Mietin miten joku ihminen kotiutuu Suomeen niin erittäin hyvin, miten jollakin on asenteet kohdallaan ja jotkut eivät kykene mihinkään järkevään toimintaan.
Olen kaynyt kolme kuukautta lounaalla tässä mestassa. Tämä thaimaalainen mies opetteli vuodessa Suomen kielen ja perusti ravintolan. Ja mikä parasta, opetteli tekemään Suomalaisia perusruokia, halvalla normi duunareille.
Tänään sain kympillä kaksi isoa kaslerin pihviä, varmaan kilon perunamuusia, hyvä vähän pippurinen ruskea kastike, salaatti ja iso leka kahvia.
Uskomaton ukko.
Ja sen thaikku vaimo opetteli vuodessa Suomen kielen, avasi kynsistudion ja leipoo itse kaiken tänne ukon lounaskahvioon
Uskomaton akka.
Saatanan mä muuten lihoan kun vedän näitä sen kerma kakkuja