Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin ostajat ovat todellisia surkimuksia – Eivät myyjät  (Luettu 3184 kertaa)

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin ostajat ovat todellisia surkimuksia – Eivät myyjät
« Vastaus #40 : tänään kello 16:15:20 »
^koittakaa te persut joskus päättää, että hankkiiko vasemmisto massamaahanmuutolla 49 prossan kannatuksen (Rosilan sanoin) vai karkoitaako vasemmisto äänestäjät jonkun toimittajan tekemän maksullisen seksiin liittyvän jutun takia. Todellisuudessa persut elävät juuri niin typerän äänestäjäkunnan kannatuksen varassa kuin millaisesta mielenmaisemasta kaikkien persujen somesotureiden oksennukset ovat hyvä esimerkki.

Ilman muuta persut, kuten kaikki muutkin 5%+ kannatuksen puolueet, väistämättä joutuvat elämään typerien kannattajien varassa. Pystyisin jokaisen puolueen kohdalla mainitsemaan kantoja, joiden julkiseen omaksumiseen älyllistä ajattelua ja johdonmukaisuutta arvostavilla puolueaktiiveilla voi olla kiusausta, mutta joiden omaksuminen hyveellisyydestään ja fiksuudestaan huolimatta olisi kannatukselle haitallista.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : tänään kello 16:30:17 »
TOTTAHAN tuo on mietin jopa itse postaavani tuon mutta ajattelin heittää jonkun muun susille !
kysyvälle vastataan

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #42 : tänään kello 17:00:20 »
Toki tehdään rahan takia ja palveluista ehtoineen maksetaan yhdessä sovittu hinta.

Osan kanssa toki synkkaa paremmin kuin toisten, mutta sehän on normaalia kaikkialla elämässä.

Tämä moraaliton surkimus aikoo joka tapauksessa jatkaa nautintomatkailua. En ole varma pitäisikö alkaa opettelemaan joku uusi mekaaninen liikesarja  :laught: Täytyy miettiä!   

Pannaan siispä menemään :behind: :blowjob:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 63 )

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : tänään kello 17:13:44 »
Olen mielelläni surkimus, jos pääsen panemaan näin upeita naisia joita monet hupakot ovat.

Paikalla Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #44 : tänään kello 17:26:15 »
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6dc72e1-e68b-4c66-9dd3-5a50db5bebdc
Laittakaapas PT:t vähän infoa ko artikkelin kirjoittajalle...
Muistetaan nyt  miehet että ei kannata suuttua totuudesta. Kaikki tämän sivuston ulkopuoliset pitäisivät meitä säälittävinä etäisesti ihmistä muistuttavana olentona.  Se nyt vaan on fakta.

Myönnän auliisti olevani luuseri. Minun syyt ostaa seksiä ovat kyllä hyvin yksinkertaiset ja vähän raadollisetkin. Ikää on kertynyt jo sen verran paljon, että en enää saa baarista tai muualtakaan pillua sellaisilta naisilta joita haluaisin nussia. Minua ei yli viisikymppiset naiset eroottisessa mielessä kiinnosta, vaan haluan panna nuoria, hyvävartaloisia ja kiinteälihaisia kauniita naisia. Minua ei Anne Moilasen ikäiset martat ja irmelit kiinnosta. Se on varmaan väärin, mutta minkäs teet. En viitsi naamioida pillunostoani millään hyvinvointipalvelun ostamisella, koska yksinkertaisesti haluan vaan panna nuoria naisia. Koska minulle tulee siitä hyvä mieli. Melkein yhtä hyvä kuin taskulämpimän kossun juomisesta pullonsuusta ystävän kanssa Pyynikin kaltsuilla. En jaksa pohtia, että onko se oikein vai väärin. Anne Moilasen mielipide asiasta ei hetkauta minua millään tavalla. Näin minä vaan elän  :behind:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #45 : tänään kello 19:04:59 »
Eihän tämä kolumni tyyliltään tämän päivän valtavirrasta kai juurikaan eroa. - Se vaan pisti silmään kun tuo kolumnisti tuossa heti totesi ettei seksinostajista ikinä puhuta niin Paula Tiessalohan julkaisi jokunen vuosi takaperin kirjan "Rakkautta rahalla", missä haastatteli nimenomaan ns vastuullisia seksinostajia - taisi olla naisostajakin mukana... - Sittenhän on tämä Terhi Suokkaan "Kyllähän mä tiedän miltä huora näyttää" missä käsitellään seksityöntekijöiden lisäksi myös meittiä ostajiakin lähinnä heitin näkökulmastaan. - Liekö lukenut vai ei. Mutta kyllähän tuosta painettua kirjallisuutta löytyy. Tiia Forsströmin "Ammattirakastajaa" luonnollisesti unohtamatta.

Mutta ehkä se on niin, että tämä harrastus on outo heille jotka eivät itse ole jollain tavalla tämän kanssa tekemisissä. Tiedä näistä sen kummemmin kantaa ottamatta.

Mutta ollaan mitä ollaan. Kunhan ollaan asiallisesti.