Uuden puhelimen oston myötä vanha siviililuuri joutaisi hupakkoluuriksi. Mutta miten ihmeessä tietojen (viestien) siirto, kun ei voi viedä edes liikkeeseen, eikä antaa ylipäätään kenenkään käsiin 🤔 Ja itse en lähde yrittämään, kadotan kaiken.
Uutiset:
Uuden puhelimen oston myötä vanha siviililuuri joutaisi hupakkoluuriksi. Mutta miten ihmeessä tietojen (viestien) siirto, kun ei voi viedä edes liikkeeseen, eikä antaa ylipäätään kenenkään käsiin 🤔 Ja itse en lähde yrittämään, kadotan kaiken.Miten viestit saa siirrettyä uuteen puhelimeen:
Mietin tai oikeastaan ihmettelen, että miten ensi vuodelle on tiedossa vasta yksi (1) livekonsertti?? 🤔
Mietin, että missä kaikissa livekonserteissa Hulivili on tänä vuonna käynyt🙄🤔
Kiitos kysymästä! Tänä vuonna oon käynyt mm. Toton, Maija Vilkkumaan, Happoradion, Neljän Ruusun, Miljoonasateen, Scorpionsin, Iron Maidenin, Guns n' Rosesin, Portion Boysin, Peer Gyntin, Popedan, AC/DC:n ja Zero Ninen keikoilla, plus tietysti kaikki lämppärit. Sekä lisäksi parilla klubikeikalla ja festarilla yksittäisinä päivinä katsomassa jotain tiettyjä artisteja. Tuska oli paras!
Loppuvuonna on vielä tulossa kymmenkunta konserttia joten lähelle 30 päästään.
Tiesittekö että saukot pitävät toisiaan kädestä nukkuessaan, jotta ne eivät ajele erilleen vedessä. "Kädestä pitäminen" auttaa niitä pysymään yhdessä ryhmänä ja estää yksinäisyyttä yön aikana.
Mennäkkö mopomiittiin vai Raatin stadionille yleisurheilua seuraamaan.. onkohan Joey_t jo siellä paikalla. 🤔
Mennäkkö mopomiittiin vai Raatin stadionille yleisurheilua seuraamaan.. onkohan Joey_t jo siellä paikalla. 🤔No en ole. Hävettää myöntää mutta kotikatsomoon nyt jäin. Parhaillani katson toki tv:stä kisaa.
Pääsinköhän mä sittenkään naapurissa ilmoittelusta eroon 🤔 Nyt on ruvennut tulemaan ilmi, että osa mun asiakkaista ei ole kuullutkaan re:stä ja on luullut mun olevan tauolla tai lopettanut, kun ilmoitusta ei ole näkynyt koko kesänä..
Mietin tai oikeastaan ihmettelen, että miten ensi vuodelle on tiedossa vasta yksi (1) livekonsertti?? 🤔
Mietin, että missä kaikissa livekonserteissa Hulivili on tänä vuonna käynyt🙄🤔
Kiitos kysymästä! Tänä vuonna oon käynyt mm. Toton, Maija Vilkkumaan, Happoradion, Neljän Ruusun, Miljoonasateen, Scorpionsin, Iron Maidenin, Guns n' Rosesin, Portion Boysin, Peer Gyntin, Popedan, AC/DC:n ja Zero Ninen keikoilla, plus tietysti kaikki lämppärit. Sekä lisäksi parilla klubikeikalla ja festarilla yksittäisinä päivinä katsomassa jotain tiettyjä artisteja. Tuska oli paras!
Loppuvuonna on vielä tulossa kymmenkunta konserttia joten lähelle 30 päästään.
😯
Julkishoro jossain haastiksessa mainitsi, että yhteydenotto pitäisi aloittaa kohteliaasti tervehtimällä.
Ja tällä palstalla annetaan ymmärtää, että kohtelias "Moikka", "Terve" jne aiheuttaa joutumisen estolistalle.
Mietin vaan että on helvetin vaikeaa ostaa pillua viestimällä. Käyttäkää puhelinta siis sen perimmäiseen tarkoitukseen eli puheluun.