Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Consent
Kapu:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Lokakuu 11, 2020, 18:29:07 --- Hyvä kun nainen vei tuon käräjille. 👍
..
--- Lainaus päättyy ---
Juu. Sieltä se paska l. totuus tuli näkyville, kun sälli sai vähän viunaa.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 11, 2020, 17:38:26 ---Tässä on hyvä esimerkki.
Voi vittu mikä mies, siis insinööri - https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/da620fb3-3f83-449d-9098-dace578d168f
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan hyvä että juttu meni selvitykseen! - Jälkiviisaus ei ole tietenkään viisautta, mutta ihmettelen kyllä pikkaasen noiden muiden miespuolisten paikallaolijoiden passiivisuutta, meinaan että tuollaista on sattunut muuallakin ja siihen on puututtu kyllä heti kun on huomattu (tai Nainen tuonut itse esiin että nyt ahdistellaan), nääs että aika pitkälle tuossa mentiin ennen kuin viranomaiset kutsuttiin paikalle. (Jaa niin, unohdin hetkeksi tämän nykypäivän lain; jos lyö aggressiivisesti käyttäytyvää tyyppiä sitä on saman tien itse syytettynä...)
Stan:
Samaa mieltä RL:n kanssa, aika pitkälle on saanut mennä ja kyllä muiden olisi pitänyt puuttua tuohon jo aiemmassa vaiheessa. Hyvä että hölmöilijä sai ansaitsemansa tuomion.
Lifti:
^^ Ukkoja rupesi pelottamaan kun insinööri halusi painia ja sitten ne rupesi soittelemaan hätäkeskukseen.
Mä tiedän että tämä on vakava asia mutta nauroin ihan vedet silmissä kun mietin humalaista insinööriä joka haluaa painia ja KARJUT peloissaan soittelee apujoukkoja. Ilmeisesti se kouriminen olisi jatkunut aamuun asti. Sinänsä hyvä että matemaattinen ajattelija oli paini tuulella.
Porukan esimies veteli tyytyväisenä sikeitä.
Zorbas:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 10, 2020, 18:02:34 ---Jos joku mies hississä sanoo minulle, että onpas siinä hyvä perse ja kouraisee perseestä, niin saatan läpsäistä kynsille, että hyi sinua irstas setä ja jälkikäteen kuitenkin olen onnessani perseeni saamasta huomiosta.
Jos joku himoitsee minua ja sen ilmaisee, en pidä sitä seksuaalisena häirintänä, vaan osoituksena naiseudestani ja onnistumisestani sen suhteen, johtuu se sitten perintötekijöistäni tai laittautumisestani tai molemmista.
--- Lainaus päättyy ---
Oishan se hienoa jos kaikki naiset ajattelisivat samoin! Voisi kadulla aina upean perseen nähdessään puristella ja kohde olisi aina mielissään. Ongelma syntyy, kun kaikki naiset eivät koe asiaa samalla tavalla. Jollekin se on vain ärsyttävää ja alkaa vituttamaan jos toistuu päivästä toiseen. Joku esim. lapsena hyväksikäytetty voi mennä totaaliseen paniikkiin yllättävästä pyllylle taputtelusta tai jopa pelkistä kommenteista. Sivistyneestä yhteiskunnasta pitäisi saada turvallinen paikka elää ja kasvaa myös heille.
Minun mielestäni pyllylle taputtelu ja työkaverin upean vartalon kehuminen on ok jos tuntee tyypin ja tietää, että se on hänellekin päivän piriste. Flirtti voi olla iso hyvän mielen tekijä. Pointti on, että sen pitäisi olla molemmille ok.
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 11, 2020, 11:24:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Lokakuu 10, 2020, 18:25:17 ---Mitä itse aiheeseen tulee, on suostumuskeskustelua musta ymmärretty tahallaan väärin aika paljon. Ei ole kyse siitä, kysytäänkö tätä sanallisesti jatkuvasti, vaan siitä että jokainen seksin osapuoli havainnoi toista ja toisen reaktioita sen verran, että osaa lopettaa jos toinen vaikuttaa siltä, ettei halua olla tilanteessa mukana.
--- Lainaus päättyy ---
Tämän mukaan koko suostumus keskustelu on sitten valtaosalle täysin turha jolloin edelleen ihmettelen miksi siitä pidetään niin helvetillistä meteliä. Olen ollut siinä käsityksessä että olet sitten mies, nainen tai sukupuoleton ihminen niin ihmiset yleisesti ottaen kohtelevat toisia ihmisiä ihmisinä.
Toisaalta mietityttää että onko kuitenkin aihetta tähän keskusteluun koska naiset siitä haluaa keskustella ja ukot miettii että mistä nyt tuulee.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin! Koko kohu aiheesta on noussut sen takia, että pieni osa miehistä on mulkkuja jotka ei osaa havainnoida toisen reaktioita eikä ymmärrä sanaa "ei" ja joilla on mielestään oikeus 'grab by the pussy'. Usein nämä 'alfaurokset' eivät jätä rauhaan edes alaikäisiä.
Valtaosa miehistä osaa käyttäytyä ja lukea sosiaalisia tilanteita eikä heillä useinkaan ole käsitystä ongelman laajuudesta ja kuinka paljon hässäkkää nämä muutamat kusipäät aiheuttavat isolle joukolle naisia. Te jotka olette lukeneet häirintään liittyviä uutisia ettekä vain skipanneet feminismipaskana tiedätte, että prosenttiluvut kuinka moni nainen on joutunut kokemaan häiräntää ovat yllättävän isoja. Moni mies on kommentoinut #metoo -liikeen aikana ettei ollut tajunnut kuinka yleistä tämä on.
Tämä insinööritapaus on osuva todiste miksi tästä täytyy pitää meteliä. Metelin syy ovat ne muutamat huonosti käyttäytyvät kusipäät. Meteliä pidetään, jotta me muut oppisimme ymmärtämään ilmiön olemassaolon ja sivullisena puuttumaan noihin tilanteisiin. Ei ole ok katsoa sivusta ja olettaa, että kyllä skandinaavi itsenäinen nainen selviää itsekin. Eikä ole ok hyväksyä noiden öykkäreiden läppää äijäporukassa kuinka kourivat ketä haluavat. Äijäporukassa puhutaan tisseistä ja perseistä, niin pitääkin, mutta raja pitää vetää kun kerskuminen menee tahdonvastaisen häirinnän puolelle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta