Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin ostajat ovat todellisia surkimuksia – Eivät myyjät  (Luettu 9354 kertaa)

Poissa AegonX

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin ostajat ovat todellisia surkimuksia – Eivät myyjät
« Vastaus #40 : Syyskuu 19, 2025, 16:15:20 »
^koittakaa te persut joskus päättää, että hankkiiko vasemmisto massamaahanmuutolla 49 prossan kannatuksen (Rosilan sanoin) vai karkoitaako vasemmisto äänestäjät jonkun toimittajan tekemän maksullisen seksiin liittyvän jutun takia. Todellisuudessa persut elävät juuri niin typerän äänestäjäkunnan kannatuksen varassa kuin millaisesta mielenmaisemasta kaikkien persujen somesotureiden oksennukset ovat hyvä esimerkki.

Ilman muuta persut, kuten kaikki muutkin 5%+ kannatuksen puolueet, väistämättä joutuvat elämään typerien kannattajien varassa. Pystyisin jokaisen puolueen kohdalla mainitsemaan kantoja, joiden julkiseen omaksumiseen älyllistä ajattelua ja johdonmukaisuutta arvostavilla puolueaktiiveilla voi olla kiusausta, mutta joiden omaksuminen hyveellisyydestään ja fiksuudestaan huolimatta olisi kannatukselle haitallista.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Syyskuu 19, 2025, 16:30:17 »
TOTTAHAN tuo on mietin jopa itse postaavani tuon mutta ajattelin heittää jonkun muun susille !
kysyvälle vastataan

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #42 : Syyskuu 19, 2025, 17:00:20 »
Toki tehdään rahan takia ja palveluista ehtoineen maksetaan yhdessä sovittu hinta.

Osan kanssa toki synkkaa paremmin kuin toisten, mutta sehän on normaalia kaikkialla elämässä.

Tämä moraaliton surkimus aikoo joka tapauksessa jatkaa nautintomatkailua. En ole varma pitäisikö alkaa opettelemaan joku uusi mekaaninen liikesarja  :laught: Täytyy miettiä!   

Pannaan siispä menemään :behind: :blowjob:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 79 )

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : Syyskuu 19, 2025, 17:13:44 »
Olen mielelläni surkimus, jos pääsen panemaan näin upeita naisia joita monet hupakot ovat.

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #44 : Syyskuu 19, 2025, 17:26:15 »
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6dc72e1-e68b-4c66-9dd3-5a50db5bebdc
Laittakaapas PT:t vähän infoa ko artikkelin kirjoittajalle...
Muistetaan nyt  miehet että ei kannata suuttua totuudesta. Kaikki tämän sivuston ulkopuoliset pitäisivät meitä säälittävinä etäisesti ihmistä muistuttavana olentona.  Se nyt vaan on fakta.

Myönnän auliisti olevani luuseri. Minun syyt ostaa seksiä ovat kyllä hyvin yksinkertaiset ja vähän raadollisetkin. Ikää on kertynyt jo sen verran paljon, että en enää saa baarista tai muualtakaan pillua sellaisilta naisilta joita haluaisin nussia. Minua ei yli viisikymppiset naiset eroottisessa mielessä kiinnosta, vaan haluan panna nuoria, hyvävartaloisia ja kiinteälihaisia kauniita naisia. Minua ei Anne Moilasen ikäiset martat ja irmelit kiinnosta. Se on varmaan väärin, mutta minkäs teet. En viitsi naamioida pillunostoani millään hyvinvointipalvelun ostamisella, koska yksinkertaisesti haluan vaan panna nuoria naisia. Koska minulle tulee siitä hyvä mieli. Melkein yhtä hyvä kuin taskulämpimän kossun juomisesta pullonsuusta ystävän kanssa Pyynikin kaltsuilla. En jaksa pohtia, että onko se oikein vai väärin. Anne Moilasen mielipide asiasta ei hetkauta minua millään tavalla. Näin minä vaan elän  :behind:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #45 : Syyskuu 19, 2025, 19:04:59 »
Eihän tämä kolumni tyyliltään tämän päivän valtavirrasta kai juurikaan eroa. - Se vaan pisti silmään kun tuo kolumnisti tuossa heti totesi ettei seksinostajista ikinä puhuta niin Paula Tiessalohan julkaisi jokunen vuosi takaperin kirjan "Rakkautta rahalla", missä haastatteli nimenomaan ns vastuullisia seksinostajia - taisi olla naisostajakin mukana... - Sittenhän on tämä Terhi Suokkaan "Kyllähän mä tiedän miltä huora näyttää" missä käsitellään seksityöntekijöiden lisäksi myös meittiä ostajiakin lähinnä heitin näkökulmastaan. - Liekö lukenut vai ei. Mutta kyllähän tuosta painettua kirjallisuutta löytyy. Tiia Forsströmin "Ammattirakastajaa" luonnollisesti unohtamatta.

Mutta ehkä se on niin, että tämä harrastus on outo heille jotka eivät itse ole jollain tavalla tämän kanssa tekemisissä. Tiedä näistä sen kummemmin kantaa ottamatta.

Mutta ollaan mitä ollaan. Kunhan ollaan asiallisesti.

Poissa Rabotnik

• Full Member
« Vastaus #46 : Syyskuu 19, 2025, 21:51:05 »
Mistähän vitusta toi on saanu päähänsä että suhteellisen varakkaat miehet käyttää hyväkseen taloudellisesti huonossa asemassa olevia naisia...

Ainakin mun tapauksessa niska limassa tienatut duunarin massit käytetään panemiseen. Rahat käteen ja duunari paneskelee duunarin kanssa, tää on tasa-arvoa mitä mä arvostan. Mun mielestä aina ollaan pt:n kanssa oltu taloudellisesti vähintään tasoissa... paitsi kerran kun yksi vanhempi Tsekki mulle sanoi että tässä makselen kolmatta sijoituskämppää pois. Jumalauta ajattelin, tässä porvari riistää työmiestä  :laught:

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #47 : Syyskuu 19, 2025, 23:13:18 »
Heps,
Ostajana,seurana,asiakkaana, miehenä,milloin vain,minä ajankohtana vain,aina ja joka tilanteessa sopii allekirjottaneesta todeta SURKIMUS!sopii kyllä kaikki huonoa kuvaavat sanat/toteamukset. Alkaa olla lähes 14-kuukautta ilman mitään huomiota saatikka pienintäkään kosketusta,edes vahinko hipaisun tunnetta iholla,kyllähän toi kertoo ilmiselvästi, kuinka paskaan tilanteeseen olen maksamalla rakkaat palveluntarjoajat pakottannu,näyttelemään hyvin viihtyvää ja kohteliasta,kattomaan ja kestämään rumilusta monta tuntia putkeen, vieläpä nakuna, kaiken huipuksi kestämään vieläpä kehnoa nylkyttämistä,kaiken moista joutuvat rahan eteen tekemään,kaikille miut tavanneille,vaivaannuttavia hetkiä kestäneille julkinen anteeksi pyyntö.
Vuodatuksen syy,ennen ku rupesin ravaamaan maksullisissa,en ollu saanut naisilta mitään huomiota, enkä oo myöskään mitään huomiota saanut käyntien loputtua, ahdistaa ihan tarpeeksi ja toi tämän aamuinen lehtikirjoitus oli piste iin päälle,surkimus mikä surkimus, ei siitä mihkään pääse.

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #48 : Syyskuu 19, 2025, 23:33:49 »
Seksin ostajien asema varmaan paranee sillä, että vollotetaan omaa surkeutta (osin provoten) jossain pillufoorumilla sen sijaan, että vaikka puututtaisi ihan konkreettisesti asiaan tuomalla seksin ostajien ajatuksia mielipidekirjoituksiin valtakunnan lehtiin tai otettaisi ihan yhteyttä toimittajiin, jotka haluavat tuoda asiaa esille ostajan näkökulmasta, tai yritettäisiin vaikuttaa asioihin päättäjien kautta olemalla yhteydessä niihin päättäjiin, joiden uskot asiaan tuovan parannusta esimerkiksi poltiikan kautta.  :sheep:

Poissa matski73

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Syyskuu 19, 2025, 23:50:36 »
No mitä aiot tehdä asialle😂

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #50 : Syyskuu 20, 2025, 00:28:43 »

Muutama viikko sitten useampikin seksinmyyjä, joukossa tälläkin saitilla kirjoittelevia, innostui kirjoittamaan vastineita HS:n Anna Kontulasta -artikkelin kirvoittamiin seksialaa negaaviin kirjoituksiin. Olisi kyllä todella hienoa, jos joku myyjä kirjoittaisi vastineen tähänkin.

Miksi myyjä, eikä ostaja? Ostajat ovat suomalaisessa maksullista seksiä koskevassa julkisessa keskustelussa kaikkein eniten paitsiossa, syrjittyjä ja huonoimmassa asemassa. Suomalaisessa seksikeskustelussa nykyisin kaikki muut tahot - erityisesti myyjät - ja näkökulmat ovat hyvin edustettuina ja esillä, mutta ostajan ääni ja näkökulmat puuttuvat täysin. Ja jos joku ostaja rohkaistuisikin tuomaan ostajapuolen näkökulmaa esiin, julkinen lynkkaus olisi välitön ja kääntyisi itseään vastaan. Seksinostajat eivät tämän hetken keskusteluilmastossa kykene puolustamaan itseään eivätkä tuomaan omaa näkökulmaansa esiin. Siksi olisi erittäin hienoa, jos joku myyjä toisi ostajien näkökulman ja äänen esiin. Tässä ketjussa onkin monelta myyjältä (esim. Livya, Meaxx ym.) jo kuultu hyviä kommentteja aiheesta, mutta olisi tosi hienoa, jos joku rohkaistuisi heittämään samat kommentit julkiseen keskusteluunkin.

Onko se tarpeen, onko se taistelu, johon kannattaa lähteä, kuten Pupu7000 aiemmin kirjoitti? Sanoisin, että on, jos halutaan edistää tasapainoista kuvaa alasta. Vaikka Moilasen kolumni kumpuaakin täydellisestä tietämättömyydestä, ymmärtämättömyydestä, näköalattomuudesta ja vahvasta ennakkoasenteellisuudesta, juuri tuollaiset kirjoitukset kuitenkin muovaavat ja vahvistavat vallitsevaa mielipidettä. Jos myyjäpuoli toisi tämän esiin, sillä olisi paljon painoarvoa. Myyjän sanomana se, että ostajat eivät ole surkimuksia, on paljon uskottavampaa ja painavampaa kuin jonkun ostajan itsensä sanomana. Valitettavasti suomalaisessa keskustelussa juuri ostaja on kaikkein kyvyttömin puolustamaan itseään ja saamaan äänensä kuuluviin.

Arvostan todella paljon, jos nyt joku myyjä kirjoittaisi vastineen ja toisi ostajan äänen kuuluviin. Uskon, että se olisi koko skenelle eduksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2025, 00:31:18 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #51 : Syyskuu 20, 2025, 02:34:29 »
En jaksa ymmärtää, miksi tämä seksinmyynti on jonkinlainen "peikko".
En ymmärrä, miksi me seksinostajat olemme surkimuksia jos haluamme nauttia omasta elämästä.Eikö meillä jokaisella miehellä tule olla oikeus käyttää OMIA RAHOJAAN mihin haluamme? Keneltä se on pois, miksi jotkut ottavat siitä "herneen nenäänsä". Meidän tulisi ymmärtää, että seksinmyynti on palveluammatti täysin samanarvoinen ja täysin yhtä tärkeä muihin palveluammatteihin nähden. Miksi mielipiteitä ei kysytä meiltä ostajilta, muiksi mielipiteitä ei kysytä myyjiltä, jotka parhaiten ymmärtävät ammattinsa tärkeyden ? Irtosuhteet ovat sallittuja, mutta heti kun siirrytään maksullisiin palveluihin, niin tilanne muuttuu täysin. Mitä eroa siinä on ?  Jos naiset haluavat OMASTA TAHDOSTAAN myydä seksiä ja me miehet OMASTA TAHDOSTAMME haluamme maksaa siitä heille, niin mitä paheksuttavaa siinä on ?  Totta kai näistä palveluista täytyy ja kuuluukin maksaa korvaus palveluntarjoajille. Se on heidän vapaavalintainen liiketoimensa eikä se kuuluu kenellekään toiselle. Samoin myös meidän miesten suhteen. Totta kai me haluamme ostaa seksiä ja maksaa siitä, koska tarvitsemme sitä eikä sitä välttämättä mistään muualta saa. Täytyykö meidän miesten sitten viettää aikamme jatkuvassa selibaatissa ? Se olisi täysin kohtuutonta ja suoranaista henkistä kidutusta. Miksi meiltä miehiltä ei kielletä normaaleissa hieronnoissa käyntejä, johon seksi ei kuuluu millään tavoin. Toisin sanoen nämä seksittömät hierontahoidot tulisi olla meille miehille täysin ilmaisia ja maksuttomia !!! Mitä tämän alan yrittäjät mahtaisivat siitä sanoa. Tai sitten meiltä miehiltä tulisi kieltää täysin näissä hieronnoissa käynti, sillä muutenhan me olisimme surkimuksia. Naisilta tulisi kieltää kampaamoissa ja kauneushoidoissa käynti etteivät he puolestaan olisi surkimuksia.
Voisiko joku meitä miehiä surkimuksiksi haukkuva kertoa mitä eroa on seksipalvelutyöllä, normaalilla hierontapalvelutyöllä sekä kampaamo- ja kauneudenhoitotyöllä. Ainakin omasta mielestäni ei yhtään mitään.
Voimme siis tulla siihen johtotulokseen, että seksin harjoittaminen on likaista ja se tulisi kieltää aivan kaikilta jopa avioliitossa ! Eikö tämä kuulostaisi täysin järjettömältä. Olemmeko me seksiä ostavat miehet sittenkään luusereita, surkimuksia ja täydellistä pohjasakkaa ?  Mitä mieltä te seksinmyyjät tästä olette ?

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #52 : Syyskuu 20, 2025, 02:45:00 »
Toisin sanoen nämä seksittömät hierontahoidot tulisi olla meille miehille täysin ilmaisia ja maksuttomia !!! Mitä tämän alan yrittäjät mahtaisivat siitä sanoa. Tai sitten meiltä miehiltä tulisi kieltää täysin näissä hieronnoissa käynti, sillä muutenhan me olisimme surkimuksia. Naisilta tulisi kieltää kampaamoissa ja kauneushoidoissa käynti etteivät he puolestaan olisi surkimuksia.

No menikö nyt vähän överiksi ja lanka katosi ymmärryksen mukana?

Paikalla Jussi1965

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #53 : Syyskuu 20, 2025, 08:17:01 »
Muistetaan nyt  miehet että ei kannata suuttua totuudesta. Kaikki tämän sivuston ulkopuoliset pitäisivät meitä säälittävinä etäisesti ihmistä muistuttavana olentona.  Se nyt vaan on fakta.
Juurikin näin. Totuus joka ei muuksi muutu.

Ei tää selittelyllä paremmaksi muutu

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #54 : Syyskuu 20, 2025, 08:45:39 »
Mistähän vitusta toi on saanu päähänsä että suhteellisen varakkaat miehet käyttää hyväkseen taloudellisesti huonossa asemassa olevia naisia...

Ainakin mun tapauksessa niska limassa tienatut duunarin massit käytetään panemiseen. Rahat käteen ja duunari paneskelee duunarin kanssa, tää on tasa-arvoa mitä mä arvostan. Mun mielestä aina ollaan pt:n kanssa oltu taloudellisesti vähintään tasoissa... paitsi kerran kun yksi vanhempi Tsekki mulle sanoi että tässä makselen kolmatta sijoituskämppää pois. Jumalauta ajattelin, tässä porvari riistää työmiestä  :laught:

Kyllä vuokraaja on aina renki. Väittäisin että suurin osa hupakoista on taloudellisesti paremmassa asemassa kuin asiakkaansa keskimäärin. Tosin johtuen juuri seksityöstä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #55 : Syyskuu 20, 2025, 08:46:49 »

Myönnän auliisti olevani luuseri. Minun syyt ostaa seksiä ovat kyllä hyvin yksinkertaiset ja vähän raadollisetkin. Ikää on kertynyt jo sen verran paljon, että en enää saa baarista tai muualtakaan pillua sellaisilta naisilta joita haluaisin nussia. Minua ei yli viisikymppiset naiset eroottisessa mielessä kiinnosta, vaan haluan panna nuoria, hyvävartaloisia ja kiinteälihaisia kauniita naisia. Minua ei Anne Moilasen ikäiset martat ja irmelit kiinnosta. Se on varmaan väärin, mutta minkäs teet. En viitsi naamioida pillunostoani millään hyvinvointipalvelun ostamisella, koska yksinkertaisesti haluan vaan panna nuoria naisia. Koska minulle tulee siitä hyvä mieli. Melkein yhtä hyvä kuin taskulämpimän kossun juomisesta pullonsuusta ystävän kanssa Pyynikin kaltsuilla. En jaksa pohtia, että onko se oikein vai väärin. Anne Moilasen mielipide asiasta ei hetkauta minua millään tavalla. Näin minä vaan elän  :behind:.

Se on juurikin näin👏👍

Poissa Jopa Tuli Artturi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #56 : Syyskuu 20, 2025, 10:07:34 »
Näinhän se on. Tämä foorumi on vähän sellainen maksusuksin Impivaara, irrallaan raa'asta todellisuudesta.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #57 : Syyskuu 20, 2025, 10:20:17 »

Ei se ole lainkaan väärin vaan täysin luonnollista, koska seksissä on kyse lisääntymisestä. Kaikki miehet haluavat seksiä lastentekoikäisten naisten kanssa. Pois lukien tietty fetissit. Se on ikävää, että potentiaaliset seurustelukumppanit ovat eri ikäisiä kuin ne naiset joita tekee mieli.

Olen aina pitänyt hieman itseäni vanhemmista naisista, joka on varmaan sekin joku merkki jostain patoutumista, mutta nyt se on muuttunut. En vain oikein voi innostua yli nelikymppisistä naisista pois lukien ne, joiden kanssa olen joskus jo ollut ja joihin minulla on syvempi henkinen yhteys (ainakin omasta mielestä ;-D ).

Ei sille voi mitään.

Toivottavasti tässä vielä löytyisi sellainen kumppani, jonka kanssa ehtii tehdä juttuja. Ehkä sitten kun mahdollisuudet on todellakin totaalisen ohi, alkaa kiinnostaa nekin naiset joiden kanssa lapsia ei enää tehdä.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #58 : Syyskuu 20, 2025, 11:05:25 »
Moilanen on poliittisesti sitoutumaton toimittaja, ei vasemmistolainen. Se, että on pari vuotta toiminut kymmenen vuotta sitten Arhinmäen erityisavustajana kulttuuriministeriössä, ei tee Moilasesta vasemmistolaista. Mutta näin ne asiat persukuplassa käsitellään. Vasemmiston linja ja ihmiskäsitys ei vastaa kolumnissa esitettyjä väitteitä mitä seksityöhön tulee. Kuten Aapeli sanoi, oli kolumnissa myös asiaakin. Se, että seksinostajat ovat täällä nyt vollottamassa yksittäisen toimittajan näkemystä asiasta, ehkä kertoo enemmän seksin ostajista kuin itse toimittajasta. Taisi osalle osua ns. arkaan paikkaan ja totuus itsestään tuli tekstissä ilmi.
Entä ne ketjussa kirjoittavat seksinmyyjät jotka eivät pitäneet kolumnissa esitetyistä väitteistä?

Tähän ei taida tulla mitään. Ainakaan Terolta.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #59 : Syyskuu 20, 2025, 11:16:46 »
No ei tähän ketjuun ainakaan mitään asiakkaitaan puolustavien hupakoiden ryntäystä muodostunut, sama pätee ketjuihin joissa joku asiakas on tullut ryöstetyksi tai huijatuksi. Lähinnä sirkat soittaa. Kyllä solidaarisuuskin taitaa olla tuntihinnoiteltu siinä missä kaikki muukin. Ihmisyys alkaa siitä kun rahat on ojennettu ja kello alkaa tikittää. Mutta se kuvaa aika paljon miehen elämää muutenkin, myös miesten keskinäisessä suhtautumisessa toisiinsa. Niin kauan ollaan kiinnostuneita, kun toisesta on jotain hyötyä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2025, 11:18:48 kirjoittanut saapasjalkakolli »