Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Consent

<< < (8/8)

Vieras0128:

--- Lainaus käyttäjältä: Ronja - Lokakuu 12, 2020, 16:44:28 ---Nina, en ymmärtänyt väärin, enkä kokenut että syyllistäisit mua. Metsästämässä oltiin, osallistuin kaksipäiväiseen jahtiin.

Olin reilun 300 km päästä kotoa vieraalla paikkakunnalla. Toki ainahan olisin voinut vaikka telkeytyä autoon, mutta talvella sekään ei ole vaihtoehto. Ratista en halua kärytä, kun aseluvat lähtee sen sileän tien.
Ja pojat on oikeessa, että muut hiljaa hyväksyivät tapahtumat kun eivät siihen puuttuneet. Kysyin yhtä miestä mun suojelijaksi, mutta hän ei ilmeisesti ymmärtänyt tilanteen vakavuutta. Ootte ihania pojat, kun ootte noin toimineet! 😘😘

Mä olen koko varhaisaikuisuuteni kärsinyt kiltin tytön syndroomasta, mutta päässyt siitä nyt onneksi eroon. Nyt jos käytäs vielä se morgon efter -keskustelu sen sitomisleikeistä kyseleen paatron kanssa, napauttaisin vaan takaisin et ”ootko kateellinen ettet päässy mukaan?”

--- Lainaus päättyy ---

Toi on ollut kyllä tosi paska tilanne naisen kannalta ja hyvä että selvis noin, eikä sen pahempia käynyt.

Kännisen miesporukan sisäinen dynamiikka on aika ihmeellinen, etenkin jos porukassa on mukana naisia. Jos vain yksi, niin tilanne voi olla naiselle erityisen hankala, riippuen siitä uskaltaako porukan muut miehet asettua naista puolustamaan. Vastaavissa tilanteissa olen muuten nähnyt myös melkoista miesten välistä kilpalaulantaa, jopa fyysistä yhteenottoa siinä määrin, että jonkun piti käydä tikattavana terkkarissa. Urokset tappelee nartuista, myös ihmisurokset, etenkin jos liikaa viinaa on läsnä. Porsaita äidin oomme kaikki, tai osa ihan sikoja :o Tästä tosiaan on evoluutio pitänyt huolen...

Joskus olen päässyt vastaavassa tilanteessa myös naisen suojelijaksi. En ollut porukan nuorin enkä komein, mutta varmaan semmonen turvallinen nallesetä itseäni huomattavasti nuoremmalle naiselle ;D Säätöhän siitä kehkeytyi, eikä se tehnyt hyvää mm. huonolle avioliitolle, jossa tuolloin elin... ko. naisen kanssa emme päätyneet yhteen, mutta elinikäinen ystävyys ja syvä luottamus jäi. Sekä harrastuskaveruus :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta