Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Consent

<< < (6/8) > >>

Ronja:

--- Lainaus käyttäjältä: Zorbas - Lokakuu 12, 2020, 12:10:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 10, 2020, 18:02:34 ---Jos joku mies hississä sanoo minulle, että onpas siinä hyvä perse ja kouraisee perseestä, niin saatan läpsäistä kynsille, että hyi sinua irstas setä ja jälkikäteen kuitenkin olen onnessani perseeni saamasta huomiosta.
Jos joku himoitsee minua ja sen ilmaisee, en pidä sitä seksuaalisena häirintänä, vaan osoituksena naiseudestani ja onnistumisestani sen suhteen, johtuu se sitten perintötekijöistäni tai laittautumisestani tai molemmista.

--- Lainaus päättyy ---

Oishan se hienoa jos kaikki naiset ajattelisivat samoin! Voisi kadulla aina upean perseen nähdessään puristella ja kohde olisi aina mielissään. Ongelma syntyy, kun kaikki naiset eivät koe asiaa samalla tavalla. Jollekin se on vain ärsyttävää ja alkaa vituttamaan jos toistuu päivästä toiseen. Joku esim. lapsena hyväksikäytetty voi mennä totaaliseen paniikkiin yllättävästä pyllylle taputtelusta tai jopa pelkistä kommenteista. Sivistyneestä yhteiskunnasta pitäisi saada turvallinen paikka elää ja kasvaa myös heille.

Minun mielestäni pyllylle taputtelu ja työkaverin upean vartalon kehuminen on ok jos tuntee tyypin ja tietää, että se on hänellekin päivän piriste. Flirtti voi olla iso hyvän mielen tekijä. Pointti on, että sen pitäisi olla molemmille ok.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Flirtti todellakin piristää päivää. Mä tykkään kyllä, jos mua joku siviilityössä huomioi, mutta sekin on tehtävä hyvällä maulla. Ensin on vähän kokeiltava kepillä jäätä. Jos toinen lähtee mukaan leikkiin, niin sitten voi heittää vielä pykälän roisimpaa läppää. Työpäivät sujuu huomattavasti nopeammin, jos on töissä joku samanhenkinen!
Tässä korostuu se tilanteen lukutaito. En lähtis kaupassa tuoksuttelemaan kenenkään partavettä, ellen jo tietäisi sen olevan toiselle ok. Nykyään olen extra varovainen etten vahingossakaan anna ymmärtää, jossen meinaa ymmärtää antaa.

Ja olen joutunut tilanteeseen johon en olisi halunnut, siitä syystä että vastapuolella ei ollut mitään ymmärrystä, ettei kiinnosta. Olin kaksipäiväisessä jahdissa vieraalla paikkakunnalla ja olin jäämässä majalle yöksi, kun majalle ilmestyi itseäni huomattavasti nuorempi kolli, joka ei ollut edes jahdissa mukana. Illan aikana majalla oli muitakin ja muutama juoma tuli nautittua. Tää nuori kaveri oli jossain vaiheessa päättänyt, että saa multa pillua, ja olin hieman peloissani. Ilmaisin muille, että mua pelottaa. Lopulta se tyyppi jäi kuitenkin mun kanssa kahden. Pakenin makuupussiini nukkumaan, mutta hetken kuluttua tyyppi kömpi parvelle perässä. Tiesin tyypillä olevan väkivaltainen tausta ja tästä syystä aseluvat hyllyllä. Se tunne kun joku änkee sun viereen ja yrittää väkisin pelata sormipillua on aika karmea. Se oli pelottava yö, mutta selvisin välttelemällä, pienellä myötäilyllä ja osittain sen tyypin vahvan humalan takia. Toisaalta tiesin, että jos oon liian jyrkkä, saattaa mulle käydä huonosti.
Aamulla kyselin kadonneen koiranhihnan perään ja joku vanhemmista miehistä totesi, että ollaan varmaan käytetty sitä sidontaleikeissä. Olo oli kiusaantunut ja tilanne ahdistava.

En koskaan tehnyt mitään ilmoitusta, vaikka olisi pitänyt. Ajattelin, ettei kukaan usko mua.
Mä sain asian käytyä itseni kanssa läpi, eikä mulle jäänyt siitä traumoja. Mutta vastaisuudessa teen tollasista kusipäistä heti seuraavana arkipäivänä rikosilmoituksen.

Vieras0395:
Minä saan kyllä suun auki, osaan sanoa ei ja potkia munille, jollen tykkää saamastani huomiosta.
Muuten olen sitä mieltä, että ilman urosten naaraisiin kohdistuvaa kosiskelua, tämä pallo olisi tylsä elää.
Me pohjoismaalaiset ollaan pikkasen tiukkapipoja ja ahdasmielisiä sen suhteen. Flirttailu, jonka toivoisi johtavan rakasteluun on kunnianosoitus naiselle eikä kannata nyt taas sekoittaa asiaan metoota ja sekopäisiä naisia.

Vieras0395:
^^
Tuollaisessa tilanteessa, sanoitko ei, pyysitkö apua muilta miehiltä?
Jos pelotti, niin soitto poliisille. Miksi vitussa annoit tehdä noin itsellesi.
Tuota itseasiassa tarkoitan, että normaali miehen ja naisen välinen kemia sotketaan kusipäisyyteen.

Ronja:
^ Kerroin kyllä muille, että pelottaa jäädä sinne majalle, jos tyyppi jää sinne pyörimään. Sanoin ei, ja olin valmiudessa soittaa hätäkeskukseen. Sitäpä mäkin mietin, että miksen ollut pontevampi.

Nyt on siitä oppirahat maksettu, eikä tollainen tilanne tule enää toistumaan.
Tässä tapauksessa, jos kyseessä ei ollut kusipäisyys, niin sitten se oli tyhmyyttä. Tai sekä että.
Koko illan aikana en ko tyypin kanssa oikeastaan jutellut, enkä mitenkään vihjannut olevani kiinnostunut. Mitään kemiaa ei tilanteessa ollut. Siis sellaista kemiaa, kuinka minä sen kemian ymmärrän, kiinnostuksena ja flirttinä puolin ja toisin.

Vieras0395:
Älä ymmärrä väärin, en missään nimessä syyllistä sinua. Ihmettelen vaan, mikset lähtenyt sieltä kämpältä pois, jos et saanut apua muilta miehiltä. Metsästysreissu vissiin ollut kyseessä ja miesten adrenaliini huipussaan, vähän viinaa ja silleen ja ehkä ainoa nainen paikalla.
Minä olen kohteliaasti kieltäytynyt meidän hirviporukan saunailloista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta