Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1914832 kertaa)

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13260 : Elokuu 11, 2025, 16:28:06 »
Uuden puhelimen oston myötä vanha siviililuuri joutaisi hupakkoluuriksi. Mutta miten ihmeessä tietojen (viestien) siirto, kun ei voi viedä edes liikkeeseen, eikä antaa ylipäätään kenenkään käsiin 🤔 Ja itse en lähde yrittämään, kadotan kaiken.
*reissut Seksisaitin kalenterissa*

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13261 : Elokuu 11, 2025, 21:40:01 »
Tiesittekö että saukot pitävät toisiaan kädestä nukkuessaan, jotta ne eivät ajele erilleen vedessä. "Kädestä pitäminen" auttaa niitä pysymään yhdessä ryhmänä ja estää yksinäisyyttä yön aikana.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #13262 : Elokuu 11, 2025, 21:56:11 »
Uuden puhelimen oston myötä vanha siviililuuri joutaisi hupakkoluuriksi. Mutta miten ihmeessä tietojen (viestien) siirto, kun ei voi viedä edes liikkeeseen, eikä antaa ylipäätään kenenkään käsiin 🤔 Ja itse en lähde yrittämään, kadotan kaiken.
Miten viestit saa siirrettyä uuteen puhelimeen:
-SMS: Androidilla voi käyttää esim. “SMS Backup & Restore” -sovellusta, iPhonella siirto tapahtuu iCloud- tai iTunes-varmuuskopion kautta.
-WhatsApp: sisäänrakennettu varmuuskopiointi (Google Drive / iCloud) → uuteen puhelimeen kirjautuessa voit palauttaa viestit.

Numerot voi tallettaa sim-kortille tai pilveen.

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13263 : Elokuu 11, 2025, 23:02:08 »
Mietin tai oikeastaan ihmettelen, että miten ensi vuodelle on tiedossa vasta yksi (1) livekonsertti?? 🤔

Mietin, että missä kaikissa livekonserteissa Hulivili on tänä vuonna käynyt🙄🤔

Kiitos kysymästä! Tänä vuonna oon käynyt mm. Toton, Maija Vilkkumaan, Happoradion, Neljän Ruusun, Miljoonasateen, Scorpionsin, Iron Maidenin, Guns n' Rosesin, Portion Boysin, Peer Gyntin, Popedan, AC/DC:n ja Zero Ninen keikoilla, plus tietysti kaikki lämppärit. Sekä lisäksi parilla klubikeikalla ja festarilla yksittäisinä päivinä katsomassa jotain tiettyjä artisteja. Tuska oli paras!

Loppuvuonna on vielä tulossa kymmenkunta konserttia joten lähelle 30 päästään.  :headbang:

😯 :headbang:
• Reissussa - Keikat kalenterissa • 💋

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13264 : Elokuu 11, 2025, 23:35:36 »
Varmaankin valioliigan aloitusta ensi viikonloppuna - mut enemmän kyl pimppiä  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 59 )

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13265 : Elokuu 12, 2025, 01:11:11 »
Tiesittekö että saukot pitävät toisiaan kädestä nukkuessaan, jotta ne eivät ajele erilleen vedessä. "Kädestä pitäminen" auttaa niitä pysymään yhdessä ryhmänä ja estää yksinäisyyttä yön aikana.

Tiesin ja on muuten äärimmäisen suloisen näköistä touhua :) Ja tiesittekö että nää samaiset söpöläiset tykkää mäen laskusta? Se on saukoille leikki, että energiaa säästävä liikkumismuoto. Hauskoja otuksia.
Tuukko nä kyllään Oulusa 3.-5.9? 😘

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #13266 : Elokuu 12, 2025, 19:25:55 »
Mietin et miten joskus keikkojen suunnittelu sujuu kun rasvattu,mutta joskus tulee säädettyä huolella. Viimeisimmän säädön vuoksi kalenteriin tuli muutoksia🙈

Nyt mietinkin et onko Pieksämäellä miehiä!? Tai pysähtyykö sinne joku ohikulkumatkalla!? 🤔😁
• Reissussa - Keikat kalenterissa • 💋

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13267 : Elokuu 13, 2025, 19:14:47 »
Mennäkkö mopomiittiin vai Raatin stadionille yleisurheilua seuraamaan.. onkohan Joey_t jo siellä paikalla. 🤔
Livekonsertit 2025: 20  (2024:20)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #13268 : Elokuu 13, 2025, 19:39:54 »
Mennäkkö mopomiittiin vai Raatin stadionille yleisurheilua seuraamaan.. onkohan Joey_t jo siellä paikalla. 🤔

Yleisurheilussa luultavasti parempia peppuja katseltavaksi 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #13269 : Elokuu 13, 2025, 20:10:12 »
No en ole. Hävettää myöntää mutta kotikatsomoon nyt jäin. Parhaillani katson toki tv:stä kisaa.

Sattumoisin tuli mieleen, oletko HuliVili käynyt ikinä katsomassa Mörkökiveä? Onkos se nyt Heinäpäässä vaiko Limingantullissa. Itse näin sen live ensimmäistä kertaa tänä kesänä.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13270 : Elokuu 14, 2025, 18:33:20 »
Bucarestia miettinyt viime päivät.Tänäänkin.
Is she really going out with him?

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13271 : Elokuu 14, 2025, 20:37:51 »
Pääsinköhän mä sittenkään naapurissa ilmoittelusta eroon 🤔 Nyt on ruvennut tulemaan ilmi, että osa mun asiakkaista ei ole kuullutkaan re:stä ja on luullut mun olevan tauolla tai lopettanut, kun ilmoitusta ei ole näkynyt koko kesänä..

Paikalla MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13272 : Elokuu 15, 2025, 08:25:56 »
Pääsinköhän mä sittenkään naapurissa ilmoittelusta eroon 🤔 Nyt on ruvennut tulemaan ilmi, että osa mun asiakkaista ei ole kuullutkaan re:stä ja on luullut mun olevan tauolla tai lopettanut, kun ilmoitusta ei ole näkynyt koko kesänä..

Yleisesti ottaen, seksiyrittäjän kannattaa olla someaktiivinen, muuten syntyy helposti mielikuva tauosta tai lopettamisesta. Tosin eräs seksiyrittäjä on päivittänyt ilmoituksensa kesäkuun alussa. Putiikki on ollut auki kesällä ja ilmeisesti [kanta]asiakkaita on riittänyt.

Ilmoittelu on aika vaihtelevaa, jotkut ilmoittelevat melkein jokapäivä, toiset ehkä kerran kuussa.

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13273 : Elokuu 15, 2025, 09:03:24 »
^Kiitos vinkistä. Mutta mulle oli esim. viime kuussa tulossa tuplamäärä asiakkaita siihen nähden, mitä pystyin ottamaan vastaan (realiin siirtymisen johdosta). Joten siinä mielessä mun ei tarvitse olla ns. someaktiivinen. Mutta en toki halua menettää kivoja vakkareita sen takia, että ne luulee mun lopettaneen, kun naapurin ilmoitusta ei ole näkyvillä.

Poissa Kössi

• Full Member
« Vastaus #13274 : Elokuu 15, 2025, 16:12:33 »
Että taisi tulla oma ennätys - lauantaista lauantaihin ulottuva "viikko" ja 4 eri tyttöä (ilman duoja)  :sheep:

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #13275 : Elokuu 15, 2025, 17:01:51 »
Hokasin vasta nyt että en ole vielä kokeillut tissipanoa tämän harrastuksen parissa 🤔
Pitääkin laittaa to do listalle  :headbang:
Tissit 😍

Poissa Palkokasvi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13276 : Elokuu 16, 2025, 07:43:49 »
Mietin tai oikeastaan ihmettelen, että miten ensi vuodelle on tiedossa vasta yksi (1) livekonsertti?? 🤔

Mietin, että missä kaikissa livekonserteissa Hulivili on tänä vuonna käynyt🙄🤔

Kiitos kysymästä! Tänä vuonna oon käynyt mm. Toton, Maija Vilkkumaan, Happoradion, Neljän Ruusun, Miljoonasateen, Scorpionsin, Iron Maidenin, Guns n' Rosesin, Portion Boysin, Peer Gyntin, Popedan, AC/DC:n ja Zero Ninen keikoilla, plus tietysti kaikki lämppärit. Sekä lisäksi parilla klubikeikalla ja festarilla yksittäisinä päivinä katsomassa jotain tiettyjä artisteja. Tuska oli paras!

Loppuvuonna on vielä tulossa kymmenkunta konserttia joten lähelle 30 päästään.  :headbang:

😯 :headbang:

🤔 Mahtaako Hulivilin livekonserttisaldo tänään kasvaa +1, kun iskelmälegenda Katri Helena päättää julkiset live -esiintymiset?
Sitten kotona.. 350 siististi viikattua mustaa/valkoista kiertue/konsertti t-paitaa kaapissa. Accept, AC/DC, Anna Eriksson... Erika Vikman..  Maustetytöt, Metallica, Miljoonasade.. Zero Nine, ZZ Top. (keksin sekaan vähän omiani) Uusimpana pinon päälle: Katri Helena - Viimeinen ilta. 😄

Ei vaan.. Mahtava livesaldo  :headphones:  :headbang: . Tekee lähes keikan / viikko.

Ja olisihan se ainutlaatuinen kokemus ja meriitti omalla keikkalistalla olla tuolla, vaikka millainen raskaamman musiikin ystävä olisi. Katri Helena on artisti, minkä kaikki suomalaiset tietää. Saa muutaman artistin laittaa jonoon, että levytyksiä, albumeita ja yleensä artistiuraa on yhtä paljon.
Toivotaan myös hienoa konserttia.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13277 : Elokuu 16, 2025, 08:29:04 »
Julkishoro jossain haastiksessa mainitsi, että yhteydenotto pitäisi aloittaa kohteliaasti tervehtimällä.
Ja tällä palstalla annetaan ymmärtää, että kohtelias "Moikka", "Terve" jne aiheuttaa joutumisen estolistalle.

Mietin vaan että on helvetin vaikeaa ostaa pillua viestimällä. Käyttäkää puhelinta siis sen perimmäiseen tarkoitukseen eli puheluun.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #13278 : Elokuu 16, 2025, 10:35:33 »
^ Samaa mieltä. Ymmärrän kyllä että jos se keskustelijan aloittaja ei osaa muuta enää sanoa.

Mietin myös että miksi kohteliaisuudella joutuu aina ns. Friendzonelle naisten kanssa?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #13279 : Elokuu 16, 2025, 11:59:29 »
Julkishoro jossain haastiksessa mainitsi, että yhteydenotto pitäisi aloittaa kohteliaasti tervehtimällä.
Ja tällä palstalla annetaan ymmärtää, että kohtelias "Moikka", "Terve" jne aiheuttaa joutumisen estolistalle.

Mietin vaan että on helvetin vaikeaa ostaa pillua viestimällä. Käyttäkää puhelinta siis sen perimmäiseen tarkoitukseen eli puheluun.

Itse aloitan lähestymisviestin aina sanalla "moi, hei, heippa tai terve" enkä ole koskaan joutunut estolistalle. Olisi kyllä perin outoa aloittaa kommunikaatio vieraan ihmisen kanssa ilman tervehtimistä.