Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on perimmäinen syy käydä huorissa??  (Luettu 4957 kertaa)

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on perimmäinen syy käydä huorissa??
« Vastaus #40 : Elokuu 17, 2025, 12:06:33 »
Kyllä sen taas totesin, kun kävin sinkkutapahtumassa, että en vain osaa. En osaa tehdä itseäni tykö. Syy on varmaan se, että koulukiusaamisen takia vältin kaikki paitsi ihan ensimmäiset limudiskot, ne joissa opeteltiin miten tehdään eka kontakti oman ikäiseen vastakkaiseen sukupuoleen. Olen muuten luoteeltani ujo, johtuen erittäin lannistavasta kotikasvatuksesta.

Ainoa netin ulkopuolelta löydetty suhde tuli työelämästä ja sekin varattuun naiseen, joka sitten toteutti kanssani kaikkea mitä oli jäänyt kokematta. Eli jos on turvallinen ympäristö, jossa voin olla oma itseni, niin kyllä minäkin naisille kelpaan. Mutta en osaa tuntemattomien kanssa small talkata, enkä tehdä aloitteita. Tälläkin hetkellä olisi kiinnostava asiakaspalvelija nainen, jonka veisin mielelläni ulos, mutta en vain pysty sitä aloitetta tekemään.

Eli hupakoiden kanssa mennään. Jää se vaikein osa, eli aloitteen tekeminen pois ja pääsee suoraan asiaan.

Noinhan se suunnilleen itsellänikin meni, tosin minulla kotiolot olivat hyvät ja sen ansiosta kestin nuoruusvuodet. Samalla täytyy tunnustaa, että olen pikkuisen kateellinen tuosta löytämästäsi suhteesta, itse olen joutunut hoitamaan nuo "harjoittelutkin" maksullisilla, joten se ei ole ollut niin autenttista.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Hessu-Hopo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Elokuu 17, 2025, 12:35:50 »
Sama syy, miks meen ja maksan ravintolassa ateriasta, vaikka voisin ostaa ruoat ja kokata kotona. Se on kätevää, ei tarvi nähdä vaivaa, ei mene aikaa hukkaan… ja voin nauttia laadukkaasta ateriasta, ihan kuten hyvältä pt:ltä.

Juuri näin.

Poissa Jussi1965

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #42 : Elokuu 17, 2025, 15:29:28 »
Eli laiskuus monella syynä..ei viitti lähestyä aitoa ihmistä

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : Elokuu 17, 2025, 16:29:40 »
^ Sanoisin pikemminkin mukavuudenhalu. Ja että pääsee maistamaan tuoretta lihaa.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : Elokuu 18, 2025, 14:38:22 »
Miksi käyn palveluntarjoajan luona?

Hetki omaa aikaa, irti arjen pyörityksestä
Joskus elämä on täyttä kiirettä, vastuuta ja ruuhkavuosia. Tällaiset kohtaamiset tarjoavat – ehkä vähän itsekkäästi – hetkisen, jolloin minun ei tarvitse huolehtia muista. En tietenkään unohda paikalla olevaa, ja kunnioitus on aina mukana, mutta tämä on hetki vain minulle. Tauko ruuhkista, jossa voi eksyä hetken itseensä.

Tulla nähdyksi ja päästä tutkimaan omaa seksuaalisuuttaan
Kokemus siitä, että joku on aidosti läsnä – ei vain fyysisesti, vaan emotionaalisesti – on usein paljon kuin pelkkä seksi (huomaa myös miten intiimi hieronta antaa välillä paljon enemmän kuin seksi). Kuten moni on jo tässä ketjussa tuonut esiin, että juuri se ihmisen kohtaaminen, jonka osoittaa olevansa läsnä vain minulle, on tärkein osa kokemusta.

Mahdollisuus kokea ja kokeilla sellaista, mikä parisuhteessa ei aina ole mahdollista
Parisuhteissa on usein rajoja, totuttuja rooleja ja rutinoituneita toimintamalleja. Palveluntarjoajan kanssa tilanne on selkeä: tarjoukset ovat todenmukaisia, ei ole pelailua tai odottelua. Voihan siellä kokeilla esimerkiksi fetissejä tai leluja, joita ei kotona uskalla tai päästä. Itselle juuri tämä on yksi syy, miksi palaan – tilaa olla, tutkia ja nauttia ilman painolastia, mahdollisuus olla aidosti läsnä ja haluttu (juu ymmärrän pelin hengen) ;)

Poissa Myyntimiäs

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Elokuu 20, 2025, 11:35:46 »
Mahdollisuus panna parikymppistä naista...siinä se lyhykäisyydessään on  :blowjob:

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #46 : Elokuu 20, 2025, 12:39:52 »
Hetki omaa aikaa, irti arjen pyörityksestä

Minulla tämä sama ja lisättynä sillä, että se on hetki arkielämästä erillisessä kuplassa, vähän niin kuin toisessa todellisuudessa, vaikkakin illuusiossa. Hetki, jolloin voin sukeltaa hetkeksi pois arkielämästä siitä irralliseen ja erilliseen illuusiokuplaan, nauttia siitä hetken ja sitten palata taas ns. siviiliin.

Olen ihan tyytyväinen arkielämääni, siitä ei ole kyse. Mutta ehkä yksi tyytyväisyyden salaisuus on juuri ajoittaiset hetkelliset irtautumiset siitä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2025, 12:41:42 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Wildmoon

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Elokuu 28, 2025, 18:20:10 »
Tarve koskettaa ja tulla kosketetuksi, ja tulla nähdyksi seksuaalisena olentona. Yksinäisinä sinkkuvuosina noin kerran tai pari kertaa vuodessa tapahtuvat maksulliset kohtaamiset naisten kanssa vahvistivat yhteyttä omaan inhimillisyyteen, ja syvästi nautinnolliset kohtaamiset toivat myös kipeästi kaivattua seksuaalista itsevarmuutta. Usein jo pelkkä ajatus siitä että voisin halutessani saada kosketusta kantoi vaikeiden jaksojen ylitse. Nyt kun minulla on jo vuosia ollut upea kumppani, niin välillä ihmettelen miten pystyin tulemaan toimeen lähes täydellisessä kosketustyhjiössä niin pitkän aikaa.

Uusien ihmisten kanssa seksin harrastaminen on jännittävää, ja siinä pääsee arjen ylittävään tietoisuuden tilaan.

Maksullisen seksin kautta on mahdollisuus tutkia uteliaasti omia haluja, fantasioita, ja selvittää mistä sitä oikeastaan tykkää.

Tykkään siitä, että touhu on parhaimmillaan niin selkeää ja rehellistä. Tiedän, että pt on kanssani rahan takia siinä tilanteessa, vaikka toki kaikelle spontaanille ja inhimilliselle on myös siinä kohtaamisessa tilaa. Saa tehdä aloitteen (eli ottaa yhteyttä) puhtaasti seksuaalisen kiinnostuksen takia. Normielämässä on aina mahdollisuus, että lähestymäsi ihminen kokee seksuaalisen aloitteen ahdistavana tai pahimmillaan ahdisteluna vaikka olisit kuinka kunnioittava ja asiallinen, enkä todellakaan halua ahdistella ketään. Haluan vain nauttia ihmisyydestä ja seksuaalisuudesta, tuoda haluni rehellisesti esiin molempien rajoja kunnioittaen. Kaipaan seksuaalisesti avoimempaa ja kypsempää kulttuuria, ja maksullinen seksi oli joskus ainut tuntemani väylä pyrkiä sellaista ihannetta kohti.

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #48 : eilen kello 18:34:04 »
Ylläpitämällä tätä palveluntarjoajien tärkeää toimintaa yllä maksamalla siitä, että pystyn itsekin nauttimaan heidän palveluksistaan.
Elleivät palveluntarjoat huolehtisi meidän tarpeistamme, niin me miehet olisimme todella pahassa pulassa.
Palveluntarjoavat ymmärtävät tämän ja iloisin mielin auttavat palvellen meitä. :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa miumiu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : eilen kello 19:13:54 »
Kyllä se on ihan yksinäisyys ja läheisyyden puute. Olisi se toki mukava löytää oikea kumppani, mutta kun ei mitään löydy niin tämä lähin mitä voi toivoa.

Poissa Taika Jim

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #50 : eilen kello 22:45:48 »
Perimmäinen syy on että tykkään naisista ja ennen kaikkea niiden nussimisesta. Jos mahdollista kävisin suurin piirtein joka päivä nussimassa jotain uutta huoraa. Olen löytänyt aina ihan kohtuullisesti siviilipanoja, mutta vakituinen seurustelu plus pari vakipanoa joiden kanssa pettää seurustelukumppania, ei poista halua käyttää myös huoria. Kai tämä on seksiriippuvuutta, mutta olen oppinut elämään sen kanssa.