Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2051403 kertaa)

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13580 : Lokakuu 19, 2025, 16:09:45 »
^ hyvin muistan nuo... tai siis tuon biisin 🤭

Niin minäkin ja videon myös,  :wanker: oho 🤭
Ei saa unohtaa saman aikakauden toista "ihan jees bosilla" varustettua Samantha Foxia :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13581 : Lokakuu 19, 2025, 16:13:10 »
^ hyvin muistan nuo... tai siis tuon biisin 🤭

Hahaaa, miten se noin lipsahtikin kirjoitusvirhe 😁
Sabrina Salerno tarjosi kyllä aikoinaan omine avuineen opettavaisia hetkiä nuorelle pojalle, mutta sanotaanko niin, että kirjoittaminen siihen ei liittynyt. Syytetään nyt sitten sitä, että edelleen välillä lipsahtelee 😅

Poissa ftw72

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13582 : Lokakuu 19, 2025, 16:13:40 »
Että nämä teiän kinastelut saa päässä soimaan "boys, boys, boys"
silloin aikoinaan naureskeltiin kavereiden kanssa kun hän lauleskeli pois,pois,pois niin miksei se sitten ottanu sitä märkää vaateriepua pois  ;D 

Poissa Sex princess

• Newbie
  • Galleria (1)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13583 : Lokakuu 19, 2025, 16:54:07 »
Et miten niin ku pilluun kaks munaa kerralla 🤭
🍭💋Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar.💋🍭  🎀Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.🎀  ✨1.9.2025 alkaen mun koko OF-tili alennuksessa puoleen hintaan!!!✨

Paikalla Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13584 : Lokakuu 19, 2025, 17:21:27 »
Miten ihmisen aivot voivat kääntyä botti asetukselle?
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13585 : Lokakuu 19, 2025, 19:08:42 »
Ihmetyttää jälleen viestien katoaminen; joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13586 : Lokakuu 19, 2025, 20:13:28 »
^ Yritä nyt edes wähän  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 76 )

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13587 : Lokakuu 20, 2025, 10:32:31 »
Mukava vakkari hukassa, käynyt kesäkuussa viimeksi. Olispa kristallipallo, että tietäis onko vaihtanut hupakkoa.. vai kuuluuko niihin, jotka luulee etten ole tavattavissa, kun ilmoitusta ei ole enää naapurissa.. 🤔 Eikä kyllä yhtään nappais sitä ilmoitusta sinne enää laittaakaan 😕
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13588 : Lokakuu 20, 2025, 18:54:34 »
Piinattua rellua  :whipping:

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13589 : Lokakuu 20, 2025, 18:55:32 »
Ihmetyttää jälleen viestien katoaminen; joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Mä en niitä ainakaan pyytänyt poistamaan - kaipa sitä siis saa mitä tilaa  :laught: :whipping:

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13590 : Lokakuu 20, 2025, 20:24:59 »
Kuinka paljosta huorat saavat olla kiitollisia asiakkailleen.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #13591 : Lokakuu 20, 2025, 21:13:21 »
Kuinka paljosta huorat saavat olla kiitollisia asiakkailleen.

Paljostakin! Ja varmasti ollaankin! Mä ainakin olen kiitollinen seteleistä, orgasmeista, kehuista, hyvästä seksistä, hyvistä keskusteluista, halauksista, tuliaisista.Tosi monesta asiasta ❤️
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
« Vastaus #13592 : Lokakuu 20, 2025, 23:52:45 »
Pakkailen huomenna alkavalle keikalle ja mietin, että miten ihmeessä voi panettaa näin paljon vaikka just tänään sai oikein ihanaa ja hyvin tyydyttävää seksiä.  :behind: :blowjob: :inlove:
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 21.-23.10.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13593 : Lokakuu 20, 2025, 23:59:28 »
^ paneminen nyt on vaan mukavaa puuhaa  :behind: :inlove:

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
« Vastaus #13594 : Lokakuu 21, 2025, 00:40:43 »
^ paneminen nyt on vaan mukavaa puuhaa  :behind: :inlove:

No totta! Onneksi huomenna pääsee tekemään sitä lisää.  :stiletto: :behind:
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 21.-23.10.

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13595 : Lokakuu 21, 2025, 02:15:59 »
On se kivaa ja panetushan lähtis panemalla 🥴
Slippery when wet!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13596 : Lokakuu 22, 2025, 11:06:46 »
Saas nähdä poikiiko -25%:n alennuskaan viikonloppuun asiakkaita 🤔 Tosin aiemmat alet on osoittaneet, että ne jotka ei vkonloppuna pääse, niin ne ei oikeasti pääse, oli hinta mikä tahansa. Ja kun asiakkaista about 99% on varattuja, niin ei auta vaikka jakais ilmaiseksi 😅
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #13597 : Lokakuu 22, 2025, 11:37:07 »
^Varmasti tuossa on ihan vilpitön ajatus mukana. En minä tiedä miten muut toimii ja ajattelee mutta jos vaikkapa Viveca esittäisi alea niin en minä sellaiseen lähtisi vaan maksaisin normi hinnan.

Noin yleisesti ottaen, menisin jos pt on kiinnostava, muuten en vaikka olis alehinta. Ja siinä tapauksessa että mulla olisi varaa vain Vivecan alehintaan niin jäisin pois. Musta ei tuntuisi oikealta maksaa alehinta. Kuvaamani ongelma lienee mun pääni sisällä.

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #13598 : Lokakuu 22, 2025, 14:26:19 »
Mitähän kaikkea täällä on sattunut ja tapahtunut lomani aikana?  :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13599 : Lokakuu 22, 2025, 16:24:54 »
Ensi sunnuntaina siirrytään taas talviaikaan. Oulussa siitä alkaa kaamos, ja kirkasvalolamppuja on syytä kaivaa taas esiin komeroista. Suuri osa suomalaisistahan kärsii kaamosmasennuksesta ja minä olen kyllä yksi heistä. Marraskuun aikana elämästäni katoaa kaikki ilo ja unirytmitkin menee ihan sekaisin. Kun on niin pimeää, niin väsyttää koko ajan ja yön ja päivän taju hämärtyy. Seksi ei kiinnosta ja mättöruoka ja makeat herkut maistuvat. Johnny Walker tulee myös usein kylään. Ihan kutsumattakin. Tässä taannoin yhtenä marraskuisena synkkänä yönä kieriskelin itsesäälissä, surin yksinäisyyttäni ja seurustelin Johnny Walkerin kanssa. Sain idean liittyä Tinderiin. Se oli silloin ihan uusi keksintö ja kaikki puhuivat siitä. Minäkin siinä viskihöyryissäni päätin kokeilla. Rekisteröidyin ja loin itselleni profiilin. Siinä kännisessä itsesäälissä kirjoitin jotain, että "Kaamoksen yön pimeinä hetkinä, meren rannassa, vain kalman kalpea kuu kosiskelee. Olen kuin loppuun palanut nuotio, vain kylmä tuuli juoksuttaa hiekkaa". Nimimerkiksi laitoin tietenkin "Runoileva maisteri".  :).

Olin tyytyväinen tuotokseeni ja jäin odottelemaan vastauksia. Ja niitähän tuli. Oulussa oli paljon keski-ikäisiä naisia, jotka halusivat tutustua yksinäiseen "runoilevaan maisteriin". Minä aloin deittailla innokkaasti. Kaikki vapaa-aika meni tähän projektiin. Harva se ilta piti olla jossakin kahvilassa kahvittelemassa tai ravintolassa syömässä. Suurin osa näistä naisista oli ihan karmeita huteja. Minulle täysin sopimattomia ihmisiä. Muutaman kanssa tuli kuitenkin deittailtua pitempäänkin ja harrastettua myös seksiä. Että ei se siinä mielessä ihan hukkaan heitettyä aikaa kuitenkaan ollut. Tunsin piristyväni. Kavereilleni tietenkin kehuskelin, että olen nyt kolmen naisen loukussa. Mutta ei se todellisuudessa mitään niin lystiä ollut. Vaikka olenkin sosiaalisesti ihan taitava, niin sellainen jatkuva uusiin ihmisiin tutustuminen ei ole se minun juttu. En jotenkin jaksa kovin pitkään lässyttää mitään paskaa. Aloin väsyä ja kyllästyin totaalisesti siihen deittailuun. Tyttäreni kyseli, kun minua ei enää juurikaan näkynyt ja minulla ollut aikaa omille tyttärilleni ja  silloin ainoalle lapsenlapselleni. Poistin profiilini Tinderistä ja kävin Gigantista ostamassa kirkasvalolampun. Ajattelin, että se on ehkä minulle parempi kaamosmasennuksen torjuja kuin Tinder.

Nyt La Malaguetan uimarannalla ne minun touhuamiseni Tinderissä naurattavat kyllä, mutta silloin se sekoilu oli totisinta totta. Ei paljon naurattanut. Kyllä tuo pilvettömältä taivaalta paistava aurinko, helteinen sää ja vähäpukeiset senoritat ovat Granadolle sitä parasta ja luonnollisinta marraskuisen kaamosmasennuksen torjuntaa. Meri kuiskailee hiljaa. Taidan tänä iltana ennen Mestarien liigan jalkapallomatseja poiketa bordelliin vähän touhuamaan :behind:.
Heil Hitler, Meil Purra!