Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2021704 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13440 : Syyskuu 25, 2025, 11:52:42 »
vastaavasti toivoisin että moderointi toimisi tasapuolisesti eikä menisi vain näitten eniten bpr-raportteja tehtailevien lumihiutaleitten pillitysten mukana jos heille vähän kuittaa takaisin.

Tuosta olen ihan samaa mieltä.

Muutenhan toi sun teksti olikin ihan sitä itseään vailla minkäänlaista ymmärrystä itsekritiikistä ja siitä, että miten vaikka olet itse täällä vuosien mittaan pelkästään taroitusperäisesti stalkannut, trollannut ja provonnut eri nimimerkeillä. Puhumattakaan itänaapuria palvelevien valeuutisten levittämisestä, toisten käyttäjien mustamaalaamisesta sekä heistä väärien tietojen levittämisestä.
Heh, ehkä olet ihan viimeinen tyyppi jolla olisi varaa syyllistää muita ;D

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13441 : Syyskuu 25, 2025, 17:46:58 »
^ Et vastannut tähän:

^ Itsekriittisyydestä puheen ollen, mitä mieltä olet, jurzantaa, omasta keskustelutavastasi/kommentoinnistasi täällä?

Vastauksesi oikeasti kiinnostaa minua. Millä tavoin sovellat tätä mainitsemaasi itsekriittisyyttä itse? Näetkö omassa kommentointi-/keskustelutavassasi kehittämisen tai parantamisen varaa, ja jos, niin miten?
Siilipuolustukseen menosta ja projisoinnista päätellen tosiaan tunnistit itsesi kirjoituksestani.

Oletko jo harjoittanut rehellistä itsekritiikkiä ja miten ajattelit kehittää keskustelutapaasi foorumilla?

Tosin musta tuntuu, että teidän kaksosten vastaväitteet ja vastakysymykset vastasi kysymykseen jo itsessään, niin siksi en lähde halkomaan hiuksia enempää tästä aiheesta.  ;)

Mä en nyt tajua ollenkaan mitä sä horiset siilipuolustuksesta ja projisoinnista. Minulla ei ole mitään tarvetta puolustautua saati projisoida. Esitin mielestäni ihan normaalin ja asiallisen kysymyksen, jopa kahdesti, saamatta vastausta, vaan vastakysymyksen.
Mutta kiitos kysymyksestä, toki pyrin jatkuvasti harjoittamaan rehellistä itsekritiikkiä, ja keskustelutavassani niin täällä kuin muuallakin on kyllä kehittämisen varaa, kuten aiemmassa viestissäni jo sanoin.
Edelleenkään et ole vastannut mun kysymykseen, eikä tarvitsekaan, jos et halua vastata. Mutta kiva jos mietit asiaa itse, ja vielä kivempi jos se heijastuu positiivisena kehityksenä keskustelutavassasi täällä.
Hyvää syksyä!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2025, 17:50:03 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13442 : Syyskuu 25, 2025, 18:44:49 »
 :whipping:
^ Et vastannut tähän:

^ Itsekriittisyydestä puheen ollen, mitä mieltä olet, jurzantaa, omasta keskustelutavastasi/kommentoinnistasi täällä?

Vastauksesi oikeasti kiinnostaa minua. Millä tavoin sovellat tätä mainitsemaasi itsekriittisyyttä itse? Näetkö omassa kommentointi-/keskustelutavassasi kehittämisen tai parantamisen varaa, ja jos, niin miten?
Siilipuolustukseen menosta ja projisoinnista päätellen tosiaan tunnistit itsesi kirjoituksestani.

Oletko jo harjoittanut rehellistä itsekritiikkiä ja miten ajattelit kehittää keskustelutapaasi foorumilla?

Tosin musta tuntuu, että teidän kaksosten vastaväitteet ja vastakysymykset vastasi kysymykseen jo itsessään, niin siksi en lähde halkomaan hiuksia enempää tästä aiheesta.  ;)

Mä en nyt tajua ollenkaan mitä sä horiset siilipuolustuksesta ja projisoinnista. Minulla ei ole mitään tarvetta puolustautua saati projisoida. Esitin mielestäni ihan normaalin ja asiallisen kysymyksen, jopa kahdesti, saamatta vastausta, vaan vastakysymyksen.
Mutta kiitos kysymyksestä, toki pyrin jatkuvasti harjoittamaan rehellistä itsekritiikkiä, ja keskustelutavassani niin täällä kuin muuallakin on kyllä kehittämisen varaa, kuten aiemmassa viestissäni jo sanoin.
Hienoa, jäämme odottelemaan tuloksia!

Vatauksena kysymykseesi, luulen mitä ajat takaa ja kehoitankin pohtimaan vastausta aikaisemmin sinulle esittämääni kysymystä -johon et ole vieläkään vastannut- löydät kyllä vastauksen omaan kysymykseesi.

"Voisiko kuitenkin olla niin, että tulkitset -tahallisesti tai tahattomasti – henkilön vain ilkeilijäksi vain siksi ettet voi hyväksyä hänen esittämiään mielipiteitä tai faktoja?"

Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13443 : Syyskuu 25, 2025, 19:04:06 »
^ Ai tuota kysymystä tarkoitit. En huomannut sen olevan minulle esitetty.

Tunnistan toki tuon psykologisen ilmiön, mutta tässä tapauksessa tuosta ei ole kyse. Kyse on keskustelutavasta.
Mutta kiva kuulla, että aiot myös kehittää sitä parempaan suuntaan. Harjoittele Penaattorin kanssa, häntä ei ole vähään aikaan täällä näkynyt, mutta varmasti on kiinnostunut kehittämään myös omaa keskustelutapaansa.
Odotan myös mielenkiinnolla tuloksia! :drinking:

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2025, 19:13:56 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13444 : Syyskuu 25, 2025, 21:08:38 »

Tunnistan toki tuon psykologisen ilmiön, mutta tässä tapauksessa tuosta ei ole kyse. Kyse on keskustelutavasta.
Kaipaisin nyt jotain konkretiaa, mikä keskustelutavassani sinua ei miellytä? Kerronko liikaa sinulle epämiellyttäviä faktoja, vai mistä kiikastaa?

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13445 : Syyskuu 25, 2025, 21:22:55 »

vastaavasti toivoisin että moderointi toimisi tasapuolisesti eikä menisi vain näitten eniten bpr-raportteja tehtailevien lumihiutaleitten pillitysten mukana jos heille vähän kuittaa takaisin.

Tuosta olen ihan samaa mieltä.

Muutenhan toi sun teksti olikin ihan sitä itseään vailla minkäänlaista ymmärrystä itsekritiikistä ja siitä, että miten vaikka olet itse täällä vuosien mittaan pelkästään taroitusperäisesti stalkannut, trollannut ja provonnut eri nimimerkeillä. Puhumattakaan itänaapuria palvelevien valeuutisten levittämisestä, toisten käyttäjien mustamaalaamisesta sekä heistä väärien tietojen levittämisestä.

No niin, sieltähän ne kaksoset tunnistivat itsensä ja äityivät heti projisoimaan omia puutteitaan muihin. Kirjoitukseni siis osui ja upposi.  :D

Vanha sanonta pätee edelleen; se koira älähtää johon kalikka kolahtaa. Olenko yllättynyt - en ole. Miettii hän.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13446 : Syyskuu 25, 2025, 22:08:52 »

Kaipaisin nyt jotain konkretiaa, mikä keskustelutavassani sinua ei miellytä? Kerronko liikaa sinulle epämiellyttäviä faktoja, vai mistä kiikastaa?

No kun nyt kerran rehellisesti kysyt, niin rehellisesti vastaan, että minusta näyttää hyvin usein siltä, että keskustelutapasi on lähinnä pelkkää inttämistä ja jankkaamista ihan vaan sen inttämisen ja jankkaamisen takia, jos kysyt jotain niin vastaus ei kelpaa tai et ota sitä kuuleviin korviisi, eikä tarkoituksesi ole vastapuolen ymmärtäminen, vaan keskustelun "voittaminen" jotenkin. Ja että kommentointisi pääasiallinen tarkoitus ylipäätään on vain ärsyttää ja yrittää provosoida muita (erityisesti vihervasemmistolaisina tai feministeinä pitämiäsi) saittilaisia, eivätkä kommenttisi juuri koskaan lity saitin varsinaiseen aihepiiriin.
Vikojahan varmasti minunkin keskustelutavastani löytyy, enkä mäkään tykkää sun poliittisesta kannasta, mutta mä tuotan tänne saitille sentään muutakin sisältöä kuin pelkkää persuille vittuilua.

Et esitä liikaa epämiellyttäviä faktoja. Toki faktoja saa esittää, mutta tarkoitushakuista kirsikanpoimintaa tulisi jokaisen pyrkiä välttämään oli sitten kyse mistä näkemyksestä tahansa.

Ja tää mun koko vastaushan koskee siis myös nimimerkkiä Penaattori. Oletan, että nimimerkkienne takana on yksi ja sama henkilö, koska keskustelutapanne on niin identtinen. Mut korjaa toki jos olen tässä väärässä.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
« Vastaus #13447 : Syyskuu 25, 2025, 22:43:50 »
Just nyt mietin, että pitäiskö lähteä huomenna extempore keikalle jonnekin päin.  :behind: :stiletto: :blowjob: Ja jos, niin minne!
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 21.-23.10.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13448 : Syyskuu 26, 2025, 06:39:42 »
Nyt mielensäpahoittajat kohti iloista peppuperjantaita 🍑🍑

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13449 : Syyskuu 26, 2025, 09:45:18 »

No kun nyt kerran rehellisesti kysyt, niin rehellisesti vastaan, että minusta näyttää hyvin usein siltä, että keskustelutapasi on lähinnä pelkkää inttämistä ja jankkaamista ihan vaan sen inttämisen ja jankkaamisen takia,
Olen kyllä käynyt pitkiäkin keskusteluja jonkun toisen kirjoittajan kanssa koska olen esim. halunnut vastata heidän kysymyksiinsä ja näkemyksiinsä. Jos tämä on sinun mielestäsi jankkaamista niin sitten on. Syystä jota en tiedä, et kuitenkaan dumaa väittelyn vastapuolta inttäjäksi ja jankkaajaksi.
jos kysyt jotain niin vastaus ei kelpaa tai et ota sitä kuuleviin korviisi,
Kyllä, jos vastaus on selkeästi faktojen vastainen niin miksi ottaisin?

eikä tarkoituksesi ole vastapuolen ymmärtäminen, vaan keskustelun "voittaminen" jotenkin.
Tämä voi järkyttää sinua, mutta en jatkossakaan aio ymmärtää ”maa on litteä” -tyyppisiä argumentteja. Ja jos joitain virheellisiä väittämiä tai suoranaisia valheita saan oiottua niin siinä voittavat kaikki.

Ja että kommentointisi pääasiallinen tarkoitus ylipäätään on vain ärsyttää ja yrittää provosoida muita (erityisesti vihervasemmistolaisina tai feministeinä pitämiäsi) saittilaisia, eivätkä kommenttisi juuri koskaan lity saitin varsinaiseen aihepiiriin.
Jos virheellisten väittämien ja valheitten oikominen ärsyttää, kannattaa ehkä mieluummin katsoa peiliin. Täällä on muuten paljon keskustelijoita joitten kommentit eivät lainkaan liity saitin varsinaiseen aihepiiriin.

Nimimerkkispekulaatioihisi en tietenkään kommentoi enkä myöskään ala tässä julkisesti arvailemaan altereitasi, koska sellainen on de facto täällä kiellettyä.

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13450 : Syyskuu 26, 2025, 11:58:27 »
Sitä tässä mietin, että voisiko tän inttämisen siirtää vaikka Fight Club -ketjuun? Tai yksityisviesteihin?

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13451 : Syyskuu 26, 2025, 12:03:40 »
Ja sitä myös mietin, että perjantai on jo puolessa, eikä tänään vielä yhtään peppukuvajulkaisua. Että mikä homma?

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13452 : Syyskuu 26, 2025, 12:31:01 »
^^Joo, mä lopetin jo. Ei jaksa. 😂

Peppukuvia olen tänään myös odotellut perjantaipäivää piristämään!

Poissa Johannyton

• Sr. Member
« Vastaus #13453 : Syyskuu 26, 2025, 13:18:12 »
^^Joo, mä lopetin jo. Ei jaksa. 😂

... ja nyt kaikki räksyttäjät röyhistää rintaa: "me voitettiin ja ollaan oikeassa"  ;D

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13454 : Syyskuu 26, 2025, 13:38:07 »
Sitä tässä mietin, että voisiko tän inttämisen siirtää vaikka Fight Club -ketjuun? Tai yksityisviesteihin?
Fight club on siitä hyvä että voi tehdä poppareita.  Voittaa meinaan monen draamasarjan mennen tullen
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #13455 : Syyskuu 26, 2025, 15:39:27 »
^Varsinkin, jos sama kirjoittaja viestittelee 2-3 nikillä vuorotellen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13456 : Syyskuu 26, 2025, 15:57:40 »
vedä monosi vinoon
anna lanteesi heiluu
ota kinkusta kii
ja lähe Kaken kanssa rokkaamaan
 :sheep:

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #13457 : Syyskuu 26, 2025, 16:11:19 »
Terava havainto.

Poissa Teroterava

• Full Member
« Vastaus #13458 : Syyskuu 26, 2025, 16:26:06 »
[quote author=jurzantaa link=topic=300.msg457494#msg457494 date=1758869118
Nimimerkkispekulaatioihisi en tietenkään kommentoi enkä myöskään ala tässä julkisesti arvailemaan altereitasi, koska sellainen on de facto täällä kiellettyä.
[/quote]

SIlti teet sitä kuitekin jatkuvasti.

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13459 : Syyskuu 26, 2025, 17:07:20 »
Terava havainto.
Tulipa mieleni että Terosta on tehty laulu. Aikamoista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine