Että onkohan Hellulla kakki ihan hyvin?
Uutiset:
Mitähän kaikkea täällä on sattunut ja tapahtunut lomani aikana?No samaa kuin aina ennenkin. Mutta tervetuloa takaisin, mielellään ei vain piipahtamaan, johan sua on odoteltukin! Yhden kisaveikkauksenkin ehdin pitää, muistaakseni, oli aika yksinäinen olo.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.
NaapurinNoora

Rakastajien aatelia
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Tänään oon saanu nauttia superihanista kohtaamisista, jäätävän hyvästä seksistä, uusien kokemuksien tarjoamisesta ja ikimuistoisten hetkien jakamisesta. Ja kokenut urani ensimmäisen oveltakääntyjän. No, hänen häviönsä.![]()
Esittelenkin tässä teille aiheeseen liittyvän valokuvateoksen nimeltä "Hukkaanheitetty aika".
Meaxx

Huikea tyyppi
Meaxx

Huikea tyyppi
^ Niin kai mutta mitä ihmettä silti. Noorahan on rapsojen mukaan superkaunis ja ystävällinen, ja varsinkin uskon että kuvat pitävät paikkaansa. Niin minkä perusteella sinne ovelle on edes päädytty. Ehkä asiakkaan rohkeus petti?Me ollaan yksilöitä me karvaperseetkin. Olen mennyt huoran luokse joista on kymmeniä ylistäviä rapsoja joissa nimenomaan hehkutetaan ulkonäköä. Ja Lifti miettii huoran eteisessä että onko jokaisella jäänyt silmälasit himaan.
NaapurinNoora

Rakastajien aatelia
^ Ulkonäkö/olemus ei miellyttänyt tms.
Tänään oon saanu nauttia superihanista kohtaamisista, jäätävän hyvästä seksistä, uusien kokemuksien tarjoamisesta ja ikimuistoisten hetkien jakamisesta. Ja kokenut urani ensimmäisen oveltakääntyjän. No, hänen häviönsä.![]()
Esittelenkin tässä teille aiheeseen liittyvän valokuvateoksen nimeltä "Hukkaanheitetty aika".
Jo pelkästään noiden vermeiden perusteella kääntyilijän tappio 👍.
🔥^ Niin kai mutta mitä ihmettä silti. Noorahan on rapsojen mukaan superkaunis ja ystävällinen, ja varsinkin uskon että kuvat pitävät paikkaansa. Niin minkä perusteella sinne ovelle on edes päädytty. Ehkä asiakkaan rohkeus petti?Me ollaan yksilöitä me karvaperseetkin. Olen mennyt huoran luokse joista on kymmeniä ylistäviä rapsoja joissa nimenomaan hehkutetaan ulkonäköä. Ja Lifti miettii huoran eteisessä että onko jokaisella jäänyt silmälasit himaan.