeella, että aika muka loppu (vaikka jäljellä 10-15min maksettua). Huorat eivät tunnu tykkäävän pitkästä panosta, vaikka siitä maksat. Pystyn panemaan vaikka tunnin, tai pari putkeen. Kerran yksi kysyi ~10min kohdalla (maksettu tunnista), että olenko laittanut jotain puuduttavaa, kun en laukea?! Tuon vuoksi meni fiilikset panna häntä.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 17, 2021, 00:23:53 »
No eihän nyt kukaan kävisi huorissa jos pillua saisi helposti ilmaiseksi. Koko yhtälö on jo absurdi.

Minkä helvetin takia maksasi pari eemeliä tunnilta jos pimppaa saisi ilmaiseksi, ei minkään takia. Vittu tänne ilmaiset pimperot jos niitä kerta on joka nurkalle, otan ne vastaan.

Poissa Sukinova

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 22, 2021, 23:11:42 »
En kävisi maksullisissa jos saisin kotona tarpeeksi usein. Asettanut itselleni rajan että kerran kuussa maksimissaan maksullisissa. Usein käy niin että pari kertaa ehtii käymään huorissa kotiseksikertojen välissä  :-[

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 22, 2021, 23:22:03 »
Saan seksiä ilman maksuakin. En kuitenkaan ole suhteessa. Maksuseksi on sellainen oma juttunsa minulle, saan tästä ihan omat kiksit. Eri asia jos olisin suhteessa ja suhteen ulkopuolinen seksi ”sopimuksen” ulkona.

En ihan ymmärrä suhdetta missä ei saa tarpeeksi seksiä. Olen aina katkaissut suhteen jos seksi ei suju eikä seksi suhteen ulkopuolelta käy
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 23, 2021, 09:23:15 »
En ihan ymmärrä suhdetta missä ei saa tarpeeksi seksiä.

Itse taas en ikinä usko että pääsisin suhteeseen jossa saisi tarpeeksi seksiä.
Ensimmäinen 1-2 vuotta sitä toki monesti on tarpeeksi mutta sen jälkeen poikkeuksetta hiljenee.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 23, 2021, 09:39:22 »
En ihan ymmärrä suhdetta missä ei saa tarpeeksi seksiä. Olen aina katkaissut suhteen jos seksi ei suju
Karjun puhetta. Samoin!
Tosin kaksi kertaa on ollut naisella paaaaaaaaaljon vilkkaampi sukuvietti. Se oli yhtä helvettiä  :laught:

Irtokarkin aikana käytän huoria ihan mielin määrin vaikka olisi pillua tarjolla. Huorat ovat minulle yksi "seksisuhde" muiden joukossa. Noita muita joutuu syöttää, juottaa, naurattaa ja orkuttaa. Huoran kanssa homma on laiskalle helppoa - rahat kouraan ja muna suuhun  :blowjob:

Parisuhteen aikana ei tule muita reikiä paalutettua, ku ei ne muut osaa lähellekään antaa niitä kyytejä, mitä se kotikoulussani oleva kultsu osaa  :-*
Siis naiset pitää aina kouluttaa heti kättelyssä niin ei heti viikon päästä ala pihtailu ja vallan käyttö pillulla, perseellä ja suulla.
Why so fragile?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kävisitkö huorissa jos saisit muuten?
« Vastaus #70 : Elokuu 01, 2021, 18:17:00 »
Siviilissä saan tavallista seksiä helposti ja riittävästi. Palveluntarjoajilta haen erikoisuuksia ja sellaisia kokemuksia (jotka eivät usein edes sisällä varsinaista seksiä), joita on siviilissä hankalampi saada. Maksan mieluummin sellaisesta, jota on ilmaiseksi ylipäätään niukasti saatavilla. Palveluntarjoajilta en varsinaisesti hae seksiä, vaan fantasioiden toteutuksia, kokemuksia, kokonaisvaltaisia elämyksiä, uusien jännien juttujen kokeiluja, vähän jännitystäkin. Ammattilaisen kanssa monia erikoisempia juttuja on myös helpompaa, luonnollisempaa ja turvallisempaakin kokeilla ensi kertaa.

Itselle on avautunut ihan uusia ulottuvuuksia esim. (kevyiden) roolileikkien ja roolilasujen (lähinnä palveluntarjoajan yllä) kautta. Niitä on vaikea toteuttaa siviilissä, mutta maksullisella puolella sopiva kumppani löytyy vaivattomammin ja toteutus saadaan sovittua helposti.




 
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.